Strani: 1 2 3

tone30 sporočil: 239
[#2672968] 14.09.17 12:24
Odgovori   +    27
Pa saj ne vem kdo se dela norca iz koga in ali sploh vedo kaj govorijo.
Sam spremljam to problematiko in anarhijo z tem tirom ves čas z ciljem, da sem čimbolj obveščen.
1.)CERAR lepo pove domačinom, da ko bo zgrajen drugi tir bodo vrgli stari tir ven.

2.) Ko gledam reklame, katere vlada plačuje lepo pokaže isto, kot je Cerar govoril. Če dobro gledam vidim, da gre skozi predore samo eden tir. Torej se enotirna proga samo prestavi na novi enojni tir.
3.) Ostane nam torej samo enotirna proga, katera je nova. Propustnost proge ostane v okvirih stare proge.
4.) Povečanje propustnosti iz LUKE KOPER je v bistvu ista ali pa še morda manjša.

Zato se ne čudim, če nastopajo pri zagovarjanju ljudje, kateri nimajo pojma o pojmu in da so jih naplahtali. ZAmerima pa MESU; da človek iz železnic govori takšne oslarije.

Če gledamo VILIJA KOVAČIČA in njegovo razmišljanje je razmišljanje kmečko in je takoj zadel bistvu problema in je pravilno ugotovil, da je nateg brez primera.

Tukaj mislim, da bo potrebno rezervirati prostor na DOBU za vse zagovornike kraje brez primera. To tudi javno sami dokazujejo z slikovnimi dokazi in izjavami, katere so dali ljudem ob progi, kot smo sami videli.

Sam osebno podpiram referendum in sem odločno proti takšni ekonomiji preslepitev in zavajanj, katere se gre ekipa z CERARJEM na čelu.

Vsem pa lepo priporočam, da pregledajo posnetke in izjave, katere je dal CERAR in ta ekipa pa bomo videli koliko je ura.
KDSKLADI02 sporočil: 71
[#2672973] 14.09.17 12:34
Odgovori   +    17
Gorenje - drugi tri nujno potrebujemo :) S tempom in v smeri v kateri grejo jih v naslednji krizi ne bo več. Takrat bo drugi tir za njih absoluten "must" :)
FIN-311684 sporočil: 15.188
[#2672975] 14.09.17 12:38
Odgovori   +    18
Nasprotniki večinoma nasprotujemo milijardi (bo pa veliko, veliko več), ki se bo zabila v izgradnjo nove proge. Verjetno bi 600-700 milijonov bilo več kot dovolj.
FIN-454644 sporočil: 6.460
[#2672976] 14.09.17 12:38 · odgovor na: KDSKLADI02 (#2672973)
Odgovori   +    19
Gorenje vozi po vzporednem tiru v Srbiji in Bosni.
tone30 sporočil: 239
[#2672978] 14.09.17 12:44 · odgovor na: FIN-311684 (#2672975)
Odgovori   +    8
[FIN-311684]
Nasprotniki večinoma nasprotujemo milijardi (bo pa veliko, veliko več), ki se bo zabila v izgradnjo nove proge. Verjetno bi 600-700 milijonov bilo več kot dovolj.
Točno tako, kot ti praviš. Namreč neverjetno je, da govoriš o dvotirni progi in sočasno zavajš ljudi, ki živijo ob tisti progi. Mar ni to lopovsko početje.

Če dobro pogledamo in naredimo analizo vidimo, da gre za izgradnjo novega tira in se po končani gradnji stari tir odstrani. To je lepo povedal CERAR in tudi javno dokazujejo v videospotu.
denac sporočil: 22.299
[#2672981] 14.09.17 13:02
Odgovori   +    26
Kdor hoče dobro Republiki Sloveniji, bo glasoval PROTI.
Že tako so nam možnosti referenduma, ki naj bi bil ena najvišjih stopenj demokracije, okrnili z neko kvoto volilne udeležbe in kvoto pri glasovanju. To je krnjenje in onemogočanje demokracije ali drugimi besedami, vračanje in posnemanje totalitarizma.
Zato bi moral OBVEZNO vsak na referendum in tem samovšečnežem dokazati, da so nule, da le ljudska volja nekaj pomeni, ne pa samo izključno njihova.
Takih vlad imamo čez glavo dovolj!
tone30 sporočil: 239
[#2672983] 14.09.17 13:15 · odgovor na: denac (#2672981)
Odgovori   +    6
[denac]
Kdor hoče dobro Republiki Sloveniji, bo glasoval PROTI.
Že tako so nam možnosti referenduma, ki naj bi bil ena najvišjih stopenj demokracije, okrnili z neko kvoto volilne udeležbe in kvoto pri glasovanju. To je krnjenje in onemogočanje demokracije ali drugimi besedami, vračanje in posnemanje totalitarizma.
Zato bi moral OBVEZNO vsak na referendum in tem samovšečnežem dokazati, da so nule, da le ljudska volja nekaj pomeni, ne pa samo izključno njihova.
Takih vlad imamo čez glavo dovolj!
Točno to, kar praviš. Odločno sem tudi sam proti takši ekonomiji in prevaram, kjer ljudem v obraz se skadiš in za nameček še takšne patrone pokličeš, da ti ščitijo kriminalno početje.

