Strani: 1

bacco979 sporočil: 901
[#2587160] 16.03.16 07:41
Odgovori   +    3
Zanimivo bi bilo videti še test teh istih gum, rabljenih leto ali dve. Nove so skoraj vsake dobre, po letu ali dveh pa postanejo trde/glasne/bulaste/...
XSZKB sporočil: 18
[#2587163] 16.03.16 08:03 · odgovor na: bacco979 (#2587160)
Odgovori   +    3
točno to. test novih gum ni vreden nič saj šele čas pove svoje. sam sem kupil pred leti en tip gum ki so bile med zmagovalkami testa. po 2-3 letih so ratale tako trde in glasne da ima človek občutek da se vozi po lesenih kolesih...
jani1974 sporočil: 3.803
[#2587168] 16.03.16 08:48
Odgovori   +    3
Kaj pa delata vidva z gumami? Ciljata vsako luknjo na cesti? Pa tekmujeta pri vsakem startu na semaforjih? In nič ne pazita na tlak v gumah?
bacco979 sporočil: 901
[#2587172] 16.03.16 09:00 · odgovor na: jani1974 (#2587168)
Odgovori   +    1
Jaz sem običajno gume izrabil preden bi uspele postati trde ali bulaste. Pa je blo vseeno al je šlo za Pirelli, Dunlop, Nokian al pa Nexen. Pa še vsake sem vozil 3-4 sezone.

Trenutna kompleta zimskih in letnih gum je kupil pa že prejšnji lastnik avta, ki se je pretežno vozil na relaciji Logatec - Ljubljana 110 na uro. En komplet je star 2 leti, drug pa 3, skoraj ves profil, gume pa za v kontejner. Oboje pa med boljšimi na testih. Gre za Goodyear.
anon-297342 sporočil: 416
[#2587173] 16.03.16 09:00 · odgovor na: XSZKB (#2587163)
Odgovori   +    0
[XSZKB]
točno to. test novih gum ni vreden nič saj šele čas pove svoje. sam sem kupil pred leti en tip gum ki so bile med zmagovalkami testa. po 2-3 letih so ratale tako trde in glasne da ima človek občutek da se vozi po lesenih kolesih...
Verjetno nisi slišal za afero ADAC v Nemčiji, ko se je razkrilo, da so bili testi pnevmatik prirejeni? Ampak je res, da staranja pnevmatik ne testirajo, merijo le podatek o obrabi.
bostjanok66 sporočil: 1
[#2587174] 16.03.16 09:17 · odgovor na: anon-297342 (#2587173)
Odgovori   +    2
Verjetno nisi slišal za afero ADAC v Nemčiji, ko se je razkrilo, da so bili testi pnevmatik prirejeni? Ampak je res, da staranja pnevmatik ne testirajo, merijo le podatek o obrabi.
Khm, v izogib napačni informaciji: Adacova afera ni imela nobene zveze s testom pnevmatik, pač pa edino in samo z izborom za njihov avto leta, pri katerem so po domače preštevali in dodajali glasove za določene avtomobile. Je pa res, da so potem prevetrili tudi test pnevmatik, ker se je to pač spodobilo ;-)
anon-8865 sporočil: 3.125
[#2587183] 16.03.16 09:37
Odgovori   +    0
Dunlop BlueResponse. Res zadovoljen, bolj kot prej z Michelinovimi. Pač.. mora relativna primerjava.
moon sporočil: 1.315
[#2587186] 16.03.16 09:41 · odgovor na: anon-8865 (#2587183)
Odgovori   +    0
Yokohama advansport.. po dveh letih izgubila stik s podlago ;)
anon-317711 sporočil: 662
[#2587196] 16.03.16 10:14 · odgovor na: bacco979 (#2587172)
Odgovori   +    7
čas vnosa: 16.03.16 10:00
To sporočilo je izbrisal avtor (20.04.2016 17:25)
bacco979 sporočil: 901
[#2587204] 16.03.16 10:40 · odgovor na: anon-317711 (#2587196)
Odgovori   +    5
Imaš prav. Jaz sedaj avto uporabljam pretežno po mestu in okolici, tako da gum še ne mislim menjati. Vem pa kake so in se temu primerno obnašam z njimi na cesti. Pa to ne pomeni da mečkam...

