Strani: 1

sopranos sporočil: 8.679
[#2705582] 03.04.18 13:20
Odgovori   +    7
Če je res kar pišejo glede težav v proizvodnji, potem bo imela Tesla čedalje več težav. Ker kot jaz razumem pisanje specialistov za to področje, je Tesla skušala robotizirati nekaj kar je izjemno težko robotizirati. In potem prihaja do tega, da so cele serije avtov z nekim defektom. In da zato, ker je vse robotizirano traja bistveno dlje, da odkrijejo napako. In da ko vkalkuliraš ceno robotov, njihovo nadzorovanje in upravljanje itd. prideš do tega, da so dražji od ljudi. In da iz tega naslova ne bo dodatnega prihranka, ampak dodatna izguba.

Na tem področju so se že opekli avtomobilski giganti. Sedaj pa Tesla misli, da bo to kar z danes na jutri razrešila.

Ko sem bral kako zahtevno in drago je gašenje EV ko se vžgejo, sem sploh prepričan, da tale razvoj ne bo šel tako linearno in gladko kot izgleda danes. Še zlasti zato, ker pravijo, da sploh ne vedo zakaj pride do takšnega izbruha požara. In da lahko ogenj gori tudi če se odvzame kisik. Noro.
dronyx sporočil: 3.008
[#2705586] 03.04.18 13:35
Odgovori   +    5
Tesla ima kar nekaj možnosti, da šala o bankrotu meso postane. Bo treba počasi začet malo večjo količino avtov delat, ne samo prednaročila prodajat.
frizz sporočil: 93
[#2705597] 03.04.18 14:01
Odgovori   +    7
Poanta te šale je, da ko si v riti, da ne izgubiš smisla za humor
dronyx sporočil: 3.008
[#2705599] 03.04.18 14:08 · odgovor na: frizz (#2705597)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: dronyx 03.04.2018 14:14
Poanta te šale je, da ko si v riti, da ne izgubiš smisla za humor
Če si delničar TSLA ti to verjetno ne deluje kot šala. Če twitt neke starlete, da je prenehala uporabljat storitev iz kategorije "surveillance economy" povzroči na borzi več MRD vreden padec delnic je jasno, da šef tako visoko vrednotene firme kot je Tesla ne bi smel zbijat šal na tak način, saj se da "šalo" hitro preračunati v denar. Zdi se mi da Musk postaja čedalje bolj jezen, ker mu zlobni mediji zastavljajo neprijetna vprašanja, ki lahko zatresejo njegov "fan base". Po moje če bi se Musk posvetoval pred tem čivkanjem s kakšnim svojim finančnim svetovalcem bi mu ta gladko svetoval, da naj tega ne počne.
0730ULtra3 sporočil: 855
[#2705601] 03.04.18 14:16 · odgovor na: sopranos (#2705582)
Odgovori   +    2
Še zlasti zato, ker pravijo, da sploh ne vedo zakaj pride do takšnega izbruha požara. In da lahko ogenj gori tudi če se odvzame kisik. Noro.

Pa ne samo to - recimo Rimac, s kateirm se je John Hammond razbil v oddaji Grand Tour, se je še naslednjih 5 dni samovžigal zahvaljujoč 8.000 baterijam v notranjosti :-)
bc123a sporočil: 45.284
[#2705608] 03.04.18 14:32 · odgovor na: 0730ULtra3 (#2705601)
Odgovori   +    3
[0730ULtra3]
Še zlasti zato, ker pravijo, da sploh ne vedo zakaj pride do takšnega izbruha požara. In da lahko ogenj gori tudi če se odvzame kisik. Noro.

