Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Al si dedec al si Cerar!

Strani: 1 2

FIN-379669 sporočil: 2.600
[#2604481] 29.06.16 17:12
Odgovori   +    34
Zadnja sprememba: FIN-379669 29.06.2016 17:14
Članek je in ni "smotrn".
Bistvo drugega tira je: Rabimo ga, vendar nihče v tej državi ne pove zatrdno, koliko bo zares stal oziroma bi morali zanj plačati, da bi lahko dejali, da je ekonomsko upravičen.
Cerarjeva vlada stoji za številko 1,4 mlrd EUR, vendar ne pove, ali je to končna številka in, še pomembneje, ali je to smotrna cena. Za večino normalnih ljudi to ni smotrna cena, vendar Vlada je ustanovila projektno družbo, da izpelje projekt za vsaj 1,4 mlrd EUR.

Vlada ne pove, od kod bo dobila denar, nima finančne projekcije, nima nič. Edino gradbeno dovoljenje za traso, za katero ne vemo, ali je smotrna.

Vmes pa pijavke pobirajo milijone za projekte, ki so očitno 80% sami sebi namen. Vse našteto pa pomeni, da v državi vlada Kaos, ne pa Vlada.

Slovenska Vlada (in z njo Cerar) je edina odgovorna za ta Kaos.
razumnik sporočil: 204
[#2604482] 29.06.16 17:15
Odgovori   +    20
Se ne bi čisto strinjal. Cmerec je okoli velike noči pred svoj prag postavil svojo spremljevalko.. to pa zmore samo pravi dedec.
FIN-311684 sporočil: 17.391
[#2604485] 29.06.16 17:22
Odgovori   +    28
Zadnja sprememba: FIN-311684 29.06.2016 17:25
Cerar je neprevedljiv podobno kot Joyceov Finnegans Wake s tem, da je Joyce namenoma napisal takšno knjigo, Cerar pa le zmedo v glavi udejanja v praksi. Cerar je bolan, le od česa boluje se ne ve, kajti vse dobre bolezni so že zasedene.
anon-405242 sporočil: 5
[#2604490] 29.06.16 17:35
Odgovori   +    28
čas vnosa: 29.06.16 17:21
Bravo, ni kaj za dodati!

Sicer se mnogi ne strinjajo, ampak v tem pogledu sta pa JJ in ZJ zagotovo mnogo bolj dedca od MC. Ampak to že vsi vemo, novo pa je to, da je še celo AŽK bolj dedec kot MC.
PK-Pozarj sporočil: 78
[#2604491] 29.06.16 17:37
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (29.06.2016 17:38)
rename sporočil: 10.914
[#2604494] 29.06.16 17:57
Odgovori   +    55
Smo bili taksni,,ki Cerarju nismo nasedli ze pred volitvami....in ste bili taksni, ki ste zanj navijali :-)
IN6_dus sporočil: 631
[#2604502] 29.06.16 18:45
Odgovori   +    43
Luko Koper razdeliti na Cono A in Cono B. V eni naj velja trzna v drugi pa socialisticna ureditev.
rename sporočil: 10.914
[#2604505] 29.06.16 19:44 · odgovor na: razumnik (#2604482)
Odgovori   +    31
[razumnik]
Se ne bi čisto strinjal. Cmerec je okoli velike noči pred svoj prag postavil svojo spremljevalko.. to pa zmore samo pravi dedec.
Pravi dedec to pove zenski v obraz, ne pa da zahrbtno spoka kufre, jih postavi ored prag in zamenja kljucavnico.
rx170 sporočil: 4.161
[#2604507] 29.06.16 19:48
Odgovori   +    3
Če bi bila Marjetka, ne bi bilo Brexita.
Spet neumen članek. Kot vemo, se zgodovina ne ukvarja z alternativnimi scenariji.
0329Softb sporočil: 3.523
[#2604519] 29.06.16 20:38 · odgovor na: FIN-379669 (#2604481)
Odgovori   +    20
Bistvo drugega tira je: Rabimo ga, vendar nihče v tej državi ne pove zatrdno, koliko bo zares stal oziroma bi morali zanj plačati, da bi lahko dejali, da je ekonomsko upravičen.
Kdo smo to mi, ki rabimo drugi tir?
Kanzon sporočil: 2.330
[#2604520] 29.06.16 20:39
Odgovori   +    3
Cerar je pravi dec,tak mi pride naprej kot Russell Crowe v Gladiatorju.
FIN-379669 sporočil: 2.600
[#2604522] 29.06.16 20:47 · odgovor na: 0329Softb (#2604519)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: FIN-379669 29.06.2016 20:51
Gospodarstveniki ga rabijo čez 5 do 7 let in naprej. Če temu ne verjameš, potem pač imej to mnenje. Vprašanje je še, ali potrebujemo drugi tir kot zgolj tovorni ali kot variantni potniško-tovorni.
FrRoSt sporočil: 3.843
[#2604528] 29.06.16 22:37
Odgovori   +    11
Trst in Gorica sta se nam seveda še najbolj približala z EU in z Natom, ki pa je posebej na Primorskem in med zagovorniki statusa quo ena taka zlobna institucija, ki bi jo bilo najbolje zminirati.
Eh, simonca!?