Ves čas pa sem podpiral projekt, da se vključi DIVAČA, SEŽANA, LJUBLJANA in MARIBIR v logistične procese tako, da se vključijo nekdanje kapacitete kontejnerskih terminalov in tako rečimo sočasno Primorski klanec in onesnaževanje narave. V ozadju bi bilo zbiranje kontejnerjev in kadar bi rabil iv luki bi jih poslali v luko in natovorili na ladjo. Kapacitete v luki pa bi služile za nujna skladišča in razširitev luke.

Žač+l pa skupaj z MESOM se gredo neko politiko mešanja megle in imamo to kar imamo.

Ko smo gladali bi lahko tovor v Milanskem pristanišču, kjer je možno kupiti manjše količine bi lahko preselili to trgovanje na področje BTC-ja in bi tukaj prodajali isto robo. SOčasno pa imamo zraven kontejnerski termil, ki bi služil za nakladanje tovora in tudi razkladanje.

Zato vidim projekt drugi tir in tako veliko odstopanje kot vzrok, da si zagotavljajo posamezniki sredstva za naprej pod krinko drugega tira.
Smudlek sporočil: 3.698
[#2672996] 14.09.17 13:53
Odgovori   +    12
Lepo bi bilo, če bi Finance napisale, da so se vključili v kampanjo proti drugemu tiru.
Troublemaker sporočil: 673
[#2672998] 14.09.17 13:55
Odgovori   +    14
Graditi železnico in vso infrastrukturo za JAVNE službe in dejavnosti je dolžnost države zaradi preprostega razloga - omogočiti revnim in bogatim prevoz ljudi in blaga pod enakimi pogoji! Razen seveda, če trenutna vlada razmiplja, da bo od koristnika prevboza najprej zahtevala podatke o njegovem materijalnem stanju, in ga potem ocurila po dohodku = bogastvu. Ob zadnjih dejstvih okoli RTV me to ne bi presenetilo.

Če obstajajo projekti in gradbeno dovoljenje za drugi tir, naj se kvečjemu izda mednarodni razpis za gradnjo na ključ, po EU standardih,, z lastnim nadzorom. Plačilo po opravljenem mednarodnem teh. pregledu. To je vse kar se tiče projekta in izbora izvajalca.

Finansiranje: naj država vzame kredit pri svoji NLB, od nje tudi zahteva povračilo sredstev za njeno sanacijo (pač v določenih obrokih) - vsi vemo koliko MLRD € je bilo zmetano vanjo - pa bomo lahko poleg tovornega prometa finansirali še luksuzne vagone s separeji in postrežbo, da bomo hitreje na morju. Pa še bo nekaj ostalo!

Sicer pa: v preteklosti in po svetu so se proge gradile z javnim zbiranjem denarja z delnicami za konkreten projekt. Pa naj se vključi kdor se želi, mar ne?

Ampak ne: vlada sedaj očitno išče neke izvajalce, bodisi iz Rusije ali kakšnih drugih držav, ki niso zavezane poročati FATCA in Slo Fursu o denarnih tokovih, zato da bi se napravil neviden obvoz za denarje, ki se bodo na posamezne račune stekali iz nekajkrat preplačanega projekta. Potem pa kot znani "kocka", ki bo svoje račune in zapitke plačeval s kreditno kartico brez imena!!

