Strani: 1

jani1974 sporočil: 3.800
[#2560561] 03.11.15 11:01
Odgovori   +    2
Matthias bo tudi moral izprazniti mizo?
jani1974 sporočil: 3.800
[#2560581] 03.11.15 11:44 · odgovor na: (#2560570)
Odgovori   +    4
[republican]
> [jani1974]
> Matthias bo tudi moral izprazniti mizo?

Al se bo moral pa vsaj opravičit, če že ne priklonit ;)
Winterkorn se je tudi mislil samo opravičit...
picikato sporočil: 4.551
[#2560706] 04.11.15 08:16
Odgovori   +    4
Nemce je treba samo prepričati, da so milijoni prihajajočih beguncev pravzaprav kupci Volkswagna pa bo vse rešeno.
vickibedi sporočil: 11.560
[#2560733] 04.11.15 10:49
Odgovori   +    2
Volkswagen se je na obtožbo agencije odzval s trditvijo, da v omenjene modele ni vgradil sporne programske opreme.
Jasno, da ni vgradil te, ki je bila sporna, najbrž pa so vgradili novejšo verzijo, takšno ki bolje deluje v "stealth" načinu in jo je še težje odkrit.
pobalin sporočil: 12.872
[#2561149] 06.11.15 00:05
Odgovori   +    1
Nemški Volkswagen je sredi septembra po trditvah ameriške agencije za varstvo okolja (EPA) s pomočjo posebne programske opreme za potrebe uradnih meritev priredil izpuste toplogrednih plinov, dušikovega oksida.
Ta stavek je vreden analize slavnega radia Erevan. Žal nekako od padca zidu v Berlinu tudi radio Erevan ni več tak kot nekoč.

Načeloma sredi septembra ni VW nič priredil, ampak je takrat njihovo dolgoletno sleparijo javno razkrila državna agencija, ki je po dolgem pregovarjanju in oklevanju le objavila, da je Kaiser nag.
In načeloma NOx kljub zelo slabim lastnostim ne štejemo med toplogredne pline. Ta čast pripada N2O - smejalnemu plinu.
Načeloma bi bilo tudi čisto možno, da VW ni vgrajeval nobenih sleparskih programov. Najbrž programe v avtomobilske črne skrinjice naloži že dobavitelj (Bosch). To se mi zdi nekako najbolj logično in tudi preveriti ne more biti prav težko.
jani1974 sporočil: 3.800
[#2561168] 06.11.15 07:36 · odgovor na: pobalin (#2561149)
Odgovori   +    1
[pobalin]
Načeloma bi bilo tudi čisto možno, da VW ni vgrajeval nobenih sleparskih programov. Najbrž programe v avtomobilske črne skrinjice naloži že dobavitelj (Bosch). To se mi zdi nekako najbolj logično in tudi preveriti ne more biti prav težko.
Bosch je že pred časom povedal, da programiranje izvaja VW.
pobalin sporočil: 12.872
[#2561257] 06.11.15 10:43 · odgovor na: jani1974 (#2561168)
Odgovori   +    0
[jani1974]
Bosch je že pred časom povedal, da programiranje izvaja VW.
Navajanje trditev iz Boscha sem opazil. Sprašujem se, kaj je res, in kaj je v produkcijskem procesu bolj racionalno.
jani1974 sporočil: 3.800
[#2561265] 06.11.15 11:07 · odgovor na: pobalin (#2561257)
Odgovori   +    0
[pobalin]
> [jani1974]
> Bosch je že pred časom povedal, da programiranje izvaja VW.

Navajanje trditev iz Boscha sem opazil. Sprašujem se, kaj je res, in kaj je v produkcijskem procesu bolj racionalno.
Problem je v tem, da ima avto več sistemov, ki se morajo vsi med seboj "spoznati" in izmenjati podatke.
berneticd sporočil: 584
[#2561344] 06.11.15 14:25 · odgovor na: jani1974 (#2561168)
Odgovori   +    0
ne, Bosch je to azvil in predstavil VW. VW je moral pisno potrdit, da jih je Bosch o tem opozoril in predstavil, kaj to pomeni v praksi in kake so posledice.

www.autonews.com/art...eport-says
jani1974 sporočil: 3.800
[#2561439] 06.11.15 18:11 · odgovor na: berneticd (#2561344)
Odgovori   +    0
[berneticd]
ne, Bosch je to azvil in predstavil VW. VW je moral pisno potrdit, da jih je Bosch o tem opozoril in predstavil, kaj to pomeni v praksi in kake so posledice.

www.autonews.com/art...eport-says
Jaz pa še vedno pravim, da programje nalaga Volkswagen na vsak proizveden avto posebej.
Kaj jim je Bosch vse razvil in kaj jim je kdo drug vse razvil in kaj so sami razvili in kako so na koncu stvari skombinirali pa je drugo vprašanje.

Da bi računalnik iz Boscheve proizvodnje prišel z instaliranim programom za točno določeno številko šasije in vso konfiguracijo točno tistega vozila bi bilo malce preveč tudi za najnaprednejši just-in-time.

Strani: 1