Tole -članek v celoti- lahko napiše samo nekdo, ki nima veze s Primorsko, hodi na smučanje v avstrijo, ima pavšal prikolico na hrvaškem in jamra, jokca in stokca, da mu -ji- bo standard padel, ko bo odšla v penzijo.....

Čisti FLANC, bi rekel Prof. Lozar!
FrRoSt sporočil: 3.843
[#2604532] 29.06.16 22:47 · odgovor na: FIN-379669 (#2604481)
Odgovori   +    5
[]
Članek je in ni "smotrn".
Bistvo drugega tira je: Rabimo ga, vendar nihče v tej državi ne pove zatrdno, koliko bo zares stal oziroma bi morali zanj plačati, da bi lahko dejali, da je ekonomsko upravičen.
Cerarjeva vlada stoji za številko 1,4 mlrd EUR, vendar ne pove, ali je to končna številka in, še pomembneje, ali je to smotrna cena. Za večino normalnih ljudi to ni smotrna cena, vendar Vlada je ustanovila projektno družbo, da izpelje projekt za vsaj 1,4 mlrd EUR.

Vlada ne pove, od kod bo dobila denar, nima finančne projekcije, nima nič. Edino gradbeno dovoljenje za traso, za katero ne vemo, ali je smotrna.

Vmes pa pijavke pobirajo milijone za projekte, ki so očitno 80% sami sebi namen. Vse našteto pa pomeni, da v državi vlada Kaos, ne pa Vlada.

Slovenska Vlada (in z njo Cerar) je edina odgovorna za ta Kaos.
Dobro napisano!

1,4 malo gor ali malo dol, je kar realna številka.

A ne gre za to. Gre za to, ali bomo šli v širitev in nove investicije iz storitev transporta in logistike. To ni strategija za naslednjih 10, ampak 50 let!
Če se gre v to (nacionalno) stategijo, potem bo še veliko stvari, ki jih bo potrebno izboljšati in zgraditi, .... in seštevek teh številk bo velik....

Vmes pa pijavke pijejo denar,.... se mastijo s klobasami in kislim zeljem, .... in mešajo, prodajajo in tiskajo/pišejo meglo. :)
anon-184513 sporočil: 3.006
[#2604538] 30.06.16 00:08
Odgovori   +    11
čas vnosa: 29.06.16 22:56
Dejstvo je, da je Cerar nemoralna mevža brez avtoritete, znanja, vizije ter zelo podvržen odlašanju in neukrepanju. Zelo podobno je pisanje gospe urednice; brez repa, glave, znanja slovenščine in prave vizije, kaj sploh želi povedati.
FIN-329573 sporočil: 4.450
[#2604541] 30.06.16 01:51 · odgovor na: FIN-379669 (#2604481)
Odgovori   +    16
[]
Članek je in ni "smotrn".
Bistvo drugega tira je: Rabimo ga, vendar nihče v tej državi ne pove zatrdno, koliko bo zares stal oziroma bi morali zanj plačati, da bi lahko dejali, da je ekonomsko upravičen.
Cerarjeva vlada stoji za številko 1,4 mlrd EUR, vendar ne pove, ali je to končna številka in, še pomembneje, ali je to smotrna cena. Za večino normalnih ljudi to ni smotrna cena, vendar Vlada je ustanovila projektno družbo, da izpelje projekt za vsaj 1,4 mlrd EUR.
Ne, ne potrebujemo drugega tira. Takega, za 1,4mrdEUR že ne (na koncu bo itak preko 2mrdEUR).
Luka Koper je imela v letu 2015 manj kot 7mioEUR dobička. Če dobiček takoj potroji in ves dobiček nameni drugemu tiru, ga bo odplačevala 70 let!!! Brez obresti.