Cerarju je treba odvzeti opravilno sposobnost, vzrokov za to je dovolj, a le naš predsednik države nima toliko jajc, da bi mu odvzel mandat (saj mu ga je on dal, mar ne!)
kekez sporočil: 3.240
[#2673009] 14.09.17 14:25
Odgovori   +    10
Sploh je kdo proti drugemu tiru?
Kot se zdi meni, so samo nasprotniki izgradnje na način in za ceno, ki nam jo vsiljuje trenutna vlada. Nasprotnikov proti tiru pa najbrž sploh ni.
tone30 sporočil: 239
[#2673010] 14.09.17 14:27 · odgovor na: Smudlek (#2672996)
Odgovori   +    10
Če hočemo navedeno problematikovidimo, da se vlada igra z ognjem in mečem. Namreč če dobro pogledamo vidimo, da je vlada in skupaj podporniki izvajajo prevaro stoletja očitno z ciljem, da si zagotovijo denarna sredstva za naslednjih 20 let.

Tukaj bi lahko finance pokazale spote vlade, izjave državnega sekretarja in predsednika vlade, kateri potrjujejo prevaro.

Zato se ne čudim, če je vedno več ljudi proti takšnemu početju.
denac sporočil: 22.299
[#2673012] 14.09.17 14:30 · odgovor na: Smudlek (#2672996)
Odgovori   +    15
[Smudlek]
Lepo bi bilo, če bi Finance napisale, da so se vključili v kampanjo proti drugemu tiru.
A naj bi bili ljudje, ki se spoznajo na finance in ekonomijo ter tudi na zgrešene investicije, za 2.tir? Vemo, kako je bilo predvsem s TEŠ-6. Če ti rad filaš pogoltne goltance z denarjem, potem izvoli. Moj denar pa pusti pri miru!!!!!
Mene neetični in brezskrupulozni gangsterji nategujejo že 70 let. Naj si drugi tir ZATAKNEJO V RIT! Drugega tira pravzaprav nočejo, hočejo pa naš denar. In ker Financarji navijajo PROTI, jih zato podpiram.
Ti pa nesi posebno dobro doma narejeno tortico v slaščičarno Zvezda.
tone30 sporočil: 239
[#2673020] 14.09.17 14:44 · odgovor na: Troublemaker (#2672998)
Odgovori   +    10
To počenjajo poštenjaki, katerim je v ineteru boljši jutri svojega naroda. Žal pa pri nas in v tem projektu gre samo kako bi kradli in goljufali. To, da ti postaviš ceno za 60% nad vsem in neznaš pojasniti zakaj je lep dokaz, da gre v bistvu za krajo stoletja. Tudi sam CERAR z svojimi v kabinetu je potrdil, da gre za krajo.

Realna cena projekta je max 600.000€ in nič več. Vse ostalo je neupravičeno.
MarijanMacek sporočil: 1.481
[#2673026] 14.09.17 15:00 · odgovor na: tone30 (#2673020)
Odgovori   +    0
[tone30]
To počenjajo poštenjaki, katerim je v ineteru boljši jutri svojega naroda. Žal pa pri nas in v tem projektu gre samo kako bi kradli in goljufali. To, da ti postaviš ceno za 60% nad vsem in neznaš pojasniti zakaj je lep dokaz, da gre v bistvu za krajo stoletja. Tudi sam CERAR z svojimi v kabinetu je potrdil, da gre za krajo.

Realna cena projekta je max 600.000€ in nič več. Vse ostalo je neupravičeno.
In ti si mi baš neki stručko za gradbeniške finace. Za 600.000 lahko postaviš okvirno 600 kv. metrov stanovanjske površine (samo gradbeni strošek), tib i pa zgradil 27 km proge. Bog se te usmili.
kekez sporočil: 3.240
[#2673035] 14.09.17 15:33 · odgovor na: MarijanMacek (#2673026)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: kekez 14.09.2017 15:34
Imam skoraj 600m2 stanovanjske površine.
Niti približno se nisem tudi od daleč približal 600.000€.
Verjamem pa, da je bilo v komentarju za progo mišljeno 600 milijonov.
rename sporočil: 9.010
[#2673037] 14.09.17 15:35 · odgovor na: MarijanMacek (#2673026)
Odgovori   +    3
Najbrž je mislil 600.000K€ ;-)
(A ni bilo govora, da Kitajci to naredijo za 400?)
MarijanMacek sporočil: 1.481
[#2673038] 14.09.17 15:35 · odgovor na: denac (#2672981)
Odgovori   +    2
[denac]
Kdor hoče dobro Republiki Sloveniji, bo glasoval PROTI.
Že tako so nam možnosti referenduma, ki naj bi bil ena najvišjih stopenj demokracije, okrnili z neko kvoto volilne udeležbe in kvoto pri glasovanju. To je krnjenje in onemogočanje demokracije ali drugimi besedami, vračanje in posnemanje totalitarizma.
Zato bi moral OBVEZNO vsak na referendum in tem samovšečnežem dokazati, da so nule, da le ljudska volja nekaj pomeni, ne pa samo izključno njihova.
Takih vlad imamo čez glavo dovolj!
Eno samo majckeno vprašanje na tvoj udarni post.
Ali se na referendumu glasuje o:

1) zakonu o 2TDK
2) 2TDK nasploh
3) o vladi

Glede na tvoj zaključem predvidevam odgovr 3.
denac sporočil: 22.299
[#2673045] 14.09.17 15:46 · odgovor na: MarijanMacek (#2673026)
Odgovori   +    9
[MarijanMacek]
> [tone30]
> To počenjajo poštenjaki, katerim je v ineteru boljši jutri svojega naroda. Žal pa pri nas in v tem projektu gre samo kako bi kradli in goljufali. To, da ti postaviš ceno za 60% nad vsem in neznaš pojasniti zakaj je lep dokaz, da gre v bistvu za krajo stoletja. Tudi sam CERAR z svojimi v kabinetu je potrdil, da gre za krajo.
>
> Realna cena projekta je max 600.000€ in nič več. Vse ostalo je neupravičeno.

In ti si mi baš neki stručko za gradbeniške finace. Za 600.000 lahko postaviš okvirno 600 kv. metrov stanovanjske površine (samo gradbeni strošek), tib i pa zgradil 27 km proge. Bog se te usmili.
=bi ti "stručkote" in gradbeniške finance! Tule gre za nateg naroda in ne za gradbeniške finance. Kar se "stručkotov" tiče pa so dobri "stručkoti" za ropanje naroda že od leta 1941 naprej. Mene sploh ne briga 2. tir in neka strokovnost. Mene briga njihov rop. In to je njihov glavni namen. D O S T J E B L O ! ! ! (avtoceste, NB, NLB, Stožice, TEŠ-6, Magna,..... name it....)
Zato moramo biti VSI PROTI. Pravljice o 2. tiru pa naj konzumirajo bedaki, ki radi njihove pravljice konzumirajo že od leta 1945.
Če ne razumeš: enkrat se jim MORAMO upreti. Drek, ki ga trenutno serjejo (2.tir) naj požrejo sami.
MarijanMacek sporočil: 1.481
[#2673046] 14.09.17 15:46 · odgovor na: kekez (#2673035)
Odgovori   +    2
[kekez]
Imam skoraj 600m2 stanovanjske površine.
Niti približno se nisem tudi od daleč približal 600.000€.
Verjamem pa, da je bilo v komentarju za progo mišljeno 600 milijonov.
Spet en, ki se rad oglaša, pa osnovnih stvari ne pozna. V gradbenih krogi, katerih član sicer nisem, se ocenjuje, da je gradbeni strošek nekje do 1000 €/m2. In to sem napisal, ne koliko je vredna tvoja štala.

Povprečno(a) stanovanje(a) s 600m^2 površine so v Ljubljani vredna reda 1,2 M€, v Mariboru pa preko 0,6 M€. Potemtakem ocenjujem, da poseduješ nepremičnine v Trbovljah, najbolj neperspektivnemu kraju v Slovenij. Tam so menda cene starih satanovanj globoko pod čistimi gradbeniškimi stroški, menda je zadnji podatek 590€/m^2.
Mene figo briga, kaj kdo misli, mene zanima kaj napiše. Če pa tonček30 ni sposoben konsistentnega pisanja in zamenjuje milijone in tisočice, potem se pač naj ne oglaša v javnosti, saj s tem sramoti samega sebe, sicer je pa tale tonček najlepši primerek vnetega nasprotnika vsega kar ne prihaja iz njegovega loga, pri čemer ne razume niti razlike med tisoč in miljon, kaj šele naprimer kako se izbere trasa neke železnice ali ceste.
In za tako prazno klobasanje pobira pluse od podobno misleči. Na forumu se rad oglaša en, ki nima časa prebirati o zadeva podrobnosti, ima pa o vsaki stvari določeno menje. To je sicer uganka, kako lahko o neki stvari meritorno sodiš, če pa nimaš časa spoznati podrobnosti o njej. Pa ne da se vsi zgledujejo po nekih simonca ali petrah?
denac sporočil: 22.299
[#2673048] 14.09.17 15:48 · odgovor na: MarijanMacek (#2673038)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: denac 14.09.2017 15:49
[MarijanMacek]
> [denac]
> Kdor hoče dobro Republiki Sloveniji, bo glasoval PROTI.
> Že tako so nam možnosti referenduma, ki naj bi bil ena najvišjih stopenj demokracije, okrnili z neko kvoto volilne udeležbe in kvoto pri glasovanju. To je krnjenje in onemogočanje demokracije ali drugimi besedami, vračanje in posnemanje totalitarizma.
> Zato bi moral OBVEZNO vsak na referendum in tem samovšečnežem dokazati, da so nule, da le ljudska volja nekaj pomeni, ne pa samo izključno njihova.
> Takih vlad imamo čez glavo dovolj!

