Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Prekletstvo starih industrij

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[#2671500] 06.09.17 21:52
Odgovori   +    2
V Sloveniji bodo od trgovskih centrov preživeli Qlandie in Citypark(i).

Od diskontov pa Lidl in Hofer. S tem, da če ne bo sprememb, bo Lidl prevzel primat.

Prvi bo klecnil Tuš. Nasledni v vrsti je pa Mercator. V Kranju že ne more dobiti najemnikov. Ko se bo Mueller preselil v Qlandio, bo klecnil trgovski center Supernova.

Še bolj so pa problematični ti pohištveni trgovci. Lesnina, Dipo, Rutar, Momax. Ko bo svojo kramo začela prodajati še Ikea, bo to vplivalo na radij vsaj 50 km. Ne vem če se lahko proda toliko pofla. Ikea ima vsaj znamko, ki privablja.

Pri tehničnih trgovcih so se znebili Baumaxa, tako da so v bistvu od velikih ostali samo še Merkur, Obi in Bauhaus. Tukaj se bo videlo kaj bo sedaj z Merkurjem. Ker dolgoročno bodo težko obstali vsi. Sploh po mojem ni realno, da je v radiju 20-30 km toliko teh centrov. To se bo moralo slej kot prej zredčiti.

Presenetil me je Bigbang. Ker je postal konkurenčen s cenami tudi spletnim ponudnikom. Tudi trud prodajalcev me je presenetil. V večjih mestih se kakšna takšna veriga zna obdržati. Samo racionalni bodo morali biti s prostorom. Pa delati na človeškem stiku. Pa del globalnih verig bodo morali biti, da bodo imeli volumen pri nabavi.

Sploh jaz ne vem kako se jim to obnese v manjših krajih. Ker ti trgovci, taki in drugačni so za vsako ceno silili v čim več trgovin. In so jih postavljali tudi v majhnih mestih, občinah. Ko bodo to začeli enkrat zapirati, bodo centri v večjih mestih bolj vzdržni. Ker se bodo tudi iz manjših mest odpravili v večja po nakupih.

Slovensko fizično trgovino rešuje tudi to, da imamo zelo razdrobljeno poselitev. In ima ogromno ljudi avtomobile. V nekem zgoščenem velemestu, je veliko bolj racionalno, če naročiš preko interneta. Tukaj pa bo zaradi vsega tega to trajalo precej dlje.

Me pa preseneča, da folk v Sloveniji noče razumeti, da višje kot bodo plače, bolj učinkoviti bomo morali biti. Večji bo moral biti volumen prodaje, da se bodo zadeve izšle. In volumen se bo dosegalo v Osrednji Sloveniji - Ljubljana ter radij 30-40 km. Pa še tukaj bo boj v katerem bomo videli prenekatero poslovno smrt.

Strani: 1