Strani: 1 2

MF-542594 sporočil: 470
[#2620957] 12.10.16 11:33
Odgovori   +    7
Na olju imajo pa 500% marže.
iskreni68 sporočil: 1.200
[#2620960] 12.10.16 11:43
Odgovori   +    5
Lepo predstavljena razpredelnica stroškov servisov za golfa EV in Golfa dizel, vendar menim, da bi bilo smiselno namesto 6 letnega obdobja vzeti 10 letno obdobje, v katero pade tudi zamenjava baterije, bi bila bolj korektna primerjava.
pobalin sporočil: 11.679
[#2620968] 12.10.16 12:18
Odgovori   +    10
Zadnja sprememba: pobalin 12.10.2016 12:21
Pohvaljeni, ker ste se lotili teme, ki presega agitprop. Vendar pri servisih ni dovolj navajati samo kilometre. Če je predpisan servisni interval npr. 30000 km oz. 1 leto, človek pa prevozi na leto 15000 km, bo do 150000 km moral plačati deset servisov in ne petih. To je pa bistvena razlika.

Potem je vprašanje cene obrabnih delov. Če so zavorne ploščice, brisalci, žarnice, gume, filtri za kabino itn. za npr. Zoe dražji kot za Clio, kar je možno, saj tudi servisi morajo od nečesa živeti, se kalkulacija spet lahko spremeni.

Poleg tega niste ne v prvem in ne v drugem delu primerjali stroškov registracije, cestnine, obveznega in kasko zavarovanja. Mar urednik avtomobilske rubrike ne ve, kaj pomeni total ownership cost?

P.S. Še to: v prvem delu ste primerjali pet let s po 15000 km na leto, v drugem delu pa primerjate stroške za 150000 km brez omembe let!?

Tako da: 5 za idejo in 2 za realizacijo.
milos9 sporočil: 730
[#2620970] 12.10.16 12:29 · odgovor na: pobalin (#2620968)
Odgovori   +    0
Hvala pobalin,

glede TCO mi je vse jasno, mislim pa da smo zajeli vse glavne stroške. Glede servisov pa je takšna specifikacija servisov, pri e-golfu bo najbrž treba gledati le kilometre, ne leta. Pri dizelskemu je distributer navedel le kilometre, če pride prej leto naokoli, pa velja tisto. Dali smo skupni imenovalec, tokrat kilometre.
sopranos sporočil: 8.803
[#2620973] 12.10.16 12:37
Odgovori   +    6
Osnova, ki jo je treba gledati je pač nakupna cena. In tukaj ste lepo preračunali, da je razlike skoraj 10.000 EUR.

Kar se pa servisov in stroškov elektrike tiče je pa to zelo nehvaležna zadeva. Prodajalci niso neumni in bodo, v primeru, da bo prodaja električnih vozil dosegla neko kritično maso, zagotovo našli način kako podražiti stroške servisa. Prav tako država. Sedaj se spodbuja kupovanje električnih vozil in gradnjo polnilnic. Nato pa zna priti na vrsto kakšna taksa, dodaten davek itd.

