Strani: 1

FIN-311684 sporočil: 15.127
[#2695970] 02.02.18 07:04
Odgovori   +    7
Pristanišče v Trstu bo raslo še hitreje, ker ima znanega lastnika, ki skrbno gospodari s svojo lastnino, za razliko od Kopra, kje je državni lastnik upravljanje pristanišča prepustil luškim sindikatom in zaposlenim delavcem.
bacco979 sporočil: 783
[#2695978] 02.02.18 07:30 · odgovor na: FIN-311684 (#2695970)
Odgovori   +    5
Ja, samo če pogledaš številke, je Koper pretovoril za polovico več kontejnerjev kot Trst. Če si bil prej v nečem slab, imaš v % lahko hitro visoko rast...

Sicer pa ne vem kaj pričakuješ, da bi naredil zasebni lastnik v Kopru... sam zgradil boljšo cestno in železniško povezavo? Ya right...
FIN-311684 sporočil: 15.127
[#2695980] 02.02.18 07:41 · odgovor na: bacco979 (#2695978)
Odgovori   +    7
[bacco979]
Ja, samo če pogledaš številke, je Koper pretovoril za polovico več kontejnerjev kot Trst. Če si bil prej v nečem slab, imaš v % lahko hitro visoko rast...

Sicer pa ne vem kaj pričakuješ, da bi naredil zasebni lastnik v Kopru... sam zgradil boljšo cestno in železniško povezavo? Ya right...
Pogodbe s pristanišči enkrat potečejo in je potrebno sklepati nove. Kaj za razliko od Kopra imajo v Trstu? Mir in delo poteka v miru. V Kopru že nekaj let, pravzaprav od prihoda (in na srečo še hitrejšega odhoda) Gašperja Gašperja imajo krizo upravljanja in vodenja, vsake toliko časa se slišijo grožnje, prav zdaj zaposleni nekaj grozijo. Misliš, da to ne bo vplivalo na posel?
MarijanMacek sporočil: 1.455
[#2695990] 02.02.18 09:17 · odgovor na: FIN-311684 (#2695980)
Odgovori   +    8
[FIN-311684]
> [bacco979]
> Ja, samo če pogledaš številke, je Koper pretovoril za polovico več kontejnerjev kot Trst. Če si bil prej v nečem slab, imaš v % lahko hitro visoko rast...
>
> Sicer pa ne vem kaj pričakuješ, da bi naredil zasebni lastnik v Kopru... sam zgradil boljšo cestno in železniško povezavo? Ya right...

Pogodbe s pristanišči enkrat potečejo in je potrebno sklepati nove. Kaj za razliko od Kopra imajo v Trstu? Mir in delo poteka v miru. V Kopru že nekaj let, pravzaprav od prihoda (in na srečo še hitrejšega odhoda) Gašperja Gašperja imajo krizo upravljanja in vodenja, vsake toliko časa se slišijo grožnje, prav zdaj zaposleni nekaj grozijo. Misliš, da to ne bo vplivalo na posel?
Vse peripetije okoli vodstva nedvomno škodijo poslu. In prejšna uprava (Matič) je znala voditi posel v Luki, šepala pa v "poslu" z državo in občinama. No nova uprava je v mesecu dni, delo v luki uspela precej upočasnit. In se direktor, ki prvič vidi luko od znotraj čudi, le kako so delali prej, da je šlo enkrat hitreje.

Po tvoje je sicer Trst izvrstno upravljan, LKP je pa državna in posledično neučinkovita. Le kaj so delali desetletja privatni upravljalci v Trstu, da jih je Koper prehitel na celi črti, izvzemši nafte, ki pa se v Trstu pretovarja zaradi naftovoda in ne po zaslugi uprave. In sedaj se hvalijo, da pelje iz Trsta letno 8600 vlakov. Skromno, kakšnih 25 na dan. Iz Kopra približno enkrat več.
Res pa je, da italijanska država skrbi za infrastrukturo, tudi železniško, naši navdušni neoliberalci pa hočejo, da si še v drugo LKP zgradi industrijski tir, kakor da obala ne bi potrebovala železniške povezave z notranjostjo.
FIN-311684 sporočil: 15.127
[#2696024] 02.02.18 11:02 · odgovor na: MarijanMacek (#2695990)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
> [FIN-311684]
> > [bacco979]
> > Ja, samo če pogledaš številke, je Koper pretovoril za polovico več kontejnerjev kot Trst. Če si bil prej v nečem slab, imaš v % lahko hitro visoko rast...
> >
> > Sicer pa ne vem kaj pričakuješ, da bi naredil zasebni lastnik v Kopru... sam zgradil boljšo cestno in železniško povezavo? Ya right...
>
> Pogodbe s pristanišči enkrat potečejo in je potrebno sklepati nove. Kaj za razliko od Kopra imajo v Trstu? Mir in delo poteka v miru. V Kopru že nekaj let, pravzaprav od prihoda (in na srečo še hitrejšega odhoda) Gašperja Gašperja imajo krizo upravljanja in vodenja, vsake toliko časa se slišijo grožnje, prav zdaj zaposleni nekaj grozijo. Misliš, da to ne bo vplivalo na posel?