Naj se potegne tir do Trsta.
0329Softb sporočil: 3.523
[#2604544] 30.06.16 05:05 · odgovor na: FIN-379669 (#2604522)
Odgovori   +    3
[]
Gospodarstveniki ga rabijo čez 5 do 7 let in naprej. Če temu ne verjameš, potem pač imej to mnenje. Vprašanje je še, ali potrebujemo drugi tir kot zgolj tovorni ali kot variantni potniško-tovorni.
Za hece pa si.
leonx sporočil: 8.684
[#2604548] 30.06.16 06:30
Odgovori   +    15
čas vnosa: 29.06.16 19:34
Ja tale Kraševec - generalni sekretat te vlade je lep primerek in nadroben dokaz barabinstva v naši državi. Sramota je blaga beseda za tele, ki nam trenutno vladajo ....
anon-312416 sporočil: 227
[#2604549] 30.06.16 06:30
Odgovori   +    20
čas vnosa: 29.06.16 18:27
Bebav predsednik vlade je samo odraz bebavih (včeraj tudi uredno potrjeno - funkcionalno nepismenih) volilcev. Naj Michael Moore naredi še film o produktih slovenskega šolstva.
anon-404942 sporočil: 60
[#2604550] 30.06.16 06:31
Odgovori   +    5
čas vnosa: 29.06.16 16:34
Ne morejo države voditi pravniki in ekonomisti, to so ljudje ki ne razumejo da je teorija brez prakse slepa.Imamo same slepce ki na svodijo mi pa ki vidimo jim sledimo in to je to.
rosom sporočil: 3.223
[#2604554] 30.06.16 06:46 · odgovor na: rx170 (#2604507)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: rosom 30.06.2016 06:57
[rx170]
>Če bi bila Marjetka, ne bi bilo Brexita.

Spet neumen članek. Kot vemo, se zgodovina ne ukvarja z alternativnimi scenariji.
Odvisno koliko in kako vsebino razume tisti,ki ga bere.
rosom sporočil: 3.223
[#2604555] 30.06.16 06:50 · odgovor na: leonx (#2604548)
Odgovori   +    12
Zadnja sprememba: rosom 30.06.2016 06:51
Sramota je blaga beseda za tele, ki nam trenutno vladajo ....
Verjetno si mislil...teleta.
anon-172247 sporočil: 1.022
[#2604556] 30.06.16 07:14
Odgovori   +    10
Luko prodati Nemcem, oni pa bodo pripeljali poceni kitajske delavce. Pa bo mir in drugega tira ne bo!
istrijan76 sporočil: 83
[#2604569] 30.06.16 08:11
Odgovori   +    17
Trenutno v Kopru gradijo 6km izvlečnega tira. Cena = 30 miljonov. Pa malo matematike:
to je 5 miljonov / kilometer. Celotna trasa 2. tira je cca. 30km (28 pa še malo :)), če množimo s cifro 5mio/km, stane 2.tir 150 miljonov. Pa naj bo še en lep tunel za enih 150 miljonov, nas pol to košta 300 miljonov. Rečemo da bo 500 miljonov, zaradi provizij :). Od kje pri bogu so naračumali 1,4 milijarde???
Konasnica sporočil: 1.741
[#2604577] 30.06.16 08:55
Odgovori   +    3
Prispevek je mešanica ideologije, nekaterih pravih ugotovitev in laži. Avtorici se vidi , da je ujetnica finančnih lobijev. Ni omenila, da smo se zaradi takšnih in drugačnih finančnih bravur zadolžili za preko 20 mlrd, ki jih bodo plačevale še mnoge naslednje generacije, ki avtorico tako skrbijo. Za avtoceste, ki jih stalno poliva z gnojnico pa smo se zadolžili za 2,5 mlrd, ki jih bodo vračale tudi naslednje generacije, vendar se bodo po njih tudi vozile! Kaj imamo pa od ostalih finančnih 20 mlrd posojil? Tajkunske zgodbe, jahte in denar v davčnih oazah.

Kako kompetentna je avtorica kaže njena trditev, da so bile avtoceste trikrat preplačane:

Ugledna svetovna revija World Highways je maja 2010 objavila:

Med osmimi evropskimi državami (Avstrija, Madžarska, Slovaška, Češka, Danska, Hrvaška, Slovenija in Nemčija) je Slovenija med najcenejšimi po vrednosti km zgrajene povprečne avtoceste. Najdražja je Avstrija z 12,87 mio na km zgrajene AC, Slovenija je s 7,29 mio na km na šestem mestu, za nami sta le Hrvaška s 6,682 mio na km in Danska s 5,89 mio na km
Pri tem avtor opozarja na vpliv zahtevnosti terena na ceno km AC. V članku ugotavljajo, da npr. v gorskem terenu gradi najdražje Nemčija s 25,99 mio na km, sledi Avstrija z 24,97 mio /km s Češko, najcenejši pa sta Slovenija in Hrvaška.
Mostovi na avtocestah so najdražji na Madžarskem, sledijo Danska, Nemčija in Češka. Najcenejši mostovi so na Hrvaškem, sledi Slovenija in Slovaška.