Nekateri čisto preveč komplicirajo z izbiro, drugim je čisto preveč vseeno. Bi pa bilo že veliko, če bi ljudje malo bolj razumsko kupovali avtomobile in opremo zanje. Je namreč smešno, da ni problem kupit nekaj let star BMW s 17-18 colami, potem pa na forumih spraševati kake so gume Platin za 55 eur...
anon-159254 sporočil: 207
[#2587218] 16.03.16 11:56 · odgovor na: anon-317711 (#2587196)
Odgovori   +    0
[FFeeBBoo]
>
za večino ki bolj kot ne mečka in se počasi (tj. prilagojeno razmeram na kvadrat)cijazi po naših cestah so tudi stare in trde gume povsem ok, vsak preplah je odveč...

Guma starejša od 3 let je NEVARNA, tudi če se cijaziš po cesti.
kekez sporočil: 3.389
[#2587221] 16.03.16 12:08
Odgovori   +    0
Kaj pa vem.
Na avtu imam po 8 letih in 200kkm še prve originalne gume.
Zakonsko še vedno ustrezajo.
bacco979 sporočil: 901
[#2587223] 16.03.16 12:21 · odgovor na: kekez (#2587221)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: bacco979 16.03.2016 12:26
[kekez]
Kaj pa vem.
Na avtu imam po 8 letih in 200kkm še prve originalne gume.
Zakonsko še vedno ustrezajo.
No take so pa sigurno nevarne. Tako trde, da se niti ne obrabljajo več.

Čeprav pa dvomim, da imajo prevoženih 200.000 km.
anon-317711 sporočil: 662
[#2587237] 16.03.16 13:55 · odgovor na: anon-159254 (#2587218)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 16.03.16 13:50
To sporočilo je izbrisal avtor (20.04.2016 17:25)
kixs sporočil: 1.160
[#2587247] 16.03.16 14:26 · odgovor na: anon-159254 (#2587218)
Odgovori   +    0
Se malo, pa bo guma ze po 12 mesecih nevarna?!
najobj sporočil: 26.829
[#2587258] 16.03.16 14:40 · odgovor na: anon-317711 (#2587237)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 16.03.2016 14:43
[FFeeBBoo]
> [barabika]
> > [FFeeBBoo]
> > >
> > za večino ki bolj kot ne mečka in se počasi (tj. prilagojeno razmeram na kvadrat)cijazi po naših cestah so tudi stare in trde gume povsem ok, vsak preplah je odveč...
> Guma starejša od 3 let je NEVARNA, tudi če se cijaziš po cesti.
ah dej no. a je olaguma s pretečenim rokom trajanja NEVARNA tudi če ne seksaš ?

kako to, da na gumah potem ni oznake: uporabna do dd.mm.llll, če je to tako zelo NEVARNO

p.s. statistika vzrokov za prometne nesreče tega niti slučajno ne potrjuje...in tudi nisem še slišal za nesrečo, kjer je voznik vse naredil prav, guma je imela profil, obliko in vse, bila pa je že malo demodirana in da je bila zato
... OK, ampak če gume ali olagume prodajaš in si plačan od prometa, potem te to verjetno niti ne rabi preveč zanimat ...
anon-317711 sporočil: 662
[#2587291] 16.03.16 16:09 · odgovor na: najobj (#2587258)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 16.03.16 15:42
To sporočilo je izbrisal avtor (20.04.2016 17:25)
MM1411 sporočil: 4.801
[#2587298] 16.03.16 16:41
Odgovori   +    0
...ah gume, poglejte noge, te držijo cesto.... :)
dasdas sporočil: 596
[#2587796] 20.03.16 16:41 · odgovor na: kixs (#2587247)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: dasdas 20.03.2016 16:49
[kixs]
Se malo, pa bo guma ze po 12 mesecih nevarna?!
je že, če jo po mojuh izkušnjahn, epravilno skladiščiš. Moj vulkanizer je ponujal brezplačno skladiščenje gum.
Dal sem mu skladiščit nove letne gume (1 mesec 5000 km), ko mi jih je spomladi ponovno zmontiral, so bile trde kot kamen in so drsele ob najmanjšem dežju. Njegovo pojasnilo je bilo, da so gume za prvo vgradnjo slabše, kot tiste, ki jih kupiš potem. Enaka zgodba je bila naslednjo jesen z 1 sezono (35k km) zimskimi gumami, ki so imele še več kot dober profil. Te sem zamenjal po prvem sneženju, ker sem skoraj zletel s ceste.
Takrat sem slučajno tudi videl "skladišče gum". Skladišče je v plehnati lopi, ki se poleti segreje na 50+, pozimi pa je tako mrzla, kot okolica.

Zamenjal sem vulkanizerja in od takrat gume vedno vzamem in jih kljub pomankaju prostora v garaži skladiščim doma, kjer je nihanje temperature od 10 - 23C. Gume so naslednjo sezono še vedno enako dobre. Več kot 2 sezoni mi profil ne zdrži.

