Strani: 1 2

rename sporočil: 9.003
[#2717330] 07.06.18 18:28
Odgovori   +    13
Zadnja sprememba: rename 07.06.2018 18:31
Mestni terenec?
Clio na visjih fedrih bo novi SUV?
Saj ze imajo pet SUV modelov: Captur, Kadjar, Koleos, Scenic pa se Espace.
republican sporočil: 1.813
[#2717331] 07.06.18 18:31 · odgovor na: rename (#2717330)
Odgovori   +    11
[rename]
Saj ze imajo pet SUV modelov
Očitno se dobro prodajajo...
FIN-311684 sporočil: 15.169
[#2717344] 07.06.18 20:07
Odgovori   +    34
Zadnja sprememba: FIN-311684 07.06.2018 20:19
Ne bi nakladal, včasih se sploh ne zavedamo koliko malih novomeških podjetnikov je navezanih na Revoz, Krko, Adrio Mobil, TPV...Velika podjetja so kot velika krošnjata drevesa, ki s svojo veliko senco omogočajo umirjeno življenje manjših podjetjih, ki pa s svojimi majhnimi izdelki, ki morajo biti vedno kakovostnejši in cenejši, prispevajo svež dotok življenjske energije velikem drevesu...V bistvu se velika podjetja umaknejo iz okolja, ko domorodska (slovenska štrukljeva) politika z davki izčrpa lokalno okolje. Z leninističnim talibanom Mescom v vladi nas ne sme presenetiti Renaultov umik iz Slovenije.
abrame sporočil: 1.128
[#2717345] 07.06.18 20:15 · odgovor na: rename (#2717330)
Odgovori   +    18
Ja, očitno gre za neko novo obsedenost. Vsi hočejo in morajo imeti SUV, sicer udarijo na plan hudi kompleksi.
PyotrNovak sporočil: 1.171
[#2717346] 07.06.18 20:15 · odgovor na: republican (#2717331)
Odgovori   +    29
Zadnja sprememba: PyotrNovak 07.06.2018 20:15
Demografija: trd kriz, se trsa kolena, po 40 letih sedenja za pisalno mizo. Taki se veliko lazje usedejo na isti visini kot je rit, kot pa plezat ven iz jame, ki jo za njih predstavlja nizji sedez v normalnem avtu. ;)
FIN-380269 sporočil: 180
[#2717358] 07.06.18 22:05 · odgovor na: rename (#2717330)
Odgovori   +    3
Tudi DACIA DUSTER spada zraven. Če bo novi CLIO narejen tako na hitro ne bo prav
prijeten za vožnjo.
Pezo sporočil: 567
[#2717386] 08.06.18 08:05 · odgovor na: FIN-311684 (#2717344)
Odgovori   +    2
[FIN-311684]
Ne bi nakladal,
LOL..nakladaš. Sploh se ne zavedaš, kako malo je domačih podjetij povezanih z Revozom. Večina sestavnih delov je dalana za koncern, dobavitelji pa so podjetja kot je Mahle in podobni. V SI imajo samo davčne številke, v bistvu dobiček niti v EU ne ostane. V vseh poslih sestavnih delov se v SI plačujejo samo roke. Materiali, orodja so tuja last. Družbena odgovornost, interakcija z okoljem Revoza=0.
FIN-311684 sporočil: 15.169
[#2717389] 08.06.18 08:31 · odgovor na: Pezo (#2717386)
Odgovori   +    10
[Pezo]
> [FIN-311684]
> Ne bi nakladal,

