Strani: 1

FIN-311684 sporočil: 15.168
[#2691471] 06.01.18 14:10
Odgovori   +    12
Po odklopu inštalacij, se z enim ne prav velikim Caterpilarjem vse to kar vidimo na sliki v pol ure podre in se v eni uri naloži na tovornjak in odpelje, ostane le izravnava ceste in asfaltiranje...Dela za tri dni.
FIN-379669 sporočil: 2.322
[#2691479] 06.01.18 15:14 · odgovor na: FIN-311684 (#2691471)
Odgovori   +    4
Saj tudi mene zanima, zakaj ne izvedejo rušenja na preprost način.

Se spomnim na stare objekte (karavle) na mejnih prehodih, ki so se kar sami sčasoma podrli, pa so jih malo sčistili in ceste so še zmeraj prevozne in varne. Pa ni bilo nobenega težko kategornega razpisa doslej.

Zato tudi ne razumem, zakaj zadev ne zrušijo, kjer pa bodo luknje pa jih zaflikajo. 1 km pred in po postaji sedaj na novo obdelati? For what? Kot da se sedaj tam promet ne vozi...

Zdi se, da bo to odlična pralnica denarja... Zakaj tle računsko sodišče ne opravi pregleda? Pa še kak policaj?

Me zanima, kolikšen je bil strošek odstranitve večjih objektov na mejnih prehodih z Italijo in Avstrijo. Je kar primerljiva številka. Dvomim, da so tam komplicirali, pa še zmeraj so bili objekti odstranjeni na avtocestah ali hitrih cestah.
MarijanMacek sporočil: 1.466
[#2691493] 06.01.18 18:11 · odgovor na: FIN-379669 (#2691479)
Odgovori   +    2
[]
Saj tudi mene zanima, zakaj ne izvedejo rušenja na preprost način.

Se spomnim na stare objekte (karavle) na mejnih prehodih, ki so se kar sami sčasoma podrli, pa so jih malo sčistili in ceste so še zmeraj prevozne in varne. Pa ni bilo nobenega težko kategornega razpisa doslej.

Zato tudi ne razumem, zakaj zadev ne zrušijo, kjer pa bodo luknje pa jih zaflikajo. 1 km pred in po postaji sedaj na novo obdelati? For what? Kot da se sedaj tam promet ne vozi...

Zdi se, da bo to odlična pralnica denarja... Zakaj tle računsko sodišče ne opravi pregleda? Pa še kak policaj?

Me zanima, kolikšen je bil strošek odstranitve večjih objektov na mejnih prehodih z Italijo in Avstrijo. Je kar primerljiva številka. Dvomim, da so tam komplicirali, pa še zmeraj so bili objekti odstranjeni na avtocestah ali hitrih cestah.
Če bi se spoznal na gradnjo cest, AC, ne bi spraševal takšnih neumnosti. Prepusti stroki za kar je usposobljena, ti se pa drži svoje profesionalnosti, ki se kaže tudi v tem, da si videl karavle, sl.wikipedia.org/wiki/Karavla na mejnem prehodu. Lahko da so karavle bile blizu MP, na mejnem prehodu pa karavle, oziroma vojska nikoli niso bile!
FIN-379669 sporočil: 2.322
[#2691507] 06.01.18 20:58 · odgovor na: MarijanMacek (#2691493)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: FIN-379669 06.01.2018 21:07
No, nisi mi pojasnil, zakaj bi 1 km AC pred in po AC postaji delali na novo, če se tam pelje promet že danes.

Vse, kar je treba sanirati cestišča, je v rangu 100 m pred in 100 m po AC postaji ter na razdalji 150m pred in po postaji vmes in ob straneh postaviti ograje in odtočne jaške ter ostale kable. To je z rušitvijo vred max. 1,5 do 1,8 mio eur dela na veliki AC postaji in max. 0,15 mio eur stroškov na mali odcepni AC postaji. Z DDV vred. (velika postaja: rušenje 200.000 eur + 1,5 mio eur obnove cestišča = 0,5 x 3mio).

Še zmeraj niti blizu 30 mio eur ne pridemo. Jasno, če pa delamo vse skupaj na veliko, na razkošno, potem pa res pridemo na 45 mio eur, z vključno 5 mio eur provizije za prjatle.

Ne mi tralala. To so podobna posla kot protihrupne ograje.

(Karavle so pa mišljeni figurativno kot stari objekti na malih prehodih v zakotju.)
rename sporočil: 9.003
[#2691509] 06.01.18 21:17 · odgovor na: FIN-379669 (#2691507)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: rename 06.01.2018 21:19
Mogoce je misljeno pa tako: trije pasovi pred in po postaji x2 = 6 pasov, vsak po 100m =600m... potem pa se 600 za drugo stran....?

