Strani: 1

Mleben sporočil: 1.107
[#2583546] 24.02.16 17:02
Odgovori   +    9
Slovencem je pomembno, da malo kuri in je pri tem po možnosti poceni, da pri tem onesnažuje okolje pa ni pomembno. Samo to jih rešuje.
Niti ni problem, da bo z majhnimi popravki stvar odpravljena. Pa čeprev dvomim, ker bi sicer to naredili že takoj, prvi opravljeni testi v ZDA ne kažejo na pomembno izboljšanje. Pomembno je, da so zavestno lagali in to priznali. Da torej stvar ni imela lastnosti, ki je bila ob prodaji obljubljena. In tu je naš zastopnik zakonsko odgovoren. ZVPOT pravi, da se kupec odloči, katero od 4 možnosti reševanja bo izbral, ne prodajalec.
A kot rečeno, Slovencem je važno, da je poceni/malo pokuri. Zato kar sami pomagajo ublažiti padec prodaje in ugleda. Celo toliko, da nima prodajalec nobenega problema ohranjati cene.
Torej? Še naprej nam bodo mazali oči z zlaganimi podatki porabe, zračnega upora, programov v elektroniki in tako dalje. Pa mislim, da to velja več ali manj za celo industrijo, samo da ostali javno ne priznajo. Saj niso neumni kot VW.
sopranos sporočil: 9.790
[#2583565] 24.02.16 17:31 · odgovor na: Mleben (#2583546)
Odgovori   +    4
[Mleben]
Slovencem je pomembno, da malo kuri in je pri tem po možnosti poceni, da pri tem onesnažuje okolje pa ni pomembno. Samo to jih rešuje.
Niti ni problem, da bo z majhnimi popravki stvar odpravljena. Pa čeprev dvomim, ker bi sicer to naredili že takoj, prvi opravljeni testi v ZDA ne kažejo na pomembno izboljšanje. Pomembno je, da so zavestno lagali in to priznali. Da torej stvar ni imela lastnosti, ki je bila ob prodaji obljubljena. In tu je naš zastopnik zakonsko odgovoren. ZVPOT pravi, da se kupec odloči, katero od 4 možnosti reševanja bo izbral, ne prodajalec.
A kot rečeno, Slovencem je važno, da je poceni/malo pokuri. Zato kar sami pomagajo ublažiti padec prodaje in ugleda. Celo toliko, da nima prodajalec nobenega problema ohranjati cene.
Torej? Še naprej nam bodo mazali oči z zlaganimi podatki porabe, zračnega upora, programov v elektroniki in tako dalje. Pa mislim, da to velja več ali manj za celo industrijo, samo da ostali javno ne priznajo. Saj niso neumni kot VW.
Ja, glede tega smo Slovenci res čudni. Jaz sedaj že iz principa ne bi kupil VW, ker ni pokazal nekega obžalovanja z nekimi konkretnimi ukrepi (dejanska odprava napake ali pa popust za nova vozila itd.). Naj da vsaj popust, če je že zajebal zadevo. Pri nas pa posel kot običajno. Lepo glavo v pesek in kot, da se ni nič zgodilo. In to oboji, kupci in prodajalci.