LOL..nakladaš. Sploh se ne zavedaš, kako malo je domačih podjetij povezanih z Revozom. Večina sestavnih delov je dalana za koncern, dobavitelji pa so podjetja kot je Mahle in podobni. V SI imajo samo davčne številke, v bistvu dobiček niti v EU ne ostane. V vseh poslih sestavnih delov se v SI plačujejo samo roke. Materiali, orodja so tuja last. Družbena odgovornost, interakcija z okoljem Revoza=0.
Med drugimi kar nekaj prevoznikov vozi vozila iz Revoza v Evropo, vzdrževalci vzdržujejo opremo, čistilni servisi čistijo, zunanji kontrolorji skrbijo za kvaliteto, tudi lakirajo vozila, odpadke odvažajo, hrano kuhajo, delavce prevažajo, monterji montirajo, gradbeniki gradijo, tuji strokovnjaki stanujejo v Novem mestu in okolici...V velikih tovarnah oz. pod krošnjami velikih dreves se vedno nekaj dogaja.
rename sporočil: 9.003
[#2717395] 08.06.18 08:46 · odgovor na: abrame (#2717345)
Odgovori   +    7
[abrame]
Ja, očitno gre za neko novo obsedenost. Vsi hočejo in morajo imeti SUV, sicer udarijo na plan hudi kompleksi.
Danes sem kar nekaj časa vozil za enim Kadjarjem... meni se zdi čisti clio na višjih fedrih :-) in me res zanima, kakšen bo ta novi clio.
bacco979 sporočil: 784
[#2717413] 08.06.18 09:27 · odgovor na: rename (#2717395)
Odgovori   +    1
Clio je precej krajši (ca. pol metra) in ožji od Kadjara. Edina podobnost so morda zadnje luči. Bo pa verjetno Captur izgubil svoj smisel, če bo že Clio SUV.
Endimion sporočil: 6.559
[#2717415] 08.06.18 09:31 · odgovor na: Pezo (#2717386)
Odgovori   +    6
Interakcija Revoza z okoljem je tudi 54 mio plac prispevkov in davkov za ljudi na dolenjskem beli krajini pa se od kod drugod.
vrac sporočil: 9.129
[#2717419] 08.06.18 09:42 · odgovor na: Endimion (#2717415)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: vrac 08.06.2018 09:43
[Endimion]
Interakcija Revoza z okoljem je tudi 54 mio plac prispevkov in davkov za ljudi na dolenjskem beli krajini pa se od kod drugod.
Lahko bi bilo tudi mnogo bolje, če bi Francozi ne bili kar hudi nacionalisti in pač uvozijo vse iz Francije, čeprav je to dražje kot bi kupovali v Sloveniji. V Sloveniji bi lahko kupili dejansko 90% sestavnih delov, pa jih seveda niti v sanjah ne. Ne pozabit, Renault je v lasti francoske in ne slovenske države.
FIN-466864 sporočil: 3.028
[#2717422] 08.06.18 09:47 · odgovor na: FIN-311684 (#2717344)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 08.06.18 08:52
[FIN-311684]
Ne bi nakladal, včasih se sploh ne zavedamo koliko malih novomeških podjetnikov je navezanih na Revoz, Krko, Adrio Mobil, TPV...Velika podjetja so kot velika krošnjata drevesa, ki s svojo veliko senco omogočajo umirjeno življenje manjših podjetjih, ki pa s svojimi majhnimi izdelki, ki morajo biti vedno kakovostnejši in cenejši, prispevajo svež dotok življenjske energije velikem drevesu...V bistvu se velika podjetja umaknejo iz okolja, ko domorodska (slovenska štrukljeva) politika z davki izčrpa lokalno okolje. Z leninističnim talibanom Mescom v vladi nas ne sme presenetiti Renaultov umik iz Slovenije.
revoz je delal renaulte še iz časa, ko so vladali "trdi komunisti"....tko da ko in če se jim ne bo več splačalo delat pri nas bojo spokal....
mesečnik je tukaj faktor =0=....

lp
republican sporočil: 1.813
[#2717424] 08.06.18 09:47 · odgovor na: vrac (#2717419)
Odgovori   +    4
[vrac]
> [Endimion]
> Interakcija Revoza z okoljem je tudi 54 mio plac prispevkov in davkov za ljudi na dolenjskem beli krajini pa se od kod drugod.

