Strani: 1

alek14 sporočil: 9.974
[#2684124] 15.11.17 14:36
Odgovori   +    6
Evo prvi normalen EV za srednji cenovni razred.

(ponavadi pljuvam čez EV - evo vam izjema).
alek14 sporočil: 9.974
[#2684147] 15.11.17 16:30
Odgovori   +    5
Največja hitrost je zaradi porabe elektrike omejena na 144 kilometrov na uro.
To seveda ni res. Omejitev izvira zaradi segrevanja baterije, ki je izdatno pri večjih hitrostih. Segrevanje baterije pa izredno skrajšuje uporabno dobo baterije.
shevchenko sporočil: 16.541
[#2684152] 15.11.17 16:46 · odgovor na: alek14 (#2684147)
Odgovori   +    7
[alek14]
>Največja hitrost je zaradi porabe elektrike omejena na 144 kilometrov na uro.

To seveda ni res. Omejitev izvira zaradi segrevanja baterije, ki je izdatno pri večjih hitrostih. Segrevanje baterije pa izredno skrajšuje uporabno dobo baterije.
ampak to bi zvenelo kot na pol failure, zato je treba news sfejkat v eko smer.
rename sporočil: 9.010
[#2684159] 15.11.17 17:32 · odgovor na: alek14 (#2684147)
Odgovori   +    4
[alek14]
>Največja hitrost je zaradi porabe elektrike omejena na 144 kilometrov na uro.

To seveda ni res. Omejitev izvira zaradi segrevanja baterije, ki je izdatno pri večjih hitrostih. Segrevanje baterije pa izredno skrajšuje uporabno dobo baterije.
In potem ti jo pod ritjo raznese, kot pri samsung telefonih :-P
alek14 sporočil: 9.974
[#2684162] 15.11.17 17:44 · odgovor na: rename (#2684159)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: alek14 15.11.2017 17:50
[rename]
> [alek14]
> >Največja hitrost je zaradi porabe elektrike omejena na 144 kilometrov na uro.
>
> To seveda ni res. Omejitev izvira zaradi segrevanja baterije, ki je izdatno pri večjih hitrostih. Segrevanje baterije pa izredno skrajšuje uporabno dobo baterije.

In potem ti jo pod ritjo raznese, kot pri samsung telefonih :-P
Imajo nekaj slabih izkušenj že od prej:

www.technologyreview...eaf-range/

Leaf nima nikelj-kobaltove elektrode tako kot Tesla (te baterije so malce živčne in lahko zagorijo). Njihova prednost je, da se lahko zelo hitro napolnijo. Ca 1 h.
Leaf uporablja kobalt-manganovo (kot tudi BMW i3), ki je precej manj živčna. Co/Mn baterije se ne da napolnit v eni uri.

Druge prednosti Co/Mn baterije: je bistveno cenejša, je stabilna, stara se le 3-4% letno.
Druge slabosti: počasi se polni, ne "sune" toliko kot pri Tesli z enako kapaciteto.
najobj sporočil: 25.449
[#2684167] 15.11.17 18:04 · odgovor na: alek14 (#2684162)
Odgovori   +    4
[alek14]
> [rename]
> > [alek14]
> > >Največja hitrost je zaradi porabe elektrike omejena na 144 kilometrov na uro.
> >
> > To seveda ni res. Omejitev izvira zaradi segrevanja baterije, ki je izdatno pri večjih hitrostih. Segrevanje baterije pa izredno skrajšuje uporabno dobo baterije.
>
> In potem ti jo pod ritjo raznese, kot pri samsung telefonih :-P
Imajo nekaj slabih izkušenj že od prej:

www.technologyreview...eaf-range/

Leaf nima nikelj-kobaltove elektrode tako kot Tesla (te baterije so malce živčne in lahko zagorijo). Njihova prednost je, da se lahko zelo hitro napolnijo. Ca 1 h.
Leaf uporablja kobalt-manganovo (kot tudi BMW i3), ki je precej manj živčna. Co/Mn baterije se ne da napolnit v eni uri.

