Strani: 1

pobalin sporočil: 11.725
[#2620179] 07.10.16 13:53
Odgovori   +    2
Takoj po imenovanju je 14-odstotni delež prodal velikemu kitajskemu proizvajalcu avtomobilov Dongfengu in s svežimi 800 milijoni evrov začel prestrukturiranje podjetja.
Malo treznosti prosim. Najbrž novodošli predsednik uprave, ki so ga za sanacijo podjetja najeli njegovi lastniki, ni kar sam prodajal kose napol družinske firme nekim Kitajcem (in francoski državi). BTW, Varin je PSA zapustil po sklenitvi kupčije s Kitajci in vlado.
jani1974 sporočil: 3.093
[#2620187] 07.10.16 14:00
Odgovori   +    1
Če se proizvodna cena avta zmanjša za 700 EUR, koliko se zmanjša zaslužek koncesionarja?
drugmirko sporočil: 924
[#2620205] 07.10.16 16:53 · odgovor na: jani1974 (#2620187)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: drugmirko 07.10.2016 16:56
[jani1974]
Če se proizvodna cena avta zmanjša za 700 EUR, koliko se zmanjša zaslužek koncesionarja?
zakaj bi se zmanjšal zaslužek koncesionarja? oni so "vmesni kupec", ki od njih kupuje avtmobile in jih prodaja nam, "končnim kupcem"... "kupec" so pa še zmeraj. in nekako dvomim, da bi se zaradi eventuelno nižje proizvodne cene, znižale tudi cene za koncesionarje ali za nas, končne kupce. saj se že nekaj let na vse kriplje trudijo, da bi se znebili renomeja "discount" znamke, ki so si ga pridobili v letih med 1990 in 2005 s "super akcija, samo do konca tedna" prodajno metodo! kar seveda pomeni, da zadnje čase zelo neradi nižajo cene, v bodoče pa so itak javno objavili, da jih (najraje) ne bi več... ;).

če bo kdo "zaslužil", bo to PSA... pa tudi to dvomim, da jim bo uspelo. trenutno imajo velikansko (world-wide) zmedo pri platformah (novi modeli na starih), zamude z uvedbo nove CMP (sub C segment; razlog, vpletanje kitajskega solastnika) in malo proizvodnih zmogljivosti na moderni EMP2 platformi, na kateri naj bi delali vse nad B segmentom (razlog, gromozanska zguba v prejšnjih letih)...

torej, v bližnji prihodnosti jih čakajo predvsem velike investicije v posodobitev proizvodnje in lansiranje novih modelov na novi tehnologiji... šele po tem pa... mogoče tudi 700 eur nižji stroški na proizvedeno vozilo!
ni vrag, da bi ta "prihranek" krvavo rabli... za rezervo v eventuelnih "cenovnih vojnah" ali pa za pokrivanje stroškov, ki jih čakajo z zamenjavo generacije platform.
eliot sporočil: 2.998
[#2620214] 07.10.16 18:32
Odgovori   +    1
"Kako ste se odzvali na odločitev o izstopu Velike Britanije iz EU?

Najprej smo se prilagodili tako, da smo, tako kot tekmeci, zvišali cene. Naša ekipa pa vseskozi proučuje naslednje ukrepe, glede na tekmece menim, da ji gre zelo dobro od rok."

Kaj je pesnik hotel s tem povedati?
milos9 sporočil: 730
[#2620242] 08.10.16 06:21 · odgovor na: pobalin (#2620179)
Odgovori   +    0
To je res, je pa speljal prodajo in denar pametno porabil
pobalin sporočil: 11.725
[#2620244] 08.10.16 08:48 · odgovor na: milos9 (#2620242)
Odgovori   +    2
[milos9]
To je res, je pa speljal prodajo in denar pametno porabil
Speljal prodajo? Pojdiva nazaj po korakih. Moj komentar se je nanašal na tole trditev v članku:
Takoj po imenovanju je 14-odstotni delež prodal velikemu kitajskemu proizvajalcu avtomobilov Dongfengu in s svežimi 800 milijoni evrov začel prestrukturiranje podjetja.
Pustiva malenkosti, da naj bi bilo bilo prodanih za 2 x 800 MEUR deležev, ker je bila v enaki meri zraven tudi francoska država, pa da naj bi skupna dokapitalizacija znašala 3 milijarde evrov oz. 4,1 GUSD (ja, toliko je od takrat evro padel proti dolarju!).