Lahko bi bilo tudi mnogo bolje
Lahko bi bilo pa tudi slabše... Renault bi lahko pač preselil tovarno na Slovaško, ali v Romunijo, kjer so stroški proizvodnje nižji, kot v Sloveniji.
bacco979 sporočil: 784
[#2717425] 08.06.18 09:49 · odgovor na: vrac (#2717419)
Odgovori   +    13
[vrac]
> [Endimion]
> Interakcija Revoza z okoljem je tudi 54 mio plac prispevkov in davkov za ljudi na dolenjskem beli krajini pa se od kod drugod.

Lahko bi bilo tudi mnogo bolje, če bi Francozi ne bili kar hudi nacionalisti in pač uvozijo vse iz Francije, čeprav je to dražje kot bi kupovali v Sloveniji. V Sloveniji bi lahko kupili dejansko 90% sestavnih delov, pa jih seveda niti v sanjah ne. Ne pozabit, Renault je v lasti francoske in ne slovenske države.
Tako je pač vedno, če imaš samo sestavljalnico avtomobilov. Pred časom sem govoril z enim mehičanom in mu rekel da se mi zdi zanimivo, koliko avtomobilov delajo tam. Pa mi je odvrnil, da oni ne delajo avtomobilov, da jih samo sestavljajo. Obogatela država od tega ne bo, imajo pa ljudje delo.
tmatej sporočil: 3.493
[#2717427] 08.06.18 10:03 · odgovor na: republican (#2717424)
Odgovori   +    4
[republican]
> [vrac]
> > [Endimion]
> > Interakcija Revoza z okoljem je tudi 54 mio plac prispevkov in davkov za ljudi na dolenjskem beli krajini pa se od kod drugod.
>
> Lahko bi bilo tudi mnogo bolje

Lahko bi bilo pa tudi slabše... Renault bi lahko pač preselil tovarno na Slovaško, ali v Romunijo, kjer so stroški proizvodnje nižji, kot v Sloveniji.
Ni nujno. Endimion vedno pozabi povedat, da lep del prispevkov na place castijo slovenski davkoplacevalci.
rename sporočil: 9.003
[#2717431] 08.06.18 10:15 · odgovor na: bacco979 (#2717413)
Odgovori   +    3
[bacco979]
Clio je precej krajši (ca. pol metra) in ožji od Kadjara. Edina podobnost so morda zadnje luči. Bo pa verjetno Captur izgubil svoj smisel, če bo že Clio SUV.
Captur, Kadjar?

Clio "karavan" je tudi krajši od Capturja?
A Kadjar je manjši od Capturja?
No, saj bi lahko šelo zguglat tudi sam, ampak me Renault res ne zanima.
(Prisegam na Japonce ;-)).
moon sporočil: 1.195
[#2717441] 08.06.18 11:06 · odgovor na: republican (#2717424)
Odgovori   +    6
[republican]
> [vrac]
> > [Endimion]
> > Interakcija Revoza z okoljem je tudi 54 mio plac prispevkov in davkov za ljudi na dolenjskem beli krajini pa se od kod drugod.
>
> Lahko bi bilo tudi mnogo bolje

Lahko bi bilo pa tudi slabše... Renault bi lahko pač preselil tovarno na Slovaško, ali v Romunijo, kjer so stroški proizvodnje nižji, kot v Sloveniji.
Ne vem, ce bi bilo tole slabse. Imeli bi par tisoc nezadovoljnih in izkoriscanih delavcev manj..

Luna bi jim potalal jurja na mesec in vsi bi bili srecni do konca svojih dni (delo je norcev zabava!)
COP sporočil: 3.427
[#2717443] 08.06.18 11:16 · odgovor na: bacco979 (#2717425)
Odgovori   +    2
Tako je pač vedno, če imaš samo sestavljalnico avtomobilov. Pred časom sem govoril z enim mehičanom in mu rekel da se mi zdi zanimivo, koliko avtomobilov delajo tam. Pa mi je odvrnil, da oni ne delajo avtomobilov, da jih samo sestavljajo. Obogatela država od tega ne bo, imajo pa ljudje delo.
Saj v tem je smisel. Ljudje brez dela delajo zgago.