Druge prednosti Co/Mn baterije: je bistveno cenejša, je stabilna, stara se le 3-4% letno.
Druge slabosti: počasi se polni, ne "sune" toliko kot pri Tesli z enako kapaciteto.
... čuj, mene pa zanima, kako bi se toti Nissan Leaf obnesel v ponedeljek dopoldne na avtocesti med Ljubljano in Koprom ...
alek14 sporočil: 9.974
[#2684171] 15.11.17 18:27 · odgovor na: najobj (#2684167)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: alek14 15.11.2017 18:29
[najobj]
... čuj, mene pa zanima, kako bi se toti Nissan Leaf obnesel v ponedeljek dopoldne na avtocesti med Ljubljano in Koprom ...
Čez vikend bodo ovire odstranili, ker so baje zaključili z delom. Tako da v pon. bo OK. :D

Sicer pa BEV delujejo najbolje, če peljejo okoli 60 km/h. Hitrosti nad 90 km/h jih dajejo. :)
moon sporočil: 1.195
[#2684173] 15.11.17 18:41 · odgovor na: alek14 (#2684124)
Odgovori   +    1
[alek14]
Evo prvi normalen EV za srednji cenovni razred.

(ponavadi pljuvam čez EV - evo vam izjema).
Enako... ko sem zagledal mission e sem se zaljubil... pravi zame cez par let
notomi sporočil: 632
[#2684220] 16.11.17 08:49
Odgovori   +    0
Je v tej ceni vklucena subvencija...se pravi da je za kupca crnejsi za 7500 eur..
milos9 sporočil: 716
[#2684221] 16.11.17 08:51 · odgovor na: notomi (#2684220)
Odgovori   +    0
Tako je, cene že vključujejo subvencijo, to je cena po njenem odbitku
rename sporočil: 9.010
[#2684223] 16.11.17 09:10 · odgovor na: milos9 (#2684221)
Odgovori   +    3
Ampak za 26 tisočakov dobiš že orenk (klasičen) avto.
Glede na velikost teh EV, bi morala biti cena nekje v rangu cliota; max tja do 15 jurjev.
najobj sporočil: 25.449
[#2684243] 16.11.17 10:46 · odgovor na: alek14 (#2684171)
Odgovori   +    1
[alek14]
> [najobj]
> ... čuj, mene pa zanima, kako bi se toti Nissan Leaf obnesel v ponedeljek dopoldne na avtocesti med Ljubljano in Koprom ...
Čez vikend bodo ovire odstranili, ker so baje zaključili z delom. Tako da v pon. bo OK. :D

Sicer pa BEV delujejo najbolje, če peljejo okoli 60 km/h. Hitrosti nad 90 km/h jih dajejo. :)
... eh, jaz sem mislil na tistih šest ur v zastoju zaradi snega zadnji ponedeljek ...

P.S.: ker si omenil hitrosti, me zanima, kako bodo električni avtomobili delovali v neprekinjenih kolonah ob selitvah narodov po celi Evropi sredi poletja oziroma me zanima, kako se npr. deset ur bolj stanja kot premikanja s vklopljeno klimo pozna na porabi ... khmm, ali pa da obtičiš s prazno baterijo "in the middle of nowhere" spada v kategorijo "topasenidalopredvideti", čeprav so v zadnjih desetletjih po celi Evropi stoječe kolone pravzaprav najbolj normalen pojav ...
alek14 sporočil: 9.974
[#2684248] 16.11.17 11:06 · odgovor na: najobj (#2684243)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [alek14]
> > [najobj]
> > ... čuj, mene pa zanima, kako bi se toti Nissan Leaf obnesel v ponedeljek dopoldne na avtocesti med Ljubljano in Koprom ...

> Čez vikend bodo ovire odstranili, ker so baje zaključili z delom. Tako da v pon. bo OK. :D
>
> Sicer pa BEV delujejo najbolje, če peljejo okoli 60 km/h. Hitrosti nad 90 km/h jih dajejo. :)

... eh, jaz sem mislil na tistih šest ur v zastoju zaradi snega zadnji ponedeljek ...

