Strani: 1 2

psm sporočil: 955
[#2704085] 24.03.18 10:40
Odgovori   +    3
čas vnosa: 24.03.18 09:33
Vau!

Končno en pravi terenec, ki ga bomo z veseljem zapodili po hosti, kamenju, vodi ali skalovju, terenec, katerega raze na laku zaradi vejevja, kamenja in skalovja bodo vsakemu lastniku v ponos, terenec, ki končno lahko pomete z vsemi starimi pomehkuženimi "kao"terenskimi šminkerji tipa Land Rover Defender, Mercedes G, Toyota Land Cruizer ali Suzuki Jimny!

A matrični LED žarometi pa asistenčni sistemi za preprečitev povoženja pešcev in seveda predvsem popolnoma avtomatizirana avtonomna vožnja pa deluje kaj bolje, kot je nedavno delovala v najvarnejšem avtomobilu na svetu, najvarnejšem tudi za pešce, Volvu XC90?
NemirniTujec sporočil: 4.787
[#2704096] 24.03.18 11:19 · odgovor na: psm (#2704085)
Odgovori   +    2
[psm]
Land Rover Defender, Mercedes G, Toyota Land Cruizer ali Suzuki Jimny!
A se dobi za normalen denar terenca z mehansko zaporo stranskih diferencialov? Torej da potegnes rocico, in so tudi levo in desno kolesa zaklenjena (zaklep osi mi mi ni dovolj)?

V armiji smo imeli puch 230 GE, kjer je to bilo. Pa mercedes G, ampak to si lahko samo drzava kupuje :-))
bigl sporočil: 12.849
[#2704118] 24.03.18 13:43 · odgovor na: NemirniTujec (#2704096)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: bigl 24.03.2018 13:47
[NemirniTujec]
> [psm]
>Land Rover Defender, Mercedes G, Toyota Land Cruizer ali Suzuki Jimny!

A se dobi za normalen denar terenca z mehansko zaporo stranskih diferencialov? Torej da potegnes rocico, in so tudi levo in desno kolesa zaklenjena (zaklep osi mi mi ni dovolj)?

V armiji smo imeli puch 230 GE, kjer je to bilo. Pa mercedes G, ampak to si lahko samo drzava kupuje :-))
Ne, z mehansko zaporo zadnjega diferenciala ne boš našel novega avta. Tudi z reduktorji so redki ali pa jih ni več. Sedaj to rešujejo kot piše v članku z ziljon elektronike, ki pa se pri bemflu npr. vidi kako je pozimi neučinkovita v resnejših razmerah.
Tudi terence z reduktorjem in brez zapore zadnjega diferenciala je potrebno vozit previdno, ali na kratko znat vozit. Sicer je vrtenje neizgibno. Sledi običajno refleksna reakcija in ne vprašat kaj vse se lahko zaradi tega zgodi.
Sicer pa ti "terenci" niso namenjeni za teren, ampak, da križ manj trpi. Kar je tudi res in to je glavni razlog uspešne prodaje SUV vseh vrst. Lep dan.
NemirniTujec sporočil: 4.787
[#2704119] 24.03.18 13:58 · odgovor na: bigl (#2704118)
Odgovori   +    2
[bigl]
> [NemirniTujec]
> > [psm]
> >Land Rover Defender, Mercedes G, Toyota Land Cruizer ali Suzuki Jimny!
>
> A se dobi za normalen denar terenca z mehansko zaporo stranskih diferencialov? Torej da potegnes rocico, in so tudi levo in desno kolesa zaklenjena (zaklep osi mi mi ni dovolj)?
>
> V armiji smo imeli puch 230 GE, kjer je to bilo. Pa mercedes G, ampak to si lahko samo drzava kupuje :-))

Ne, z mehansko zaporo zadnjega diferenciala ne boš našel novega avta. Tudi z reduktorji so redki ali pa jih ni več. Sedaj to rešujejo kot piše v članku z ziljon elektronike, ki pa se pri bemflu npr. vidi kako je pozimi neučinkovita v resnejših razmerah.
Tudi terence z reduktorjem in brez zapore zadnjega diferenciala je potrebno vozit previdno, ali na kratko znat vozit. Sicer je vrtenje neizgibno. Sledi običajno refleksna reakcija in ne vprašat kaj vse se lahko zaradi tega zgodi.
Sicer pa ti "terenci" niso namenjeni za teren, ampak, da križ manj trpi. Kar je tudi res in to je glavni razlog uspešne prodaje SUV vseh vrst. Lep dan.
A ni to zalostno, da se ne da dobit poceni postenega terenca?

