Strani: 1

bigl sporočil: 13.449
[#2703275] 19.03.18 15:36
Odgovori   +    7
Lubadar (najlačnejši podlubnik) ni edini sovražnik slovenskih gozdov, razmišljam. Pa vetrolom, snegolom tudi ne. Lep dan.
sopranos sporočil: 9.134
[#2703276] 19.03.18 15:37
Odgovori   +    11
Ja, to vse spremeni. :)

A za to so vam pošiljali zahtevo za popravek? Hehe, ti so res hecni.

"Ni res, da sem ukradel 10 milijonov EUR! To so podle insinuacije!!! Ukradel sem samo 8 milijonov EUR!!!!" Tako nekako jaz berem ta popravek.
FIN-311684 sporočil: 17.345
[#2703278] 19.03.18 15:43
Odgovori   +    9
Kakšen pa je to popravek neki? Direktor, ki vsak dan prihaja na delo iz nebes, se še vedno vozi v nebeško dragi zlati kočiji plačani 43.369,63 evrov, tisti drugi, ki je na pol v nebesih pa v prestižnem avtu vrednem 34.999 evrov. Glede na tako poudarjeni popravek, bi bilo za pričakovati alarmantno informacijo, da se direktorski nebeški blaženec vozi v Renaultu za 15 jurjev, tisti ta drugi pa v Peugeotu za 13 jurjev.
elsup sporočil: 260
[#2703285] 19.03.18 16:06 · odgovor na: sopranos (#2703276)
Odgovori   +    3
ne, nic niso zahtevali, samo opozorili so na drugacno stevilko, fer je, da jo popravimo. Lp, Jurij
sopranos sporočil: 9.134
[#2703291] 19.03.18 16:53 · odgovor na: elsup (#2703285)
Odgovori   +    3
[elsup]
ne, nic niso zahtevali, samo opozorili so na drugacno stevilko, fer je, da jo popravimo. Lp, Jurij
Itak, da je fer in prav je, da ste popravili. To je ena izmed stvari, ki mi je pri vašem mediju všeč.

Ampak jaz kot predstavnik splošne javnosti bi od državne firme pričakoval, da pokažejo, da niso taki, kot je bilo predstavljeno. In to mislim z argumenti. Če ste jih kje dobili s spuščenimi hlačami, bi bilo bolje, če bi rekli, da bodo to in to spremenili.

Opozarjanje na napake v smislu, ja že res, da je ta avto po ceniku 60.000 EUR, ampak mi smo dobili leto in pol starega. Za drugega pa so nam dali še dober popust in je tako namesto 40.000 stal 35.000 EUR, je meni bolj kot ne distrakcija. Še več, v bistvu potrditev vašega pisanja. Malo so vam "vejice" popravili.
rename sporočil: 10.884
[#2703293] 19.03.18 17:10 · odgovor na: elsup (#2703285)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: rename 19.03.2018 17:10
Ko smo ze pri popravkih: vceraj sem vas opozoril, da pokojni Matjaz Gantar ni umrl v 56.letu, pa ste raje zbrisali pripombo, kot popravili v clanku.
Danes Peter pise, da je umrl 55-letni...ne, ni bil se star 55 let, umrl pa je v 55-tem letu, ker je bil rojen avgusta 1963.
Sicer pa R.I.P., Matjaz.
siap sporočil: 1.940
[#2703298] 19.03.18 17:48 · odgovor na: elsup (#2703285)
Odgovori   +    1
A DDV pa ne gre v ceno ???
elsup sporočil: 260
[#2703301] 19.03.18 18:14 · odgovor na: siap (#2703298)
Odgovori   +    0
zapisana cena je z ddv
pobalin sporočil: 12.058
[#2703302] 19.03.18 18:17 · odgovor na: elsup (#2703285)
Odgovori   +    3
[elsup]
ne, nic niso zahtevali, samo opozorili so na drugacno stevilko, fer je, da jo popravimo. Lp, Jurij
Fer bi bilo tudi, da bi pred objavo preverili realnost svojih cen, in fer je, da bi po opozorilu preverili realnost njihovih korekcij. Saj pišete o nekakšnih lumparijah, lumpom se pa menda ne verjame kar na prvo besedo, ali kaj?

