Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek VW: za plačilo odškodnine evropskim kupcem ni osnove

Strani: 1

premza sporočil: 1.927
[#2575918] 20.01.16 17:38
Odgovori   +    16
Kupci, kupci, kupci....

Pa ravno kupci (predvidoma tudi vozniki spornih vozil) so dihali najmanj strupenih NOx-ov iz svojih vozil. VW mora plačati odškodnino vsem, ki smo zaradi njihovega natega dihali slabši zrak.
EU države pa naj premislijo, če je še smiselno, da vozniki bencinarjev subvencionirajo gorivo voznikom dizlov (višje trošarine in višji davek na bencin, čeprav je jasno, da liter dizla bolj zastrupi zrak, kot liter bencina).
alek14 sporočil: 10.613
[#2575933] 20.01.16 18:53
Odgovori   +    5
VW bi moral plačati odškodnino tudi evropskim kupcem
Bi moral, ampak ne bo, ker je interna preiskava pri CO2 pokazala, da je vse v redu.
Pri NOx pa je jasno, da bi morali odškodnino VW-ju plačati kupci, saj so dobili avte, ki bolj šibajo in manj porabijo kot bi morali. [cinizem & sarkazem].

Med tem pa se v Italiji pripravlja class action (en že poteka), kjer so VW dali neodvisno na CO2 test (pravijo, da laboratorijski), kjer naj bi "uradno vrednost" od VW prebilo za 50%.

europe.autonews.com/...n-rejected
alek14 sporočil: 10.613
[#2575934] 20.01.16 18:59
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: alek14 20.01.2016 19:00
Komisija želi v prihodnje preprečiti ponovitev podobnih škandalov
Recimo, če bi jih prepovedali? VW je že jasno namignil, da morebitnega whistlebowerja ne bodo odpustili...., temveč obglavili. Tako zelo so pri VW zatesnili vse informacije v zvezi s CO2.
VW je imel do konca l. 2015 rok, da EK sporoči CO2 vrednosti vseh modelov. VW je uradno sporočil, da podatkov ne bo dal (uradno rabi več časa). Hm. Podatki so na Internetu, da jih nekdo zbere za vse modele rabi par ur, notranja preiskava pa je itak pokazala, da so podatki OK.
Torej ni problema - ali pač. :)))
jani1974 sporočil: 3.800
[#2576264] 21.01.16 13:42 · odgovor na: alek14 (#2575934)
Odgovori   +    3
[alek14]
VW je že jasno namignil, da morebitnega whistlebowerja ne bodo odpustili...., temveč obglavili.
Kako jim je žal za tisto težko vodo iz Norveške.
g1n3k sporočil: 84
[#2576666] 22.01.16 13:25
Odgovori   +    8
No upam, da se bodo kupci ustrezno odzvali na tako podcenjevalna sporočila.
premza sporočil: 1.927
[#2576675] 22.01.16 13:51 · odgovor na: g1n3k (#2576666)
Odgovori   +    10
Imel sem že kar nekaj avtov. Najdaljši staž v moji garaži ima ravno Volkswagen (Golfa II 1.3B - 12 let). Po kvaliteti je bil številka 1. Po tej aferi pa sem se odločil, da VW ne kupim nikoli več.

Pa odločitev ni čustvena, ampak povsem pragmatična. Njihova aroganca kaže na to, da so prepričani, da so nedotakljivi (in najbrž imajo prav). In zakaj potem ne bi goljufali tudi pri vseh drugih (težje merljivih) rečeh.

Volkswagen od mene dobi samo še sredinec.
anon-76971 sporočil: 49
[#2576679] 22.01.16 13:54
Odgovori   +    4
Nemci so celo Evropo prepričali, da je diesel "tisto pravo". Američani še posebno pa Azijci nimajo dieselskih avtomobilov.

Dieselski motor je dražji, potrebuje dražje vzdrževanje, res pa je da izpusti manj CO2.