Pa saj zarad mene je lahko 10 let star, ne bi novega kupoval. Ampak 10 let star defender ali MB G je se vedno drag za znoret.

Moj ima reduktor, ampak to je zgolj toliko da se ne cijazis na sklopki pri nizki hitrosti...
rename sporočil: 9.007
[#2704129] 24.03.18 14:50
Odgovori   +    1
A 4x4 deluje na vseh hitrostih, ali samo do nekih omejitev?
Cene se niso objavljene?
PyotrNovak sporočil: 1.171
[#2704141] 24.03.18 15:35 · odgovor na: psm (#2704085)
Odgovori   +    9
čas vnosa: 24.03.18 15:14
LADA NIVA! Ubije VSO sminko. Vedno je bila sposobna peljat tja, kamor sam nisem vec upal. Seveda ndmc je zakon - na papirju.
Imeli pri hisi 525. odlom odloma. Popravilo za popravilom.
bigl sporočil: 12.849
[#2704149] 24.03.18 16:41 · odgovor na: NemirniTujec (#2704119)
Odgovori   +    1
Res je, da se da z reduktorjem v koloni pod štantgasom in v 2 ali 3 prestavi peljat, lepo počasi, brez sklopkarjena. Ampak to ve malo ljudi:-). Lep dan.
rename sporočil: 9.007
[#2704152] 24.03.18 17:26 · odgovor na: bigl (#2704149)
Odgovori   +    2
Avtomatik - ne rabis reduktorja :-P
abrame sporočil: 1.128
[#2704162] 24.03.18 18:23 · odgovor na: rename (#2704152)
Odgovori   +    1
V "heavy duty" pogojih ne zdrži toliko kot ročni menjalnik. Tudi stroški vzdrževanja in popravila potem niso primerljivi.
NemirniTujec sporočil: 4.787
[#2704168] 24.03.18 19:34 · odgovor na: rename (#2704152)
Odgovori   +    4
[rename]
Avtomatik - ne rabis reduktorja :-P
Jaz bi ze zdavnaj mel avtomatika, ce ne bi bil skrt, ki kupuje stara jajca in ga je potem strah popravil.

Ampak enih 10 kil se se zredim ali deset let postaram ali oboje, potem pa se mi res ne bo vec dalo tega hebla tisati naprej in nazaj, pa kurc gleda stroske.
rename sporočil: 9.007
[#2704174] 24.03.18 20:36 · odgovor na: abrame (#2704162)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: rename 24.03.2018 20:37
[abrame]
V "heavy duty" pogojih ne zdrži toliko kot ročni menjalnik. Tudi stroški vzdrževanja in popravila potem niso primerljivi.
Saj ne gremo na rally Pariz-Dakar ;-)
Heavy duty v Sloveniji? Lepo prosim! Za heavy duty imam traktor. To, kar zmorejo Toyote (rav4, hilux,), fordi (wildtrack) in ostali pickupi ali moderni SUV-i vseh sort, je vec kot dovolj in tja do 200.000km brez problemov.
matjazfinance sporočil: 2.287
[#2704177] 24.03.18 20:58 · odgovor na: abrame (#2704162)
Odgovori   +    3
[abrame]
V "heavy duty" pogojih ne zdrži toliko kot ročni menjalnik. Tudi stroški vzdrževanja in popravila potem niso primerljivi.
Zdaj ne vem kakšno točno definicijo heavy duty imaš, ampak načeloma je ravno obratno - klasični avtomatik s pretvornikom navora je bolj trpežen in manj občutljiv od ročnega (v bistvu je kritični del sklopka).
Seveda je tudi malo odvisno od kakovosti dizajna in izdelave (recimo ameriški so zelo zanesljivi, z nekaj izjemami), seveda moraš pa redno menjat ATF in filter in malce paziti da se ne pregreje (no če imaš plan vleči težke prikolice, pač vzameš towing package, oziroma nakdadno zrihtaš bistveno zadevo v tem kontekstu*, strošek cca 100 EUR, ).

