Strani: 1

jani1974 sporočil: 3.044
[#2698345] 20.02.18 07:55
Odgovori   +    4
Če tega znaka ni treba homologirati, potem sem jaz bicikl.
0219Gr9 sporočil: 219
[#2698346] 20.02.18 08:01
Odgovori   +    5
Te ven štrleče znake so prepovedali po vsem svetu zaradi varnosti peščev, tako da, pazite, da ne boste obtoženi poškodovanja ali (poskusa) umora.
jani1974 sporočil: 3.044
[#2698350] 20.02.18 08:14
Odgovori   +    2
TEHNIČNA SPECIFIKACIJA
TSV – 116
(izdaja 01)
o zunanjih štrlečih delih motornih vozil

5 SPLOŠNE ZAHTEVE
5.2 Na zunanji površini vozil ne sme biti navzven usmerjenih koničastih ali ostrih delov ali navzven štrlečih delov, katerih oblika, mere, usmeritev ali trdota bi lahko povečali
nevarnost ali resnost poškodb oseb, ki pri trku naletijo na zunanjo površino ali pa jih le-ta oplazi.
alek14 sporočil: 9.974
[#2698362] 20.02.18 08:52 · odgovor na: jani1974 (#2698350)
Odgovori   +    1
[jani1974]
TEHNIČNA SPECIFIKACIJA
TSV – 116
(izdaja 01)
o zunanjih štrlečih delih motornih vozil

5 SPLOŠNE ZAHTEVE
5.2 Na zunanji površini vozil ne sme biti navzven usmerjenih koničastih ali ostrih delov ali navzven štrlečih delov, katerih oblika, mere, usmeritev ali trdota bi lahko povečali
nevarnost ali resnost poškodb oseb, ki pri trku naletijo na zunanjo površino ali pa jih le-ta oplazi.
Drži, avto, ki bi imel tole gor izgubi prometno dovoljenje.
Izdelati je treba vgreznjivo variatio. Takega, ki se vgrezne pod havbo pod pritiskom. Sam ta pa ne bo 150 €. Hm. Še en no-go.

Je pa cool design.
jani1974 sporočil: 3.044
[#2698365] 20.02.18 09:06
Odgovori   +    1
Upam, da revež res ni stran vrgel 20.000 evrov, ker mu je nekdo površno tolmačil tole:

54. člen
(neevidentirane spremembe)

(1) Sprememb na vozilih, ki ne pomenijo poslabšanja varnostnih ali okoljevarstvenih lastnosti vozila in jih je mogoče pravilno in enostavno izvesti pred začetkom uporabe vozila, ni treba evidentirati (npr. namestitev prtljažnikov, anten, okrasnih pokrovov).
153 sporočil: 6.623
[#2698372] 20.02.18 09:36
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: 153 20.02.2018 09:44
Kaj vse resni ljubitelji naredijo, ko se strastno
in vztrajno svojim konjičkom prepustijo ?
Uspešno naprej !

Sodražan
pobalin sporočil: 11.452
[#2698409] 20.02.18 12:28
Odgovori   +    0
Znak ne gleda iz navpičnega koridorja vozila
Navpični koridor vozila?!?
in sama oblika ni preostra, kot tudi ne pomeni dodatnega tveganja za pešce.
Seveda, majster ima prav. Moje oči so zanič in pamet gnila.
MM: Kako ga nameravate tržiti?
MP: Izdelek bomo tržili prek spletnega oglaševanja doma in v tujini...
MM: Kakšne načrte imate z njim, le Slovenija ali tujina?
MŠ: Izdelek bomo zagotovo ponudili širšemu evropskemu prostoru...
MM: Ne morem mimo vašega priimka. Ima kakršenkoli pomen ali le simboličnega?
MŠ: Pomeni, da je škoda, če ne poslušate, kaj vam govorim in me potem sprašujete o tistem, kar sem že povedal.
najobj sporočil: 25.449
[#2698420] 20.02.18 13:15 · odgovor na: jani1974 (#2698350)
Odgovori   +    2
[jani1974]
TEHNIČNA SPECIFIKACIJA
TSV – 116
(izdaja 01)
o zunanjih štrlečih delih motornih vozil

5 SPLOŠNE ZAHTEVE
5.2 Na zunanji površini vozil ne sme biti navzven usmerjenih koničastih ali ostrih delov ali navzven štrlečih delov, katerih oblika, mere, usmeritev ali trdota bi lahko povečali
nevarnost ali resnost poškodb oseb, ki pri trku naletijo na zunanjo površino ali pa jih le-ta oplazi.
... OK, na osnovi citiranega ga kakšen črkobralski birokrat ziher lahko zajebe, vsekakor pa si ne znam predstavljat, kako bi s tem znakom lahko koga poškodoval oziroma kakšna je razlika, če s 50 km/h pešca nabašeš na haubo z znakom ali brez njega ... khmm, ker ne verjamem, da ima znak kakšen vpliv na poškodbe udeleženih pri čelnem trčenju z drugim vozilom ...

P.S.: 50 km/h je dovoljena hitrost v mestu, čeprav pešcu na haubi tudi 30 km/h ne pomaga kaj dosti ...

Strani: 1