Sploh pa jaz ne vem kako so si v VW predstavljali, da bodo postali največji na svetu, če pa imajo zaposlenih še enkrat več ljudi kot Toyota? Namesto, da bi se lotili racionalizacije so se raje zatekli k goljufiji. In si s tem nakopali večje stroške kot pa je bil prihranek.
vickibedi sporočil: 11.560
[#2583566] 24.02.16 17:35 · odgovor na: Mleben (#2583546)
Odgovori   +    3
[Mleben]
Slovencem je pomembno, da malo kuri in je pri tem po možnosti poceni, da pri tem onesnažuje okolje pa ni pomembno. Samo to jih rešuje.
Niti ni problem, da bo z majhnimi popravki stvar odpravljena. Pa čeprev dvomim, ker bi sicer to naredili že takoj, prvi opravljeni testi v ZDA ne kažejo na pomembno izboljšanje. Pomembno je, da so zavestno lagali in to priznali. Da torej stvar ni imela lastnosti, ki je bila ob prodaji obljubljena. In tu je naš zastopnik zakonsko odgovoren. ZVPOT pravi, da se kupec odloči, katero od 4 možnosti reševanja bo izbral, ne prodajalec.
A kot rečeno, Slovencem je važno, da je poceni/malo pokuri. Zato kar sami pomagajo ublažiti padec prodaje in ugleda. Celo toliko, da nima prodajalec nobenega problema ohranjati cene.
Torej? Še naprej nam bodo mazali oči z zlaganimi podatki porabe, zračnega upora, programov v elektroniki in tako dalje. Pa mislim, da to velja več ali manj za celo industrijo, samo da ostali javno ne priznajo. Saj niso neumni kot VW.
Vsi proizvajalci prirejajo podatke o porabi goriva, nemški pa še posebej. Tako da ni govora o tem, da so poceni in da malo pokurijo. Ne vem sicer kakšno kozmetiko se bodo šli na teh vpoklicanih avtih, ampak si mislim, da po posegu avti ne bodo ne bistveno bolj čisti, še manj to da bi pokurili manj goriva.
Mleben sporočil: 1.107
[#2583572] 24.02.16 17:59 · odgovor na: vickibedi (#2583566)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
> [Mleben]
Vsi proizvajalci prirejajo podatke o porabi goriva, nemški pa še posebej. Tako da ni govora o tem, da so poceni in da malo pokurijo. Ne vem sicer kakšno kozmetiko se bodo šli na teh vpoklicanih avtih, ampak si mislim, da po posegu avti ne bodo ne bistveno bolj čisti, še manj to da bi pokurili manj goriva.
Res je, treba je reči bolj natančno, to je percepcija o majhni porabi/nižji ceni (na primer v primerjavi s konkurenco). In spretni prodajnik to mora izkoristiti in podpihovati.
Mleben sporočil: 1.107
[#2583579] 24.02.16 18:18 · odgovor na: sopranos (#2583565)
Odgovori   +    3
[sopranos]
> [Mleben]

Ja, glede tega smo Slovenci res čudni. Jaz sedaj že iz principa ne bi kupil VW, ker ni pokazal nekega obžalovanja z nekimi konkretnimi ukrepi (dejanska odprava napake ali pa popust za nova vozila itd.). Naj da vsaj popust, če je že zajebal zadevo. Pri nas pa posel kot običajno. Lepo glavo v pesek in kot, da se ni nič zgodilo. In to oboji, kupci in prodajalci.
In država. V tržnem gospodarstvu podjetja svobodno tekmujejo na trgu med seboj. A znotraj dogovorjenih in zapisanih pravil. Na primer zakonov, ki določajo pravila. Kot na primer ZVPOT s stvarno napako. Država , ki bi morala biti prva, ki zaščiti svojo lastno postavo, je tu tudi vtaknila glavo v pesek. A to je že proč od osnovne teme.

Sploh pa jaz ne vem kako so si v VW predstavljali, da bodo postali največji na svetu, če pa imajo zaposlenih še enkrat več ljudi kot Toyota? Namesto, da bi se lotili racionalizacije so se raje zatekli k goljufiji. In si s tem nakopali večje stroške kot pa je bil prihranek.
premza sporočil: 1.927
[#2583590] 24.02.16 20:26
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: premza 24.02.2016 20:29
Boli nas Slovence q-rac za NOx-e, sploh če jih morajo dihati tisti, ki vozijo za nami.
VW je idealen avto za nas. Manj porabi na račun višjega onesnaževanja.
Win-Win situacija. Privarčujem in še soseda zasmradujem.

Ampak pozor, če so izpusti dobri le na testu, je mogoče tudi kaj drugega dobro zgolj na testu...

Zračne blazine se tako pri Volkswagnu sprožijo že pred trkom, da še bolj zaščitijo testno lutko. Sprožijo se zaradi močne svetlobe na testnem poligonu, ne zaradi trka samega. Za test optimiziran algoritem pač:) Tudi oblika zračne blazine je prilagijena testni lutki.
Če torej vozite Volkswagen in se zaletite, se dajte s 40% sprednjega dela vozila, pri 65km/h, z ugasnjenim motorjem, pod močno svetlobo :)
alek14 sporočil: 10.613
[#2583592] 24.02.16 20:44
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: alek14 24.02.2016 20:46
Trenutno poteka tihi vpoklic novih Passatov B8 EA 288. Brez javne objave - nekaj kao v zvez z nekimi kabli.
Kdo kaj ve o tem?
anon-169504 sporočil: 2.361
[#2583594] 24.02.16 21:07
Odgovori   +    1
VW je zame balkanski avto: Magnifico, pa nateg z izpusti itd.
Nemški avto je BMW.
0513ANITO sporočil: 6.767
[#2583598] 24.02.16 21:31 · odgovor na: anon-169504 (#2583594)
Odgovori   +    0
[abraxas]
VW je zame balkanski avto: Magnifico, pa nateg z izpusti itd.
Nemški avto je BMW.
Ja to je tisti proizvajalec, ki je nokoč delal CIZE-te.

