Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2686799] 02.12.17 09:29
Odgovori   +    2
To pa je macchina. Seveda dizajnersko sledi modernim trendom, ki so jih že pred časom zastavili z Maseratijem ...
... edino zgodba z dizlom me tle bega. Super uber Merčo za obdobje 2018 do 2021 in sporočilo je, da boljšega od dizla nimajo. Pa vodilni Nemc to je.

A bodo hibride kar preskočili in šli komplet na baterije? Neka čudna previdnost je v zraku, da še zmeraj dizle forsirajo. Sicer nimam nič proti, ampak sprašujem se... po vseh velikih napovedih Merklove, da bodo dizle prepovedali.
moon sporočil: 1.623
[#2686801] 02.12.17 09:47 · odgovor na: FIN-379669 (#2686799)
Odgovori   +    0
Meni pa sploh ne potegne.. ca pogledas od zadaj, se zdi, kot da sta to dva avtomobila..
Kar se tice elektrike, CLS 53 bo hibrid, drugace pa v 2019 Porsche mission e, prava stvar.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2686855] 02.12.17 18:52
Odgovori   +    0
Meni se zadnji del prejšnje verzije ni zdel posrečen, spominjal me je na ovčarja z okvarjenimi kolki, nekako proti tlom stlačen zadek je imel.
Zame je to velik napredek, precej zrelejša podoba, ki ji ne prideta zraven ne ustrezen A7, ne Porsche Panamera. Znotraj pa so skoraj vsi Mercedesi zadnjih let tako enakega jezika, da ga na hitro potem že težko razlikuješ. To se nakazuje tudi zunanjosti. Da moram gledati v luči koliko led vrstic imajo, da ga bom razlikoval? Hm.
moon sporočil: 1.623
[#2686874] 02.12.17 21:31 · odgovor na: anon-93129 (#2686855)
Odgovori   +    1
[Mleben]
Meni se zadnji del prejšnje verzije ni zdel posrečen, spominjal me je na ovčarja z okvarjenimi kolki, nekako proti tlom stlačen zadek je imel.
Zame je to velik napredek, precej zrelejša podoba, ki ji ne prideta zraven ne ustrezen A7, ne Porsche Panamera. Znotraj pa so skoraj vsi Mercedesi zadnjih let tako enakega jezika, da ga na hitro potem že težko razlikuješ. To se nakazuje tudi zunanjosti. Da moram gledati v luči koliko led vrstic imajo, da ga bom razlikoval? Hm.
W218 ima look prezece macke, tale je polizan muc.. mene ne preprica, postal je cisto navadna druzinska limuzina, zal....
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2686939] 03.12.17 20:59 · odgovor na: FIN-379669 (#2686799)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 03.12.17 18:39
DE avto industrija je vlozila 20 miljard v proizvodnjo dizlov. Torej, dragi evropejcki: zrli boste ogljikove nano delce in ostalo, dekler se investicija ne povrne.
Vir: en od nemskih online casopisov. Ce Zetxhe izjavi da rabi arabske delavce v proizvodnji, mu jaz ne bi zaupal niti metle v delavnici, kaj sele vodenja.

Vmes se jim pa dogaja Tesla...

Tesla’s Model S outsells Mercedes S-Class, Porsche Panamera, and BMW 6/7 Series combined in the US
electrek.co/2017/05/...y-segment/

Model 3 pa bo jedel nizje segmente EU premijskih znamk.
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2687270] 05.12.17 18:54 · odgovor na: PyotrNovak (#2686939)
Odgovori   +    0
Tesla dela revolucijo in žal velik minus. Musk bo spremenil avtoindustrijo in sebi odrezal eno nogo in pol. Zato ostali čakajo, ker dizli - po vseh vložkih - danes še zmeraj prinašajo dobiček.

Ko bo pa cajt, bodo uveljavljeni proizvajalci skočili ven z novimi e-modeli. Brez skrbi.

Musk nima izbire, on mora že sedaj, drugi pa lahko še počakajo pravi moment.
vrac sporočil: 11.068
[#2688100] 11.12.17 17:45 · odgovor na: FIN-379669 (#2687270)
Odgovori   +    0
Zaenkrat Tesla ne izpolnjuje napovedanih količin izdelave, zato se Nemci in Japonci še ne tresejo za svoje tržne deleže. Imajo velike probleme tudi z baterijami, ki so ozko grlo Tesle, zatem probleme infrastrukture za ponjenje baterij. In ne nazadnje, nasproti jim stoji konkurenca, ki je finančno močnejša. Ni pa nobenega dvoma, Tesla je dober izdelek.

Strani: 1