Jaz se vozim na avto-plin. Poceni motor, poceni vzdrževanje, poceni gorivo.
www.plinske-crpalke.si/cene
anon-255637 sporočil: 1.284
[#2576686] 22.01.16 14:03 · odgovor na: g1n3k (#2576666)
Odgovori   +    0
Ravno obratno Volk bo zacel tuliti od evforije in se bol kupoval VW,pa mi povej cez leto ce se motim.
anon-297342 sporočil: 416
[#2576727] 22.01.16 15:09
Odgovori   +    4
VW se norčuje iz kupcev, češ tepci so si sami krivi, da so izbrali naš produkt. VW žali inteligenco svojih kupcev, pa ne samo preko reklame z g. Magnificom...
anon-318613 sporočil: 664
[#2576736] 22.01.16 15:23
Odgovori   +    2
Fuck VW, pomaga pri zdravljenju bolezni evrope :) Avtov in proizvajalcev je kot plevela. Zakaj spolnega nadlegovanja v družini ne prijavljate? Obstajajo mogoče kakšni podobni vzorci obnašanja? Kdo jih prodaja?
gfx786 sporočil: 108
[#2576757] 22.01.16 16:45
Odgovori   +    1
To sporočilo je izbrisal avtor (23.01.2016 07:32)
Mleben sporočil: 1.107
[#2576762] 22.01.16 17:20
Odgovori   +    1
Tudi v WV ločijejo kupce na prvorazredne - ameriške - in na drugorazredne - evropske - kupce. Evropa je res mlaka, se jim kar pusti.
Endimion sporočil: 6.977
[#2576768] 22.01.16 17:33 · odgovor na: gfx786 (#2576757)
Odgovori   +    3
Skratka kupil si xy delnic in po tem zdajle neki pamet soliš? Maš jajca...

Če si delnice PILR kupil pred dvemi leti po 8€ in jih zdajle Heinekennu prodal po 15 si tut na LJSE naredil fantastičen dobiček.

Mimogrede a veš kak biznis z LJSE smo naredili lastniki LJSE ko smo to prodali avstrijcem?

Nekaj firm je zivelo od te masti :))))

Mi je pa zanimivo... Stavil si na VW in na to položil denar. Obenem pa te stave oz. Vero v produkt nisi pripravljen v resnic verjet ker sicer uporabljaš konkurenčen produkt. Maš Renaulta.

In na koncu dneva tvoj post pokaže zgolj to da si mal sebična pička. Saj je vseen če lažejo. Vseen je če svinjajo bolj kot pravijo. Važn da je balance sheet ta prava pa da bo dividenda. Podoben princip so uporabili ameriški frackerji.. Kjer je kake dve leti nazaj vse zgledalo finančno super... Obenem pa se je prebivalcem nekaterih ameriških naselij ko so odprli pipo doma in dali poleg vžigalnik, prižgal plin... Iz jebenega vodovoda!!!
Endimion sporočil: 6.977
[#2576875] 23.01.16 10:02 · odgovor na: Mleben (#2576762)
Odgovori   +    1
Ni mlaka.

Ampak primerov Corporate Negligence-a imajo v ZDA zelo veliko.

Pred desetletji je Ford fasal tako batino, zaradi modela imenovan Pinto.

Pri fordu so inženirji ugotovili, da obstaja nevarnost eksplozije če se v avto nekdo zaleti od zadaj. Ker je bil avto tik pred odhodom iz tovarn, je management odločil, da bo ceneje plačevat eventuelne odškodnine kot pa predelat zasnovo vozila da se ta nevarnost odpravi.

Tisti mali gokarti od Fordov Pinto niso množično v luft leteli. Ford jih je dobil po prstih (in to z ornk šibo) ker je kalkuliral s človeškimi življenji.

VW tega ni počel. avtomobili niso nič manj varni. Problem je, da je zavestno po top-down komandi, nategnil kupce. Če kupiš nek produkt, ki se oglašuje da ima parametre take in take, potem pričakuješ da so taki in taki, ne pa da so way off. in v ZDA imajo lahko kazni za tako fino množičen nateg kupcev hitro 9 nul. in spredaj niso nule. In to lahko 1. oblast uveljavi na področju kompletnega 300 miljonskega tržišča. In v bistvu jih čisto nič ne boli, če z nekaj miljardami počijo nekega TUJEGA proizvajalca, ki si je z tem nategom kar solidno in za precej časa kar sam zaprl vrata na ameriški trg.

V EU ki je po svoji vsebini Zbor republik in pokrajin, kjer vsaka po svoje to ureja. In da je največ teh preveč svinjajočih se dizlov bilo prodanih ravno v članici EU, kjer je ima proizvajalec domicil, ti da mislit, kolikšen je interes nemške politike da z macolo udari po podjetju, ki samo v nemčiji daje delo verjetno več ko 300.000 ljudem, in verjetno v neke bundes in landes proračune prispeva kar solidno cifro denarja. Moralno bi bila Angela morala do gat obrat FalschWagen. Iz kamna bi morala vodo potegnit. A realpolitik je pač drugačen. Midva lahko balinava z dobrimi nameni in močnimi občutki. Samo dobrih namenov se ne da dati v pečico, močnih občutkov pa ne na kruh namazat.

Pri čemer pa poznajo v ZDA princip plačila škode BREZ priznanja krivde. Primer so bile banke ki so toksične terjatve prepakirale v neke strukturirane produkte z AAA boniteto, in jih prodale polovici sveta. Banke so plačale mastne odškodnine zakladnici (plus vrnile TARP), a pri niti eni ni bilo priznanja kakršnegakoli wrongdoing-a.

Strani: 1