Podoben primer. Ameriški podjetnik podizvajalec za avtomobilsko in strojno industrijo je od GM dobil jasno zahtevo: Ali boš proizvodnjo preselil v Mehiko, da boš konkurenčnejši ali bomo poiskali novega dobavitelja. Jasno, da je preselil. Mehičani imajo delo, GM dobiček. Tako to gre.
PyotrNovak sporočil: 1.171
[#2717447] 08.06.18 11:35 · odgovor na: COP (#2717443)
Odgovori   +    1
Trenutno kaplja, bo pa verjetno velik trend od 2020.

Why manufacturing jobs are coming back to the U.S. — even as ...
www.recode.net/.../m...ot-sales-r

May 26, 2017 - Why manufacturing jobs are coming back to the U.S. — even as companies ... In the long run, many think that automation and robotics are going to ... to the U.S. or are a result non-U.S. companies investing in U.S. factories, ...

4 Reasons Manufacturing Jobs Are Returning to the USA | Design News
www.designnews.com/a...e-returnin

Aug 8, 2017 - Manufacturing jobs are being reshored to the US. Here are the main drivers behind this trend.
bacco979 sporočil: 784
[#2717449] 08.06.18 11:43 · odgovor na: rename (#2717431)
Odgovori   +    0
[rename]
> [bacco979]
> Clio je precej krajši (ca. pol metra) in ožji od Kadjara. Edina podobnost so morda zadnje luči. Bo pa verjetno Captur izgubil svoj smisel, če bo že Clio SUV.

Captur, Kadjar?

Clio "karavan" je tudi krajši od Capturja?
A Kadjar je manjši od Capturja?
No, saj bi lahko šelo zguglat tudi sam, ampak me Renault res ne zanima.
(Prisegam na Japonce ;-)).
Ja, tudi Clio karavan je krajši od Kadjara. Captur je pa sedaj mali (Clio) SUV oz crossover. Sicer pa tudi mene Renault ne gane prav zelo. So mi bolj všeč kraljice odstavnih pasov.
rename sporočil: 9.003
[#2717454] 08.06.18 12:04 · odgovor na: bacco979 (#2717449)
Odgovori   +    0
Ja, vidim... me je firbec matral in sem šel zguglat
model, dolžina, širina, volumen prtljažnika:
Captur, 4122mm, 1778mm, 455dm3
Clio, 4267mm, 1945mm, 445 dm3
Kadjar, 4449mm 2058mm, 472 dm3.
vickibedi sporočil: 9.760
[#2717456] 08.06.18 12:19 · odgovor na: rename (#2717395)
Odgovori   +    1
[rename]
> [abrame]
> Ja, očitno gre za neko novo obsedenost. Vsi hočejo in morajo imeti SUV, sicer udarijo na plan hudi kompleksi.

Danes sem kar nekaj časa vozil za enim Kadjarjem... meni se zdi čisti clio na višjih fedrih :-) in me res zanima, kakšen bo ta novi clio.
Mogoče bo še na višjih fedrih :)
philips sporočil: 5.375
[#2717457] 08.06.18 12:27 · odgovor na: vickibedi (#2717456)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
> [rename]
> > [abrame]
> > Ja, očitno gre za neko novo obsedenost. Vsi hočejo in morajo imeti SUV, sicer udarijo na plan hudi kompleksi.
>
> Danes sem kar nekaj časa vozil za enim Kadjarjem... meni se zdi čisti clio na višjih fedrih :-) in me res zanima, kakšen bo ta novi clio.

