Strani: 1

FIN-311684 sporočil: 15.124
[#2688080] 11.12.17 15:18
Odgovori   +    7
Prvič po veliko let se bomo zadolžili zaradi investicije oz. javni dolg bo zrasel zaradi gospodarske investicije. So Štrukelj in koordinacija sindikatov javnega sektorja dali soglasje za kredit, ki ga ne bo šel v javnosektorsko jamo?
sopranos sporočil: 8.683
[#2688086] 11.12.17 15:28 · odgovor na: FIN-311684 (#2688080)
Odgovori   +    13
[FIN-311684]
Prvič po veliko let se bomo zadolžili zaradi investicije oz. javni dolg bo zrasel zaradi gospodarske investicije. So Štrukelj in koordinacija sindikatov javnega sektorja dali soglasje za kredit, ki ga ne bo šel v javnosektorsko jamo?
Pogojno. Če bodo šle plače gor, napredovanja in če se bo zaposlilo dodatne ljudi. :)

Jaz pa medtem že več kot dva meseca čakam, da mi za tujca podaljšajo dovoljenje za prebivanje in delo. Dva meseca!!!!! Za rutinirano opravilo, ki bi ga morali rešiti v maksimalno 14 dneh!!!
jure1943 sporočil: 829
[#2688148] 12.12.17 11:09
Odgovori   +    5
Ali se kdo še spomni, da so pred nekaj dnevi so na TV poročali, da so v Nemčiji zgradili 630 km dvotirne proge za hitrost vlakov 250 km/h za 10 milijard evrov? To je cca 16 mio evrov za km. Po tej logiki bi moralo naših 23 km proge do Kopra stati cca nekaj čez 300 mio evrov. Kje je napaka? (naša proga ni dvotirna, ni za potniški promet in ne bo dovoljevala hitrosti do 250 km/h - ali to močno podraži investicijo?)
kzupanc sporočil: 7.856
[#2688149] 12.12.17 11:12 · odgovor na: jure1943 (#2688148)
Odgovori   +    2
[jure1943]
Ali se kdo še spomni, da so pred nekaj dnevi so na TV poročali, da so v Nemčiji zgradili 630 km dvotirne proge za hitrost vlakov 250 km/h za 10 milijard evrov? To je cca 16 mio evrov za km. Po tej logiki bi moralo naših 23 km proge do Kopra stati cca nekaj čez 300 mio evrov. Kje je napaka? (naša proga ni dvotirna, ni za potniški promet in ne bo dovoljevala hitrosti do 250 km/h - ali to močno podraži investicijo?)
Vs ekar je prav, ampak najbrž ne poteka več kot pol nemške proge po predorih in viaduktih? Popolnoma nesmiselna primerjava. Žalostno, da se kdo sploh oglaša s tako primerjavo. Verjamem, da je 2.tir projektiran neracionalno, ampak takole pa brez veze primerjat.
rename sporočil: 8.974
[#2688150] 12.12.17 11:14 · odgovor na: jure1943 (#2688148)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: rename 12.12.2017 11:15
[jure1943]
Ali se kdo še spomni, da so pred nekaj dnevi so na TV poročali, da so v Nemčiji zgradili 630 km dvotirne proge za hitrost vlakov 250 km/h za 10 milijard evrov? To je cca 16 mio evrov za km. Po tej logiki bi moralo naših 23 km proge do Kopra stati cca nekaj čez 300 mio evrov. Kje je napaka? (naša proga ni dvotirna, ni za potniški promet in ne bo dovoljevala hitrosti do 250 km/h - ali to močno podraži investicijo?)
Napaka je v tem, da je pri nas vedno "specifična situacija", ki je tujci ne razumejo.
Zato so Kitajci dali oceno 400 milijonov; zgradili bi za 300, predvidevali so, da bo 100 dovolj za podkupnine.... ampak naši(TM) specifičniki hočejo milijardo zase.
Zato bodo gradili naši(TM), ker Kitajci ne znajo graditi na specifičnih terenih.
Pa Nemci tudi ne.
Korazijan sporočil: 171
[#2688201] 12.12.17 15:16 · odgovor na: kzupanc (#2688149)
Odgovori   +    0
To smo popisali v članku: tl.finance.si/886297...c=XNASLZAD

Munchen - Berlin je res 16 milijonov po kilometru, predor Semmering pa je 122 milijonov po kilometru. S temi številkami lahko svašta dokazuješ. Dejastvo pa je, da je včasih na kilometer proge treba zgraditi par podvozov ali nadvozov, včasih pa nobenega.

Strani: 1