Napišite še kaj o tem, ali ima moja izkušnja tehnično ozadje ali pa je zgolj slučaj. Zato tudi nočem imenovati vulkanizerja.
153 sporočil: 7.544
[#2587799] 20.03.16 19:35
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: 153 20.03.2016 19:40
Če velja, da je zgoraj kar je spodaj in
zunaj kar je znotraj..., potem dobra fotka,
'od kolena dol in ob,' bržkone pove dovolj ?

Sodražan
matjazfinance sporočil: 2.468
[#2587803] 20.03.16 19:58 · odgovor na: dasdas (#2587796)
Odgovori   +    0
Dobro opozorilo. Nisem niti pomislil, da bi se lahko pojavil ta problem če daš vulkanizerju skladiščiti, ampak pri nas je očitno šalabajzerstvo res na maksimumu.

Sicer nikoli nisem hotel da mi vulkanizer skladišči gume, ker nikoli nisem zaupal da čez pol leta res potem 100% dobiš svoje - sploh če menjaš cel komplet s platišči, kjer znajo zlasti alu platišča biti že kar nekaj vredna. Pa še želim biti čimbolj ne-vezan na posameznega vulkanizerja, da lahko vedno povsem prosto izbiram, kam bom šel, brez kakršnihkoli zapletov.
jani1974 sporočil: 3.803
[#2588199] 22.03.16 15:34 · odgovor na: dasdas (#2587796)
Odgovori   +    0
[dasdas]
Takrat sem slučajno tudi videl "skladišče gum". Skladišče je v plehnati lopi, ki se poleti segreje na 50+, pozimi pa je tako mrzla, kot okolica.

Zamenjal sem vulkanizerja in od takrat gume vedno vzamem in jih kljub pomankaju prostora v garaži skladiščim doma, kjer je nihanje temperature od 10 - 23C. Gume so naslednjo sezono še vedno enako dobre. Več kot 2 sezoni mi profil ne zdrži.

Napišite še kaj o tem, ali ima moja izkušnja tehnično ozadje ali pa je zgolj slučaj. Zato tudi nočem imenovati vulkanizerja.
Seveda ima tehnično ozadje. Ne sicer zima, ampak 50 stopinj poleti. Ti je tip pač gume pospešeno staral. Kot v laboratoriju. Bi lahko vzorce nazaj prodal proizvajalcu :-)

Mimogrede, tudi tema mora biti tudi v garaži (oziroma gume pokriješ), pa nič hlapov in iskrenja.
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2600739] 10.06.16 10:16
Odgovori   +    0
Najboljše pneumatike so nove, in to take, ki jih je predpisal proizvajalec avtomobila.

Posebno pretirani široke pneumatike so ena katastrofa.

Ko sem bil še v Avstriji sem dobil na enem novem BMW 530d posebno široke pneumatike na 18 colskih platščih (t.i. Austrian package). Avto ni bil za nikamor, šel je kar po svoje (sledil kolotekom na cesti) in udobje nula.

Po 2000 km sem kompletna kolesa pustil vulkanizerju zastonj (ni hotel plačati nič) in kupil štiri nova kompletna kolesa dimenzije 225/55 R16 95H in avto se je vozil kot se šika za BMW. Bil je udoben in ubogljiv.

Nikoli več širokih in nizkoprofilnih gum!!!
jani1974 sporočil: 3.803
[#2600853] 10.06.16 16:38 · odgovor na: anon-202494 (#2600739)
Odgovori   +    0
[Breiva]
Najboljše pneumatike so nove, in to take, ki jih je predpisal proizvajalec avtomobila.

Posebno pretirani široke pneumatike so ena katastrofa.

Ko sem bil še v Avstriji sem dobil na enem novem BMW 530d posebno široke pneumatike na 18 colskih platščih (t.i. Austrian package). Avto ni bil za nikamor, šel je kar po svoje (sledil kolotekom na cesti) in udobje nula.

Po 2000 km sem kompletna kolesa pustil vulkanizerju zastonj (ni hotel plačati nič) in kupil štiri nova kompletna kolesa dimenzije 225/55 R16 95H in avto se je vozil kot se šika za BMW. Bil je udoben in ubogljiv.

Nikoli več širokih in nizkoprofilnih gum!!!
Jaz bi kar celega BMWja vrnil v salon. Kaj se ima kupec pri premium avtu z gumami za zafrkavat? Ali pa so te plačali kot testnega voznika, pa si toliko skromen, da tega ne poveš? ;-)

Strani: 1