Jaz sem na hitro preveril s slovenskim spletnim konfiguratorjem, ki mi je za najbolj osnovno verzijo Audija 2.0 TDI Quattro, brez enega samega doplačila (niti za kovinsko barvo ali lepše prevleke ne!), navedel ceno več kot 47 jurjev. Je za razliko 7 jurjev zaslužen popust za sektor država, kakšan prodajna akcija, samožrtvovanje lokalnega trgovca...?
1126DXSXU sporočil: 195
[#2703325] 19.03.18 22:00 · odgovor na: pobalin (#2703302)
Odgovori   +    3
[pobalin]
> [elsup]
> ne, nic niso zahtevali, samo opozorili so na drugacno stevilko, fer je, da jo popravimo. Lp, Jurij

Fer bi bilo tudi, da bi pred objavo preverili realnost svojih cen, in fer je, da bi po opozorilu preverili realnost njihovih korekcij. Saj pišete o nekakšnih lumparijah, lumpom se pa menda ne verjame kar na prvo besedo, ali kaj?

Jaz sem na hitro preveril s slovenskim spletnim konfiguratorjem, ki mi je za najbolj osnovno verzijo Audija 2.0 TDI Quattro, brez enega samega doplačila (niti za kovinsko barvo ali lepše prevleke ne!), navedel ceno več kot 47 jurjev. Je za razliko 7 jurjev zaslužen popust za sektor država, kakšan prodajna akcija, samožrtvovanje lokalnega trgovca...?
In Fer bi tudi bilo, da v članku ugotovite, da se jim za uporabo tega avta od plače trga vsak mesec 1.8% vrednosti automobila, oz. 21.6% auta na leto.
Jaz tako dragega službenega auta sploh ne bi hotel, ker se ne splača.
pobalin sporočil: 12.058
[#2703332] 19.03.18 23:32 · odgovor na: 1126DXSXU (#2703325)
Odgovori   +    4
[1126DXSXU]
In Fer bi tudi bilo, da v članku ugotovite, da se jim za uporabo tega avta od plače trga vsak mesec 1.8% vrednosti automobila, oz. 21.6% auta na leto.
1. Kakšno zvezo ima to z državno firmo in omenjenima posameznikoma? Zakon in davčni primež menda velja za vse zaposlence enako.

2. Razmisli še enkrat, da ne boš ustrelil kakšnega kozla. Da ni mogoče 1,8% na mesec (21,6% na leto) samo davčna osnova za boniteto? Pa še to samo v primeru, da avto uporabljaš tudi za privatne vožnje in ti firma plačuje vse gorivo? Če avto uporabljaš samo za službene vožnje, nimaš nobene bonitete in ti ni tudi treba plačati nobenega davka nanjo.
Jaz tako dragega službenega auta sploh ne bi hotel, ker se ne splača.
Članek in popravek ne govorita o tebi. Sicer se pa vedno splača, če ti nekdo šenka tisto, kar bi itak hotel imeti, in za šenkano plačaš samo davek. Se pa seveda še bolj splača neobdavčeno, kar je vedel že Martin Krpan.
rename sporočil: 10.884
[#2703351] 20.03.18 08:47 · odgovor na: pobalin (#2703332)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: rename 20.03.2018 08:49
O ja, boniteta je kar zanimivo vprašanje.
Dvomim namreč, da se mu obračuna tako, da dobi manjši neto.
Predvsem pa dvomim, da avto ne uporablja za privatne potrebe.
Morda ga uradno res ne, ampak potem pomeni, da dobiva tudi nadomestilo za prevoz na delo, če se (uradno) vozi s svojim v službo in domov. (japajade)

