Strani: 1

sopranos sporočil: 9.694
[#2595798] 11.05.16 19:43
Odgovori   +    6
Obstoječi sistemi v trojanskih predorih niso prilagojeni za dvosmerni promet (video nadzor, video detekcija, sistemi prezračevanja, požarni algoritmi)".

Če voziš z leve proti desni je predor ok, če pa z desne proti levi je pa zadeva skrajno nevarna.

Požarni detektor zazna dim samo če pride z leve strani, če pride z desne, detektor požara ne zazna.

Podobno je s prezračevanjem, slednje deluje samo, če avtomobili v predor vstopajo s pravilne smeri, drugače se ventilacija avtomatsko ustavi.

Carji, ni kaj. Sedaj pa še ena študija za recimo 100.000 EUR kako bi lahko ta problem rešili. Nato pa nekaj milijončkov, da se zadeva tudi realizira.
GV-3361 sporočil: 648
[#2595801] 11.05.16 20:05
Odgovori   +    8
Da dvosmerni promet ni bil predviden pri izdelavi prometa in pridobitvi uporabnega dovoljenja je malomarnost čez vsako mero. Nerazumno, idiotsko in škodljivo. Odgovornost? Neeee, to je vendar SLO, tukaj nihče ne odgovarja za nič.
bc123a sporočil: 46.982
[#2595805] 11.05.16 20:18 · odgovor na: sopranos (#2595798)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: bc123a 11.05.2016 20:21
[sopranos]
Obstoječi sistemi v trojanskih predorih niso prilagojeni za dvosmerni promet (video nadzor, video detekcija, sistemi prezračevanja, požarni algoritmi)".
dovolj je, da ventilatorji nimajo moznosti pihanja zraka v poljubno smer v poljubni konfiguraciji. ali kaj podobnega.

ni tako neumen izgovor, neumno je, da tega niso sprojektirali.
kekez sporočil: 3.377
[#2595823] 11.05.16 21:25
Odgovori   +    0
To ne gre spet samo pri nas?
V Italiji te spustijo na napol zgrajeno avtocesto ali objekt na avtocesti.
Po potrebi sicer za opozorilo včasih zakurijo tudi le kakšno oljenko (niti ne poštene luči, ampak le ogenjček na oljni lučki). :-)

Zanimivo tudi, da v Italiji ni nobenih posebnih hitrostnih in podobnih omejitev skozi tunele. Pa da ne bo kdo mislil, da je tunelov malo in se zato lahkomiselno lotevajo te problematike.
sopranos sporočil: 9.694
[#2595826] 11.05.16 21:45 · odgovor na: bc123a (#2595805)
Odgovori   +    2
[bc123a]
> [sopranos]
> Obstoječi sistemi v trojanskih predorih niso prilagojeni za dvosmerni promet (video nadzor, video detekcija, sistemi prezračevanja, požarni algoritmi)".

dovolj je, da ventilatorji nimajo moznosti pihanja zraka v poljubno smer v poljubni konfiguraciji. ali kaj podobnega.

ni tako neumen izgovor, neumno je, da tega niso sprojektirali.
A zrak prihaja z leve ali desne smeri je čisto vseeno. Za nekaj dni.

Mene to malo spominja na šentviški predor. Najprej je bil nek beton nujen, se je fuknilo stran ne vem koliko milijonov EUR. Potem zadeva ni delovala in je padala na avtomobile. So vse skupaj odstranili. In od sedaj predor lepo funkcionira. Prej ga pa brez tistega "posebnega" betona niso zmogli odpreti.

Lej, lahko da se motim, ampak ko začnejo neki mutiti, potem je po pravilu tako, da gre za eno sprenevedanje in laganje. Zelo malokrat je dejansko problem tak kot ga opisujejo. Kot vidiš so tam stalno eni problemi. In stalno nekaj zapirajo in sanirajo, pa na koncu ni čisto nič bolje.
bc123a sporočil: 46.982
[#2595888] 12.05.16 09:57 · odgovor na: sopranos (#2595826)
Odgovori   +    0
[sopranos]
> [bc123a]
> > [sopranos]
> > Obstoječi sistemi v trojanskih predorih niso prilagojeni za dvosmerni promet (video nadzor, video detekcija, sistemi prezračevanja, požarni algoritmi)".
>
> dovolj je, da ventilatorji nimajo moznosti pihanja zraka v poljubno smer v poljubni konfiguraciji. ali kaj podobnega.
>
> ni tako neumen izgovor, neumno je, da tega niso sprojektirali.

A zrak prihaja z leve ali desne smeri je čisto vseeno. Za nekaj dni.
Obstajajo celo neki standardi (IEC?) za zracenje predorov ob pozarih, in ce je bil predor certificiran in ima uporabno dovoljenje na podlagi taksne in taksne konfiguracije, se recimo jaz kot inzenir ne bi upal podpisati pod dokument za odprtje.

