13 min
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje
43 min
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
2 uri
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
2 uri
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
2 uri
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
2 uri
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
3 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
3 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
3 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
5 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
8 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
8 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
14 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
14 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
15 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
16 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
16 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4
17 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
18 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Zakaj Slovenija ni Švica

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2675279] 25.09.17 20:31
Odgovori   +    23
Zadnja sprememba: FIN-379669 25.09.2017 20:48
Če bi imeli finančnega matematika v državi, bi srednjeročno za 750 mio eur naredili tretji vozni pas na celotnem delu med Postojno in Ljubljano (v obe smeri), in za 250 mio eur 3 izvlečne tire in vse druge posodobitve na progi Divača - Koper.

S tem bi imeli vse težave rešene, Luka Koper pa glede na prostorsko omejenost ima po letu 2025 še edino dodatno rešitev v nočnih prevozih v zaledne cone zraven Sežane in Divače. Vendar glede na prostorsko omejenost privezov tudi tu ne gre več dalje.

Potniški promet med Lj in Kp pa do leta 2025, niti kasneje, ni relevanten in ni vreden gradnje drugega tira. Ko bo narejena celotna trasa od Divače do Lj, kot se šika, lahko sanjamo o gradnji drugega tira dol v Kp. Torej okoli leta 2035 ali kasneje.

Ampak ne. Po gradnji drugega tira za 1,4 mlrd eur bomo imeli enake probleme s prometom na AC med Razdrtim in Ljubljano kot doslej.

Spet bomo imeli en TEŠ 6 namesto za pol manjšo ceno posobljena TEŠ 4 in TEŠ 5.

Pač, v Sloveniji vlada demagogija, ne pa matematika.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2675309] 26.09.17 08:11
Odgovori   +    5
Genialna karikatura. V Sloveniji je vse ovinkasto, ne le proga, tudi bolnišnice so grajene po ovinkih, TEŠ 6 je v ovinkih, kako so šele ovinkaste občine in jih je namesto 60 na vsakem ovinku čez 200. Ovinki so dragi, tudi tretjo razvojno os bi gradili po ovinkih, predor pod Gorjanci bi imel ovinke, kako se šele po ovinkih zapravlja zdravstveni denar, le boh ve čez koliko ovinkov bo speljan drugi tir, bo imel eno cev, dve, tri, verjetno bosta dve, ena ravna druga ovinkasta...

Strani: 1