In ja, boniteta je lahko tja do 2%. Če je avto 40.000, znaša boniteta 800€ prvih dvanajst mesecev, potem se postopoma znižuje.
pobalin sporočil: 12.058
[#2703395] 20.03.18 11:32 · odgovor na: rename (#2703351)
Odgovori   +    3
[rename]
In ja, boniteta je lahko tja do 2%. Če je avto 40.000, znaša boniteta 800€ prvih dvanajst mesecev, potem se postopoma znižuje.
Seveda boniteta lahko pride blizu 2%, ampak to je boniteta zaposlenca aka ocenjena vrednost tega, da ima brezplačno na voljo avto s plačanim gorivom, registracijo, zavarovanjem, servisiranjem, gumami itn. Na to potem plača davek, ki pa ni "tja do 2%". Tako kot je bruto plača 3000 EUR bruto plača, davek od te bruto plače je pa nekaj drugega.
www.zvezarfr.si/prip...eno-vozilo

Ker je službeni avto za privatne potrebe kljub obdavčitvi za večino še vedno ugodna kupčija, je ta boniteta za večino precej privlačna. Izbranci si še izmišljujejo službene avte po privatnih in ne po službenih potrebah, npr. 4x4 ker ima hišo/vikend v podeželski idili.

Hočem reči, da je tudi plačevanje polne bonitete cenejše od vseh stroškov lastništva avtomobila. Seveda je bil pa hud šok, ko so nekoč pod milodojko in mramornim spomeničkom to obdavčili skupaj s službenimi telefonini in parkirnimi prostori. Izkusil na lastni koži/tošlnu. Sem takrat pezdil, naj nam obdavčijo še uporabo dvigala. :-)
rename sporočil: 10.884
[#2703406] 20.03.18 12:11 · odgovor na: pobalin (#2703395)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: rename 20.03.2018 12:27
Seveda se na boniteto potem še plača davek, ampak moj point je drugje - da je vprašanje, če sploh obračunavajo boniteto?

O tem, kaj se bolj splača (svoj avto ali službeni) pa je tudi vprašanje. Odvisno od primera, do primera; predvsem pa od tega, koliko km prevoziš službeno, kako daleč imaš do doma. Seveda je privlačno, da imaš plačano gorivo, servis, gume ... ampak pod črto, pa je vprašanje, kaj se bolj splača.
Predvsem pa je odvisno od tega, ali se ti za boniteto zmanjša bruto plača ali ne.

Link, ki si ga objavil pove, da v devetih letih znaša boniteta 39.600 eurov (za avto vreden 40.000), če prevozimo več kot 500 privatnih km na mesec.
Če je 8 letnih servisov pa recimo 400 eurov, pa 4 komplete gum 1600 eurov je to 4800 eurov. In dodaj še 9x registracija/kasko v rangu 600 = 5400.
Pa recimo, da prevoziš 200.000 km (=poraba 7L/100 => 14.000 litrov = cirka 18k)

Torej sva na manj kot 30.000 stroškov. In po devetih letih tudi brez avta.
Izračun je še slabši, če menjaš po petih letih, ko za boniteto odšteješ 31.950 eurov, stroškov pa imaš manj kot 15.000.

(In dodaj na "prihodkovno stran" še nadomestilo za prevoz na delo, ki ga ne dobiš, če imaš službeni avto.)

Sem pa tole na pamet računal, lahko da sem se tudi zmotil :-P
Reklamacije sprejemam po oglasih ;-)
pobalin sporočil: 12.058
[#2703419] 20.03.18 13:06 · odgovor na: rename (#2703406)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: pobalin 20.03.2018 13:08
[rename]
Seveda se na boniteto potem še plača davek, ampak moj point je drugje - da je vprašanje, če sploh obračunavajo boniteto?

O tem, kaj se bolj splača (svoj avto ali službeni) pa je tudi vprašanje. Odvisno od primera, do primera; predvsem pa od tega, koliko km prevoziš službeno, kako daleč imaš do doma. Seveda je privlačno, da imaš plačano gorivo, servis, gume ... ampak pod črto, pa je vprašanje, kaj se bolj splača.
Predvsem pa je odvisno od tega, ali se ti za boniteto zmanjša bruto plača ali ne.

