Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Bo Zuckerberg spet postavil vse na glavo?

Strani: 1

bc123a sporočil: 46.288
[#2592316] 15.04.16 06:49
Odgovori   +    1
Kaj so lahko morebitni minusi prodaje prek Messengerja? Po mnenju Domijana je največja nevarnost, da bi preveč trgovin to želelo izkoristiti za oglaševanje.
To bo spamanje na kubik.

Stvar bi bila uporabna, ce bi imela za sabo spodobno bazo znanja. Kje dobim pralni stroj, lahko izvem tudi v googlu, oziroma ce zelim nakupovati preko spleta dolocen tip artikla, tocno vem, kam bom sel.

Ko mi bo tale zadeva znala odgovoriti na vprasanje MercatorBotu: "V kateri trgovini sta na zalogi vsaj 2 kozarca Bujte Repe Kodila" (ali podobnega nisnega (!) artikla, pa se vidimo.

(zakaj tak primer: ker prides v trgovino na Rudniku in najdes samo en kozarec. Ko si ze tam, se ti res ne da voziti se v sisko)
najobj sporočil: 26.236
[#2592335] 15.04.16 09:51
Odgovori   +    3
... Vesel bom, ko bom lahko prek bota naročil pico, taksi, rezerviral mizo v restavraciji, se zmenil za rezervacijo igrišča, skratka stvari, ki jih potrebujem pogosto. ...

... OK, pa je Aljoša Domijan mogoče že pomislil, da on ni edini na tem svetu, ki bi rad naročil pico, taksi, rezerviral mizo v restavraciji, se zmenil za rezervacijo igrišča, skratka stvari, ki jih potrebuje pogosto ... khmm, in bo po novem še težje pojedel in popil kaj dobrega v "svoji" restavraciji, ker je pač Zuckerbergov bot "pozabil", da je Aljoša Domijan zadnjič tam pustil bogato napitnino tudi zato, ker bi rad imel naslednjič pri rezervaciji mize v željeni restavraciji prednost ...
jurijjurij sporočil: 4.557
[#2592345] 15.04.16 10:47
Odgovori   +    4
čas vnosa: 15.04.16 10:09
Tudi Cukrberg je počasi pogruntal, da brezvezno flancanje, ki ga ponuja Facefook kot družbeno omrežje, liči na "dead meat". Edina rešitev zanj, mislim Facefook, je trgovinski biznis in ponujanje prodajnih kanalov, rešitev in implementacija prodajnih robotov. Ko je namreč zvedel za silno količino penezof, ki ga s prodajo ustvari Ali Baba so se mu orosile oči in postal je rahlo pijan od vseh silnih dolarčkov.

Za bebave in neuke kupce je tale ideja od Jelene (iz Ceneje.si) morda celo mega privlačna
ideja Za vas bi opravil nakup (vaši podatki bi bili shranjeni v telefonu), vam pa pred tem posredoval naročilo v potrditev,« pojasnjuje Jelena Rašula, vodja digitalnega marketinga pri nakupovalnem portalu Ceneje.si.
Po tej ideji bi bil kupec postavljen na piedestal butalca kretenkota, ki ne zna in ne zmore na spletu aka na Gugliču poiskati tistega kar rabi in tisto kar kupuje, ne zna poiskati (in prebaviti) specifikacij izdelka, primerajlanih testov ali mnenja raznih testnih hiš ali uporabikov (morda celo mnenje ZPS = Zveza Potrošnikov Slovenije) in na koncu se ne zna med množico istovrstnih artiklov odločiti za nakup. Nesposoben kupec bi tako pametno odločitev prepustil nekomu drugemu, v našem primeru torej Ceneje.si robotku, ki mu bo po zanimivih in (poštenih?) algoritmih predlagal najbolšo robo. Hmmmmm, po poštenih algoritmih? in potem naj bi direkt iz našega telefona prebral še številko kreditne kartice in voila manjka samo še dotik na ikonco "ajde stari plačaj". In smer pretoka penezof in provizij je znana. Yeah, mokre sanje vseh prodajnih "strategov" digitalnega marketinga. Kot opravičilo za tovrstno početje se bo gotovo navajalo pomanjkanje dragocenega časa in ....., pa ko voli nek izvoli!
Kaj so lahko morebitni minusi prodaje prek Messengerja? Po mnenju Domijana je največja nevarnost, da bi preveč trgovin to želelo izkoristiti za oglaševanje.
Pa to bo spamanje na kubik! Ne hvala!
»Menim, da bo to najbolj koristno za lokalne biznise,« pravi Aljoša Domijan iz spletne trgovine EnaA.com.
V Sloveniji denimo 43 odstotkov spletnih porabnikov svoje nakupe opravi izključno pri slovenskih trgovcih, le 15 odstotkov spletnih kupcev več kot polovico nakupov opravi v tujih trgovinah.
Ko se bo folk (počasi) naučil kupovati in brati ponudbe na Ebay-u, Amazonu, Dealextremu, CooliCoolu, Efoxu, GeraBest-u in podobnih spletnih portalih se bo lokalnim biznismenom promet hudo skrčil, če ne bodo prilagodili cenovno politiko.
Ruter pa vidi priložnosti tudi pri internetu stvari: »Izdelovalci v internet povezanih naprav bodo lahko svoje naprave povezali z boti, ki vas bodo prek pogovora obveščali o najnovejšem stanju, napaki, vremenu, končanju pranja, poplavi v kleti, odprtih vratih, prejetem banč­nem nakazilu, preklicu kartic in podobno.«
Ejga Ruter yebotepatakdateyebo, a lahko nehaš s tem buzeriranjem?, a imamo lahko malo miru prosim?

Strani: 1