Eno samo majckeno vprašanje na tvoj udarni post.
Ali se na referendumu glasuje o:

1) zakonu o 2TDK
2) 2TDK nasploh
3) o vladi

Glede na tvoj zaključem predvidevam odgovr 3.

Je že zgoraj napisano. GRE ZA UPOR!!!
XRESP sporočil: 3.128
[#2673054] 14.09.17 16:20
Odgovori   +    10
Če so ti spoštovani direktorji velikih in monopolnih podjetij za izgradnjo drugega tira, naj izgradnjo tudi financirajo.
Cestni prevozniki blaga bomo, če bo tak zakon uveljavljen, primorani plačevati povečano
cestnino. Nobeden danes ne ve kolikšno bo povečanje.

35. člen (uvedba pribitka) tega zakona pravi
1)Za zagotavljanje sredstev za financiranje gradnje drugega tira se na določenih odsekih cestninskih cest, kot so opredeljene v Zakonu o cestninjenju (Uradni list RS, št. 24/15; v nadaljnjem besedilu: ZCestn) uvede pribitek k cestnini.
(2) Pribitek se uvede skladno z 18. členom ZCestn, kolikor ta zakon ne določa drugače.
(3) O uvedbi pribitka odloči vlada na predlog ministrstva, pristojnega za cestninjenje, ko so izpolnjeni pogoji iz 18. člena ZCestn. Sklep o uvedbi pribitka se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
(4) V sklepu iz prejšnjega odstavka vlada določi odseke cestninskih cest, na katerih se plačuje pribitek, višino pribitka in čas začetka ter konca plačevanja pribitka.

GlasovaL bom proti in sicer z naslednjimi argumenti:
1. Cestni prevozniki blaga, kot samostojna gospodarska prometna dejavnost avtoceste, ki jih uporabljamo sami financiramo tako izgradnjo, kot tudi vzdrževanje.

Če je drugi tir ekonomsko upravičen naj uporabniki drugega tira plačujejo takšno uporabnino, da bo tir tudi možno vzdrževati.

2. V 35.členu tega zakona ni določena višina pribitka, niti dolžina plačevanja pribitka. Vsaka vlado bo, kot izvršilni organ in izven naše, torej davkoplačevalske moči (in glasu), po lastni potrebi odločala o višini. Poglejte kaj se dogaja s povišano stopnjo DDV, ki ga je prejšnja vlada uvedla kot začasni ukrep, ta pa ga je spremenila v stalni.

3. Proti takšnemu financiranju je odločno in javno celo Luka Koper, čeprav je železniška infastruktura izrecno namenjena uporabi LK.

Še to: Pred leti , ko se je odločala politika o financiranju cest z bencinskim tolarjem, je znan, žal že pokojni arhitekt Edo Ravnikar , v razpravi v Cankarjevem domu (po magnetogramskem zapisu) dejal "Smo odločno za ceste, a proti temu da bencinski tolar financira še kakšne druge interese. Po raznih ocenah je bila v Jugoslaviji pod bivšim režimom 'evaporacija' pri kapitalnih investicijah med 30 - 60 odstotkov. Najhitreje bomo prišli do denarja tako, da bomo preprečili njegov ilegalni odtok.