Jaz se spomnim kako je bilo včasih preprosto zamenjati žarnico pri avtomobilu. Sedaj so pa to pri nekaterih tako zakomplicirali, da je bolje dati na servisu tistih par evrov zraven, da ti zamenjajo še žarnico.
nale sporočil: 2
[#2620974] 12.10.16 12:39 · odgovor na: milos9 (#2620970)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 12.10.16 12:38
Vsi pa pozabljajo upoštevati ceno novega avta...
anon-163499 sporočil: 950
[#2620975] 12.10.16 12:39
Odgovori   +    2
čas vnosa: 12.10.16 12:25
Kako olje pa tankajo, da je 5l 120 eur?
pobalin sporočil: 11.679
[#2620978] 12.10.16 12:49 · odgovor na: milos9 (#2620970)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: pobalin 12.10.2016 12:51
[milos9]
glede TCO mi je vse jasno, mislim pa da smo zajeli vse glavne stroške.
Naj to razumem, da je po vašem letni strošek olja večji (bolj glaven) kot strošek registracije, cestnine in zavarovanja? :o
Imate skupaj z uvozniki mogoče problem v tem, da je najbrž zavarovalna premija za 18,5 k€ drag avto (brez baterije) nekaj višja kot za 12 k€ poceni avto? Ali najemnina baterije vključuje tudi kasko zavarovanje oz. se lastniku lahko zgodi, da mora potem, ko je po lastni krivdi iz svojega Zoe naredil totalko, Renaultu plačati baterijo, ker pač ni imel kaska?
Glede servisov pa je takšna specifikacija servisov, pri e-golfu bo najbrž treba gledati le kilometre, ne leta. Pri dizelskemu je distributer navedel le kilometre, če pride prej leto naokoli, pa velja tisto. Dali smo skupni imenovalec, tokrat kilometre.
Če je to razlaga, sem jaz papež. Če je izmikanje, je pa kar preveč prozorno. Sicer pa novinar dobi takšne odgovore/podatke, kakršna vprašanja postavi. Za dobre odgovore se je pač treba malo bolj potruditi.
matjazfinance sporočil: 2.308
[#2620979] 12.10.16 12:49 · odgovor na: anon-163499 (#2620975)
Odgovori   +    0
[janko8]
Kako olje pa tankajo, da je 5l 120 eur?
Pooblaščeno olje :)
PyotrNovak sporočil: 1.292
[#2620985] 12.10.16 13:30 · odgovor na: matjazfinance (#2620979)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: PyotrNovak 12.10.2016 13:30
IN požegnano!
milos9 sporočil: 730
[#2620995] 12.10.16 13:54 · odgovor na: nale (#2620974)
Odgovori   +    1
Dobra pripomba,

za clio/zoe so cene sicer zapisane v povezanem članku, za ostale ne.

Sem dopolnil, hvala za opozorilo
vrac sporočil: 9.162
[#2621004] 12.10.16 14:09 · odgovor na: matjazfinance (#2620979)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: vrac 12.10.2016 14:09
[matjazfinance]
> [janko8]
> Kako olje pa tankajo, da je 5l 120 eur?

Pooblaščeno olje :)
Dobra:-))). Res pa je, da Je še slabše, če ti avto servisira nepooblaščen serviser, ki ti ne nalije predpisanega olja, potem pa imaš še večje probleme in še več stroškov kot če preplačaš "pooblaščeno" olje.
L70 sporočil: 15
[#2621023] 12.10.16 14:43 · odgovor na: vrac (#2621004)
Odgovori   +    1
Dobra:-))). Res pa je, da Je še slabše, če ti avto servisira nepooblaščen serviser, ki ti ne nalije predpisanega olja, potem pa imaš še večje probleme in še več stroškov kot če preplačaš "pooblaščeno" olje.
Lahko pa ti pooblaščen serviser nalije pooblaščeno olje, ki ga sam kupiš za 8€/liter in prineseš s seboj :)
bacco979 sporočil: 794
[#2621027] 12.10.16 14:49 · odgovor na: L70 (#2621023)
Odgovori   +    2
[L70]
> Dobra:-))). Res pa je, da Je še slabše, če ti avto servisira nepooblaščen serviser, ki ti ne nalije predpisanega olja, potem pa imaš še večje probleme in še več stroškov kot če preplačaš "pooblaščeno" olje.

Lahko pa ti pooblaščen serviser nalije pooblaščeno olje, ki ga sam kupiš za 8€/liter in prineseš s seboj :)
Problem je samo v tem, da tisti Castrol iz Interspara ni ravno enak onemu iz soda na servisu, pa čeprav ima isto oznako.
Je pa zanimivo, kako ni problem izgubit 3/4 vrednosti avta v 5 letih, pomembno pa je pršparat 50 eur na servisu.
anon-106472 sporočil: 68
[#2621033] 12.10.16 15:12 · odgovor na: bacco979 (#2621027)
Odgovori   +    0
Zakaj pa ne bi bil enak, če ima isto oznako? Sam kupujem v ELeclercu.
matjazfinance sporočil: 2.308
[#2621038] 12.10.16 15:38 · odgovor na: bacco979 (#2621027)
Odgovori   +    1
[bacco979]
> [L70]
> > Dobra:-))). Res pa je, da Je še slabše, če ti avto servisira nepooblaščen serviser, ki ti ne nalije predpisanega olja, potem pa imaš še večje probleme in še več stroškov kot če preplačaš "pooblaščeno" olje.
>
> Lahko pa ti pooblaščen serviser nalije pooblaščeno olje, ki ga sam kupiš za 8€/liter in prineseš s seboj :)

Problem je samo v tem, da tisti Castrol iz Interspara ni ravno enak onemu iz soda na servisu, pa čeprav ima isto oznako.
Kako da ni. Prvič slišim, ali imaš kak konkreten dokaz za to, vsaj kak link? Tudi ne vem, zakaj bi se pri proizvajalcu ukvarjali z različnim oljem za eno ali drugo pakungo, saj bi imeli s tem samo več dela in stroškov...