P.S.: ker si omenil hitrosti, me zanima, kako bodo električni avtomobili delovali v neprekinjenih kolonah ob selitvah narodov po celi Evropi sredi poletja oziroma me zanima, kako se npr. deset ur bolj stanja kot premikanja s vklopljeno klimo pozna na porabi ... khmm, ali pa da obtičiš s prazno baterijo "in the middle of nowhere" spada v kategorijo "topasenidalopredvideti", čeprav so v zadnjih desetletjih po celi Evropi stoječe kolone pravzaprav najbolj normalen pojav ...
Težka bo. :)
ogo sporočil: 1.915
[#2684253] 16.11.17 11:48 · odgovor na: najobj (#2684243)
Odgovori   +    0
[najobj]
P.S.: ker si omenil hitrosti, me zanima, kako bodo električni avtomobili delovali v neprekinjenih kolonah ob selitvah narodov po celi Evropi sredi poletja oziroma me zanima, kako se npr. deset ur bolj stanja kot premikanja s vklopljeno klimo pozna na porabi ... khmm, ali pa da obtičiš s prazno baterijo "in the middle of nowhere" spada v kategorijo "topasenidalopredvideti", čeprav so v zadnjih desetletjih po celi Evropi stoječe kolone pravzaprav najbolj normalen pojav ...

Tako kot hibridi. Odlično.
Bencinar v zastojih povprečna 25 l / 100km. Hibrid 4 l / 100 km.

Jaz računam da klima ne potroši več kot 2 kWh/h. Prej v resnici okrog 1 kWh/h, ker je avto že sprotoma ohlajen.

Skratka, glede na to da ima novi 40 kWh baterijo je to za 20-40 ur klimatiziranja.
najobj sporočil: 25.449
[#2684283] 16.11.17 14:18 · odgovor na: ogo (#2684253)
Odgovori   +    0
[ogo]
> [najobj]
> P.S.: ker si omenil hitrosti, me zanima, kako bodo električni avtomobili delovali v neprekinjenih kolonah ob selitvah narodov po celi Evropi sredi poletja oziroma me zanima, kako se npr. deset ur bolj stanja kot premikanja s vklopljeno klimo pozna na porabi ... khmm, ali pa da obtičiš s prazno baterijo "in the middle of nowhere" spada v kategorijo "topasenidalopredvideti", čeprav so v zadnjih desetletjih po celi Evropi stoječe kolone pravzaprav najbolj normalen pojav ...
Tako kot hibridi. Odlično.
Bencinar v zastojih povprečna 25 l / 100km. Hibrid 4 l / 100 km.


Jaz računam da klima ne potroši več kot 2 kWh/h. Prej v resnici okrog 1 kWh/h, ker je avto že sprotoma ohlajen.

Skratka, glede na to da ima novi 40 kWh baterijo je to za 20-40 ur klimatiziranja.
... ja, ampak bencinar rabi pet minut, da natanka in gre dalje, štromar pa rabi pet ur, da se sploh pozna, da je začel "tankat" ... khmm, če seveda kje najde kakšno prosto "tankštelo" ...

P.S.: če znanstveniki ne bodo pogruntali nekaj zelo revolucionarnega, bodo zaradi znanih omejitev električni avtomobili ostali "mestni" avtomobili, zaradi problemov s "tankštelami" pa jih ne bo kaj dosti več, kot jih je zdaj ... ja, in politiki bodo seveda še naprej sprejemali svoje resolucije ...
XKRIM sporočil: 2
[#2684342] 16.11.17 20:04 · odgovor na: najobj (#2684283)
Odgovori   +    1
... ja, ampak bencinar rabi pet minut, da natanka in gre dalje, štromar pa rabi pet ur, da se sploh pozna, da je začel "tankat" ... khmm, če seveda kje najde kakšno prosto "tankštelo" ...