Kaj se je zgodilo, bil je bencinski tolar in politika je v spregi z nekaterimi znanimi, zdaj kljub temu ali pravzaprav zaradi tega propadlimi gradbinci, kradla na veliko. Ne dovolimo politiki, da bi kradla še naprej in glasujmo PROTI takemu zakonu o drugem tiru.
denac sporočil: 22.299
[#2673068] 14.09.17 18:17 · odgovor na: XRESP (#2673054)
Odgovori   +    4
[XRESP]...je znan, žal že pokojni arhitekt Edo Ravnikar , v razpravi v Cankarjevem domu..>
Tole me je malo vzpodbudilo, da sem guglal za Edom Ravnikarjem, mlajšim.
Kolikor vem, je umrl arhitekt Vojteh Ravnikar, tudi mož Majde Širca.
Umrl je tudi oče arhitekta Eda Ravnikarja mlajšega. Le-ta pa je izumil znano skovanko udbomafija. Ne najdem podatka, da bi Edo Ravnikar mlajši umrl. Mislim, da je avtor skovanke udbomafija še živ.
MarijanMacek sporočil: 1.481
[#2673075] 14.09.17 18:54 · odgovor na: rename (#2673037)
Odgovori   +    0
[rename]
Najbrž je mislil 600.000K€ ;-)
(A ni bilo govora, da Kitajci to naredijo za 400?)
Sicer pa rename, inženirski zapis (k,M,G...) so si tehniki izmislili, da bi poenostavili pisanje različno veliki (ali malih) števil. In še noben naravoslovec ali tehnik razen našega tončka pri zdravi pameti še ni napisal 600.000k (ne K kot pišeš, izjema pač potruje pravilo za pisanje predpon, pogle si sl.wikipedia.org/wik...edpone_SI)
Ampak, če me spomin ne vara, sem se enkrat že vtaknil v to silno, podmiljonsko številoko za gradnjo 2TDK, verjetno je bil kar isti tonček
tone30 sporočil: 239
[#2673077] 14.09.17 19:40 · odgovor na: MarijanMacek (#2673026)
Odgovori   +    2
[MarijanMacek]
> [tone30]
> To počenjajo poštenjaki, katerim je v ineteru boljši jutri svojega naroda. Žal pa pri nas in v tem projektu gre samo kako bi kradli in goljufali. To, da ti postaviš ceno za 60% nad vsem in neznaš pojasniti zakaj je lep dokaz, da gre v bistvu za krajo stoletja. Tudi sam CERAR z svojimi v kabinetu je potrdil, da gre za krajo.
>
> Realna cena projekta je max 600.000€ in nič več. Vse ostalo je neupravičeno.

In ti si mi baš neki stručko za gradbeniške finace. Za 600.000 lahko postaviš okvirno 600 kv. metrov stanovanjske površine (samo gradbeni strošek), tib i pa zgradil 27 km proge. Bog se te usmili.
Vidim, da si se zapel zaštevilko 600.000€. Kot vidiš sem navedel 60% prekoračena cena. Pravilno je 600 mio€.

Ti si se zapel samo za številko 600.000€ in nisi povedal dejstva, katere sem navel.
denac sporočil: 22.299
[#2673097] 14.09.17 21:55 · odgovor na: MarijanMacek (#2673082)
Odgovori   +    6
[MarijanMacek]
> [tone30]
> > [MarijanMacek]
> > > [tone30]
> > >
>
> Vidim, da si se zapel zaštevilko 600.000€. Kot vidiš sem navedel 60% prekoračena cena. Pravilno je 600 mio€.
>
> Ti si se zapel samo za številko 600.000€ in nisi povedal dejstva, katere sem navel.

Z ljudmi, ki nimajo jasnih predstav o številih (se pravi vrednosti investicije v tem primeru) sploh ni primerno debatirati o dejstvih. Podobno kot je težko debatirati z ljudmi, katerim je škoda časa za seznanitev s problematiko.
Sicer je pa Denac lepo napisal, ne gre za referendum o zakonu o 2TDK, ne o 2TDK smem po sebi, temveč gre za UPOR. Potem je pa vsaka debata o 2TDK nesmiselna saj predmet rferenduma ni zakon o 2TDK temveč gre za upor. Nasvidenje v naslednji vojni!

PS.: Kljub letom še dobro streljam, 2x preverjeno na "meddržavnem tekmovanju" v BiH in kondicija je še vedno na nivoju slovenske vojske...............
Upor smo že doživeli. 2 krat. Generalka je bila v Mariboru, potem pa "premiera" v Ljubljani. Organizirano, zmenjeno in plačano. Še prej pa so po nareku spisali "poročilo" KPK. Oboje skupaj je dalo "upor" proti zadnji Janševi vladi, po domače, državni udar.
Upor je dovoljen samo s strani naših! Ljudje pa na tak upor pozabijo.
Vemo, kako se je zaresen upor z orožjem proti "našim" končal. Njim se ni dovoljeno upreti. Natančno si povedal, da bo odgovor na upor proti plenjenju - z orožjem!
MarijanMacek sporočil: 1.481
[#2673122] 15.09.17 07:42 · odgovor na: denac (#2673097)
Odgovori   +    1
Ko zmanjka argumentov pač sledijo splošne floskule o kraji ne-pravih. Očevidno se vsi tile forumaši in pisuni Financ podzavestno odzivajo na svoje moralne vzorce. In pišejo o kraji, kraji....
Nagradno vprašanje za modre forumaše in še bolj za vnete novičarke kot so razne simonce in petre, nagnjene k ideji o vsesplošnih krajah pri infarsturktunih objektih.

