Strani: 1

sopranos sporočil: 8.685
[#2717699] 10.06.18 10:00
Odgovori   +    7
Prav s tovornjaki mečejo denar stran. Rezerve je javnem sektorju in paradržavi je res ogromno. No vsaj država si ne izplačuje dobička. Samo s tem vprašanjem bi lahko malo poslanske skupine povprašali. Da bomo videli kaj bodo rekli na to.

Sploh pa ima DARS konstantne in vsakodnevne prihodke, tako da tudi z likvidnostjo ne bi smel imeti težav.
FIN-311684 sporočil: 15.155
[#2717701] 10.06.18 10:17
Odgovori   +    4
Edini odsek avtoceste, ki bi bil ekonomsko upravičen je razširitev štiripasovnice v šestpasovnico med Koprom in Ljubljano, bluzenje o ekonomsko upravičeni avtocesti med Novim mestom in Metliko naj ostane bluzenje oz. naj jo izgradi koncesionar, država da zemljo, koncesinar vse ostalo in seveda, pobira cestnino.
Endimion sporočil: 6.559
[#2717710] 10.06.18 11:31 · odgovor na: FIN-311684 (#2717701)
Odgovori   +    3
Pa saj DARS je koncesionar...
FIN-379669 sporočil: 2.312
[#2717711] 10.06.18 12:00 · odgovor na: FIN-311684 (#2717701)
Odgovori   +    7
Na dveh klancih v smeri Kopra je že, ampak na tem delu AC sta problemtična zlasti odcepa Brezovica, manjka odcep Log-Dragomer, vse tjale do vrniškega klanca pa bi morali narediti 6-pasovnico.

Obvoznica okoli LJ bi morala biti 6 pasovnica, kot tudi AC med Ljubljano in Grosupljem, AC med Ljubljano in odcepom za Domžale, Gorenjka pa še ni tako problematična.

Ve se, kje so zastoji.

Za sedaj je treba primarno delati AC (ali hitro cesto) Arja vas - Slovenj Gradec, potem pa ne bi bilo slabo, če naredijo hitro cesto Razdrto - Pivka - Ilirska Bistrica. Potem pa še hitro cesto Celje - Krško - Črnomelj.

Nadalje hitra cesta Koper - Dragonja pa tudi štrli ven.

Torej za kako 1 mlrd je poslov in drugi tir lahko počaka še 5 let.
FIN-311684 sporočil: 15.155
[#2717718] 10.06.18 13:04 · odgovor na: Endimion (#2717710)
Odgovori   +    0
[Endimion]
Pa saj DARS je koncesionar...
Res je, Dars je nekaj samostojnega, ki ima v koncesiji avtoceste, tudi kredite, ker če tega ne bi bilo bi Darsovi krediti bili del državnega dolga...Mislil sem na ta pravega in ne na slovenskega političnega državnega navideznega koncesionarja, ki mu vodstvo in upravo nastavlja politika. Koncesionar naj bo po vzoru Francozov, ki imajo v koncesiji predor Učko in Istarski ipsilon, ki so ga tudi zgradili...Pred nekaj leti sem bral, da jim hrvaška država vsako leto mora nakazati nekaj denarja, ker je kriva za premajhno gostoto prometa na ipsilonu.
Endimion sporočil: 6.559
[#2717722] 10.06.18 14:06 · odgovor na: FIN-311684 (#2717718)
Odgovori   +    2
Tvoj miljenec in maziljenec Janez je leta 2007 najprej prestavil lastnistvo AC iz drzave na DARS in s tem naredil iz golega koncesionarja naredil podjetje za lastnika pomembnega dela drzavne infrastrukture skupaj z zemljo pod asfaltom. s tem je opticno znizal drzavno udelezbo v financiranju izgradnje avtocest. Rezultat pa enak. Tudi javni dolg je bil ustrezno umetno nizji kot bi v resnici bil.

Saj za najvecji del darsovega dolga drzava sploh ne jamci. Je pokrito z premozenjem darsa.
davorkat sporočil: 289
[#2718134] 12.06.18 10:46 · odgovor na: Endimion (#2717722)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: davorkat 12.06.2018 10:47
Prenos lastništva avtocest na DARS je bil leta 2011...pod Alenčico.

www.rtvslo.si/gospod...est/253049

Strani: 1