P.S.: če znanstveniki ne bodo pogruntali nekaj zelo revolucionarnega, bodo zaradi znanih omejitev električni avtomobili ostali "mestni" avtomobili, zaradi problemov s "tankštelami" pa jih ne bo kaj dosti več, kot jih je zdaj ... ja, in politiki bodo seveda še naprej sprejemali svoje resolucije ...
Čim več takih mnenj, bolje bo za nas, ki vemo da se motiš ...
0126Bacis sporočil: 1.131
[#2684360] 17.11.17 08:40
Odgovori   +    0
Ja fino, samo kako bo s štromom?

Beri "elektro vizijo" Slovenije:

Se Sloveniji po vladni napovedi obeta avtomobilski elektrošok?
www.rtvslo.si/zabava...sok/437864

Kaj ko bi Financarji povabili tega Valenčiča na debato ????
shevchenko sporočil: 16.541
[#2684361] 17.11.17 08:42 · odgovor na: 0126Bacis (#2684360)
Odgovori   +    1
Kaj ko bi Financarji povabili tega Valenčiča na debato ????
ne morejo, je Akrapovic zasedel prihodnjih 22 terminov
greeny sporočil: 140
[#2684364] 17.11.17 08:53 · odgovor na: najobj (#2684243)
Odgovori   +    1
Poklical boš reševalca z generatorjem, v prtljažnik pa daš še mini hladilnik s salamo, sirom in pol litra za špricer. Ko bosta z reševalcem to zmazala bo glih prav polno, da se lahko odpelješ iz vukojebine in kje prespiš, da se čez noč napolni :)
najobj sporočil: 25.449
[#2684368] 17.11.17 09:34 · odgovor na: XKRIM (#2684342)
Odgovori   +    0
[XKRIM]
> ... ja, ampak bencinar rabi pet minut, da natanka in gre dalje, štromar pa rabi pet ur, da se sploh pozna, da je začel "tankat" ... khmm, če seveda kje najde kakšno prosto "tankštelo" ...
>
> P.S.: če znanstveniki ne bodo pogruntali nekaj zelo revolucionarnega, bodo zaradi znanih omejitev električni avtomobili ostali "mestni" avtomobili, zaradi problemov s "tankštelami" pa jih ne bo kaj dosti več, kot jih je zdaj ... ja, in politiki bodo seveda še naprej sprejemali svoje resolucije ...
Čim več takih mnenj, bolje bo za nas, ki vemo da se motiš ...
... čuj, sicer nimam pojma, kako in zakaj ponosnim lastnikom električnih avtomobilov moje mnenje lahko koristi, vsekakor pa bi rad slišal, v čem konkretno se tukaj zgoraj motim ...

P.S.: tvojih rešitev bodo še najbolj veseli znanstveniki, ki si s problemi očitno po nepotrebnem belijo glavo ...
najobj sporočil: 25.449
[#2684369] 17.11.17 09:42 · odgovor na: greeny (#2684364)
Odgovori   +    1
[greeny]
Poklical boš reševalca z generatorjem, v prtljažnik pa daš še mini hladilnik s salamo, sirom in pol litra za špricer. Ko bosta z reševalcem to zmazala bo glih prav polno, da se lahko odpelješ iz vukojebine in kje prespiš, da se čez noč napolni :)
... ja, nekaj podobnega sem imel tudi sam v mislih, ampak ker v tistih kolonah ziher ne bom edini, ki ga bo treba na tak način reševati, bo namesto elektrike zmanjkalo reševalcev ...
philips sporočil: 5.375
[#2684370] 17.11.17 09:47 · odgovor na: najobj (#2684369)
Odgovori   +    1
[najobj]
> [greeny]
> Poklical boš reševalca z generatorjem, v prtljažnik pa daš še mini hladilnik s salamo, sirom in pol litra za špricer. Ko bosta z reševalcem to zmazala bo glih prav polno, da se lahko odpelješ iz vukojebine in kje prespiš, da se čez noč napolni :)

... ja, nekaj podobnega sem imel tudi sam v mislih, ampak ker v tistih kolonah ziher ne bom edini, ki ga bo treba na tak način reševati, bo namesto elektrike zmanjkalo reševalcev ...
Pa mini hladilnik bo plinski, ker elektrike ne bo ravno v izobilju.