Pa ne samo to - recimo Rimac, s kateirm se je John Hammond razbil v oddaji Grand Tour, se je še naslednjih 5 dni samovžigal zahvaljujoč 8.000 baterijam v notranjosti :-)
Gasilci se ob teh nesrecah za glavo drzijo. Namrec, tesla svetuje da se baterijo zalije z 900 galonami vode. Ob tej zadnji nesreci, je imelo gasilsko vozilo 500 galon (kar je ocitno bilo dovolj za vse primere cestnih pozarov do sedaj), za dodatno vodo pa bi morali zapreti vse pasove ceste da bi napeljali slauf cez.

Potem, mehanizem, ki ga je tesla namenil gasilcem, da odklopijo/onesposobijo/deaktivirajo akumulator se je v nesreci unicil. So baje direkt na teslo klicali in (ker je bila nesreca dovolj blizu) je kar ekspresno uletela ekipa inzenirjev od tesle, da je pomagala baterijo onesposobiti.

Ob vsem tem baje izjemna PR sreca za teslo, da se na oni sliki zgorele tesle ne vidi sezganega voznika, ker je ogenj kar nekaj casa gorel, preden so se gasilci odlocili, kaj narediti.
dronyx sporočil: 3.008
[#2705616] 03.04.18 14:50 · odgovor na: bc123a (#2705608)
Odgovori   +    1
Potem, mehanizem, ki ga je tesla namenil gasilcem, da odklopijo/onesposobijo/deaktivirajo akumulator se je v nesreci unicil.
Ne vem če to res drži, ampak nekdo mi je razlagal, da so pri Tesli pozabili mehanizem za odklop akumulatorja vgradit na lahko dostopno mesto in so potem gasilce opremili s posebnimi kleščami, da pridejo do tega.

www.tesla.com/sites/...ide_en.pdf
bc123a sporočil: 45.284
[#2705620] 03.04.18 15:21 · odgovor na: dronyx (#2705616)
Odgovori   +    4
[dronyx]
>Potem, mehanizem, ki ga je tesla namenil gasilcem, da odklopijo/onesposobijo/deaktivirajo akumulator se je v nesreci unicil.

Ne vem če to res drži, ampak nekdo mi je razlagal, da so pri Tesli pozabili mehanizem za odklop akumulatorja vgradit na lahko dostopno mesto in so potem gasilce opremili s posebnimi kleščami, da pridejo do tega.

www.tesla.com/sites/...ide_en.pdf
Ze ta opozorila na zacetku so dovolj, da se elektricnega avta ne dotaknem. PPE obleka? Da ne omenjam, da ce zapeljes v vodo, si mrtev se preden se utopis.

Zanima me mnenje g. Hocevarja...

"Warning: After deactivation, the high voltage circuit requires 2 minutes to de-energize."

Medtem ko ti pocasi goris.... noro.
najobj sporočil: 25.424
[#2705627] 03.04.18 15:34 · odgovor na: bc123a (#2705608)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [0730ULtra3]
> Še zlasti zato, ker pravijo, da sploh ne vedo zakaj pride do takšnega izbruha požara. In da lahko ogenj gori tudi če se odvzame kisik. Noro.
>
> Pa ne samo to - recimo Rimac, s kateirm se je John Hammond razbil v oddaji Grand Tour, se je še naslednjih 5 dni samovžigal zahvaljujoč 8.000 baterijam v notranjosti :-)
Gasilci se ob teh nesrecah za glavo drzijo. Namrec, tesla svetuje da se baterijo zalije z 900 galonami vode. Ob tej zadnji nesreci, je imelo gasilsko vozilo 500 galon (kar je ocitno bilo dovolj za vse primere cestnih pozarov do sedaj), za dodatno vodo pa bi morali zapreti vse pasove ceste da bi napeljali slauf cez.

Potem, mehanizem, ki ga je tesla namenil gasilcem, da odklopijo/onesposobijo/deaktivirajo akumulator se je v nesreci unicil. So baje direkt na teslo klicali in (ker je bila nesreca dovolj blizu) je kar ekspresno uletela ekipa inzenirjev od tesle, da je pomagala baterijo onesposobiti.