Nedolgo nazaj se je končala nadgradnja žel. proge Pragersko-Hodoš. Cena okoli 450 M€ (štiristopetdeset milijonov evrov, da ne bo pomote, kakor se je to že dvakrat zgodilo na tem forumu v finančnem časopisu Finance in bralci zamenjujeo 1.000 in 1.000.000, ni kaj silni finančni strokovnjaki. In cena je bila izlicitirana na mednarodnih razpisih da ne bo pomote). Vprašanje se pa glasi:
Koliko milijonov se je ukradlo, in koliko aneksov je bilo sprejetih v teku odvijanja del. Pa ne odgovarjat, da vas podrobnosti ne zanimajo. Natančen odgovor in nič drugega, nobenega blebetanja ali bolje rečeno sranja po forumu.
mimoidoci sporočil: 5.023
[#2673130] 15.09.17 08:39 · odgovor na: MarijanMacek (#2673122)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: mimoidoci 15.09.2017 08:49
[MarijanMacek]
Ko zmanjka argumentov pač sledijo splošne floskule o kraji ne-pravih. Očevidno se vsi tile forumaši in pisuni Financ podzavestno odzivajo na svoje moralne vzorce. In pišejo o kraji, kraji....
Nagradno vprašanje za modre forumaše in še bolj za vnete novičarke kot so razne simonce in petre, nagnjene k ideji o vsesplošnih krajah pri infarsturktunih objektih.

Nedolgo nazaj se je končala nadgradnja žel. proge Pragersko-Hodoš. Cena okoli 450 M€ (štiristopetdeset milijonov evrov, da ne bo pomote, kakor se je to že dvakrat zgodilo na tem forumu v finančnem časopisu Finance in bralci zamenjujeo 1.000 in 1.000.000, ni kaj silni finančni strokovnjaki. In cena je bila izlicitirana na mednarodnih razpisih da ne bo pomote). Vprašanje se pa glasi:
Koliko milijonov se je ukradlo, in koliko aneksov je bilo sprejetih v teku odvijanja del. Pa ne odgovarjat, da vas podrobnosti ne zanimajo. Natančen odgovor in nič drugega, nobenega blebetanja ali bolje rečeno sranja po forumu.

Marijan, če bi pri tebi izvajali kolonoskopijo, bi opazili, da se "tam notri" skriva cel kup argumentov.
MarijanMacek sporočil: 1.481
[#2673140] 15.09.17 09:26 · odgovor na: MarijanMacek (#2673122)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
Ko zmanjka argumentov pač sledijo splošne floskule o kraji ne-pravih. Očevidno se vsi tile forumaši in pisuni Financ podzavestno odzivajo na svoje moralne vzorce. In pišejo o kraji, kraji....
Nagradno vprašanje za modre forumaše in še bolj za vnete novičarke kot so razne simonce in petre, nagnjene k ideji o vsesplošnih krajah pri infarsturktunih objektih.

Nedolgo nazaj se je končala nadgradnja žel. proge Pragersko-Hodoš. Cena okoli 450 M€ (štiristopetdeset milijonov evrov, da ne bo pomote, kakor se je to že dvakrat zgodilo na tem forumu v finančnem časopisu Finance in bralci zamenjujeo 1.000 in 1.000.000, ni kaj silni finančni strokovnjaki. In cena je bila izlicitirana na mednarodnih razpisih da ne bo pomote). Vprašanje se pa glasi:
Koliko milijonov se je ukradlo, in koliko aneksov je bilo sprejetih v teku odvijanja del. Pa ne odgovarjat, da vas podrobnosti ne zanimajo. Natančen odgovor in nič drugega, nobenega blebetanja ali bolje rečeno sranja po forumu.
In ga ni junaka, ki bi znal argumentirano odgovoriti, razen nekega mimoidočega, ki pa se ne more vzdržati sranja na javnem prostoru.

