Strani: 1

anon-93129 sporočil: 2.117
[#2700336] 05.03.18 06:05
Odgovori   +    3
Velika večina nima kje ali pa ne želi polniti na svoji elekktriki. Pomeni, da trenutno za večino polnenje elektrike na vtičnici odpade, realno ostajata ostali opciji.
FIN223552 sporočil: 1.136
[#2700338] 05.03.18 06:19 · odgovor na: anon-93129 (#2700336)
Odgovori   +    1
[Mleben]
Velika večina nima kje ali pa ne želi polniti na svoji elekktriki. Pomeni, da trenutno za večino polnenje elektrike na vtičnici odpade, realno ostajata ostali opciji.
Od kod ti ta blef, "velika večina"?
Če živiš v neki luknji v kakem ljubljanskem spalnem naselju ti je nakup novega in tako dragega avta res zadnja skrb, to sploh ni ciljni trg!
Froc sporočil: 2.004
[#2700343] 05.03.18 07:19
Odgovori   +    13
Večina avtov se kupi z običajnim, dieselskim in bencinskim motorjem. Pa niso niti omenjeni v vprašanju iz naslova. Tudi v bližnji prihodnosti bodo prva izbira. Tile v vprašanju so še marginalci, a se jim bo delež povečeval. Kaj pa potem? Še sami ne vedo.
anon-394991 sporočil: 252
[#2700367] 05.03.18 09:18
Odgovori   +    0
Moje mišljenje je, a bo prevladal t.i. hibridni pogon. Namreč če gledamo domet samo 63 km in polnjenje najmanj 3 ure pa še moraš imeti dovolj zmogljivo priključno mesto je odgovor, da je hibrid najbolj primeren za Slovenijo. Namreč moramo vedeti, da je Slovenija in njena prometna infrastruktura dokaj na vzponih. Tako imamo resni problem, da teža vozila na vzponu recimo na VRŠIČ bo ostalo še električne energije. Zato vidim edino rešitev v proizvodnji električne energije med vožnjo ali pa dodatni bencinski pogon. Ko gledam sestavo baterij nemoremo pričakovati, da bo teža baterije in energija, katero imajo akumulirano lahko po 35 km še dovolj za premagovanje recimo klanca na VRŠIČ. Pustimo se presenetiti.

Strani: 1