Ob vsem tem baje izjemna PR sreca za teslo, da se na oni sliki zgorele tesle ne vidi sezganega voznika, ker je ogenj kar nekaj casa gorel, preden so se gasilci odlocili, kaj narediti.
... jebiga, treba je priznati, da je Musk res stručko za PR in če mene kaj vprašaš, to sploh ni bila sreča ampak cifra v dolarjih z dovolj nulami pred decimalno vejico ali piko ...
0126Bacis sporočil: 1.128
[#2705632] 03.04.18 15:48 · odgovor na: sopranos (#2705582)
Odgovori   +    4
Še zlasti zato, ker pravijo, da sploh ne vedo zakaj pride do takšnega izbruha požara. In da lahko ogenj gori tudi če se odvzame kisik. Noro.
Zelo lepo vedo:
- Bencin za gorenje rabi kisik (iz zraka). Če ga blokiraš z vodo, peno ali co2 si zmagal (pogasil).
- Baterije pa imajo vse gorivo "v sebi" in lahko samo čakaš da pogori. Špricanje z vodo je le hlajenje.

(Pred časom je en gasilec tole lepo razložil)
sopranos sporočil: 8.679
[#2705640] 03.04.18 16:42 · odgovor na: bc123a (#2705620)
Odgovori   +    2
[bc123a]
> [dronyx]
> >Potem, mehanizem, ki ga je tesla namenil gasilcem, da odklopijo/onesposobijo/deaktivirajo akumulator se je v nesreci unicil.
>
> Ne vem če to res drži, ampak nekdo mi je razlagal, da so pri Tesli pozabili mehanizem za odklop akumulatorja vgradit na lahko dostopno mesto in so potem gasilce opremili s posebnimi kleščami, da pridejo do tega.
>
> www.tesla.com/sites/...ide_en.pdf

Ze ta opozorila na zacetku so dovolj, da se elektricnega avta ne dotaknem. PPE obleka? Da ne omenjam, da ce zapeljes v vodo, si mrtev se preden se utopis.

Zanima me mnenje g. Hocevarja...

"Warning: After deactivation, the high voltage circuit requires 2 minutes to de-energize."

Medtem ko ti pocasi goris.... noro.
Saj bo tudi folk v Silicijevi dolini minilo. Umrli v nesreči je bil inženir pri Applu.Si predstavljaš pogovore, ki jih bodo imeli - o tem kako je ta in ta iz tega in tega oddelka umrl v avtomobilski nesreči. Ke uslužbenci Appla, Googla, Facebooka itd. so bazen na katerega štarta Tesla. In da je tako zoglenel, da so ga lahko samo še kremirali, ni ravno najboljša reklama za Teslo.

Saj dokler so to posamični primeri ni take panike. Ampak več kot bo avtov, več bo takih dogodkov. Večja bo medijska pozornost. Se bodo na eni točki gasilci uprli. Pa zavarovalnice bodo malo premije dvignile.Ko gre pa za varnost, bodo pa ljudje raje dizle in bencinarje vozili kot pa tvegali, da umrejo v agoniji.
dronyx sporočil: 3.008
[#2705644] 03.04.18 17:05
Odgovori   +    2
Zaenkrat je videti, da ostali prodajajo avtomobile, Musk pa vizijo. :)
sopranos sporočil: 8.679
[#2705645] 03.04.18 17:05 · odgovor na: dronyx (#2705586)
Odgovori   +    2
[dronyx]
Tesla ima kar nekaj možnosti, da šala o bankrotu meso postane. Bo treba počasi začet malo večjo količino avtov delat, ne samo prednaročila prodajat.
500.000+ naročil za model 3 je že nabral. Dostavil jih je pa koliko? Morda 20.000 v zadnjih 6 mesecih od kar so začeli s proizvodnjo?