en.wikipedia.org/wiki/Isetta
alek14 sporočil: 10.613
[#2583599] 24.02.16 21:32 · odgovor na: anon-169504 (#2583594)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: alek14 24.02.2016 21:35
[abraxas]
VW je zame balkanski avto: Magnifico, pa nateg z izpusti itd.
Nemški avto je BMW.
Sem imel 2 BMW-ja (nova, zaporedoma). Meni so se zdeli nevarni (unforgiving pri ekstremnih manevrih), neudobni, (a klime že vgrajujejo v BMW?), navadne bele šipe, poceni plastika, malce sem bil šokiran, zadnji 320xdA F30 je bil nevozen, ko si pohodil gas pri speljevanju se je avto 3 sekunde obotavljal. Ko sem cirka l. 2006 šel na prvega BMW so bili motorji še prva liga (zato sem vzel še drugega). Sedaj pa so vse skupaj popacali.

Sedaj pa imam Passata 176kW in ni da ni. Opreme več kot v BMW petici. Naredil sem že 15000km, vse OK. Tko je to.
153 sporočil: 7.541
[#2583601] 24.02.16 22:12
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: 153 24.02.2016 22:13
"Navada je železna srajca."

[Ko/Če pojenjuje jo (vsiljiva) občilska propaganda spet zrajca.]

Sodražan
anon-169504 sporočil: 2.361
[#2583603] 24.02.16 22:39 · odgovor na: alek14 (#2583599)
Odgovori   +    1
[alek14]
> [abraxas]
> VW je zame balkanski avto: Magnifico, pa nateg z izpusti itd.
> Nemški avto je BMW.

Sem imel 2 BMW-ja (nova, zaporedoma). Meni so se zdeli nevarni (unforgiving pri ekstremnih manevrih), neudobni, (a klime že vgrajujejo v BMW?), navadne bele šipe, poceni plastika, malce sem bil šokiran, zadnji 320xdA F30 je bil nevozen, ko si pohodil gas pri speljevanju se je avto 3 sekunde obotavljal. Ko sem cirka l. 2006 šel na prvega BMW so bili motorji še prva liga (zato sem vzel še drugega). Sedaj pa so vse skupaj popacali.

Sedaj pa imam Passata 176kW in ni da ni. Opreme več kot v BMW petici. Naredil sem že 15000km, vse OK. Tko je to.
Tudi jaz imam bistveno boljši avto, kot bi ga potreboval. Čeprav imam 50kW manj od tvoje zverine (pojma nimam, kaj delaš z 236 konji), sem zadovoljen. Pomembno je, da mi je avto lep in ustreza moji samopodobi, oz. temu, v katerem avtu se "vidim". Zato je passat odpadel (BMW pa tudi, ker se mi ni zdel vreden cene).

Nikakor pa ne trdim, da je moja izbira avta racionalna.
PyotrNovak sporočil: 2.647
[#2583615] 25.02.16 00:12 · odgovor na: anon-169504 (#2583603)
Odgovori   +    0
To me spomne na nalepke ki sem jih včasih videl v Avstriji, na MB S klasa: "Sonst gönnt Sich Man nichts." - Sicer pa si človek ne privošči nič.
klemenstp sporočil: 2.547
[#2583616] 25.02.16 00:13 · odgovor na: premza (#2583590)
Odgovori   +    2
[premza]
Boli nas Slovence q-rac za NOx-e, sploh če jih morajo dihati tisti, ki vozijo za nami.
VW je idealen avto za nas. Manj porabi na račun višjega onesnaževanja.
Win-Win situacija. Privarčujem in še soseda zasmradujem.

Ampak pozor, če so izpusti dobri le na testu, je mogoče tudi kaj drugega dobro zgolj na testu...

Zračne blazine se tako pri Volkswagnu sprožijo že pred trkom, da še bolj zaščitijo testno lutko. Sprožijo se zaradi močne svetlobe na testnem poligonu, ne zaradi trka samega. Za test optimiziran algoritem pač:) Tudi oblika zračne blazine je prilagijena testni lutki.
Če torej vozite Volkswagen in se zaletite, se dajte s 40% sprednjega dela vozila, pri 65km/h, z ugasnjenim motorjem, pod močno svetlobo :)
Upam, da za trke to ne velja...lahko sem naiven, budala, kreten, Slovenec...

