Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Kaj dejansko zmoreta hibridna orjaka s sanjsko porabo

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 2.600
[#2604793] 01.07.16 06:13
Odgovori   +    0
Hibridi niso še tam, kjer so sodobni dizli, vendar se jim vztrajno bližajo.
ogo sporočil: 1.970
[#2604802] 01.07.16 07:39 · odgovor na: FIN-379669 (#2604793)
Odgovori   +    0
[]
Hibridi niso še tam, kjer so sodobni dizli, vendar se jim vztrajno bližajo.
So že davno preko dizlov. Dizli so samo mantra zahojenih evropejcev.
FIN-379669 sporočil: 2.600
[#2604819] 01.07.16 08:10 · odgovor na: ogo (#2604802)
Odgovori   +    0
OK. Stvar pogledov. Moj dizel pije 6,0 litra na 100 km. Hibrid za tak avto pa 7 litrov bencina.
Razlika v ceni pa je cca. 6.000 eur v korist dizelaša.

Če dam po gasu dizel, pridem do 8 l/100km, hibrid pa do 11 l/100km ali še kaj več.

Res pa je, da hibrid ponuja tišjo vožnjo, če si počasen. Torej? Stvar pogledov.
usimoncic sporočil: 3.322
[#2604877] 01.07.16 10:11 · odgovor na: FIN-379669 (#2604819)
Odgovori   +    1
[]
OK. Stvar pogledov. Moj dizel pije 6,0 litra na 100 km. Hibrid za tak avto pa 7 litrov bencina.
Razlika v ceni pa je cca. 6.000 eur v korist dizelaša.

Če dam po gasu dizel, pridem do 8 l/100km, hibrid pa do 11 l/100km ali še kaj več.

Res pa je, da hibrid ponuja tišjo vožnjo, če si počasen. Torej? Stvar pogledov.
Ni stvar pogledov, pač pa stvar zakonodaje. Tvoj dizel lahko pije 6l/100km. Ne vem pa koliko bi pil, če bi ga predelali tako, da bi dosegal okoljske standarde, ki jih dosegajo hibridi. Je pa res da je nafta ceneje od bencina. Zakaj že? Je pa tudi res, da je plin še veliko cenejši od nafte, razlogi so pa podobni kot nafta vs. bencin.
FIN-379669 sporočil: 2.600
[#2604903] 01.07.16 11:23 · odgovor na: usimoncic (#2604877)
Odgovori   +    3
S tem naj se ukvarja Vlada oz. minst. za okolje, če ta sploh še obstaja. Ne pa jaz, ker sem eden od potrošnikov, ki se skuša odločati racionalno med raznimi možnostmi.
bacco979 sporočil: 869
[#2604970] 01.07.16 13:26 · odgovor na: FIN-379669 (#2604819)
Odgovori   +    2
[]
OK. Stvar pogledov. Moj dizel pije 6,0 litra na 100 km. Hibrid za tak avto pa 7 litrov bencina.
Razlika v ceni pa je cca. 6.000 eur v korist dizelaša.

Če dam po gasu dizel, pridem do 8 l/100km, hibrid pa do 11 l/100km ali še kaj več.

Res pa je, da hibrid ponuja tišjo vožnjo, če si počasen. Torej? Stvar pogledov.
No no, povprečna poraba za X5 dizel je po spritmonitorju 9 litrov, za RX450h pa 7,75.
usimoncic sporočil: 3.322
[#2604984] 01.07.16 13:38 · odgovor na: FIN-379669 (#2604903)
Odgovori   +    0
[]
S tem naj se ukvarja Vlada oz. minst. za okolje, če ta sploh še obstaja. Ne pa jaz, ker sem eden od potrošnikov, ki se skuša odločati racionalno med raznimi možnostmi.
Se strinjam, z dodatkom, da je Slovenija premajhna, da bi lahko mi z zakonodajo kakorkoli vplivali na trende v avtomobilski industriji.
0219Gr9 sporočil: 220
[#2605337] 02.07.16 20:47
Odgovori   +    0
Bom mal pameten. RX je kvečjemu primerljiv z X3, pa še to komaj, ker je v osnovi FWD. RX je dejansko narejen na osnovi Toyote Camry (poceni avto za ZDA in tretji svet). V EU se v tem segmentu prodaja Toyota Avensis. RX je bolj primerljiv s kakšnim Volvom XC 60. O ljudeh, ki se raje ne odpeljejo domov z X5 za ta denar, pa itak nima smisla izguljati časa.
milos9 sporočil: 745
[#2605509] 03.07.16 17:13 · odgovor na: 0219Gr9 (#2605337)
Odgovori   +    0
Tole žal ni bilo najbolj pametno, RX s 4,89 metra dolžine je pravi full size SUV, X5 razred
0219Gr9 sporočil: 220
[#2605556] 03.07.16 23:41 · odgovor na: milos9 (#2605509)
Odgovori   +    0
Pri avtomobilih o velikosti več kot dolžina pove medosna razdalja. Sploh Japonci so znani po tem, da radi podaljšujejo sprednji in zadnji previs in potem drago prodajajo z velikostjo obsedenim Američanom modele, ki se jih 99% itak proda v ZDA. RX je tipičen primer, poleg NX, Acure MDX, Infinitija QX 60,... Priznam pa, da je hibridnemu RX v Sloveniji hudičevo težko najti primerjavo.
ogo sporočil: 1.970
[#2607073] 11.07.16 17:12 · odgovor na: usimoncic (#2604877)
Odgovori   +    1
[usimoncic]
Je pa res da je nafta ceneje od bencina. Zakaj že?
Dizelsko gorivo je cenejše od bencina izključno zaradi nižjega obdavčevanja - trošarine. Nabavna cena litra dizla, brez vsek dajatev, je višja, kot za bencin.
Celotna dizelska "ekonomija" v večini Evrope je izključno posledica te davčne politike. Če tega ne bi bilo, bi bil v Evropi električno bencinski hibrid že davno ustaljena zadeva. In ga ne bi videvali samo s strani Japoncev, temveč tudi s strani Evropskih proizvajalcev.

Strani: 1