Strani: 1

FIN-311684 sporočil: 19.558
[#2671264] 06.09.17 07:10
Odgovori   +    15
Če bo cena do 700 milijonov bom za drugi tir, če bo več kot 700 milijonov bom proti in me drugi argumenti prav nič ne zanimajo, tudi če drugega tira nikoli ne bo. Kitajci so dejali, da je v 700 milijonov upoštevano 100 milijonov za lokalne običaje oz. lokalne lopove, slovenska politika pa bi za lokalne lopove želela 700 ali še več milijonov.
MarijanMacek sporočil: 2.252
[#2671275] 06.09.17 08:11
Odgovori   +    8
@Urediti oziroma zgraditi po treba tudi vozlišče v Ljubljani, nadgraditi progo med Poljčanami in Slovensko Bistrico, nadgraditi progo med Pragerskim in Hodošem ... Nekoliko posplošeno povedano, izgradnja drugega tira bo ozko grlo pri Divači prestavila v Ljubljano.

Tole pa kot pribito ne drži.
1) Nadgradnja proge Sl. Bistrica-Poljčane se začne menda to jesen in nima zveze z 2TDK. Nadgradnja je nujen in potreben ukrep za koridorsko progo proti Hodošu zaradi preslabih tehničnih karatkeristik, (kategorija C3 namesto D4)kar onemogoča polno naloženost vagonov in uporabo sodobnih elektrolokomotiv. Podobno velja za modernizacijo vozlišča Pragersko.
2) Nadgradnja proge Pragersko-Hodoš (se pravi gradnja 2. tira) pa še kar nekaj časa ne bo potrebna, so potrebnejši posegi drugod, recimo proti Jesenicam

Res pa bo Ljubljana postala ozko grlo, in bo nujno v najkrajšem času zgraditi Tivolski lok, kakor bo potrebna nadgradnja gorenjske proge v 2 tirno.

Ampak že slišim, da je potrebno železnico v Ljubljani poglobit in to od glasnih nasprotnikov 2TDK , ki jih moti cena okoli 1 milijarde. In ti nasprotniki 2TDK, ki so običajno tudi navdušenci nad švicarskimi, avstrijskimi, nemškimi .... železnicami, mirne duše predlagajo projekt poglobitve nekaj km železnice v Ljubljani za okoli 3 milijarde....
tupamaros sporočil: 3.712
[#2671315] 06.09.17 09:50
Odgovori   +    9
Ko se dobro premisli na podlagi resnih debat in študij o finančni kostrukciji drugega tira je popolnoma jasno, da projekt ni zrasel na Cerarjevem zelniku. Tega, tudi s pomočjo ostalih priklopnikov, ni sposoben. V ozadju je mafija, ki ima svojo državo in si enostavno odpira po TEŠ 6 nov bankomat. Če bo večina ZA ali prenizka udeležba, se bo v proračunu RS odprla za mafijo "druga pipa".
FIN-311684 sporočil: 19.558
[#2671365] 06.09.17 12:03 · odgovor na: MarijanMacek (#2671275)
Odgovori   +    4
[MarijanMacek]

Ampak že slišim, da je potrebno železnico v Ljubljani poglobit in to od glasnih nasprotnikov 2TDK , ki jih moti cena okoli 1 milijarde. In ti nasprotniki 2TDK, ki so običajno tudi navdušenci nad švicarskimi, avstrijskimi, nemškimi .... železnicami, mirne duše predlagajo projekt poglobitve nekaj km železnice v Ljubljani za okoli 3 milijarde....

3 milijarde? Je nekdo znorel? Verjetno je vključenih še 10 km metroa.
MarijanMacek sporočil: 2.252
[#2671382] 06.09.17 12:48 · odgovor na: FIN-311684 (#2671365)
Odgovori   +    2
[FIN-311684]
> [MarijanMacek]
>
> Ampak že slišim, da je potrebno železnico v Ljubljani poglobit in to od glasnih nasprotnikov 2TDK , ki jih moti cena okoli 1 milijarde. In ti nasprotniki 2TDK, ki so običajno tudi navdušenci nad švicarskimi, avstrijskimi, nemškimi .... železnicami, mirne duše predlagajo projekt poglobitve nekaj km železnice v Ljubljani za okoli 3 milijarde....


3 milijarde? Je nekdo znorel? Verjetno je vključenih še 10 km metroa.
Številke si nisem zmislil, takšne so bile ocene, ko so nekateri gnali to idejo s polno paro! Lahko je tudi zaradi mene 1 ali 2, toda dejstvo je, da največji nasprotniki (iz stranke SDS) 2TDK (sad vlade IJJ) zelo vehementno podpirajo takšne napol nore ideje.
vrac sporočil: 9.505
[#2673503] 17.09.17 14:33
Odgovori   +    0
Kaj morate vedeti, ko boste glasovali na referendumu o drugem tiru.
Da je potrebno projekt podpreti. Sicer se bo pa zgradnja 2. tira seveda nadaljvala, referendum "uspe" al pa ne.
FIN-542579 sporočil: 338
[#2674492] 21.09.17 14:54
Odgovori   +    1
"4. Ali Slovenija drugi tir potrebuje?

Glede na to, da je delujoči tir polno zaseden in da je zaradi prezasedenosti odpravljena večina potniškega prometa, bi se dalo sklepati, da je drugi tir oziroma boljša železniška povezava do Kopra nujna."

Vsaj Finance bi lahko razumele, da Luka Koper d.d. ni enako Slovenija. Tir potrebuje Luka, ne Slovenija!
rename sporočil: 12.364
[#2674522] 21.09.17 15:50
Odgovori   +    3
Treba je vedeti tole:
www.portalplus.si/23.../superman/

Amen!

Pozicija: PROTI
vrac sporočil: 9.505
[#2674937] 24.09.17 11:26 · odgovor na: rename (#2674522)
Odgovori   +    1
[rename]
Treba je vedeti tole:
www.portalplus.si/23.../superman/

Amen!

Pozicija: PROTI
Mi potrebujemo 2. tir, pa če se nasprotniki postavite na glavo. Sedaj se obeša večina nasprotnikov 2. tira na teh 9000 obljubljnh delovnih mest, kot da se zaradi teh delovnih mest gradi ta proga! 9000 delovnih mest so eksternalije tega projekta, tir je potreben tudi če bo projekt prispeval zgolj 900 novih delovnih mest! Gre za obstoj logistike v Sloveniji, gre za povezavo Slovenije s svetom, za razbremenitev AC, za obstoj SŽ in še za marsikaj.
crt sporočil: 21.105
[#2674939] 24.09.17 11:37 · odgovor na: vrac (#2674937)
Odgovori   +    3
[vrac]
Gre za obstoj logistike v Sloveniji, gre za povezavo Slovenije s svetom, za razbremenitev AC, za obstoj SŽ in še za marsikaj.
mir na svetu, recimo :)

zdaj rabimo se izbiro miss railroad :)
vrac sporočil: 9.505
[#2675108] 25.09.17 10:25 · odgovor na: crt (#2674939)
Odgovori   +    0
[crt]
> [vrac]
> Gre za obstoj logistike v Sloveniji, gre za povezavo Slovenije s svetom, za razbremenitev AC, za obstoj SŽ in še za marsikaj.

mir na svetu, recimo :)

zdaj rabimo se izbiro miss railroad :)
Žal mi je, da ste moje mnenje dali na isti imenovalec kot intelektualne izlive kakndidatk za nazive kakšnihkoli miss. Mislim da se motite.

Strani: 1