Po Reutersu je kupčija potekala nekako takole:

Januar 2014:
French carmaker PSA Peugeot Citroen (PEUP.PA) has taken a decisive step towards a tie-up with China's Dongfeng Motor Co. (0489.HK) as the board approved the outlines of a contentious survival plan that divided the founding Peugeot family.
In a blow to Chairman Thierry Peugeot, who had championed an alternative plan, the board agreed in principle to a capital increase that would see the Chinese state-owned carmaker and French government acquire minority stakes and the family cede control, sources familiar with the matter said on Monday.
www.reuters.com/arti...B920140120
Februar 2014:
PSA Peugeot Citroen and China's Dongfeng have agreed a 3 billion euro ($4.1 billion) capital tie-up that brings the troubled French carmaker new leadership, more time to turn its business around and an end to two centuries of family control.
Peugeot, Dongfeng Motor Group Co Ltd and the French government have signed a non-binding outline agreement, China's second biggest carmaker announced on Wednesday, confirming an earlier Reuters report.
Peugeot Chief Executive Philippe Varin and former Renault executive Carlos Tavares, who will replace Varin when the deal is finalized, must now explain how the fresh capital can be used to improve the bottom line, analysts said.
Under the memorandum of understanding signed on Tuesday, Dongfeng and the French state will each pay about 800 million euros ($1.10 billion) for a 14 percent stake in a reserved share sale and a rights issue, Dongfeng said in a statement published on the Hong Kong stock exchange website.
www.reuters.com/arti...2J20140219
Marec 2014:
PSA Peugeot Citroen's tie-up with China's Dongfeng was signed on Wednesday, bringing the French carmaker much-needed cash and greater access to Asia but leaving major challenges ahead.
French President Francois Hollande and visiting Chinese counterpart Xi Jinping oversaw the signing of a framework deal for state-owned Dongfeng Motor Group (0489.HK) and the French government to take matching 14 percent Peugeot stakes in a 3 billion euro ($4.1 billion) capital increase.
New Peugeot CEO Carlos Tavares must now turn around unprofitable European operations, halt persistent Latin American losses, deliver on China plans that many consider ambitious and treat a Russian headache that may be about to worsen.
Tavares, former second in command at rival French carmaker Renault, takes over as CEO next week, with Thierry Peugeot bowing out as chairman in a deal that had pitched him into public conflict with cousin Robert over the dilution of the family's stake and loss of control.
www.reuters.com/arti...VZ20140326
To zadnje je isti avtor Financ takrat opisal takole:
Kitajski proizvajalec Dongfeng, ki na domačem trgu izdeluje avtomobile predvsem v partnerstvu s tujimi znamkami in francoska vlada bosta v PSA vložila vsak po 800 milijonov evrov, s tem pa bosta pridobila vsak po 14 odstotni delež v proizvajalcu. Dodatne 1,4 milijarde evrov bo PSA zbral s pomočjo drugih investitorjev. Dogovor morajo še vedno potrditi delničarji PSA, a vodstvo pri tem ne pričakuje zapletov.
avto.finance.si/8503...oka-uradna
Tavares je očitno zelo dober, ni pa treba s poudarjenimi netočnostmi delati iz njega boga. Če je Tavares znal dobro uporabiti 3 GEUR dokapitalizacije, bog ne bi rabil niti 800 MEUR, ker je pač bog, ki zna delati čudeže. :-)

V luči hitrega in očitno do zdaj uspešnega prestrukturiranja PSA je zanimivo malo pogledati takratne izjave nekaterih analitikov in se vprašati, zakaj jih ne bi kdo vprašal, kaj o PSA menijo danes.
Namera družbe PSA / Peugeot Citroen za kapitalsko povezovanje s kitajskim proizvajalcem vozil Dongfeng po mnenju analitika Maxa Warburtona iz družbe Bernstein Research pomeni pirovo zmago za PSA.
avto.finance.si/8357...-Dongfenga
"We're skeptical about this kind of plan - a very dilutive capital increase for a weak industrial project," said Florent Couvreur, a Paris-based analyst with CM-CIC Securities.
The operation would leave "three main shareholders with conflicting objectives", Couvreur added in a note to investors. "This is a rejection for Chairman Thierry Peugeot."
www.reuters.com/arti...B920140120
Ker je v skoraj vsaki zgodbi skrita kakšna podzgodba, je tako tudi tu. Analitik Florent Couvreur je samo nekaj mesecev po dokapitalizaciji PSA na način, do katerega je bil skeptičen, našel službo v Faurecii, katere večinski delež naj bi po takratnem mnenju skeptičnih analitikov PSA lepo prodal, da bi dobil potreben denar in ohranil glavno besedo rodbine Peugeot. :-)
fr.linkedin.com/in/f...ur-1910254

Strani: 1