*kateri je bistven del towing package-a v tem kontekstu, pa boš povedal ti, ki se očitno zelo spoznaš na avtomatike.. :-)
matjazfinance sporočil: 2.287
[#2704178] 24.03.18 21:01 · odgovor na: NemirniTujec (#2704168)
Odgovori   +    2
[NemirniTujec]
Jaz bi ze zdavnaj mel avtomatika, ce ne bi bil skrt, ki kupuje stara jajca in ga je potem strah popravil.
Čemu panika. Tudi stara jajca z oldskool avtomatikom so lahko povsem OK.
Če želiš, ti napišem, kako ob ogledu avta preveriš stanje avtomatskega menjalnika ter kako z majhnimi stroški skrbiš za redno vzdrževanje, da bo verjetno prej pleh zgnil kot menjalnik pokleknil.
NemirniTujec sporočil: 4.787
[#2704183] 24.03.18 21:35 · odgovor na: matjazfinance (#2704178)
Odgovori   +    1
[matjazfinance]
> [NemirniTujec]
> Jaz bi ze zdavnaj mel avtomatika, ce ne bi bil skrt, ki kupuje stara jajca in ga je potem strah popravil.

Čemu panika. Tudi stara jajca z oldskool avtomatikom so lahko povsem OK.
Če želiš, ti napišem, kako ob ogledu avta preveriš stanje avtomatskega menjalnika ter kako z majhnimi stroški skrbiš za redno vzdrževanje, da bo verjetno prej pleh zgnil kot menjalnik pokleknil.
Mislim seveda klasiko, ki ima torque converter - one vetrnice v cilindrcku z vazelinom, al kako ze gre - mislim da ves kaj mislim?

Bog ne daj teh pametnih sekvencarjev z vsako drugo brzino, ki strasno hitro prestavljajo... razen kadar sploh ne :-)

A je to zanesljivo, in kako vem ob nakupu 10 let starega, ce je dober?

Kaj pa teli CVT-ji, ki imajo fuckload nekih stozcev ki drsijo en cez drugega ko da je avto skuter? Koliko je tukaj okvar?

Jaz za avto vec ko pet jurjev nikakor ne dam,k se raje pa tri jurje za avto, enega za popravilo da vse spila, enega pa pol za pivo in bencin in roadtrip.

In pol bi mel jaz takega ki zapre left-right diferencial za ta dnar :-)
NemirniTujec sporočil: 4.787
[#2704185] 24.03.18 21:59 · odgovor na: matjazfinance (#2704178)
Odgovori   +    0
Evo letnike 2008, omejitev na 4x4 in avtomatik in ne premajhen ali prevelik motor:

Suzuki grand vitara: www.autotrader.co.uk...008&page=1

Nissan x trail 2.0 dci (tega me je mal strah): www.autotrader.co.uk...ars&page=2

Freelander (klasika, nonstop pr mehaniku :-)) www.autotrader.co.uk...008&page=3

Tuareg, pomoje ma to ze pameten menjalnik? www.autotrader.co.uk...SUV&page=5

Forester, moja favourite rizota, kaksen menjalnik ima?? www.autotrader.co.uk...SUV&page=5

In pa Grand cherokee, najbrz s klasicnim menjalnikom, ali tudi ze kak jakopameten? www.autotrader.co.uk...008&page=5

A majo ti in taki modeli normalne avtomatike in zapore diferencialov in ne sparajo z gorivom, ali so to ze vse strasno pametni avti in mormo it se deset let nazaj?
matjazfinance sporočil: 2.287
[#2704204] 25.03.18 09:16 · odgovor na: NemirniTujec (#2704185)
Odgovori   +    1
Tvoj zadnji stavek je preveč zame, haha...
Sicer pa ne preveč mene spraševat za konkretne nasvete glede avtov. Zame je itak vse šit, če ni fullsize ameriško vozilo z V8.


No, od spiska navedenih bi jaz najraje vzel tazadnjega, Jeep GC - ampak bencinarja. Dizel je že sam po sebi tako en qurac, pri Jeepu pa potem namesto ameriškega menjalnika dobiš švabskega in ne moreš niti čekirat nivoja ATF.