Meni je to kar hud razkorak.
FIN-379669 sporočil: 2.299
[#2705648] 03.04.18 17:21 · odgovor na: sopranos (#2705645)
Odgovori   +    1
Uvodoma si opozoril na pravo dilemo in s čakanjem na avto, bo marsikateri izkoristil zamudo na dostavo kot izgovor, da se reši avta, ki te lahko pokonča v primeru nesreče.

Več kot bo takih primerov, več bo potrebe po odpravljanju te skepse z novimi varnostnimi mehanizmi takojšnjega odklopa baterije.

Vendar udarec baterijo je kot udarec za nuklearko. Enkrat, ko jedrske palice začno nekontrolirano se segrevati... mora vsa energija nekam, zlepa ne ustaviš tega verižnega procesa.

In ljudje se bodo zamislili. Ta varnostni vidik bo zelo vplival na bodoče, bližnje nakupe, če se tehnično to ne reši. Vendar se bo rešilo prej ali slej in prihodnost elektrikašev bo spet zelo svetla. Očitno bodo upa in downi.
PyotrNovak sporočil: 1.152
[#2705832] 04.04.18 15:32 · odgovor na: sopranos (#2705645)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 03.04.18 19:04
Tesla missed its Model 3 production target...but investors are still relieved. Tesla increased Model 3 production throughout the first quarter but fell short of its goal of producing 2,500 Model 3s a week by the end of the quarter. ... Tesla produced nearly 35,000 vehicles in its first ...
During the last week of the quarter, the electric-car maker produced 2,020 Model 3s, coming up short of its goal to produce 2,500 Model 3 sedans a week.

Torej trenutna letna proizvodnja cca 100.000. Shorterji pa na strik.

VSAKA nova tehnologija ima začetne težave. Tudi prvih nekaj raket je razbil, sedaj jih pa strelja po tekočem traku, za ceno ki ji NIHČE na svetu ne more konkurirati.

www.cnbc.com/2018/04...arter.html

Vedno igra totalno igro. Če mu uspe spleglati proizvodnjo z roboti, bodo ostali proizvajalci vpisani med: žalujoči ostali.


Tudi največji pred njim so imeli tak model:

Nov 4, 2014 - Amazon recently announced a staggering $437 million loss over the third quarter. ... What Will Amazon Look Like When It Grows Up? .... It's Bezos' most astonishing feat, being able to play with other people's money (shareholders and the buyers of Amazon's extravagant bond offerings) for so long.

Torej??? Evropejček enostavno NE more razumeti US poslovnosti. Preveč betona in tradicij v glavi.
sopranos sporočil: 8.679
[#2705851] 04.04.18 16:58 · odgovor na: PyotrNovak (#2705832)
Odgovori   +    0
[PyotrNovak]
Tesla missed its Model 3 production target...but investors are still relieved. Tesla increased Model 3 production throughout the first quarter but fell short of its goal of producing 2,500 Model 3s a week by the end of the quarter. ... Tesla produced nearly 35,000 vehicles in its first ...
During the last week of the quarter, the electric-car maker produced 2,020 Model 3s, coming up short of its goal to produce 2,500 Model 3 sedans a week.

Torej trenutna letna proizvodnja cca 100.000. Shorterji pa na strik.
Shorterji so zaenkrat v plusu, tako da res ne vem zakaj bi se oni sekirali.

Kar se pa letne proizvodnje tiče, ne pozabimo, da ima Tesla prodanih več kot 500.000 vozil Model 3, ki jih ni v stanju dostaviti.

Da je zadnji mesec Tesla povečala proizvodnjo Modela 3 je ustavila proizvodnjo ostalih vozil in delavce prerazporedila na Model 3. Tako da bo v aprilu proizvodnja Modela 3 glede na marec padla. In potem bodo junija spet izvedli podobno foro.

Bo zanimivo videti koliko vozil Modela 3 bodo dostavili konec leta 2018. Sploh je pa hecno, da se pogovarjamo o tem. Toyote, Renaulta, VW itd. nihče ne sprašuje ali so za 20, 30, 50% zgrešili napovedi proizvodnje. Konec leta samo sporočijo koliko vozil so proizvedli, kakšen dobiček so naredili itd.

