Strani: 1

crt sporočil: 19.696
[#2681901] 03.11.17 07:00
Odgovori   +    8
zacel se smejati ze na zacetku naslova :)
spiderman sporočil: 1.152
[#2681906] 03.11.17 07:36 · odgovor na: crt (#2681901)
Odgovori   +    22
Zadnja sprememba: spiderman 03.11.2017 07:52
[crt]
zacel se smejati ze na zacetku naslova :)
Jaz sem pa skoraj bruhnu in porabil žeton, da sem tole napisal.
.
Sicer pa:
Ma dej Koželj, drž' gobec - Emonika bi bila že narejena, če se nebi Trigranit umaknil s pojasnilom, da v tako koruptivnem okolju ne morejo delati.
Mogoče ti kaj veš o tem? Kaj pa "eden najbolj poštenih ljudi v Sloveniji" tvoj šef, solatar iz Saraorcev? Ve mogoče on kaj o tem?
.
Sicer pa hvala bogu, da ti našteti projekti niso bili uresničeni, ker gre itak samo za javno upravo (v taki ali drugačni obliki) in bi bilo samo še par tisoč dodatno zaposlenih priklopljenih na proračun.
.
P.S.
Se opravičujem ostalim bralcem za vulgarnost, ampak ob tem kako se delajo norca iz nas drugače pač ne gre. Kot je pokazal tudi BMZ moraš biti vulgaren/primitiven, da te sploh "opazijo". Oni so namreč tudi taki.
FIN-454644 sporočil: 6.446
[#2681909] 03.11.17 07:48 · odgovor na: spiderman (#2681906)
Odgovori   +    11
Drzava Zokiju nenehno vali denar. Zoki pa dela, kar sam hoce. Ustaviti Zokija? Ni sans. Hvalabogu, da niso zgradili NUKa sredi enega krizisca. Britanci so kupili parcelo za nacionalko, postavili osnovno zgradbo na tretjini, dve tretjini pa so pustili za siritev v prihodnje. Mi pa bi nasrali en kupcek dreka na miniparceli brez infrastrukture okrog nje. Pa nakupovalna sredisca ob zeleznici. Kot da ne bi bilo stacun vrh glave. In za cel svet smo zanimivi z eno Slovensko cesto? Blablabla. Prijavili smo temo, sprejeta je bila, in to je to. Mestu manj denarja, pa bo drzava lahko tudi kaj zgradila v Ljubljani.
bobek13 sporočil: 3.699
[#2681913] 03.11.17 08:21 · odgovor na: crt (#2681901)
Odgovori   +    8
sklepam, da te je pod mizo vrgla besedna zveza "Država bi morala..."

:-)))))

lpA
denac sporočil: 22.298
[#2682100] 03.11.17 18:36
Odgovori   +    2
Bom napisal še tule, kar sem napisal v sorodni temi.
Prej ali slej bo treba železnico poglobiti. Proti koncu 50. let, ko se je pripravljajo podvoze (ali nadvoze) na Dunajski in Celovški, je bila vsa stroka za poglobitev železnice. Umni Kardelj, ki je spravil iz Ljubljane ves javni prevoz na elektriko (tramvaj, trolejbus), je bil proti poglobitvi. Gradilo se je tako, kakor je ukazal "urbanist in gradbeni inženir" ter vseznalec Kardelj. Mesto je ostalo razsekano z železnico in izgubilo pomembne površine nad železnico.
tone45 sporočil: 365
[#2682470] 06.11.17 13:03
Odgovori   +    1
Se popolnoma strinjam z podžupanom, kateri je povedal dejstva. Vendar če gledamo globalno vidimo neki drugi fenomen, kateremu jaz pravim halucinacije. Vsi filozofirajo in opravičujejo svoje delo in pišejo razne projekte in neke prostorske načrte in plane. Sočasno pa vidimo, da je pisano vse brez podpore stoke. Tako je vlada sprejela plan v zvezi električnih osebnih avtomobilov, kjer so sedaj strokovnjaki iz področja elektro distribucije povedali, da gre za utopijo. Sočasno pa se pišejo in rišejo projekti v urbanističnih načrtih, kot da je vse to že aktivno.

Zato je potrebno poslušati stroko in zdravo kmečko pamet. Če nimaš denarja ne piši in riši skic, ker naredijo več škode kot koristi. Sedaj ni čas za gradnjo objektov, kjer se troši samo denar in ni nikakršne koristi. Denar in planiranje je potrebno preusmeriti v objekte, kjer se proizvaja denar in delovna mesta.
tone45 sporočil: 365
[#2682473] 06.11.17 13:08 · odgovor na: denac (#2682100)
Odgovori   +    1
[denac]
Bom napisal še tule, kar sem napisal v sorodni temi.
Prej ali slej bo treba železnico poglobiti. Proti koncu 50. let, ko se je pripravljajo podvoze (ali nadvoze) na Dunajski in Celovški, je bila vsa stroka za poglobitev železnice. Umni Kardelj, ki je spravil iz Ljubljane ves javni prevoz na elektriko (tramvaj, trolejbus), je bil proti poglobitvi. Gradilo se je tako, kakor je ukazal "urbanist in gradbeni inženir" ter vseznalec Kardelj. Mesto je ostalo razsekano z železnico in izgubilo pomembne površine nad železnico.
Moje mnneje:
Železnico nima smisla poglabljati ampak je potrebno ves denar nameniti v razvoj in modernizacijo proizvodne denarja in delovnih mest, saj z tem dobimo proizvodnjo denarja. Glede poglobitve železnice pa menim, da bo edina rešitev, če se začne graditi tunel, da se pokrije želenzniška proga od Dolgega mosta do Zaloga. Potem pa se začne umetno nasipavati nad tunel in dobimo vkopano progo. Kdor misli, da bo šel v zemljo bo naletel na ogromne plasti podtalnice, ki imajo močne tokove.

Strani: 1