Ampak vseeno je 30M Ogromno denarja. Najbrz v stilu cene za 2tir...torej pol manj.
Cudno, da se kaksne tuje firme ne javijo na te razpise, ce so tako bogato placani?
Najbrz ne izpolnjujejo pogojev, ker direktor ne zna slovensko? :-P
MarijanMacek sporočil: 1.466
[#2691524] 07.01.18 08:15 · odgovor na: FIN-379669 (#2691507)
Odgovori   +    2
..
No, nisi mi pojasnil, zakaj bi 1 km AC pred in po AC postaji delali na novo, če se tam pelje promet že danes.
Nekoč, ob priliki prvoih silnih postov o velikanskih stroških podiranja CP, mi je družinski gradbenik razložil, da mora imeti vsaka cesta, AC še posebno prečno nagib, zaradi odtekanja vode. Koliko je meni znano je na območju CP plato, in to je potrebno na novo urediti. Sicer si pa strokovnjak za gradbeništvo, jaz namreč nisem, torej poznaš www.pisrs.si/Pis.web...d=PRAV5811 drugače bo obveljalo, da je vse tvoje pisanje tralalala.
Vse, kar je treba sanirati cestišča, je v rangu 100 m pred in 100 m po AC postaji ter na razdalji 150m pred in po postaji vmes in ob straneh postaviti ograje in odtočne jaške ter ostale kable. To je z rušitvijo vred max. 1,5 do 1,8 mio eur dela na veliki AC postaji in max. 0,15 mio eur stroškov na mali odcepni AC postaji. Z DDV vred. (velika postaja: rušenje 200.000 eur + 1,5 mio eur obnove cestišča = 0,5 x 3mio).
Imaš velike težave z ocenjevanjem razdalje. Za ostalo poglej prejšni odgovor.
Še zmeraj niti blizu 30 mio eur ne pridemo. Jasno, če pa delamo vse skupaj na veliko, na razkošno, potem pa res pridemo na 45 mio eur, z vključno 5 mio eur provizije za prjatle.
Z ljudmi, ki se na vse spoznajo, zlasti na cene njim tujim dejavnostim, se ne splača preveč debatirat. Če veš, da se vse da narediti ceneje, hudiča odpri gradbeno firmo in boš nedvomno obogatel, ostalim pa naredil majhno radost z nižjimi cenami.
Ne mi tralala. To so podobna posla kot protihrupne ograje.
Če kaj vem (vir družinski gradbnik), je edini problem s protihrupnimi ograjami, da je dobavitelj zamočil s kvaliteto, prav tako kot naročnik, ki ga ni preverjal. Pač najcenejši ponudnik. Zakaj pa nisi sodeloval na razpisu, če meniš, da je stvar predraga!
(Karavle so pa mišljeni figurativno kot stari objekti na malih prehodih v zakotju.)
Majhen obmejni prehod, primer Brezovica pri Gradini, sl.wikipedia.org/wik...jni_prehod v zakotju je imel majhno hišico, ali celo kontejner, po večini celo brez nadstreška, ali z zelo skromnim, razpona reda 6 m, kakor je recimo širina ceste. In ne primerjat podiranjua kurnika s podiranjem nebotičnika, takšno pisanje je namreč en sam tralalala!
FIN-311684 sporočil: 15.168
[#2691537] 07.01.18 12:31 · odgovor na: MarijanMacek (#2691524)
Odgovori   +    4
[MarijanMacek]
> ..
> No, nisi mi pojasnil, zakaj bi 1 km AC pred in po AC postaji delali na novo, če se tam pelje promet že danes.
>

Nekoč, ob priliki prvoih silnih postov o velikanskih stroških podiranja CP, mi je družinski gradbenik razložil, da mora imeti vsaka cesta, AC še posebno prečno nagib, zaradi odtekanja vode. Koliko je meni znano je na območju CP plato, in to je potrebno na novo urediti....

Problem je, ker se v poštenost podkupljivih državnih uradnikov ne verjame in so vsi državni razpisi za česarkoli, kar bo plačano z državnim denarjem že vnaprej dvomljivi, saj imamo zloben občutek, da je v ceni upoštevan 10%, 20%, 30%...ali 100% korupcijski bonus kot pri nabavi stentov ali drugega medicinskega materiala ali TEŠ 6. Moralna podoba državnega uradnika je nizka in slika o njegovi poštenosti je črna.
MarijanMacek sporočil: 1.466
[#2691585] 07.01.18 18:53 · odgovor na: FIN-311684 (#2691537)
Odgovori   +    0
[FIN-311684]
> [MarijanMacek]
> > ..
> > No, nisi mi pojasnil, zakaj bi 1 km AC pred in po AC postaji delali na novo, če se tam pelje promet že danes.
> >
>
> Nekoč, ob priliki prvoih silnih postov o velikanskih stroških podiranja CP, mi je družinski gradbenik razložil, da mora imeti vsaka cesta, AC še posebno prečno nagib, zaradi odtekanja vode. Koliko je meni znano je na območju CP plato, in to je potrebno na novo urediti....