Link, ki si ga objavil pove, da v devetih letih znaša boniteta 39.600 eurov (za avto vreden 40.000), če prevozimo več kot 500 privatnih km na mesec.
Če je 8 letnih servisov pa recimo 400 eurov, pa 4 komplete gum 1600 eurov je to 4800 eurov. In dodaj še 9x registracija/kasko v rangu 600 = 5400.
Pa recimo, da prevoziš 200.000 km (=poraba 7L/100 => 14.000 litrov = cirka 18k)

Torej sva na manj kot 30.000 stroškov. In po devetih letih tudi brez avta.
Izračun je še slabši, če menjaš po petih letih, ko za boniteto odšteješ 31.950 eurov, stroškov pa imaš manj kot 15.000.

(In dodaj na "prihodkovno stran" še nadomestilo za prevoz na delo, ki ga ne dobiš, če imaš službeni avto.)

Sem pa tole na pamet računal, lahko da sem se tudi zmotil :-P
Reklamacije sprejemam po oglasih ;-)
Evo, cikcaka je konec. Seveda mislim, da si se zmotil, večkrat. Od zadaj:

1. Ja, dobiš za prevoz, v službo pa letaš zastonj na leteči preprogi, kaj?

2. Po tvojem je 8 let star in za 200.000 km znucan avto, ki je nov stal 40 jurjev, vreden več kot 30 jurjev, kolikor si v teh letih prišparal?

3. Še vedno pišeš o zneskih bonitete in ne o davku na to boniteto. Boniteta je vrednost, ki jo dobiš od delodajalca v nedenarni obliki. Na boniteto plačaš davek, kot bi ga na denarno izplačilo, ne plačaš pa socialnih prispevkov. Jaz bi ti enkrat namesto neto plače izplačal samo znesek akontacije dohodnine, pa bi si za vse čase zapomnil razliko. :-P

4. Zaposlenci, ki imajo obdavčen službeni avto za privatne vožnje, imajo mesečno manjši strošek kot če bi avto kupili na kredit ali lizing, to pa pomeni, da imajo večjo kupno moč oz. so bolj kreditno sposobni za npr. nakup stanovanja... ali za naložbe v..., pardon, za trgovanje s kripto valutami. :-P

5. Reciva, da ti delodajalec kot boniteto ponudi brezplačno uporabo lepe hiše, za katero bi tržna najemnina znašala jurja na mesec. Ti na to plačaš samo dohodnino, reciva 30%. In za 300 evrov na mesec bi lahko najel ali odplačilno kupil kakšno stanovanje...?

Reklamacije na forumsko ležeče kadarkoli. :-P
rename sporočil: 10.884
[#2703429] 20.03.18 13:37 · odgovor na: pobalin (#2703419)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: rename 20.03.2018 13:40
Ne bova nadaljevala, ker imava v izhodišču različen pogled na boniteto samo.
Ti gledaš iz vidika delojemalca, jaz kot delodajalec.
Če nekomu dam plačo 5000 bruto, je zame to 5000 bruto (zanemariva zdaj prevoz,prehrano, davek na bruto).
Če hočeš službeni avto za 40.000, bo potem tvoj bruto znašal 4200, ker je 800 boniteta.
Če se ne strinjaš, pa tudi prav, še naprej imaš lahko plačo 5000 bruto.
Štekamo? ;-)

Seveda pa je v javnem sektorju to povsem drugače, ker - other's people money.
Briga njih za boniteto, pa za davke in prispevke, vse gre to iz proračuna. In ravno zato bi me zelo zanimal plačilni list omenjene gospode. Pa ne to, koliko zaslužijo, ampak kako obračunavajo boniteto (in ev. nadomestila za prevoz na delo).