Ampak sicer pa ja - pojdi še 10 let nazaj.
rename sporočil: 9.007
[#2704205] 25.03.18 09:24 · odgovor na: NemirniTujec (#2704185)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: rename 25.03.2018 09:26
Od nastetih, gre moj glas za Forester. Menjalnik ima Subaru 1a, 100k prevozenih milj je ravno ulaufan avto ;-)
Suzuki ti zna biti premajhen, zato ga daejm na 2.mesto.
Folcvagen ima 150k milj, Rover pa - kot si ugotovil, ima rad serviserje.
Nissan je ok do 100-150km, Cherooke pa sem vozil samo ta velike, rentacar v ZDA, pred 20 leti, ko je bil bencin poceni....
bigl sporočil: 12.849
[#2704207] 25.03.18 09:51 · odgovor na: rename (#2704152)
Odgovori   +    2
[rename]
Avtomatik - ne rabis reduktorja :-P
V tem primeru, :-), v breg, orng breg, al pa na neurejenem terenu, pa reduktor opravi svoje, in prideš, kjer z avtomatikom ne. Kar je tudi razumljivo, saj je prvi narejen za skrajnosti, drugi pa ne. Lep dan.
rename sporočil: 9.007
[#2704209] 25.03.18 10:46 · odgovor na: bigl (#2704207)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: rename 25.03.2018 10:49
Vsekakor. Sem imel, pa ugotovil, da sem potreboval 2x, 3x letno....pa se da tudi brez z lahkoto prezivet zgolj s 4x4, po potrebi.
Tam, kjer 4x4 ne zmore, si ze potem skoraj ne upas vec peljati, da bi reduktor zmogel je jasno, ampak sofer z malo izkusnjami se userje :-P
Vidim, kako je v traktorju....zmore veliko vec, kot moji mozgani :-)
NemirniTujec sporočil: 4.787
[#2704215] 25.03.18 11:44 · odgovor na: rename (#2704205)
Odgovori   +    0
[rename]
Od nastetih, gre moj glas za Forester. Menjalnik ima Subaru 1a, 100k prevozenih milj je ravno ulaufan avto ;-)
Suzuki ti zna biti premajhen, zato ga daejm na 2.mesto.
Folcvagen ima 150k milj, Rover pa - kot si ugotovil, ima rad serviserje.
Nissan je ok do 100-150km, Cherooke pa sem vozil samo ta velike, rentacar v ZDA, pred 20 leti, ko je bil bencin poceni....
Jaz mam tut rad rizoto.

Nisem mislil prav teh kosov, samo modele nasploh, ali pri cca 2008 letnikih imajo klasicne avtomate ali une sekvencne z dvojnimi sklopkami (v bistvu ni avtomatik v starem pomenu besede, ampak elektronika stisne sklopko in prestavi brzino namest tebe.

Ker ce ze avtomatik, bi imel tastar model...
rename sporočil: 9.007
[#2704217] 25.03.18 11:59 · odgovor na: NemirniTujec (#2704215)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: rename 25.03.2018 11:59
Po mojem je sedaj samo se elektronika....ze tam nekje 2000 dalje.
bigl sporočil: 12.849
[#2704219] 25.03.18 12:25 · odgovor na: rename (#2704209)
Odgovori   +    0
Če je zgibnik, ni problem, pri navadnih je potrebno bit previden, predvsem v strminah. Kjer žal konča veliko mladih kmečkih gospodarjev pod njimi. Lep dan.
rename sporočil: 9.007
[#2704229] 25.03.18 15:29 · odgovor na: bigl (#2704219)
Odgovori   +    0
Ravno zgibni traktorji so najveckrat problem, imho.
Vsaj jaz jih nisem nikoli hotel vozit.
matjazfinance sporočil: 2.287
[#2704234] 25.03.18 15:55 · odgovor na: NemirniTujec (#2704215)
Odgovori   +    0
[NemirniTujec]
Nisem mislil prav teh kosov, samo modele nasploh, ali pri cca 2008 letnikih imajo klasicne avtomate ali une sekvencne z dvojnimi sklopkami (v bistvu ni avtomatik v starem pomenu besede, ampak elektronika stisne sklopko in prestavi brzino namest tebe.