Je pa zanimivo, kako ni problem izgubit 3/4 vrednosti avta v 5 letih, pomembno pa je pršparat 50 eur na servisu.
Hehe, to je v bistvu res (glede izgube vrednosti). Ja vidiš, vsaj nekje se prišpara.

Sedaj pa malo manj heca: glej, 50 EUR tukaj, 50 EUR tam, pa se kar nabere...
In lahko da je pri nepooblaščencu celo bolj kvalitetno opravljeno; odvisno, h komu voziš na servis. Jaz se s svojim mehanikom poznam in mu neprimerno bolj zaupam šarjenje po svojem avtu kot nekemu random vajencu na uradnem pooblaščenem servisu...
nale sporočil: 2
[#2621050] 12.10.16 15:53 · odgovor na: nale (#2620974)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 12.10.16 12:41
Vsi pa pozabljajo upoštevati ceno novega avta, oziroma pri Renaultu cena plus najem baterije...
matjazfinance sporočil: 2.308
[#2621052] 12.10.16 15:57 · odgovor na: pobalin (#2620978)
Odgovori   +    1
[pobalin]
> [milos9]
> glede TCO mi je vse jasno, mislim pa da smo zajeli vse glavne stroške.

Naj to razumem, da je po vašem letni strošek olja večji (bolj glaven) kot strošek registracije, cestnine in zavarovanja? :o
Imate skupaj z uvozniki mogoče problem v tem, da je najbrž zavarovalna premija za 18,5 k€ drag avto (brez baterije) nekaj višja kot za 12 k€ poceni avto? Ali najemnina baterije vključuje tudi kasko zavarovanje oz. se lastniku lahko zgodi, da mora potem, ko je po lastni krivdi iz svojega Zoe naredil totalko, Renaultu plačati baterijo, ker pač ni imel kaska?
Se strinjam, brez teh podatkov je primarjava brez bistvenih informacij.
Če gledamo včerajšnji in današnji članek skupaj, je itak cela zmeda - včeraj so primerjali določen rang avta in en vidik stroškov, danes pa stroške servisa in spet drugačen rang avtov.
Stroške nakupa, energije, servisiranja (dodati že omenjene stroške zavarovanj in registracij!) bi bilo treba primerjati tako pri malih Renaultih iz včerajšnjega članka kot pri malo večjih VWjih iz današnjega članka.
Aja pa še to - se mi zdi da z e-Golfom bi bilo bolje primerjati bencinskega Golfa, ne TDI.... TDI kupi, kdor dela veliko kilometrov, tak pa se pomojem ne more vsak dan zajebavati s čakanjem na polnjenje baterije.
dz1975 sporočil: 1.349
[#2621060] 12.10.16 16:21
Odgovori   +    0
Hm...cene skupnih servisov servisa v malo višjem razredu (sicer v ZDA):
Tesla P85D na 25.000 milj: 756,00 USD
Corevette Z51 na 30.000 milj: 661,00 USD
pobalin sporočil: 11.679
[#2621106] 12.10.16 20:50 · odgovor na: matjazfinance (#2621052)
Odgovori   +    1
[matjazfinance]
TDI kupi, kdor dela veliko kilometrov, tak pa se pomojem ne more vsak dan zajebavati s čakanjem na polnjenje baterije.
Ja. Ali pa je tiste pasme, ki jim 3/4 depreciacija ni problem, so pa zelo zadovoljni, če par desetakov prihranijo pri olju iz hipermarketa. V dobrih starih časih je veljalo, da ima dizelskega golfa tisti, ki se vozi na kurilno olje. :-)
bacco979 sporočil: 794
[#2621129] 13.10.16 07:24 · odgovor na: pobalin (#2621106)
Odgovori   +    0
[pobalin]
> [matjazfinance]
> TDI kupi, kdor dela veliko kilometrov, tak pa se pomojem ne more vsak dan zajebavati s čakanjem na polnjenje baterije.