Vse peripetije okoli vodstva nedvomno škodijo poslu. In prejšna uprava (Matič) je znala voditi posel v Luki, šepala pa v "poslu" z državo in občinama. No nova uprava je v mesecu dni, delo v luki uspela precej upočasnit. In se direktor, ki prvič vidi luko od znotraj čudi, le kako so delali prej, da je šlo enkrat hitreje.

Po tvoje je sicer Trst izvrstno upravljan, LKP je pa državna in posledično neučinkovita. Le kaj so delali desetletja privatni upravljalci v Trstu, da jih je Koper prehitel na celi črti, izvzemši nafte, ki pa se v Trstu pretovarja zaradi naftovoda in ne po zaslugi uprave. In sedaj se hvalijo, da pelje iz Trsta letno 8600 vlakov. Skromno, kakšnih 25 na dan. Iz Kopra približno enkrat več.
Res pa je, da italijanska država skrbi za infrastrukturo, tudi železniško, naši navdušni neoliberalci pa hočejo, da si še v drugo LKP zgradi industrijski tir, kakor da obala ne bi potrebovala železniške povezave z notranjostjo.
Za posel v Kopru latentni konfliktni položaj ni ustrezen. Zadnja leta je nekakšna napetost, kajti na površje so priplavali razni drobni interesi. O vodenju pomolov v Trstu vem malo, vem pa, da je za dober posel potrebno mirno vzdušje. Zakaj je politika zamenjala uspešnega Matiča ni jasno. Postal je žrtev kadrovske križanke Cerarjeve vlade.
pobalin sporočil: 11.416
[#2696032] 02.02.18 12:05
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: pobalin 02.02.2018 12:08
poročajo na portalu Adria Ports.
»Pristanišče ponovno postaja gonilna sila gospodarskega razvoja Trsta in regije Furlanija - Benečija - Julijska krajina«, je za portal Adria Ports povedal predsednik pristaniške uprave Zeno D'Agostino.
Ne znate ali nočete vedeti, kaj ta portal AdriaPorts (brez presledka) v resnici je? Saj ni tako težko izvedeti, da gre za komunikacijski aka piarovski kanal upravljalca tržaškega in drugih pristanišč.
About us
T.O. Delta spa is the holding company controlling Trieste Marine Terminal spa (the concessionaire of the container terminal in the Port of Trieste) and Compagnia Portuale di Monfalcone srl, an expert in commodity traffic, and Deltauno srl, committed to loading and discharging. All the companies together represent a hub in the North Adriatic Sea, which is able to handle the growing traffic request, above all coming from the Asian routes.
www.adriaports.com/en/about-us
Če se zadnje čase ni kaj bistvenega spremenilo, gre torej za trobilo Pierluigija Maneschija, ki je pred poldrugim letom obljubil 6000 novih delovnih mest v petih letih.
«In cinque anni il Porto può creare 3.000 posti di lavoro diretti e 3.000 indiretti, non solo per i container ma per tutte le voci merceologiche possibili. Ce lo chiedono Baviera, Austria e i Paesi dell'Est; se non lo faremo noi lo faranno gli altri». È il parere di Pierluigi Maneschi, imprenditore livornese a capo del gruppo To Delta e di Tmt, il Trieste Marine Terminal sulle possibilità di sviluppo dello scalo.
Ma perché questo accada, «bisogna ridisegnare il porto per i prossimi 50 anni. Se sarà un progetto compatibile l'Ue darà i fondi. Io mi auguro che la prossima generazione abbia un porto moderno, che utilizzi al massimo quanto lasciato dall'Austria: il migliore sistema ferroviario italiano».
mattinopadova.geloca...1.13887405
Maneschi pa je imel tudi avanture z oblastmi, ob katerih naj bi pred 4 leti rekel: “Nothing can surprise me in Italy any more...”
www.ship2shore.it/en..._56188.htm

Za konec pa še reciklaža Maneschija iz poglavja tojemožnosamovSloveniji, anno domini 2010:
Pier Pierluigi Maneschi, predsednik plovne družbe Italia Marittima (nekdanji Lloyd Triestino) iz tajvanske skupine Evergreen, je brez dlake na jeziku izjavil, da so "v Italiji imenovanja predsednikov pristaniških oblasti dosledno izvedena po ključu politične delitve".
www.primorski.it/sto...nQ8LNRzLyM
1357 sporočil: 4.062
[#2696034] 02.02.18 12:22 · odgovor na: FIN-311684 (#2695970)
Odgovori   +    1
Tu si ustrelil kozla na kubik kvadrat. Lastnik luke Trst je identičen kot v primeru luke Koper; država. Razlika je v organizacijski strukturi; v Kopru je vsa infrastruktura in vsa dejavnost v državni lasti, v Trstu pa dajejo pomole v najem raznim upravljalcem. Vsak model ima svoje slabosti in prednosti. Imata pa obe priostanišči isti problem;za njun prostor ne velja eksteritorjalnost, ki bi bila logična glede na dejavnost, ki jo opravljata, dodatna prednost bi bial tudi zmanjšani stroški dela, samo tu je glavni problem da je lastnik država, ki ji ni najpomembnejša donosnost temveč socialne eksternalije, ki jih ti dve podjetji prinašata v svoje okolje.

Strani: 1