Ker ce ze avtomatik, bi imel tastar model...
Glej, "tastar model" (če misliš klasična zasnova z torque converterjem) dobiš tudi v mnogih avtih letnika 2018. Tudi npr novi avtomatiki od Peugeota (razviti v sodelovanju z BMW) so narejeni tako.
Je pa tukaj zraven nekaj elektronike, že 20 let, in to samo po sebi ni noben problem.
Na nek način je celo boljše, pač če se pojavi težava, priklopiš OBD II scanner in ti pokaže kateri senzor moraš zamenjat.
Elektronika sama po sebi ni noben bavbav (tako pri motorju kot pri menjalniku itd lahko celo olajša stvari, razen če si butelj oziroma če je butelj tvoj mehanik), težave dela bolj napačna inženirska (hardver) zasnova ali neustrezno vzdrževanje. Pri slednjemu pa spet lahko k sranju prispeva napačen design, recimo prej omenjen švabski avtomatik v dizelskem Jeep Grand Cherokee, ki menda sploh nima šipke za kontrolirat ATF (kjer je pomembna ne le kontrola nivoja, temveč tudi fizične lastnosti ATF, ko lahko po videzu in vonju oceniš, kdaj je čas za menjavo ATF)...
abrame sporočil: 1.128
[#2704249] 25.03.18 18:08 · odgovor na: matjazfinance (#2704177)
Odgovori   +    1
Meni zadošča Pajero GLS V6 (ki v paketu vključuje tudi avtomatski menjalnik), ker imam dostop do poceni bencina. Frajerji v soseski, ki redno vozijo v puščave, pa se izogibajo avtomatike. Sem ti že povedal zakaj.
Za Slovenijo očitno zadošča tisto kar je opisano zgoraj, razen za vojsko, gozdarje, lovske inšpektorje .... pa tudi oni, ko tugotavljaš sam, za "heavy duty" raje vzamejo traktor. Ga je lažje vzdrževat, pa tudi s terena se boš lažje vrnil brez tuje pomoči.
abrame sporočil: 1.128
[#2704252] 25.03.18 18:30 · odgovor na: matjazfinance (#2704177)
Odgovori   +    1
Bistveni del towing package-a pri avtomatiki je možnost ročnega prestavljanja v nižjo prestavo, ki jo potrebuješ pri spuščanju po strminah, da ti vozilo ne uide "nizbrdo", ker potem več ne boš vozil ti, temveč fizika ....
No, bo zadostovalo, ali bomo izvedeli še kaj novega za doplačilo paketa v vrednosti nekaj EUR 100?
NemirniTujec sporočil: 4.787
[#2704255] 25.03.18 19:06 · odgovor na: matjazfinance (#2704234)
Odgovori   +    0
[matjazfinance]
Glej, "tastar model" (če misliš klasična zasnova z torque converterjem) dobiš tudi v mnogih avtih letnika 2018. Tudi npr novi avtomatiki od Peugeota (razviti v sodelovanju z BMW) so narejeni tako.
Je pa tukaj zraven nekaj elektronike, že 20 let, in to samo po sebi ni noben problem.
Aha, sploh nisem vedel. Ja, meni so torque converter modeli zlo fajn za vozit ker je tudi prestavljanje fajn zlizno in precej trotl ziher je zadeva, ceprav pac pokuri vec goriva kot u iber natancni sekvencni menjalniki. Res je na komot voznja...

Kok bi mi blo vsec v oglasih, ce bi pri vsakem avtu pisalo tut kaksen avtomat ima in kaksen nacin 4wd in diff locka... ampak vecinoma ne pise nic, in vecinoma je za kozlat roba noter, sam da tri leta zdrzi in cao.

Na koncu bom tko kot rename, traktor kupil za po hribih, za potrosnistvo pa naj amazon prpelje robo na dom :-)
bigl sporočil: 12.849
[#2704268] 25.03.18 20:12 · odgovor na: abrame (#2704249)
Odgovori   +    1
[abrame]
Meni zadošča Pajero GLS V6 (ki v paketu vključuje tudi avtomatski menjalnik), ker imam dostop do poceni bencina. Frajerji v soseski, ki redno vozijo v puščave, pa se izogibajo avtomatike. Sem ti že povedal zakaj.
Za Slovenijo očitno zadošča tisto kar je opisano zgoraj, razen za vojsko, gozdarje, lovske inšpektorje .... pa tudi oni, ko tugotavljaš sam, za "heavy duty" raje vzamejo traktor. Ga je lažje vzdrževat, pa tudi s terena se boš lažje vrnil brez tuje pomoči.
Plus. Lep dan.
vrac sporočil: 9.129
[#2704275] 25.03.18 20:53 · odgovor na: NemirniTujec (#2704185)
Odgovori   +    0
Kaj boš z naštetimi avti v Sloveniji, če imajo vsi volan na desni?
NemirniTujec sporočil: 4.787
[#2704276] 25.03.18 21:03 · odgovor na: vrac (#2704275)
Odgovori   +    1
[vrac]
Kaj boš z naštetimi avti v Sloveniji, če imajo vsi volan na desni?
No, jaz bi jih imel na brdovitom otoku, ane :-)

Sicer se pa na celini dobijo komot z volanom na levi.

Strani: 1 2