Sploh ne v sloveniji, kjer se potem isce, koga bi lincalo, ce bo kaj slo narobe.
fastriff1 sporočil: 211
[#2595928] 12.05.16 12:19 · odgovor na: sopranos (#2595826)
Odgovori   +    0
[sopranos]
> [bc123a]
> > [sopranos]
> > Obstoječi sistemi v trojanskih predorih niso prilagojeni za dvosmerni promet (video nadzor, video detekcija, sistemi prezračevanja, požarni algoritmi)".
>
> dovolj je, da ventilatorji nimajo moznosti pihanja zraka v poljubno smer v poljubni konfiguraciji. ali kaj podobnega.
>
> ni tako neumen izgovor, neumno je, da tega niso sprojektirali.

A zrak prihaja z leve ali desne smeri je čisto vseeno. Za nekaj dni.

Mene to malo spominja na šentviški predor. Najprej je bil nek beton nujen, se je fuknilo stran ne vem koliko milijonov EUR. Potem zadeva ni delovala in je padala na avtomobile. So vse skupaj odstranili. In od sedaj predor lepo funkcionira. Prej ga pa brez tistega "posebnega" betona niso zmogli odpreti.

Lej, lahko da se motim, ampak ko začnejo neki mutiti, potem je po pravilu tako, da gre za eno sprenevedanje in laganje. Zelo malokrat je dejansko problem tak kot ga opisujejo. Kot vidiš so tam stalno eni problemi. In stalno nekaj zapirajo in sanirajo, pa na koncu ni čisto nič bolje.
Nope ! Ravno včeraj gledal en dokumentarec. Je hudičevo važno v katero smer in kako pihajo ventilatorji da se čimveč ljudi lahko varno evakuira ob požaru. In če imaš dvosmerni promet so pravila igre še toliko bolj zaostrena/drugačna.
sopranos sporočil: 9.694
[#2595945] 12.05.16 13:53 · odgovor na: bc123a (#2595888)
Odgovori   +    1
[bc123a]
> [sopranos]
> > [bc123a]
> > > [sopranos]
> > > Obstoječi sistemi v trojanskih predorih niso prilagojeni za dvosmerni promet (video nadzor, video detekcija, sistemi prezračevanja, požarni algoritmi)".
> >
> > dovolj je, da ventilatorji nimajo moznosti pihanja zraka v poljubno smer v poljubni konfiguraciji. ali kaj podobnega.
> >
> > ni tako neumen izgovor, neumno je, da tega niso sprojektirali.
>
> A zrak prihaja z leve ali desne smeri je čisto vseeno. Za nekaj dni.

Obstajajo celo neki standardi (IEC?) za zracenje predorov ob pozarih, in ce je bil predor certificiran in ima uporabno dovoljenje na podlagi taksne in taksne konfiguracije, se recimo jaz kot inzenir ne bi upal podpisati pod dokument za odprtje.

Sploh ne v sloveniji, kjer se potem isce, koga bi lincalo, ce bo kaj slo narobe.
Predor Karavanke je recimo primer zelo dolgega dvosmernega predora. Pa ni tam ventilacija noben čudež. Še več, dolga leta je bilo tam stanje bistveno slabše kot pa v novejših predorih. Pa se leta in leta nič ni ukrenilo.

Tukaj gre pa za vprašanje nekaj dni, pa se kao nič ne da narediti. Prosim te.

Zakaj pa potem sploh imamo pred in za predori urejeno tako, da lahko ob primeru nesreč, gradbenih del itd. preusmeri promet iz enega na drugo stran? Če je problem v ventilaciji, potem so tam brez razloga naredili ta prehod. Ker potem je edina možnost ta, da se zapre promet na enem pasu in se potem od enega do drugega uvoza/izvoza zapre avtocesta.

Sicer pa je škoda izgubljati čas s to temo. Uradnim razlagam jaz preprosto ne zaupam (leta in leta učenja na napakah), da pa bi sam v prostem času preverjal na lastne stroške vsako tako zgodbo pa nimam ne časa, ne možnosti. Iz izkušenj pa vem, da če nekaj želi narediti in izboljšati se to velikokrat da narediti tudi zelo poceni. V Sloveniji pa iz vsake malenkosti naredimo celo znanost. Sploh ker so zadaj veliki interesi kdo bo kaj saniral in popravljal.

Ti pa verjamem, da bi nastala cela pizdarija iz tega, če bi se kaj zgodilo. In se zato vsak otepa odgovornosti. In kaj je boljšega za preložitev odgovornosti kot to, da preprosto zapreš cesto.
bc123a sporočil: 46.982
[#2595997] 12.05.16 17:59 · odgovor na: sopranos (#2595945)
Odgovori   +    0
[sopranos]
Ti pa verjamem, da bi nastala cela pizdarija iz tega, če bi se kaj zgodilo. In se zato vsak otepa odgovornosti. In kaj je boljšega za preložitev odgovornosti kot to, da preprosto zapreš cesto.
Ja.

No, karavanke baje niso po evropskih standardih. Tako da, seveda je dvolicno. Pac karavank ne mores kar zapreti za nedolocen cas.

Strani: 1