Ni kaj finančni časopis na zanimivem nivoju, tako glede novinark kot aktivnega bralstva....
mimoidoci sporočil: 5.023
[#2673150] 15.09.17 10:08 · odgovor na: MarijanMacek (#2673140)
Odgovori   +    3
[MarijanMacek]
> [MarijanMacek]
> Ko zmanjka argumentov pač sledijo splošne floskule o kraji ne-pravih. Očevidno se vsi tile forumaši in pisuni Financ podzavestno odzivajo na svoje moralne vzorce. In pišejo o kraji, kraji....
> Nagradno vprašanje za modre forumaše in še bolj za vnete novičarke kot so razne simonce in petre, nagnjene k ideji o vsesplošnih krajah pri infarsturktunih objektih.
>
> Nedolgo nazaj se je končala nadgradnja žel. proge Pragersko-Hodoš. Cena okoli 450 M€ (štiristopetdeset milijonov evrov, da ne bo pomote, kakor se je to že dvakrat zgodilo na tem forumu v finančnem časopisu Finance in bralci zamenjujeo 1.000 in 1.000.000, ni kaj silni finančni strokovnjaki. In cena je bila izlicitirana na mednarodnih razpisih da ne bo pomote). Vprašanje se pa glasi:
> Koliko milijonov se je ukradlo, in koliko aneksov je bilo sprejetih v teku odvijanja del. Pa ne odgovarjat, da vas podrobnosti ne zanimajo. Natančen odgovor in nič drugega, nobenega blebetanja ali bolje rečeno sranja po forumu.

In ga ni junaka, ki bi znal argumentirano odgovoriti, razen nekega mimoidočega, ki pa se ne more vzdržati sranja na javnem prostoru.

Ni kaj finančni časopis na zanimivem nivoju, tako glede novinark kot aktivnega bralstva....
Zanimivo, tudi meni si nihče ne upa odgovoriti z direktnim odgovorom, ker bi ga sicer čakalo pojasnilo, da zgornje posploševanje (vzorci velikosti ena so bolj značilni za doktorande družboslovnih fakultet) sodi k eni od logičnih zmot, na katere se niti ne more argumentirano odgovarjati.
MarijanMacek sporočil: 1.481
[#2673154] 15.09.17 10:24 · odgovor na: mimoidoci (#2673150)
Odgovori   +    0
[mimoidoci]
> [MarijanMacek]

Zanimivo, tudi meni si nihče ne upa odgovoriti z direktnim odgovorom, ker bi ga sicer čakalo pojasnilo, da zgornje posploševanje (vzorci velikosti ena so bolj značilni za doktorande družboslovnih fakultet) sodi k eni od logičnih zmot, na katere se niti ne more argumentirano odgovarjati.
Tukaj je dabata o krajah pri javnih investicija in ne o neprijetni zadevi kot je kolonoskopija. Splošno mnenje je, da se vsepovsod krade, in še vedno trdim, da je to podzavestni odsev moralnega stanja le teh posameznikov. Za začetek sem podal samo 1 vprašanje v zvezi z krajami na enem od večjih projektov na železnici. Jih je še kaj več, toda ta je velikosti reda skoraj 1/2 2TDK, pa še nihče ni upal povedat koliko se je pokradlo in koliko aneksov se je sklenilo. Pa niso samo železniški projekti, koliko aneksov se je v zadnjih časih dodalo pri gradnji AC, recimo proti Gruškovju, koliko aneksov se je dodalo pri obnovi na primorski progi, na štajerski progi, modernizaciji SVN naprav, koliko aneksov se je dodalo pri ostalih projektih in koliko, če je do njih prišlo (recimo v primeru GSM-R so aneksi verjetno bili, toda izključno zaradi lokalnih zahtev in ne v svrho kraje). Nič in nič, utemeljenega odgovora, ki bi potrjeval tezo o vsesplošni kraji pri javnih investicijah pa ni in ni.
Ko mi pa očitaš vzorec velikosti 1, ti bom pa vrnil, tudi pristaši teorije o vsesplošni kraji se opirajo na vzorec velikosti 1, saj kaj drugega še niso pokazali, kljub pozivu.
In prosim lepo, ne me učit statistiko, če ravno nisi po izobrazbi statistik ali matematik. Statistika, ki jo poslušajo recimo diplomanti družboslovij pri prof. M. Čuku, strahu in trepetu študentov, je kolikor sem videl iz učbenikov moje hčerke, samo elementarna osnova, 3 članski moški del družine se je ob pogledu na strašno statistiko veselo smejal, ki je pa sicer družboslovci večinoma sploh ne znajo uporabljati, kaj šele nadgradit na nekoli sprejemljivejši nivo.

Strani: 1 2 3