Problem je, ker se v poštenost podkupljivih državnih uradnikov ne verjame in so vsi državni razpisi za česarkoli, kar bo plačano z državnim denarjem že vnaprej dvomljivi, saj imamo zloben občutek, da je v ceni upoštevan 10%, 20%, 30%...ali 100% korupcijski bonus kot pri nabavi stentov ali drugega medicinskega materiala ali TEŠ 6. Moralna podoba državnega uradnika je nizka in slika o njegovi poštenosti je črna.
Eno je ne verjeti v poštenost podkupljivih uradnikov, drugo je pa sprejemanje podkupnine. Če sam več za tak prikemerk, si po KZ dolžan zadevo prijaviti, v nasprotnem nisi nič boljši od lumpov. V tvoje vedenje sicer dvomim, bolj se nagibam k temu, da preprosto projeciraš svoje poslovno okolje v splošen model. Nedvomno korupcija je prisotna , dvomim pa da je vsesplošno prisotna. Sicer so pa za vsako naročilo iz javnega denarja nemajhne vrednosti mednarodni razpisi. Časi zamenjave kaset so pa verjetno že minili, vsaj kaset nihče več ne uporablja. Pa še v tistem famoznem primeru kaset je šlo prej za napako v razpisnem postopku, kot direktno podkupovanje. je bilj gospod precej bolj zvit.
FIN-311684 sporočil: 15.168
[#2691603] 07.01.18 20:03 · odgovor na: MarijanMacek (#2691585)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
> [FIN-311684]
> > [MarijanMacek]
> > > ..
> Problem je, ker se v poštenost podkupljivih državnih uradnikov ne verjame in so vsi državni razpisi za česarkoli, kar bo plačano z državnim denarjem že vnaprej dvomljivi...

Eno je ne verjeti v poštenost podkupljivih uradnikov, drugo je pa sprejemanje podkupnine...Sicer so pa za vsako naročilo iz javnega denarja nemajhne vrednosti mednarodni razpisi...
Zakaj nimamo E-dražb? Javno objavljenih tudi v EU? Imaš izdelek ali storitev, vidiš ceno in ponudiš nižjo ceno in cene bodo z uvedbo elektronske dražbe padale in padale. Možnosti za korupcijo so majhne.
MarijanMacek sporočil: 1.466
[#2691694] 08.01.18 15:16 · odgovor na: FIN-311684 (#2691603)
Odgovori   +    0
[FIN-311684]
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > > [MarijanMacek]
> > > > ..

> > Problem je, ker se v poštenost podkupljivih državnih uradnikov ne verjame in so vsi državni razpisi za česarkoli, kar bo plačano z državnim denarjem že vnaprej dvomljivi...
>
> Eno je ne verjeti v poštenost podkupljivih uradnikov, drugo je pa sprejemanje podkupnine...Sicer so pa za vsako naročilo iz javnega denarja nemajhne vrednosti mednarodni razpisi...

Zakaj nimamo E-dražb? Javno objavljenih tudi v EU? Imaš izdelek ali storitev, vidiš ceno in ponudiš nižjo ceno in cene bodo z uvedbo elektronske dražbe padale in padale. Možnosti za korupcijo so majhne.
Ideja na prvi pogled ni neumna, vendar je regulacija drugačna. Razpisi so javno objavljeni tudi v mednarodnem merilu (vsaj v EU, če posle sofinancira). In kolikor se jaz spoznam na razpise, imajo rok prijave. Zapoznelih in nepopolnih prijav se logično ne upošteva. Ravno v tem je smisel javnega razpisa. Ti bi pa najprej pogledal kolko ponuja Francelj, sam bi pa nato ponudil manj. Kdaj se pa to konča, glede na tvoje pisanje nikoli. Kdo bo pa potem začel z nekim delom, če se stalno lahko zamenjal s še cenejšim, dokler pač najcenejši ne crkne in v končni fazi ni narejenega nič. Sicer sem pa že tisočkrat dejal, boj se najcenejšega ponudnika! V ilustracijo, Avstrijci avtomatično izločijo najcenejšega in najdražjega ponudnika na razpisu. No vsaj tako pravijo moji družinski gradbeniki.

Strani: 1