59 sek
Najbolj brani članki danes
1 ura
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
2 uri
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
2 uri
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
2 uri
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
3 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
3 ure
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
3 ure
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
4 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
4 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
4 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 2
4 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
4 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
5 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
6 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
6 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
7 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
7 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
7 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
7 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)

Strani: 1

0430ABAKU sporočil: 1.781
[#2674792] 22.09.17 16:36
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: 0430ABAKU 22.09.2017 16:39
V osmih mesecih letošnjega leta so v pristanišču v Trstu povečali pretovor zabojnikov za 20 odstotkov. Pretovor narašča predvsem zaradi uvedbe novih rednih železniških tovornih povezav proti Srednji in Vzhodni Evropi; ravno ta teden so uvedli novo redno povezavo s Češko, že pred tem pa so se povezali tudi z Madžarsko.
PR vlade za referendum?
Objektivno gledano, če odmislimo vsa mogoča in morebitna nagajanja Italijanov, bi bila povezava Koper-Trst zelo logična.
Šlo bi za mednaroden prijekt, kar v Bruslju radi vidijo in tudi finančno podprejo.
Šlo bi za cenejši projekt.
Šlo bi za tehnično manj zahteven projekt.
Rabimo boljšo mednarodno potniško povezavo. Če bo dobra povezava, bodo že "turisti" prinesli precej. Zakaj bi tržaški mulc šel v Trstu na pivo, če za isti denar dobi v Kopru dva? Vmes je pa samo par minut z vlakom?
Tisti, ki si ne domišljajo, da morajo vse narediti sami in biti samozadostni, jim gre običajno bolje, od tistih, ki bi vse sami.
Korazijan sporočil: 386
[#2674798] 22.09.17 17:18 · odgovor na: 0430ABAKU (#2674792)
Odgovori   +    1
To je PR, ki so ga poslali iz Port Authority Trieste.
anon-406186 sporočil: 262
[#2674847] 22.09.17 22:25 · odgovor na: 0430ABAKU (#2674792)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 22.09.17 21:50
Točno tako je! Zgraditi je treba zgolj 10 km poceni ravninske proge do Trsta. In še za to bila evropska sredstva, ker bi šlo za čezmejni projekt.

Tako bi lahko šel presežek tovora iz luke, ko/če sedanja železnica ne bi več zadoščala, do Avstrije po progi Pontebbana. Seveda bi po EU pravilih tudi tam tovore lahko vozile Slovenske železnice kot jih npr. tudi po Sloveniji že vozijo avstrijske.

Vse ostalo je megalomanstvo pod krinko t.i. nacionalnega interesa in poskus povsem neracionalnega zapravljanja davkoplačevalskega denarja.

Strani: 1