Mogoče bo še na višjih fedrih :)
Avti se višajo zaradi:
- staranja populacije
- dvojnega dna za baterije (bodoče verzije)
vickibedi sporočil: 9.760
[#2717461] 08.06.18 12:33 · odgovor na: Endimion (#2717415)
Odgovori   +    3
[Endimion]
Interakcija Revoza z okoljem je tudi 54 mio plac prispevkov in davkov za ljudi na dolenjskem beli krajini pa se od kod drugod.
Seveda je to dosti bolje kot nič, kljub vsem tveganju, da jih outsourcajo še v kakšno cenejšo državo. Od takšne industrije pa Slovenija žal nikoli ne bo postala druga Avstrija.
vickibedi sporočil: 9.760
[#2717464] 08.06.18 12:35 · odgovor na: philips (#2717457)
Odgovori   +    2
[philips]
> [vickibedi]
> > [rename]
> > > [abrame]
> > > Ja, očitno gre za neko novo obsedenost. Vsi hočejo in morajo imeti SUV, sicer udarijo na plan hudi kompleksi.
> >
> > Danes sem kar nekaj časa vozil za enim Kadjarjem... meni se zdi čisti clio na višjih fedrih :-) in me res zanima, kakšen bo ta novi clio.
>
> Mogoče bo še na višjih fedrih :)

Avti se višajo zaradi:
- staranja populacije
- dvojnega dna za baterije (bodoče verzije)
Višanje gre na račun manjše stabilnosti in višje porabe goriva..
najobj sporočil: 25.437
[#2717465] 08.06.18 12:39 · odgovor na: vickibedi (#2717461)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
> [Endimion]
> Interakcija Revoza z okoljem je tudi 54 mio plac prispevkov in davkov za ljudi na dolenjskem beli krajini pa se od kod drugod.
Seveda je to dosti bolje kot nič, kljub vsem tveganju, da jih outsourcajo še v kakšno cenejšo državo. Od takšne industrije pa Slovenija žal nikoli ne bo postala druga Avstrija.
... čuj, kaj Švici smo se sami odpovedali, ali pa so nam Švicarji prepovedali, da bi mi postali druga Švica ? ...
rename sporočil: 9.003
[#2717475] 08.06.18 12:54 · odgovor na: vickibedi (#2717464)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
> [philips]
> > [vickibedi]
> > > [rename]
> > > > [abrame]
> > > > Ja, očitno gre za neko novo obsedenost. Vsi hočejo in morajo imeti SUV, sicer udarijo na plan hudi kompleksi.
> > >
> > > Danes sem kar nekaj časa vozil za enim Kadjarjem... meni se zdi čisti clio na višjih fedrih :-) in me res zanima, kakšen bo ta novi clio.
> >
> > Mogoče bo še na višjih fedrih :)
>
> Avti se višajo zaradi:
> - staranja populacije
> - dvojnega dna za baterije (bodoče verzije)

Višanje gre na račun manjše stabilnosti in višje porabe goriva..
Če je nizka stoenka lahko žrla 10 litrov, ga pa tudi Kadjar lahko ene 5 :-)))
republican sporočil: 1.813
[#2717477] 08.06.18 13:24 · odgovor na: vickibedi (#2717461)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
> [Endimion]
> Interakcija Revoza z okoljem je tudi 54 mio plac prispevkov in davkov za ljudi na dolenjskem beli krajini pa se od kod drugod.

Seveda je to dosti bolje kot nič, kljub vsem tveganju, da jih outsourcajo še v kakšno cenejšo državo. Od takšne industrije pa Slovenija žal nikoli ne bo postala druga Avstrija.
Upajmo, da si čez čas ne bomo želeli postat druga Češka, ki nas je po BDP na prebivalca že ujela... predvsem po zaslugi avtomobilske industrije. Pa je bila včasih daleč za nami...
PyotrNovak sporočil: 1.171
[#2717479] 08.06.18 13:25 · odgovor na: vickibedi (#2717464)
Odgovori   +    1
Mogoce pa pokojninski da subvecijo: nestabilen avto - strari vozniki - vec nesrec - win-win all around. ;))))

Strani: 1 2