Strani: 1

0602TAVC3 sporočil: 1
[#2642758] 02.03.17 08:47
Odgovori   +    3
S subvencijo pa ste krepko udarili mimo. Subvencija je maksimalno 7500€ in ne več kot polovica razlike v ceni med električnim in konvencionalnim vozilom. Tako da na podlagi subvencije električni avto nikoli ne more biti cenejši on konvencionalnega. Vsaj pri Financah bi morali na to bolj paziti.
chef sporočil: 2.922
[#2642759] 02.03.17 09:00 · odgovor na: 0602TAVC3 (#2642758)
Odgovori   +    4
Subvencija je od 3.000 do 7.500 in je odvisna od kategorije vozila. Smarta sta v M1, kjer je subvencija 7.500 in nima prav nobene veze s ceno klasičnega modela (ki sicer staneta od 9.900 oziroma 10.490 evrov naprej).
cman sporočil: 804
[#2642761] 02.03.17 09:22
Odgovori   +    2
17,6 kWh in 160km dosega? Smeh. Skrajni čas da se prisili proizvajalce da dajeno ven bolj realne ocene.
anon-312416 sporočil: 227
[#2642781] 02.03.17 11:15
Odgovori   +    1
čas vnosa: 02.03.17 10:11
Celo življenje se vozim z Renaultom, katrca, clio, megan in zdaj novi senic. Je pa zadnji. Izkoriščanje delavcev do onemoglosti. S tem si ne bodo večali ugleda. Žal, mene ne bodo kupili niti z "nizko" ceno.
anon-173023 sporočil: 100
[#2642790] 02.03.17 11:45 · odgovor na: anon-312416 (#2642781)
Odgovori   +    2
Izkoriščanje delavcev obvladajo v vseh avtomobilskih tovarnah.
alek14 sporočil: 10.478
[#2642800] 02.03.17 12:19
Odgovori   +    1
Brez subvencije so EV neprodaljivi. Ekologi in država si delajo iluzijo, da se bodo EV nekako že prijeli in bo subvencijo mogoče umakniti.
alek14 sporočil: 10.478
[#2642801] 02.03.17 12:21 · odgovor na: anon-173023 (#2642790)
Odgovori   +    1
[TMFINO]
Izkoriščanje delavcev obvladajo v vseh avtomobilskih tovarnah.
Izkoriščanje delavca je bistvo vsake zaposlitve. Če nekdo želi videti kako in zakaj je tako, naj ustanovi podjetje. :-)

Strani: 1