Še to: poznam plačilne liste, jih vsak mesec gledam. Z bonitetami in brez njih :-P
In imam tudi takšne, ki nočejo službenega vozila, ker več dobijo z nadomestilom za prevoz in kilometrinami (realnimi, ne fiktivnimi). In verjamem, da so si znali izračunati.
bacco979 sporočil: 866
[#2703439] 20.03.18 14:37 · odgovor na: rename (#2703429)
Odgovori   +    2
OK, če dela človek res veliko službenih kilometrov, bo s kilometrino res pokril stroške povezane z vozilom in izgubo vrednosti. Je pa delodajalec čudak, da mu to financira.

Če pa nekdo dobi služben avto, vozi pa se pretežno privat je pa to čisti plus v primerjavi s stroški lastnega enakega vozila.
pobalin sporočil: 12.058
[#2703455] 20.03.18 15:18 · odgovor na: rename (#2703429)
Odgovori   +    1
[rename]
Ne bova nadaljevala, ker imava v izhodišču različen pogled na boniteto samo.
Ti gledaš iz vidika delojemalca, jaz kot delodajalec.
Če nekomu dam plačo 5000 bruto, je zame to 5000 bruto (zanemariva zdaj prevoz,prehrano, davek na bruto).
Če hočeš službeni avto za 40.000, bo potem tvoj bruto znašal 4200, ker je 800 boniteta.
Jok, ker delodajalec ne plačuje bonitete, ampak plačuje lizing ali kredit za avto, pa zavarovanje, registracijo itn. ali pa kakšen ol-inkluziv najem + na vse to še bencin.
Boniteta je samo ime za pavšalno davčno ovrednotenje nekega zbira stroškov delodajalca oziroma ugodnosti delojemalca.
Če se ne strinjaš, pa tudi prav, še naprej imaš lahko plačo 5000 bruto.
Štekamo? ;-)
Če mi daš službeni avto po mojih željah, ne pa kaj majhnega ali predragega, lahko prihraniva oprispevčenje "avtomobilskega dela" moje plače. Če mi boš hotel namesto navadnega Dacie Duster vsiliti Audi Q7 TDI Auto Quattro Deluxe über Alles, ker imaš nek svoj špil, te nekaj gleda. Če jaz kot trgovski potnik od tebe namesto navadnega Golfa hočem Maybacha, me nekaj gleda.

Tako, jaz sem prepričan, da štekam, zate pa ne vem. Naj ljudstvo razsodi. :-P
Seveda pa je v javnem sektorju to povsem drugače, ker - other's people money.
Briga njih za boniteto, pa za davke in prispevke, vse gre to iz proračuna. In ravno zato bi me zelo zanimal plačilni list omenjene gospode. Pa ne to, koliko zaslužijo, ampak kako obračunavajo boniteto (in ev. nadomestila za prevoz na delo).
Ti igraš na vnaprejšnje obsojanje, jaz pa na nedolžnost do konca dokaznega postopka. Ti igraš identitetno igro (javni sektor, "njihovi"...), jaz pa raje gledam vsakega posameznika. Pa imam najbrž bolj privatnosektorski CV kot marsikdo na tem forumu. Goljufe in poštenjake najdeš povsod.
Še to: poznam plačilne liste, jih vsak mesec gledam. Z bonitetami in brez njih :-P
In imam tudi takšne, ki nočejo službenega vozila, ker več dobijo z nadomestilom za prevoz in kilometrinami (realnimi, ne fiktivnimi). In verjamem, da so si znali izračunati.
Ne dvomim, da obstajajo vsi mogoči konkretni primeri. Recimo tisti policisti/vojaki, ki so se (po nekem medijskem poročanju) redno v skupinah vozili v službo po več kot 150 km daleč. Ne dvomim tudi, da obstajajo kontra primeri, ki bi za službeni avto kljub obdavčitvi bonitete radi imeli neki topšit, jer samo jednom se živi i narod mora da zna ko je najbolji na svetu... Večina je pa vseeno bolj povprečna.
rename sporočil: 10.884
[#2703458] 20.03.18 15:19 · odgovor na: bacco979 (#2703439)
Odgovori   +    1
Ni čisto črno-belo, vedno so nianse ;-)
Kaj pa, če delodajalec ne pokriva kilometrine, ampak se prefakturira na končne stranke?
In delodajalec nima potem problemov z voznim parkom? Saj vemo, da vsak bolj skrbi za svoje vozilo, kot za "ne-svoje".
Itditditd.