Ja. Ali pa je tiste pasme, ki jim 3/4 depreciacija ni problem, so pa zelo zadovoljni, če par desetakov prihranijo pri olju iz hipermarketa. V dobrih starih časih je veljalo, da ima dizelskega golfa tisti, ki se vozi na kurilno olje. :-)
Sej ne vem če je to veljalo samo v starih časih. Ravno letos sem srečal enega modela, ki se je hvalil da vsake 2-3 leta kupi novega audija in se ves čas vozi na kurilca.
bacco979 sporočil: 794
[#2621130] 13.10.16 07:38 · odgovor na: matjazfinance (#2621038)
Odgovori   +    0
[matjazfinance]
> [bacco979]
> > [L70]
> > > Dobra:-))). Res pa je, da Je še slabše, če ti avto servisira nepooblaščen serviser, ki ti ne nalije predpisanega olja, potem pa imaš še večje probleme in še več stroškov kot če preplačaš "pooblaščeno" olje.
> >
> > Lahko pa ti pooblaščen serviser nalije pooblaščeno olje, ki ga sam kupiš za 8€/liter in prineseš s seboj :)
>
> Problem je samo v tem, da tisti Castrol iz Interspara ni ravno enak onemu iz soda na servisu, pa čeprav ima isto oznako.

Kako da ni. Prvič slišim, ali imaš kak konkreten dokaz za to, vsaj kak link? Tudi ne vem, zakaj bi se pri proizvajalcu ukvarjali z različnim oljem za eno ali drugo pakungo, saj bi imeli s tem samo več dela in stroškov...
Dokažem ti težko, mi je pa že več mehanikov povedalo isto. Nekaj o oljih piše recimo tukaj... www.amzs.si/motorevi...torno-olje

Kar se tiče proizvodnje, je pa precej simpl delat posebne "akcijske" sarže za maloprodajo. Proizvajalci vozil lahko tudi vmes spremenijo specifikacijo olja, zato dobijo servisi "posebno" serijo olja samo za nek tip motorja.

> Je pa zanimivo, kako ni problem izgubit 3/4 vrednosti avta v 5 letih, pomembno pa je pršparat 50 eur na servisu.

Hehe, to je v bistvu res (glede izgube vrednosti). Ja vidiš, vsaj nekje se prišpara.

Sedaj pa malo manj heca: glej, 50 EUR tukaj, 50 EUR tam, pa se kar nabere...
In lahko da je pri nepooblaščencu celo bolj kvalitetno opravljeno; odvisno, h komu voziš na servis. Jaz se s svojim mehanikom poznam in mu neprimerno bolj zaupam šarjenje po svojem avtu kot nekemu random vajencu na uradnem pooblaščenem servisu...
Ja, razumem da takole šparaš pri Cliu za 10 jurjev, ker pač nimaš veliko denarja. Ampak folk to počne pri avtomobilih za 30+ jurjev...
P46000 sporočil: 158
[#2621139] 13.10.16 08:30 · odgovor na: bacco979 (#2621130)
Odgovori   +    0
Dokažem ti težko, mi je pa že več mehanikov povedalo isto. Nekaj o oljih piše recimo tukaj... www.amzs.si/motorevi...torno-olje
Sorry, ma si ti sploh prebral članek...
bacco979 sporočil: 794
[#2621151] 13.10.16 08:49 · odgovor na: P46000 (#2621139)
Odgovori   +    0
Sem. Da na servisu dobiš točno predpisano olje, za katerega jamčijo da je ustrezno za tvoj avto...

Piše pa tudi recimo tole...
Tako je na primer olje “Renault” za specifičen Renaultov avto povsem enako kot Elfovo olje enakih specifikacij. Ker Elf jamči za lastnosti in specifikacije, lahko to olje mirne vesti nalijemo v svojega renaulta – saj je enako kot tisto z imenom Renault.

