Strani: 1

premza sporočil: 1.828
[#2682913] 08.11.17 16:04
Odgovori   +    17
V enem litru bencina je 34MJ energije.
Ko ga zažgemo dobimo 2300g CO2.

Za dvignit eno tono 100m visoko rabimo 1MJ energije.
Za pospešit eno tono do 160km/h pa tudi 1MJ energije.

Čakam direktivo, ki bo predpisala da lahko oboje oddelamo s 15% manj energije.
alek14 sporočil: 9.957
[#2682914] 08.11.17 16:37
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: alek14 08.11.2017 16:40
Glede na to, da EU ne misli s temi omejitvami resno (NEDC, WLTP??), je poplnoma vseeno kaj pišejo.

www.motoring.com.au/...ns-109724/

V zadnjih 15 letih se je povprečna RDE emisija CO2 znižala z 172 na 165 g/km (kolikor znaša danes). Edina država, ki je znižala CO2 prometa (brez, da bi znižala promet sam) je Norveška in sicer za 3% v zadnjih 5 letih na račun ogromnih vložkov v EV.
Največji fake so PHEV (priključni hibridi). Če nimate kje kake možnosti priključiti se na zastonj elektriko, je vožnja na elektriko komaj kaj cenejša od bencina/dizla.
Pri PHEV pokasirate subvencijo in se vozite normalno s tankanjem na bencinski. Glede na visok odstotek registriranih PHEV (drugod) ni nobenega opaznega znižanja porabe tekočih goriv v prometu iz česar sledi zgornje.
Pa če je PHEV OK, potem so dovoljene emisije lahko tudi 10g/100 km in dobil boste avto, ki ima npr. WLTP 9g/100 km, ki bo v resnici pupal 6 litrov.
Novi Audi A8 (3.0 diesel) je že certificiran po WLTP. Objavljen CO2: 150g/km, dejanski 215g/km.
dz1975 sporočil: 1.335
[#2682919] 08.11.17 17:10
Odgovori   +    8
Čakam da izdajo odlok, s katerim se vožno z avtomobili dovoli samo še funkcionarjem, politikom in policajem. Namesto strategij pa lahko začnejo pisat petletne plane. EU se itak levi v novo Sovjetsko zvezo, kjer neizvoljeni birokrati in kvazi-tehnokrati v sovpregi s političnimi progresivci peljo Evropo v trdo in črno prihodnost...
alek14 sporočil: 9.957
[#2682921] 08.11.17 17:27
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: alek14 08.11.2017 17:27
Slovenija 2030:

www.youtube.com/watc...1DPK4-7EkI

Pazljivo glejte okoliške stavbe, zastave (za bolj slabovidne Prešerc, Robbov vodnjak, Plečnikov trg...). :-)
0513ANITO sporočil: 6.247
[#2682939] 08.11.17 18:41 · odgovor na: alek14 (#2682921)
Odgovori   +    4
[alek14]
Slovenija 2030:

www.youtube.com/watc...1DPK4-7EkI

Pazljivo glejte okoliške stavbe, zastave (za bolj slabovidne Prešerc, Robbov vodnjak, Plečnikov trg...). :-)
Še mal Bleda od telefonske znamke, katere si lastim ene 2 kosa. (ne ravno tega modela)...

www.oukitel.com/prod...00-78.html
crt sporočil: 19.666
[#2682940] 08.11.17 19:07 · odgovor na: alek14 (#2682921)
Odgovori   +    4
[alek14]
Slovenija 2030:

www.youtube.com/watc...1DPK4-7EkI

Pazljivo glejte okoliške stavbe, zastave (za bolj slabovidne Prešerc, Robbov vodnjak, Plečnikov trg...). :-)
se pravi, kdor se pripravlja, da se ne bo vec smelo jesti prasicev, je cisto zajebal, ker bodo dejanski problem krave...
rename sporočil: 8.974
[#2682944] 08.11.17 19:33 · odgovor na: crt (#2682940)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: rename 08.11.2017 19:34
Rotfl.
Prepovejo prasice, krave...rib skoraj ni vec....:-/
0126Bacis sporočil: 1.128
[#2682971] 09.11.17 06:38
Odgovori   +    3
Pa kakšna je avto-politika Financ?

Enkrat zmanjšujete CO2, drugič pa reklamirate kurjenja bencina s Porche Cayenne:
avto.finance.si/8861...-ikoni-911

Dvoličnost ????
kzupanc sporočil: 7.856
[#2682978] 09.11.17 07:34 · odgovor na: premza (#2682913)
Odgovori   +    1
[premza]
V enem litru bencina je 34MJ energije.
Ko ga zažgemo dobimo 2300g CO2.

Za dvignit eno tono 100m visoko rabimo 1MJ energije.
Za pospešit eno tono do 160km/h pa tudi 1MJ energije.

Čakam direktivo, ki bo predpisala da lahko oboje oddelamo s 15% manj energije.
Marsikje ne rabimo 160km/h, ampak zadostuje 100, 60 ali celo 40 km/h. Pri zaviranju in spuščanju lahko dobimo nazaj teoretično toliko energije kot smo jo prej vložili. Seveda je vedno precej izgubimo, ampak...Teoretično rabimo pri premikanju oseb in tovora energijo samo za premagovanje uporov (zrak, kotalni upor, itd.). Največja izguba je seveda pri sami pretvorbi iz kemične v mehansko energijo.
kzupanc sporočil: 7.856
[#2682981] 09.11.17 07:37 · odgovor na: 0126Bacis (#2682971)
Odgovori   +    0
Bistvo je seveda v omejevanju neracionalne porabe energije in večanju izkoristka. Na vseh področjih. V prometu je rezerve vsaj 50% na kratek rok - do 2030.
0126Bacis sporočil: 1.128
[#2682986] 09.11.17 08:45 · odgovor na: alek14 (#2682914)
Odgovori   +    2
Edina smiselna rešitev:

www.dropbox.com/s/e5...g.jpg?dl=0

Še vedno bolje, kot 28.000 EKO-teroristov (oops, turistov) v Berlinu na COP23
premza sporočil: 1.828
[#2682993] 09.11.17 09:04 · odgovor na: kzupanc (#2682978)
Odgovori   +    0
[kzupanc]
> [premza]
> V enem litru bencina je 34MJ energije.
> Ko ga zažgemo dobimo 2300g CO2.
>
> Za dvignit eno tono 100m visoko rabimo 1MJ energije.
> Za pospešit eno tono do 160km/h pa tudi 1MJ energije.
>
> Čakam direktivo, ki bo predpisala da lahko oboje oddelamo s 15% manj energije.

Marsikje ne rabimo 160km/h, ampak zadostuje 100, 60 ali celo 40 km/h. Pri zaviranju in spuščanju lahko dobimo nazaj teoretično toliko energije kot smo jo prej vložili. Seveda je vedno precej izgubimo, ampak...Teoretično rabimo pri premikanju oseb in tovora energijo samo za premagovanje uporov (zrak, kotalni upor, itd.). Največja izguba je seveda pri sami pretvorbi iz kemične v mehansko energijo.
Se z vsem strinjam. Hotel sem povedati da so omejitve čisto fizikalne. Energije zaviranja se pri "neelektričnem" avtu praktično ne da izkoriščati, tako da za vsak hrib, za vsako pospeševanje in za vsako premagovanje upora kuriš gorivo, ki zgori v CO2.

Edino kar lahko storiš je, da povečaš izkoristek motorja.
To pa, kot je pokazala praksa, drastično poveča izpuste plinov, ki pa so res strupeni.

Strani: 1