Pri Tesli je pa povsem normalno, da se pogovarjamo ali ima denarja za 4 ali 6 mesecev preden jim ga zmanjka. Tudi če je avto slabo narejen in ga morajo popraviti nikogar ne gane. To da je produkcija še vedno več kot 50% nižja od napovedane in obljubljene ni problem.
VSAKA nova tehnologija ima začetne težave. Tudi prvih nekaj raket je razbil, sedaj jih pa strelja po tekočem traku, za ceno ki ji NIHČE na svetu ne more konkurirati.
Rakete so rakete. Avti so pa avti. Ne vem zakaj govoriš o hruškah, če se pogovarjamo o jabolkih.
www.cnbc.com/2018/04...arter.html
Je treba brati tako pozitivne kot negativne novice. Med pozitivnimi je seveda ta, da povečuje proizvodnjo. Med negativnimi je pa ta, da zaostaja za svojimi lastnimi napovedmi. In da je te napovedi že večkrat spremenil (prestavil v prihodnost in znižal pričakovano cifro). Druga stvar, ki jo seveda verniki nočete videti je ta, da imajo težave s kvaliteto izdelave. In da se tega lotevajo tako, da rešujejo zadevo naknadno, s popravili. To pa pomeni, da se jim stroški izjemno višajo. Strokovnjaki za produkcijo vozil so tudi izjemno skeptični do avtomatizacije v zaključni fazi. Ker je v praksi veliko dražja kot teoriji - strošek robotov, strošek inženirjev, problem z detekcijo defektov itd. Skratka prosto po Musku so vsi ostali proizvajalci nesposobni bebci, ki raje zaposlujejo ljudi kot robote. Ker nikomur izmed njih ni padlo na pamet, da bi izločil delavce iz proizvodnega procesa in jih nadomestil z roboti.
Vedno igra totalno igro. Če mu uspe spleglati proizvodnjo z roboti, bodo ostali proizvajalci vpisani med: žalujoči ostali.


Tudi največji pred njim so imeli tak model:

Nov 4, 2014 - Amazon recently announced a staggering $437 million loss over the third quarter. ... What Will Amazon Look Like When It Grows Up? .... It's Bezos' most astonishing feat, being able to play with other people's money (shareholders and the buyers of Amazon's extravagant bond offerings) for so long.
Spet mešaš hruške in jabolka. Amazon je bil sposoben ustvarjati dobiček, ampak se je Bezos odločil, da ga ne bo, ker bo raje rasel. Ko so na eni točki investitorji postali že precej živčni, je hitro prikazal dobiček. S tem, da je Amazon res noro rastel.
Torej??? Evropejček enostavno NE more razumeti US poslovnosti. Preveč betona in tradicij v glavi.
Glavni shorterji so Američani, tako da že v osnovi pade tvoj argument.

Jaz približno razumem ameriški poslovni model. Samo za kaj takega potrebuješ ogromno denarja, pravo okolje in ogromen domač trg. Kitajci to dobro vedo, zato so Američani tudi vedno bolj živčni. Z razdrobljeno Evropo brez kompasa poslovati je nekaj, poslovati z enotno in fokusirano Kitajsko je pa nekaj drugega.

Tesla ni noben start-up več. Ampak je staro že skoraj 15 let in že ves čas posluje z izgubo. Glede na to, da sedaj tudi drugi avtomobilisti močno vlagajo v EV res ne vidim po kakšni logiki bi lahko tukaj Tesla izvedla nekaj podobnega kot je izvedel Apple.

Kljub vsemu zapisanemu ne pravim, da je prihodnost v dizlih ali bencinarjih. Pravim pa, da mora vsak slej kot prej stopiti na realna tla. In tudi Tesla bo morala.

Strani: 1