Glede baterij pa je Fisker objavil preboj:

Fisker claims the batteries it's developing have an energy density 2.5 times that of current batteries, and they should be capable of providing a 500-mile driving range. The company also says the batteries could be recharged in as little as a minute.

goo.gl/UXr5tU

In tu ima zdaj Musk problem s svojo Gigafactory, ki lahko da bo kmalu zastarela...
najobj sporočil: 25.449
[#2684373] 17.11.17 10:09 · odgovor na: philips (#2684370)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 17.11.2017 10:09
[philips]
> [najobj]
> > [greeny]
> > Poklical boš reševalca z generatorjem, v prtljažnik pa daš še mini hladilnik s salamo, sirom in pol litra za špricer. Ko bosta z reševalcem to zmazala bo glih prav polno, da se lahko odpelješ iz vukojebine in kje prespiš, da se čez noč napolni :)
>
> ... ja, nekaj podobnega sem imel tudi sam v mislih, ampak ker v tistih kolonah ziher ne bom edini, ki ga bo treba na tak način reševati, bo namesto elektrike zmanjkalo reševalcev ...
Pa mini hladilnik bo plinski, ker elektrike ne bo ravno v izobilju.

Glede baterij pa je Fisker objavil preboj:

Fisker claims the batteries it's developing have an energy density 2.5 times that of current batteries, and they should be capable of providing a 500-mile driving range. The company also says the batteries could be recharged in as little as a minute.

goo.gl/UXr5tU

In tu ima zdaj Musk problem s svojo Gigafactory, ki lahko da bo kmalu zastarela...
... ja, ampak elektrika bo še vedno problem in ob vseh "ekologih" zdaj ni glih videti, da je bo več ...
moon sporočil: 1.195
[#2684600] 18.11.17 19:19 · odgovor na: najobj (#2684373)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [philips]
> > [najobj]
> > > [greeny]
> > > Poklical boš reševalca z generatorjem, v prtljažnik pa daš še mini hladilnik s salamo, sirom in pol litra za špricer. Ko bosta z reševalcem to zmazala bo glih prav polno, da se lahko odpelješ iz vukojebine in kje prespiš, da se čez noč napolni :)
> >
> > ... ja, nekaj podobnega sem imel tudi sam v mislih, ampak ker v tistih kolonah ziher ne bom edini, ki ga bo treba na tak način reševati, bo namesto elektrike zmanjkalo reševalcev ...

> Pa mini hladilnik bo plinski, ker elektrike ne bo ravno v izobilju.
>
> Glede baterij pa je Fisker objavil preboj:
>
> Fisker claims the batteries it's developing have an energy density 2.5 times that of current batteries, and they should be capable of providing a 500-mile driving range. The company also says the batteries could be recharged in as little as a minute.
>
> goo.gl/UXr5tU
>
> In tu ima zdaj Musk problem s svojo Gigafactory, ki lahko da bo kmalu zastarela...

... ja, ampak elektrika bo še vedno problem in ob vseh "ekologih" zdaj ni glih videti, da je bo več ...
mas prav.. zato pa se bo pokurilo se tisto fosilcev, kar jih je..
namesto, da bi pustili crknt arabce in norvezane ;)
jezdec666 sporočil: 6.288
[#2684607] 18.11.17 21:29 · odgovor na: najobj (#2684373)
Odgovori   +    0
Taka baterija bo super, ker bo lahko ja na polno koristila fotovoltaiko, ki ima zdaj problem ker je preveč elektrike ko je ne rabimo. A so to mogoče neke baterije iz umetnih materialov, kot sem pred časom zasledil da naj bi jih razvili?
6jaka6 sporočil: 14
[#2692055] 10.01.18 12:35
Odgovori   +    0
"Zmogljivost baterije je povečana s 30 na 40 kilovatnih ur, kar leafu zadošča za 378 kilometrov dosega med polnjenji (prej 280 kilometrov)."
Prvič vidim tako nizko porabo energije: manj kot 12 kWh na 100 km!

Strani: 1