Strani: 1

Inside sporočil: 1.087
[#2700105] 02.03.18 19:41
Odgovori   +    2
Dolgo casa drzavi ni uspelo zanetiti pravega spora med sindikati na SŽ, tokrat pa jim je kot kaže le uspelo. Dokončno je počilo po tem ko je Pavlič zavrnil podporo na referendumu 2tdk. Tisti, ki so blizu vedo da je Silvo močnejši, pametnejši je pa vprašaj kdo bo sel v paketu zraven stran po tem ko bo Pavlič povedal kak pikanten detajl od tega o čem vsi govorijo samo kriminalisti še nič ne vedo. Mes komaj sedaj pocasi dobiva bolj jasen pogled, je pa se daleč od tega da bi poznal vse. Podpora napačnih se mu bo vrnila kot bumerang.
slovenecnb1 sporočil: 2.856
[#2700125] 03.03.18 06:08 · odgovor na: Inside (#2700105)
Odgovori   +    2
[Inside]
Dolgo casa drzavi ni uspelo zanetiti pravega spora med sindikati na SŽ, tokrat pa jim je kot kaže le uspelo. Dokončno je počilo po tem ko je Pavlič zavrnil podporo na referendumu 2tdk. Tisti, ki so blizu vedo da je Silvo močnejši, pametnejši je pa vprašaj kdo bo sel v paketu zraven stran po tem ko bo Pavlič povedal kak pikanten detajl od tega o čem vsi govorijo samo kriminalisti še nič ne vedo. Mes komaj sedaj pocasi dobiva bolj jasen pogled, je pa se daleč od tega da bi poznal vse. Podpora napačnih se mu bo vrnila kot bumerang.
Grobarji
Inside sporočil: 1.087
[#2700131] 03.03.18 06:57 · odgovor na: slovenecnb1 (#2700125)
Odgovori   +    3
Ce misliš na sindikaliste na SŽ je boljsi izraz strojani, oni samo izkoriščajo kar jim je ponujeno na pladnju grobar je drzava, ki namerno podpira lenobo prevoznikov na sz in ovira tujo konkurenco. V Avstriji, Italiji tudi na HZ ima infra neko besedo pri nas so ji pa po novem se vzeli pristojnosti in preselili na DRI.
MarijanMacek sporočil: 1.567
[#2700166] 03.03.18 12:57 · odgovor na: Inside (#2700131)
Odgovori   +    0
[Inside]
Ce misliš na sindikaliste na SŽ je boljsi izraz strojani, oni samo izkoriščajo kar jim je ponujeno na pladnju grobar je drzava, ki namerno podpira lenobo prevoznikov na sz in ovira tujo konkurenco.
Mislim, da so povsod problemi s preveliko zlizanostjo upravljalca infrastruktur in prevoznikom iz iste "hiše". So problemi v Italiji, radi nagajajo, so problemi pri nas, številni sodni primeri sporov med RCA in SŽ Tovorni promet, in tudi Avtrija menda ni izjema, saj tako navajojo na SŽ, ki sicer ima varnostno spričevalo za Avstrijo.

V Avstriji, Italiji tudi na HZ ima infra neko besedo pri nas so ji pa po novem se vzeli pristojnosti in preselili na DRI.
Problemček je samo v tem, da Infrastruktura nima nobene zvete s temi bojevitimi sindikalisti iz Sindikata strojevodij. Ti so v službi povsem drugje. Načelno je pa Infrastrukturra upravljalec JŽI, ne pa investitor v tujo (=državno) lastnino, če misliš, da Infrastruktur ni vpletena v bodoče novogradnjo in obnove, ki se vrše.
Inside sporočil: 1.087
[#2700221] 03.03.18 19:33 · odgovor na: MarijanMacek (#2700166)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
> [Inside]
> Ce misliš na sindikaliste na SŽ je boljsi izraz strojani, oni samo izkoriščajo kar jim je ponujeno na pladnju grobar je drzava, ki namerno podpira lenobo prevoznikov na sz in ovira tujo konkurenco.

Mislim, da so povsod problemi s preveliko zlizanostjo upravljalca infrastruktur in prevoznikom iz iste "hiše". So problemi v Italiji, radi nagajajo, so problemi pri nas, številni sodni primeri sporov med RCA in SŽ Tovorni promet, in tudi Avtrija menda ni izjema, saj tako navajojo na SŽ, ki sicer ima varnostno spričevalo za Avstrijo.

>
Je po eni strani res da ločevanje prevoznika in upravljavca ni uspelo v popolnosti kot so si zamislili v EU. Se Madžari ki so naredili Infro za vzdrževanje prog posebej in VPE kot dodeljevalni organ bi radi združili ti dve funkciji. Nam tudi ni uspelo, dobro je znana zgodba Maribor agencija.
Probleme prinasajo tudi majhni prevozniki, ki nimajo vseh sistemov, se ne udeležujejo konferenc oz. so zato da drek mešajo.
V Avstriji, Italiji so porihtali domače prevoznike pol lahko branijo drugim pri nas pa slabo branimo boljšim ne dovolimo. Pri nas ima prevoznik glavno besedo v sistemu tudi za stvari katere ne bi smel, drugače upravljavec ne more naredit red niti pri upoštevanju parametrov prog. Pri nas je kot da bi na AC g. Klobasa določal kje in koliko casa bodo potekala dela, koliko bodo dolgi in težki kamioni koliko bo cestnina itd. Pa ni tako ampak DARS določa te stvari, kamionarji se pa derejo ker bi radi nonstop vozili.
>V Avstriji, Italiji tudi na HZ ima infra neko besedo pri nas so ji pa po novem se vzeli pristojnosti in preselili na DRI.