In ko boš kupil tale Elf recimo v Leclercu, pa bo šlo nekaj narobe z avtom, komu se boš žalil?
Mrnjafko sporočil: 502
[#2621170] 13.10.16 09:47 · odgovor na: bacco979 (#2621151)
Odgovori   +    0
Ma ne ga biksat z oljem. Mam 12 let starega bemflna pa žre olje in vsakih tavžent not vlijem olje prbližno istih številk (5/30 ali 5/40, ali celo 10/40) kak liter pa ni nobenih problemov, pa je avto poln elektronike in ne vem česa vse.
pobalin sporočil: 11.679
[#2621178] 13.10.16 09:56 · odgovor na: bacco979 (#2621151)
Odgovori   +    0
[bacco979]
In ko boš kupil tale Elf recimo v Leclercu, pa bo šlo nekaj narobe z avtom, komu se boš žalil?
AMZS, če boš šel na njihov servis in te ne bodo opozorili, da si prinesel napačno olje. :-)
V vseh poslovnih enotah AMZS svojim strankam z veseljem zamenjajo olje, oljne filtre in postorijo še marsikaj drugega na njihovih avtomobilih. Pri tem seveda ne vztrajajo pri točenju svojega olja – tudi AMZS namreč olje kupuje na prostem trgu, zato se trudi, da so cene primerljive s tistimi v trgovinah ali pri tekmecih. Če pa stranka vendarle vztraja pri svojem olju, mu ga z veseljem natočijo, pred tem pa še natančno preverijo, če je olje ustrezne specifikacije – in stranko tudi opozorijo, če je z oljem kaj narobe.
Naj spomnimo bralce, da še do 15. oktobra poteka prodajna akcija, pri kateri članom AMZS, ki v poslovnih enotah AMZS zamenjajo motorno olje, podarijo oljni filter. Hkrati imajo člani AMZS, ki kupijo in zamenjajo vsaj 3 litre olja, še 20-odstotni popust na opravljeno delo.
jani1974 sporočil: 3.083
[#2621212] 13.10.16 12:32 · odgovor na: bacco979 (#2621130)
Odgovori   +    0
[bacco979]
Dokažem ti težko, mi je pa že več mehanikov povedalo isto.
To. Kar ti povedo mehaniki, je sveta resnica.
bacco979 sporočil: 794
[#2621219] 13.10.16 12:57 · odgovor na: jani1974 (#2621212)
Odgovori   +    0
Lej, meni je načeloma vseeno kaj ljudje zlivajo v motorje. Jaz na pooblaščene servise ne hodim, ker imam trenutno ena "stara jajca" za po Ljubljani in okolici, še vedno pa jih vzdržujem tako, da se lahko z njimi peljem tudi kam dlje brez skrbi. In ko bom imel enkrat nov avto, zagotovo ne bom hodil zanj kupovat olja v Spar ali Leclerc, pa če bo to Clio al pa BMW 5. Razen morda kak liter za dolivat ko bo star...
anon-269017 sporočil: 19
[#2621225] 13.10.16 13:38 · odgovor na: bacco979 (#2621027)
Odgovori   +    0
Ma dajte no!?
Olje Castrol 5W30; škatla iz VW družine, 2,0 TDI, 125KW, danes ima 170.000 km; sem prvi lastnik in edini uporabnik. 5 litrska kanta tega olja stane ca 45 EUR. In ta škatla dela vso to obdobje na tem olju. Prinesem ga sabo na pooblaščen servis od prvega dne odkar imam ta avto. Težav pa ni in ni.
Aja; je pa res, da ga ne kupujem v LeClercu, ampak v Eurotonu. Tako, da cene "lih ne štimajo!"
jani1974 sporočil: 3.083
[#2621232] 13.10.16 14:07 · odgovor na: anon-269017 (#2621225)
Odgovori   +    0
[Octavian8]
Ma dajte no!?
Olje Castrol 5W30; škatla iz VW družine, 2,0 TDI, 125KW, danes ima 170.000 km; sem prvi lastnik in edini uporabnik. 5 litrska kanta tega olja stane ca 45 EUR. In ta škatla dela vso to obdobje na tem olju. Prinesem ga sabo na pooblaščen servis od prvega dne odkar imam ta avto. Težav pa ni in ni.
Razlog za to je enostaven:
tvojo kanto si nesejo domov, v avto ti pa nalijejo olje iz viška v svojem sodu.

Strani: 1 2