Strani: 1

Froc sporočil: 284
[#2712296] 17.05.18 08:52
Odgovori   +    2
Očitna je razlika v izboru med bralci in novinarji, pa tudi managerji. Pa sem večinoma na strani izbora novinarjev. A premalo upoštevajo specifike posameznih razredov. Ne morejo vedno vse razrede ocenjevati s stališča kako se pelje in ostalih racionalnih povprečij. Če kaj, potem avto zagotovo ni stvar samo racionalnih odločitev (razen za firme), ampak ima vsak razred svojo specifiko. Menagerski verjetno bolj kot racionalnost poudarja image, udobje, drugi morda lokalno tradicijo kot VW in podobno. Tako pa lahko izpade kot da novinarji nimajo pojma.
najobj sporočil: 25.069
[#2712319] 17.05.18 10:07
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: najobj 17.05.2018 10:08
... Managerski avto leta 2018 ...

... OK, saj vem, da je za menađerje to nujni pogoj, ampak če bi izbirali avto za naduvance, bi bili precej bližje resnici, ker čisto vsi naduvanci pač niso menađerji ...
bigl sporočil: 12.801
[#2712330] 17.05.18 10:56 · odgovor na: najobj (#2712319)
Odgovori   +    8
[najobj]
... Managerski avto leta 2018 ...

... OK, saj vem, da je za menađerje to nujni pogoj, ampak če bi izbirali avto za naduvance, bi bili precej bližje resnici, ker čisto vsi naduvanci pač niso menađerji ...
In tudi vsi menedžerji tudi niso naduvanci. Boljši menedžerji so, bolj so skromni. Lep dan.
rename sporočil: 7.953
[#2712346] 17.05.18 12:16
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: rename 17.05.2018 12:22
Ko škoda premaga volvo... je vsaj meni jasno, da gre za kuhinjo :-P

Najbolj podcenjena pa je Mazda cx5.

P: de gustibus non est disputandum ;-)
najobj sporočil: 25.069
[#2712358] 17.05.18 13:18 · odgovor na: bigl (#2712330)
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: najobj 17.05.2018 13:27
[bigl]
> [najobj]
> ... Managerski avto leta 2018 ...
>
> ... OK, saj vem, da je za menađerje to nujni pogoj, ampak če bi izbirali avto za naduvance, bi bili precej bližje resnici, ker čisto vsi naduvanci pač niso menađerji ...
In tudi vsi menedžerji tudi niso naduvanci. Boljši menedžerji so, bolj so skromni. Lep dan.
... ja, seveda vsi menedžerji niso naduvanci, zato pa sem napisal, da bi morali izbirat avto za naduvance, ker čisto vsi naduvanci pa se vozijo z avtomobili, ki so sodelovali v tekmovanju za Managerski avto leta 2018 ...

P.S.: fajn bi bilo, če bi Financarji napisali, če obstaja kakšna korelacija med uvrstitvijo v tekmovanju in kasnejšo dejansko prodajo v življenju ... khmm, ali pa je to samo še ena "tekma", kjer se džabe dobro je in pije ...
zoran13 sporočil: 2.019
[#2712362] 17.05.18 13:50
Odgovori   +    0
EKO ZAVAROVALNICE

Pri nas in ob vseh že izoblikovanih strategijah razvoja, smernicah, ob novi IDD direktivi EU iz Bruslja, ki jih zavarovalnice že upoštevajo kot pijan plota, pa za lastnike takšnih in podobnih vozil, žal še vedno ni poskrbljeno. Trenutno za hibridne in električne avtomobile, ki so plod najnovejših tehnologij, plačamo enako višino zavarovanja, kot za vse ostale avtomobile. To, da ni nobenega posebne bonitete za takšna vozila, je nonsenz, ki kaže na nazadovanje zavarovalniške dejavnosti in predvsem, koliko pomeni pravzaprav zavarovanec, tisti končni uporabnik, ki mu je zavarovanje namenjeno. Ob vseh deklaracijah, direktivah in zavezah, na tem področju praktično nič od niča! In to kljub temu, da načrtuje državni vrh do leta 2030 dobesedno izbrisati iz obličja zemlje NEEKO avtomobile, kljub temu, da vsi ponujajo subvencije in že merijo in svetujejo osebni ogljični odtis. Toliko o prilagodljivosti zavarovalniškega lobija, ki kot za šalo, zaradi določb IDD direktive EU, kjer naj bi za posamično sklenitev zavarovanj že oblikovali še dodatne vprašalnike. Vse to za večjo varnost in zaščito potrošnikov na nivoju celotne Evropske unije. Na teh dodatnih vprašalnikih, kjer bi naj pridobili vpogled na potrebe in zahteve zavarovancev, pa ni niti enega samcatega vprašanja o vrsti avtomobilskega pogona, varnostnih asistenčnih mehanizmih in sistemih proti trkom. Vse to bo močno spremenilo razumevanje tveganj za "zavarovalniško panogo" oziroma po novem "distributersko panogo", kot se po novem "mora" imenovati. Sprejeti vse zelo nekritično s strani celotne zavarovalniške panoge, zavarovalniškega združenja, AZN, kar prihaja iz Bruslja, pa obenem pomeni tudi, sprejeti vsa tveganja, da dosedanji zavarovanci s takšno organiziranostjo. Ti ne bodo zadovoljni in da bodo že iz principa odšli h kakšni drugi zavarovalnici iz EU, ki ima malo bolj dodelano strategijo, predvsem pa cenovno ugodnejše. Saj bodo k nam tudi na to področje zelo kmalu prišla konkurenca tudi iz Googla, Facebooka in drugih spletnih velikanov.

IZRAČUN RENTABILNOSTI

V tabele vpišete podatke, da boste dobili malo bolj realno sliko!
dems.si/koliko-nas-v...icni-avto/
docs.google.com/spre...1795982551
premza sporočil: 1.814
[#2712370] 17.05.18 14:16 · odgovor na: zoran13 (#2712362)
Odgovori   +    10
[zoran13]
Trenutno za hibridne in električne avtomobile, ki so plod najnovejših tehnologij, plačamo enako višino zavarovanja, kot za vse ostale avtomobile.
Na kilometer tudi ne plačate skoraj nič davkov.
Ob nakupu dobite državno subvencijo.
Zdaj bi še brezplačno zavaraovanje.

Subvencije pa ne eni strani revežem, na drugi strani bogatašem, po tistih vmes pa udri z visokimi davki. Biti nižji srednji sloj v tej naši vukojebini je res križ.
kekez sporočil: 3.176
[#2712436] 17.05.18 22:03
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: kekez 17.05.2018 22:07
Zeh! Razstava in izbiranje (ter celo malikovanje) pleha.
V čem je fora? Po mojem samo v marketingu prefriganih trgovcev nad nečimrno rajo.

Pri meni šteje samo price/performance.
Zato se še vedno (in se še nekaj časa bom) vozim v 15 let stari kripi znamke od zelo daleč in s 300kkm za sabo.

Ko sem nekoč vozil na 1000km službeno pot, je bila izjava sodelavca - sicer lastnika 3-črkovne bolj prestižne znamke od bolj blizu, da ne more verjeti, da je na tako dolgi poti tako udoben.
Ko je pa še nekoč prišel poklapan od predragega servisa, je pogruntal, da je ime njegovega pleha verjetno kratica za: Boljš Met Wolkswagen.

Strani: 1