Problemček je samo v tem, da Infrastruktura nima nobene zvete s temi bojevitimi sindikalisti iz Sindikata strojevodij. Ti so v službi povsem drugje. Načelno je pa Infrastrukturra upravljalec JŽI, ne pa investitor v tujo (=državno) lastnino, če misliš, da Infrastruktur ni vpletena v bodoče novogradnjo in obnove, ki se vrše.
Strojevodje imajo moč in kot taki so si izborili neverjetne pravice, ampak palica ima dva konca in prihajajo iz juga ljudje ki bodo delali vec za isti denar. Poleg tega bo z uvedbo Ang jezika padla meja.
Ni problem ce DRI vodi investicije samo naj pravočasno da podatke kje in kdaj bodo dela, naj roke upošteva da se lahko pripravi alternativne vozne rede ne pa da se nateguje ljudi tako da se obljubi pendolino vozi pa bus uro dlje. Pa drzava naj ze enkrat odreže vlake ki so nezasedeni in jih imajo samo za nabijanje vlakovnih kilometrov. V tovornem pa isto vlakovnih poti en kup realizacija nič, ni pa prostora za tiste ki bi vozili.
darko32 sporočil: 2.624
[#2700249] 04.03.18 10:41
Odgovori   +    1
No pravi se je oglasil. Ko beremo in spremljamo razne zgodbe je nelogično to, kar berem o predstavnikih sindikata. Novinar piše, da je generalni sekretar sindikata BERDAJS SILVO. SOčasno pa sem zaradi splošne razgledanosti videl, da javno in uradno vodijo isti sindikati druge osebe, katere naj bi bile predstavniki istega sindikata. Če se vrnemo za 30 let nazaj je takšno funkcijo navadno imel politični komisar v nekem podjetju, kateri je skrbel za delovanje komunistične idelogije v nekem podjetju. Tudi tam so imeli sekretarja, kateri je skrbel za politično delovanje v podjetjih. Sedaj pa kot strela iz jasnega vidimo, da imajo celo na Slovenskih železnicah celo v sindikatih osebe, kateri so istega ranga kot v komunizmu. Torej ne moremo pričakovati drugega kot nadaljevanje ideologije avangardista ali drugače povedano človeka, kateri v ozadju skrbi za vse tudi za sporne ekonomske posle. Zraven normalno ne bodo spustili ljudi, kateri hočejo pravno državo. Zato vimim to zaigran scenarij, kjer sta dva delomrneža, ki jim ni cilj delavske pravice ampak samo kako bosta delavske pravice izrabila za svoj žep. Ko pa človek malo prebira novice iz vseh koncev pa vidi sila čudno početje teh ljudi, katero je bližje držanje sveče sistemski korupciji kot skrbi za delavce.
tone30 sporočil: 243
[#2700257] 04.03.18 11:39
Odgovori   +    0
Ko človek prebira razne članke in potem še gre pogledat malo razna poročila vidi, da je to samo slika kriminala na Železnicah. Namreč obtožujejo en drugega in potem pa prebiraš članke, da sam BERDAJS izrablja sistem tako, da zaposljuje svoje sorodnike na delovna mesta. Sočasno pa bereš po forumih,da se javno hvalijo kako je potrebno BERDAJSA vprašati ali se lahko zaposli določeno osebo.
Ko pa greš malo bolj v detajle pa vidiš, da je sekretar v bistvu še ostanek komunizma. V komunizmu je ZK nastavljala sekretarje, kateri so imeli funkcijo političnega prenosa ideologije ZK v prakso.
Sočasno pa je smešno to, da kot je že en sogovornik napisal, da v podatkih nikjer ni zasledil, da je SILVO predstavnik STROJEVODIJ. Tudi sam sem šel pogledat ali je uradno pisan kot odgovorna oseba tudi po zadnjih podatkih, ko je bil takšen rom pom pom v zvezi zakonodaje iz področja pranja denarja ali tako nekako.
Tudi na FINANCAH se je pisalo veliko na to temo.
Torej imamo en nov problem in to je skrivanje za osebami manipuliranje. Z tem se naj ukvarjajo tisti, kateri so plačani zato.

Tukaj se je postavilo nekaj drugega in to je:
1.) Kako lahko SLOVENSKE ŽELEZNICE kljub svojemu zdravstvenemu domu in svojim zdravnikom povečujejo število invalidov in z tem prejemajo višje subvencije iz proračuna. Tukaj se psotavlja vprašanje ali jim je sploh v interesu skrb za delovne pogoje ali ne.
Če gledamo iz vidika Sekretarja jim ni v interesu, saj bi z tem izgubili subvencije in sočasno nebi dobili denarja za plačilo tem postopačem. Ali je sploh zdravnikom v interesu, da skrbijo za zdravje ljudi. Nesmiselno bi bilo, saj potem nebi imeli plačil z katerimi bi dobili plačilo. Če pogledamo skupaj pa je vsem v interesu, da en drugemu držijo svečo in tako dobijo vsi lepe nagrade. Plačilo pa se prekanalizira iz proračuna.

2.) Zato je predstava BERDAJSA samo za publiko. Ko za splošno razgledanost malo pogledaš podatke na drugih naslovih se ne smemo čuditi, če imamo toliko sistemske korupcije.

Zato me čudi, da se na to vprašanje ni nihče spotaknil. Tudi vodstvo SŽ bi moralo na to temo javno pojasniti zakaj plačujjeo svoje zdravnike in kako jim pišejo poročila. Sočasno pa PRotikorupcijska komisija daje neka poročila, katera samo potrjujejo držanje sveče en drugemu.

Strani: 1