Strani: 1

igor1976 sporočil: 355
[#2592344] 15.04.16 10:36
Odgovori   +    2
Tudi mene so presenetile ocene Opla, Renaulta in Forda, bi bilo zanimivo, če bi naredili podoben test tudi z razred večjimi SUV-ji.
milos9 sporočil: 745
[#2592347] 15.04.16 10:54 · odgovor na: igor1976 (#2592344)
Odgovori   +    4
To je šele prvi projekt s kolegi iz drugih medijev, meja je nebo :)
drugmirko sporočil: 931
[#2592373] 15.04.16 13:14
Odgovori   +    1
hecno... sem parkrat vozil Cactusa in moram reč, da sem o njegovem podvozju dobil ravno obraten občutek od vas... njegovo podvozje in motor sta mi delovala kot, da sta sposobna veliko bolj dinamične vožnje od tega čemur je Catus kot avto v bistvu namenjen. torej... ležernemu in nestresnemu "cruisanju" z lagodnim nasmeškom na obrazu... po tem kako lahkotno, ter s kakšnim "veseljem" in vodljivostjo je "oddelal" serije hitrih zavojev lokalne stranske ceste, me je veliko bolj spominjal na DS3 kot pa na običajnega in absolutnemu udobju podrejenega Citroena.
je pa res, da niso ne sedeži, ne menjalnik na enakem "nivoju" in občutek je bil kot, da so z njimi nekako namenoma in "prisilno" umirili Cactusov karakter. kar pa je v bistvu škoda... z boljšimi zici in natančnejšim (in 6 stopenjskim) menjalnikom "ležerno cruisanje" z njim ne bi bilo nič slabše, bi bil pa nasmešek, če bi te kakšnie ovinkie kdaj "pičilo" odvozit malo bolj dinamično, še toliko večji... in Cactus bi si to definitivno zaslužil, saj je eden bolj "simpatičnih in veselih" modelov na tržišču, pa tudi njegovo podvozje je tega definitivno sposobno.

btw... tako Cactusa, kot tudi Peugeota vam je ratalo ulovit skoraj v istem momentu zavoja... in tudi nagib obeh je praktično enak. oziroma, Cactusov je večji za toliko, kolikor stotink sekunde "globje" od Puga je po položaju sprednjih koles že bil v zavoju v trenutku pritiska na sprožilec.
anon-202594 sporočil: 25
[#2592525] 17.04.16 22:45
Odgovori   +    0
čas vnosa: 17.04.16 22:14
Pomembna ciljna skupina za to kategorijo vozil so tudi ženske in nekako nimam občutka, da bi vsaj ena sodelovala pri testu, sicer Yeti ne bi osvojil prvega mesta (kljub ostalim vrlinam).

Ocenjevanje zaviranja "po občutku" pove vse o resnosti testa.
chef sporočil: 2.921
[#2592531] 18.04.16 08:14 · odgovor na: anon-202594 (#2592525)
Odgovori   +    0
Pri testu je bila tudi ženska, Urška Radolović iz Avtomobilizem.com, yeti pa ni bil v nobeni kategoriji povsem na vrhu. Zaviralo se je na poligonu, kjer je nad zavorno potjo v metrih bedel inštruktor, ni pa bilo elektronske merilne naprave.

Strani: 1