Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 2.073
[#2710168] 04.05.18 08:15
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: FIN-379669 04.05.2018 08:19
Vsak kleni lovec, planšar, gozdar, občasni ljubitelj brezpotij... ve, da imaš SUV za cesto, makadam ali kako zasneženo pot, tale dva pa zato, da res prevoziš t.i. brezpotje, z ovirami prepredeno.

Jasno, Miloš, z zloščenim SUV, četudi kaj dobrega zmore (recimo Porsche Cayenne), ne greš v take rovte.

Še najboljši približki obema verzijama avtov pa so (na pol zloščeni) poltovorniki (Hilux, Ranger, Amarok...) ali terenci a la Landcruiser.

Sicer pa se da dobiti dobro malo rabljeno (do 3 leta staro) Nivo za 7.000 eur in kaj češ lepšega kot z njo - za takle denar - se drsati po grabnih 10 let.
bigl sporočil: 12.715
[#2710177] 04.05.18 08:54 · odgovor na: FIN-379669 (#2710168)
Odgovori   +    12
Največ sta vredna reduktor in zapora zadnje špere. In pa seveda to, da se ne sekiraš, ko se z Nivo voziš, ne vprašat kje vse:-). Delana je za ruske razmere (kjer delujejo enostavne zadeve), kjer vsa evropska in japonska "šminkerija" odpove, razen nekaterih izjem. Lep dan.
ogo sporočil: 1.867
[#2710196] 04.05.18 10:15 · odgovor na: bigl (#2710177)
Odgovori   +    5
[bigl]
Največ sta vredna reduktor in zapora zadnje špere. In pa seveda to, da se ne sekiraš, ko se z Nivo voziš, ne vprašat kje vse:-). Delana je za ruske razmere (kjer delujejo enostavne zadeve), kjer vsa evropska in japonska "šminkerija" odpove, razen nekaterih izjem. Lep dan.
Problem Nive je, da je biorazgradljiva.
Polna rje pride že iz tovarne. :)

Skratka, brez konkretnega vzdrževanja, bo z Nivo konkretna jeba.

Je kar nekaj japončkov, ki so fool proof in zmorejo več kot Niva, samo je treba odštet kak cekin več.

Mestni terenci so pa druga kategorija ...
chef sporočil: 2.908
[#2710198] 04.05.18 10:26 · odgovor na: bigl (#2710177)
Odgovori   +    8
Niva ima sredinsko zaporo, zadnjo imajo pretezno pickupi pa se tam ti ne pomaga kaj dosti (denimo v klanec), ce ni nalozen, ker mu prej zanese zadek kot pa da bi potisnil dalje. Na koncu je veliko odvisno od gum (in vitla :) Je pa niva res robustna, pri nasih cenah pa jo je vseeno kar skoda ;) V Bosni je pa malo drugace, tam je tudi precej pogosta na cestah. Btw, pri dusterju je namesto reduktorja kar dolga prva, tudi pride prav.
PyotrNovak sporočil: 686
[#2710282] 04.05.18 18:02 · odgovor na: FIN-379669 (#2710168)
Odgovori   +    5
Vedno se je upala vec kot jaz. :)))
Pri 115km/h pa je bilo treba imeti industrijske glusnike, sicer si bil na cilju se pol ure gluh.
Poraba? Ce hoces to vedeti potem NI zate.
jani1974 sporočil: 2.711
[#2710289] 04.05.18 19:19 · odgovor na: chef (#2710198)
Odgovori   +    3
[chef]
Btw, pri dusterju je namesto reduktorja kar dolga prva.
Kratka prva?
jani1974 sporočil: 2.711
[#2710290] 04.05.18 19:21 · odgovor na: bigl (#2710177)
Odgovori   +    4
[bigl]
Največ sta vredna reduktor in zapora zadnje špere.
Špera = zapora

Zapora zadnjega diferenciala ali špera zadnjega diferenciala, bolj po domače.
murje sporočil: 3.326
[#2710833] 09.05.18 10:57
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: murje 09.05.2018 11:02
AURUS

Poglejte, s čim se je Vladimir Putin pripeljal do inavguracije za četrti mandat...

www.jutarnji.hr/auto...m/7331484/
www.express.hr/top-n...rona-15587
www.youtube.com/watc...u24P7AinDk
www.youtube.com/watc...kj4SAe52XM

Strani: 1