Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zakaj Slovenija ni Švica
Strani: 1
sporočil: 7.929
Zadnja sprememba: FIN-379669 25.09.2017 20:48
Če bi imeli finančnega matematika v državi, bi srednjeročno za 750
mio eur naredili tretji vozni pas na celotnem delu med Postojno in
Ljubljano (v obe smeri), in za 250 mio eur 3 izvlečne tire in vse
druge posodobitve na progi Divača - Koper.S tem bi imeli vse težave rešene, Luka Koper pa glede na prostorsko omejenost ima po letu 2025 še edino dodatno rešitev v nočnih prevozih v zaledne cone zraven Sežane in Divače. Vendar glede na prostorsko omejenost privezov tudi tu ne gre več dalje.
Potniški promet med Lj in Kp pa do leta 2025, niti kasneje, ni relevanten in ni vreden gradnje drugega tira. Ko bo narejena celotna trasa od Divače do Lj, kot se šika, lahko sanjamo o gradnji drugega tira dol v Kp. Torej okoli leta 2035 ali kasneje.
Ampak ne. Po gradnji drugega tira za 1,4 mlrd eur bomo imeli enake probleme s prometom na AC med Razdrtim in Ljubljano kot doslej.
Spet bomo imeli en TEŠ 6 namesto za pol manjšo ceno posobljena TEŠ 4 in TEŠ 5.
Pač, v Sloveniji vlada demagogija, ne pa matematika.
sporočil: 30.415
Genialna karikatura. V Sloveniji je vse ovinkasto, ne le proga,
tudi bolnišnice so grajene po ovinkih, TEŠ 6 je v ovinkih, kako so
šele ovinkaste občine in jih je namesto 60 na vsakem ovinku čez
200. Ovinki so dragi, tudi tretjo razvojno os bi gradili po
ovinkih, predor pod Gorjanci bi imel ovinke, kako se šele po
ovinkih zapravlja zdravstveni denar, le boh ve čez koliko ovinkov
bo speljan drugi tir, bo imel eno cev, dve, tri, verjetno bosta
dve, ena ravna druga ovinkasta...
Strani: 1