Če bi bila avtoričina trditev resnična koliko so šele preplačale ugledne razvite države?
najobj sporočil: 26.236
[#2604598] 30.06.16 10:28
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 30.06.2016 10:33
... v resnici pa nismo imeli ne Trsta ne Gorice, smo pa imeli mejo. In to prvovrstno mejo: socializem in SFRJ. V bistvu se suverenosti slovenstva skoraj pol stoletja ne bi moglo goditi huje. ...

... OK, ampak če jaz tukaj www.gore-ljudje.net/...a_meja.JPG prav vidim, v resnici Simona nima pojma, kaj smo Slovenci sploh kdaj imeli ... khmm, in če mi ne verjame na besedo, lahko Simona povpraša Borisa Pahorja, ki je eden redkih še živih, kakšno suverenost so imeli Slovenci na Primorskem pred SFRJ ... alzo, preden spet napiše kaj o slovenski zgodovini, bi Simona lahko šla malo nazaj v osnovno šolo, če seveda danes pri zgodovini ne učijo čisto nekaj drugega ...
Breiva sporočil: 2.309
[#2604640] 30.06.16 12:42 · odgovor na: anon-184513 (#2604538)
Odgovori   +    2
[odlocno]
Dejstvo je, da je Cerar nemoralna mevža brez avtoritete, znanja, vizije ter zelo podvržen odlašanju in neukrepanju. Zelo podobno je pisanje gospe urednice; brez repa, glave, znanja slovenščine in prave vizije, kaj sploh želi povedati.
Kdo ti je pa kriv, če ne razumeš, kaj je hotela povedati.

Meni je popolnoma jasno in zame je Simona to dobro povedala, čeprav jo drugače bolj kritiziram, kot hvalim. Tokrat pa je zadela srž problema Slovenije!
vrac sporočil: 9.324
[#2604641] 30.06.16 12:42 · odgovor na: anon-172247 (#2604556)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: vrac 30.06.2016 12:46
[polo06]
Luko prodati Nemcem, oni pa bodo pripeljali poceni kitajske delavce. Pa bo mir in drugega tira ne bo!
Pomotoma dal plus. To bi bila najslabša varianta kar je možno. Oni sploh ne bi zgradili 2. tira, pač pa bi zelo na glas vpili, naj ga zgradi slovenska država sama. Tovor bi pa preusmerili v Hamburg.

To kar načrtuje Vlada, dati v koncesijo 2. pomol, je pa tudi oslarija prve kategorije. Če jo da Kitajcem je itak potop, ker je že danes Koper odvisen predvsem od kitajskega tovora in bi obstoječe pristanišče popolnoma zastalo, če ga da v upravljanje Nemcem ali Avstrijcem pa isto. Če je logistika ena izmed bistvenih panog za Slovenijo za vnaprej, ne uničujmo edinega pristnišča, ki ga imamo. Izgradnjo 2. tira naj vodi Luka Koper s pomočjo države. Pa bo zgrajen racionalno.
Breiva sporočil: 2.309
[#2604643] 30.06.16 12:46 · odgovor na: FIN-379669 (#2604522)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: Breiva 30.06.2016 12:47
[]
Gospodarstveniki ga rabijo čez 5 do 7 let in naprej. Če temu ne verjameš, potem pač imej to mnenje. Vprašanje je še, ali potrebujemo drugi tir kot zgolj tovorni ali kot variantni potniško-tovorni.
Kaj ti pomaga drugi tir do Divače, če pa je proga naprej do Avstrijske in Madžarske meje še od Franca Jožefa?
Breiva sporočil: 2.309
[#2604649] 30.06.16 13:06 · odgovor na: vrac (#2604641)
Odgovori   +    5
[vrac]
> [polo06]
> Luko prodati Nemcem, oni pa bodo pripeljali poceni kitajske delavce. Pa bo mir in drugega tira ne bo!

Pomotoma dal plus. To bi bila najslabša varianta kar je možno. Oni sploh ne bi zgradili 2. tira, pač pa bi zelo na glas vpili, naj ga zgradi slovenska država sama. Tovor bi pa preusmerili v Hamburg.
A si ti kdaj pogledal na zemljevid, kje leži Hamburg in kje Koper? Hamburg ima železnisko povezavo do Genove, preko novega tunela St. Gothard ( najadaljši žel. tunel na svetu, dolg 57,1 km) in nerabi nobenega Kopra. Koper in Hamburg nista nobena konkurenta! Pišeš neumnosti.

Drugi tir bi bil zgrajen izključno za Luko Koper, kar diši po NEDOVOLJENI DRŽAVNI POMOČI eni firmi!

Strani: 1 2