Kar se pa bonitete tiče: v prvih petih letih se je nabralo 31.950 eurov.
Zelo odvisno torej skozi kakšno prizmo gledamo na ta denar: kot delodajalec ali kot delojemalec, ja?
rename sporočil: 10.884
[#2703462] 20.03.18 15:35 · odgovor na: pobalin (#2703455)
Odgovori   +    3
Tule si poglej obračun plače: www.swtools.si/calc.html

pa vzemi isti znesek Z in brez bonitete.

Za tiste, ki se jim ne da tipkati:
- bruto 5000.
- boniteta 900.
- prehrana 100.
daje NETO 2503, Bruto-bruto pa 6049.

Če pa vzameš samo:
- bruto 5000
- prehrana 100
daje NETO 2956, bruto-bruto pa 5905.

Namenoma brez prevoza na delo, da se bolj vidi razlika.
Če dodamo še nekih 100 eur za prevoz, dobimo neto 3056 in bruto.bruto 6000.

Zdaj pa se igraj(te) s številkami na temo Golf, Audi in Tesla :-)))
Jaz grem pa drva zlagati :-P
bacco979 sporočil: 866
[#2703463] 20.03.18 15:36 · odgovor na: rename (#2703458)
Odgovori   +    2
Ja, situacija je pač različna od primera do primera. Pa tudi službeni avtomobili so večinoma precej cenejši od 40k (tako na oko bi rekel rang avtomobilov Golf-Megane-Octavia-Passat-Superb) in so tako pri bonitetah, kot pri kilometrini bistveno prijaznejši do uporabnikov.
rename sporočil: 10.884
[#2703465] 20.03.18 15:54 · odgovor na: bacco979 (#2703463)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: rename 20.03.2018 15:56
No, v tej temi je bilo govora o 40k audijih, ne? ;-)

In nismo se niti dotaknili podvprašanj kako so kupili rabljena vozila (so jih pred tem morda imeli v najemu, da so tako umetno postala rabljena) itd :-P
pobalin sporočil: 12.058
[#2703494] 20.03.18 18:28 · odgovor na: rename (#2703462)
Odgovori   +    3
[rename]
Tule si poglej obračun plače: www.swtools.si/calc.html
Zdaj vidim, kje sem bil v zablodi/pozabi - šest križev pa to. Saj bi mi lahko naravnost povedal, da se socialni prispevki obračunajo "od in na" vrednost bonitete. To je seveda manj ugodno, kot sem mislil, še vedno pa za mnoge zaposlence najbrž dovolj mikavno, za delodajalca je pa v najslabšem primeru isto, če da boniteto v vrednosti 900 EUR ali pa za toliko poveča bruto plačo.
Jaz grem pa drva zlagati :-P
Priden. :-)
FIN-311684 sporočil: 17.345
[#2704188] 24.03.18 22:06 · odgovor na: pobalin (#2703494)
Odgovori   +    1
[pobalin]
> [rename]
> Tule si poglej obračun plače: www.swtools.si/calc.html

Zdaj vidim, kje sem bil v zablodi/pozabi - šest križev pa to. Saj bi mi lahko naravnost povedal, da se socialni prispevki obračunajo "od in na" vrednost bonitete. To je seveda manj ugodno, kot sem mislil, še vedno pa za mnoge zaposlence najbrž dovolj mikavno, za delodajalca je pa v najslabšem primeru isto, če da boniteto v vrednosti 900 EUR ali pa za toliko poveča bruto plačo.

> Jaz grem pa drva zlagati :-P

Priden. :-)
Za avto, ki stane 11 jurjev, je boniteta prvo let z gorivom vred cc. 200 evrov...peto leto pa 100 evrov...

Strani: 1