14 min
Gen-I v novo izdajo zelenih obveznic: kakšni pa so njegovi finančni načrti
30 min
Mercedes s prenovo razreda G še izboljšal in olajšal terensko vožnjo
44 min
Odstopil šef T-2 1
57 min
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
3 ure
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 3
3 ure
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
4 ure
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
4 ure
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
4 ure
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
5 ur
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
5 ur
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
5 ur
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
5 ur
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
7 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
10 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
10 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
16 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
17 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 7

Strani: 1

anon-106712 sporočil: 3.698
[#2615013] 06.09.16 13:37
Odgovori   +    2
Torej, pri Mercedesu imajo skritega tudi kup dreka. So pa glede morebitnih problemov zelo dobro seznanjeni, saj so posodili svojo zaposleno v VW, da počisti drek. Takrat so v izjavi za javnost napisali, da odstopajo svoj vrhunski kader za dobrobit nemške avtomobilske industrije. Samaritanci pa taki.
Torej, kaj poteza Mercedesa pomeni? Pomeni, da se bojijo, da bodo tudi njih dobili na kakšni nečednosti, ki jih bo dosti stala. In seveda tudi oni preverjajo, kako se bodo odzvali dobavitelji, če bodo strošek čiščenja dreka hoteli prevaliti na dobavitelje.
anon-154710 sporočil: 3.220
[#2615023] 06.09.16 14:45
Odgovori   +    0
Nemci cvikajo, ker večino delov proizvajajo v low cost državah za mizerne cene. Veliki proizvajalci pa pobirajo smetano. Ko dobavitelj dobavi proizvod ali polproizvod je njegova vrednost limitirana proti 0, če greš ta isti del kupit kot rezervni del je vrednost ogromna. Tisto kar se dobavlja kot prvo vgradnja je le 5 do 10 % cene v after marktu(rezervni deli).
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2615046] 06.09.16 16:23 · odgovor na: anon-154710 (#2615023)
Odgovori   +    1
[polene]
Ko dobavitelj dobavi proizvod ali polproizvod je njegova vrednost limitirana proti 0, če greš ta isti del kupit kot rezervni del je vrednost ogromna. Tisto kar se dobavlja kot prvo vgradnja je le 5 do 10 % cene v after marktu(rezervni deli).
Če je pri mleku faktor 3 ali 4, pa ga zna narediti vsaka krava, zakaj ne bi bil potem pri avtomobilih faktor 10 ali 20?
bc123a sporočil: 48.253
[#2615701] 09.09.16 15:11
Odgovori   +    0
Predvsem naj oni preverijo svoje poslovne modele, ki so sploh pripeljali do tega, da jih je Hastor zgrabil za jajca. Sometimes you win, sometimes you lose.
bc123a sporočil: 48.253
[#2615711] 09.09.16 15:54 · odgovor na: (#2615710)
Odgovori   +    0
[BeliF]
> [bc123a]
> Predvsem naj oni preverijo svoje poslovne modele, ki so sploh pripeljali do tega, da jih je Hastor zgrabil za jajca. Sometimes you win, sometimes you lose.

mislim da sem ravno tebi že zadnjič napisal - če en "šravf" manjka ne morejo narediti celega avta. rešitev bi bila, da opustijo just in time, ampak to se ne bo zgodilo, ker smo že 2008 kri scali zaradi prevelikih zalog in si nihče ne bo ponovno zanke okoli vratu vezal...
Ce se prav spomnim je slo takrat za zaloge gotovih avtov. Sicer pa just in time pac stane, ampak na drugacen nacin kot te stane skladiscenje.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2615754] 10.09.16 08:43 · odgovor na: (#2615722)
Odgovori   +    0
[BeliF]
ena varjanta bi bila, da imaš v pogodbi zapisano dodatno eno nabavo na zalogi pri dobavitelju (tako imamo pri nas). ampak to potem ni JIT, pa tudi če bi bil ti tista ena dobava bore malo pomaga (če gre za večje serije)
Ena dobava je v rezervi zato, če se tovornjak znajde v jarku.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2615774] 10.09.16 11:27 · odgovor na: (#2615763)
Odgovori   +    0
[BeliF]
heh, a to je uradni razlog? pri nas je bolj zato, da lahko sfuramo predčasne dobave, ki se hitro zgodijo če malček poskoči prodaja
Ne vem, kaj je pri vas uradni razlog, ker so razlogi lahko različni - zaradi tipa proizvodnje (očitno vaša težava), načina transporta, oddaljenosti med dobaviteljem in kupcem ter pogodbenih določil in pripravljenosti zavarovalnic, katere rizike bodo pokrile.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2615787] 10.09.16 12:37
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-207617 10.09.2016 12:39
James Robert Liang je za VW delal od 1983, okrog leta 2008 je prisel v ZDA in sodeloval pri prevari z izpusti NOx.

Nekaj dni nazaj se je pogodil za petletno zaporno kazen s priznanjem krivde za prevaro ameriskih regulatorjev in potrosnikov.

Lepa grafika o glavah, ki jim grozi zapor: ftalphaville.ft.com/...engineers/

US department of Justice: www.justice.gov/opa/...ions-tests

Pogodba o priznanju krivde: www.justice.gov/opa/...6/download

V Evropi imamo zgolj Hastorja.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2615789] 10.09.16 13:00 · odgovor na: (#2615776)
Odgovori   +    0
[BeliF]
ne ne, ne more biti moja težava če oni narobe planirajo naročila... logistično je pa skoraj idealno tak da tudi to ni problem
Mislil sem tipa proizvodnje v smislu, da se ne morete hitro prilagajati rasti naročil.
anon-154710 sporočil: 3.220
[#2615949] 12.09.16 11:13 · odgovor na: (#2615699)
Odgovori   +    0
[BeliF]
> [polene]
> Nemci cvikajo, ker večino delov proizvajajo v low cost državah za mizerne cene. Veliki proizvajalci pa pobirajo smetano. Ko dobavitelj dobavi proizvod ali polproizvod je njegova vrednost limitirana proti 0, če greš ta isti del kupit kot rezervni del je vrednost ogromna. Tisto kar se dobavlja kot prvo vgradnja je le 5 do 10 % cene v after marktu(rezervni deli).

to ne bo čisto držalo. rezervne dele je potrebno delati naknadno (izven serijske proizvodnje) kar pomeni dodaten strošek (tako denarno kot predvsem časovno)

Strani: 1