Za televizorje je bilo enako, vedno so kakovost slike testirali z istim filmom in proizvajalci so to pogruntali, naprej ni potrebno pojasnjevati.
strojnikmilan sporočil: 4
[#2583640] 25.02.16 08:02
Odgovori   +    2
čas vnosa: 25.02.16 05:47
Tale naslov in celotna zadeva me spominja na volitve v Sloveniji. Garniture politikov nas že leta zajeb... in ljudje vseskozi čez njih samo jamrajo. Na naslednjih volitvah pa še vedno volijo enako.
Enako je pri VW. Čeprav slovenci vedo, kako in kaj je na stvari, kupujejo vW vozila še raje. :)
anon-293951 sporočil: 1.660
[#2583643] 25.02.16 08:02
Odgovori   +    0
čas vnosa: 24.02.16 21:14
vw jajca
anon-304487 sporočil: 967
[#2583644] 25.02.16 08:03 · odgovor na: premza (#2583590)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 24.02.16 21:00
"Če torej vozite Volkswagen in se zaletite, se dajte s 40% sprednjega dela vozila, pri 65km/h, z ugasnjenim motorjem, pod močno svetlobo :)"

Ti pa si zares čisto za časom!

Sedaj, ko imamo že tako izpopolnjene asistenčne sisteme, ki te namesto tebe zaparkrira v še tako majhno luknjo, pravočasno zaustavi tvoj voz v gosti megli in tako prepreči verižno trčenje, z radarskim tempomatom poskrbi, da brez skrbi švigaš 150km/h tistemu pred teboj tik za njegovo ritjo, brez da bi prevozil belo ločilno črto, saj te na to pravočasno opozori z tresenjem volana, se nesreča sploh ne more več zgoditi pa pika!

Tisti, ki ima danes vgrajene se te asistenčne sisteme, lahko med vožnjo popolnoma brez skrbi s prstkom drsi po izbuljeni "infotejnment fensi-šmensi tablici" in še pravočasno odgovarja npr. na maile ali se odziva na najnovejše tvite o družini Kardešijan!
premza sporočil: 1.927
[#2583649] 25.02.16 08:15 · odgovor na: klemenstp (#2583616)
Odgovori   +    0
[klemenstp]
Upam, da za trke to ne velja...lahko sem naiven, budala, kreten, Slovenec...
O pa še kako so konstrukcije avtov prilagojene testnim trkom.
jani1974 sporočil: 3.800
[#2583679] 25.02.16 10:07 · odgovor na: alek14 (#2583599)
Odgovori   +    3
[alek14]
Sedaj pa imam Passata 176kW in ni da ni. Opreme več kot v BMW petici. Naredil sem že 15000km, vse OK. Tko je to.
15 jurjev brez okvare? Wow :-P
jani1974 sporočil: 3.800
[#2583682] 25.02.16 10:11 · odgovor na: anon-169504 (#2583594)
Odgovori   +    2
[abraxas]
VW je zame balkanski avto: Magnifico
Zato še ni avto balkanski, ampak ciljna skupina kupcev.
Očitno vedo pri VWju, da je slovenski avto še zmeraj Renault.
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2583788] 25.02.16 14:27
Odgovori   +    2
Moj BMW 525d A T (touring) model E39, prva registracija 10. december 2004 ima sedaj prevoženih 78.000 km in laufa kot ura (se je komaj ulaufal). Ima 2500ccm, 163KM in porabi od 6-8 l nafte na 100 km. Ima malo elektronike, motor ni navit in bo držal skoraj večno (nekateri vozijo tudi do miljon kilometrov) Za mene ima dovolj dobre pospeške, je zelo udoben in ima vso mogočo dodatno opremo. Boljšega avta ne rabim.

Zadnjič sem bil pri Avtoaktiv in se zanimal za BMW X3, pa so mi ponujali za mojega 6.000 evrov. Sem se samo nasmejal in se odpeljal domov, ter po poti razmišljal, kako dober avto imam.

F.k the new features in new BMW 730d xDrive and in VW.

Sem v penziji, pa malo vozim.
Pa lep pozdrav.
alek14 sporočil: 10.613
[#2583834] 25.02.16 16:24 · odgovor na: jani1974 (#2583679)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [alek14]
> Sedaj pa imam Passata 176kW in ni da ni. Opreme več kot v BMW petici. Naredil sem že 15000km, vse OK. Tko je to.

15 jurjev brez okvare? Wow :-P
Ja (sem tudi sam presenečen). :D
anon-360439 sporočil: 25
[#2584057] 26.02.16 13:23
Odgovori   +    0
čas vnosa: 26.02.16 09:01
je rekel...Morda imamo malo debelejšo kožo kot porabniki v skandinavskih deželah...

Preslikava mentalitete povprečnega slovenceljna na druga področja je zgolj naključna.

Strani: 1