Strani: 1

vickibedi sporočil: 7.642
[#2666958] 11.08.17 08:37
Odgovori   +    5
Pričakujem povečan prihod rabljenih dizlov okoljskih predpisov Euro4 tudi v Slovenijo, saj ne verjamem, da jih bodo nemški trgovci v celoti poslali na uničenje. Zakaj bi jih, če jih lahko prodajo na druge, okoljsko manj občutljive trge! Pri nas velja, da karkoli je bilo kadarkoli registrirano v Evropi, se lahko registrira tudi pri nas. Omejitev glede predpisov Euro ni, so le pribitki na avtomobile, ki bolj onesnažujejo. Zato ni dvoma, ti avtomobili bodo po nizkih cenah prišli v Slovenijo, pa tudi na Hrvaško, v Bosno, Albanijo in druge države,« komentira poznavalec panoge.
Jasno, a je kdo mislil da bodo varčni Nemci kar tako dali svoj rabljen pleh v stiskalnico? Mi bomo shekali software, tako da bodo okolju spet varni in varčni. ;)
Neprimerno
TV22 sporočil: 84
[#2667009] 11.08.17 11:46
Odgovori   +    1
Res bizarno ;) -> Bavarska limuzina pri nas stane 80 tisoč evrov več kot v Nemčiji.
Neprimerno
alek14 sporočil: 9.276
[#2667031] 11.08.17 12:08
Odgovori   +    0
Drži. V SLO je razširjeno, da kupci povsem novih ali skoraj novih avtov odstranijo naprave za prečiščevanje izpušnih plinov (npr. filter prašnih delcev). Pod roko te storitve ponujajo celo originalni servisi. Avto potem pridobi 10% na moči (s čipanjem še nekaj več), poraba se nekaj zniža in manj sitnosti je s popravili.
NemirniTujec sporočil: 3.582
[#2667033] 11.08.17 12:12 · odgovor na: alek14 (#2667031)
Odgovori   +    2
[alek14]
Drži. V SLO je razširjeno, da kupci povsem novih ali skoraj novih avtov odstranijo naprave za prečiščevanje izpušnih plinov (npr. filter prašnih delcev). Pod roko te storitve ponujajo celo originalni servisi. Avto potem pridobi 10% na moči (s čipanjem še nekaj več), poraba se nekaj zniža in manj sitnosti je s popravili.
Absurd je, da se brukamo z nekimi strasnimi EURO 145 omejitvami, da smo zdaj na glavo padli ker VW goljufa... no, storitve odstranjevanja filtrov pa se JAVNO OGLASUJEJO, in nikome nista. zadeva ocitno ni prepovedana, ali pac nobody cares.

Kupis avto, katerega cena je nabita zarad znj omejitve izpustov, potem placas cel odavke glede na te izpuste, no, potem pa prelistas salomonca ce si star, ali pa poggoglas ce si mlad, in poisces najblizjega "specialista" za odstranjevanje "pokvarljivih in problematicnih" filtrov.

Civilizacija je hecna rec :-)
Neprimerno
rename sporočil: 4.387
[#2667150] 11.08.17 19:31 · odgovor na: alek14 (#2667031)
Odgovori   +    1
Kako pa potem uspejo registrirati tak avto, saj ti merijo izpusne pline na tehnicnem pregledu?
alek14 sporočil: 9.276
[#2667163] 11.08.17 21:10 · odgovor na: rename (#2667150)
Odgovori   +    2
[rename]
Kako pa potem uspejo registrirati tak avto, saj ti merijo izpusne pline na tehnicnem pregledu?
a) Prva 4 leta ne, potem pa gre avto naprej in ni več tvoj problem.
b) Lahko, da je zadaj še kak meni neznan ukrep, sem pa prepričan, da imajo to zadevo pod kontrolo. Imel sem načipanega Golfa in je šlo lepo skozi - vem, da ni isto, kot odstraniti filter.
c) Stara dobra korupcija na tehničnem - tudi to lepo deluje.
Neprimerno

Strani: 1