Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Volkswagen: motor 2.0 TDI EA288 ni sporen

Strani: 1

polene sporočil: 3.220
[#2558206] 22.10.15 11:54
Odgovori   +    8
Smrdi, smrdi, povsod smrdi! Ali že obstaja združenje nategnjenih kupcev VW-ja?
tilenrexi sporočil: 6.441
[#2558209] 22.10.15 12:00
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (22.10.2015 12:08)
anon-363684 sporočil: 200
[#2558234] 22.10.15 12:43 · odgovor na: polene (#2558206)
Odgovori   +    6
Če se to izkaže.. da je to res.. da so lagali PEA tudi v drugo....

Jih bodo ameri tako na kol nataknili....
premza sporočil: 1.927
[#2558237] 22.10.15 12:52
Odgovori   +    12
Težave s programsko opremo, ki na meritvah pokaže manjše vrednosti dušikovih oksidov kot v prometu, pa se lahko pokažejo pri omenjenih motorjih emisijskega standarda Euro5.
Kako sprenevedanje.
Zahebali ste, priznajte, popravite kar se da, požrite škodo, opravičite se in furajte dalje, ne pa nas hebat v glavo. "Težave s programsko opremo", lepa vas no prosim. Gre za goljufanje na škodo vseh dihajočih, ne le voznikov Volkswagnov. Zato se opravičite vsem in upajte, da vam bomo kdaj oprostili, ne pa nam prodajati buč.
Mogoče so Volkswagni tudi varni zgolj v testnih pogojih, če pa se zaletiš pod malo drugačnim kotom pa... smola pač, težava v programski opremi, ki tega pač ni predvidela, cilj je bil pač enak kot pri izpustih, da se avto dobro odreže na testu.

Kar tako naprej, pa bodo vaši avti tudi vozili zgolj v testnih pogojih, ker bo kupcev zmanjkalo, saj voziti VW počasi postalo sramotno.
alek14 sporočil: 10.613
[#2558264] 22.10.15 14:05
Odgovori   +    1
Tole o EA288 je že nekaj časa zunaj.

forum.finance.si/?m=...073&single
jani1974 sporočil: 3.800
[#2558294] 22.10.15 15:50 · odgovor na: alek14 (#2558264)
Odgovori   +    2
[alek14]
Tole o EA288 je že nekaj časa zunaj.

forum.finance.si/?m=...073&single
Vprašanje za milijon dolarjev je, ali gre za EURO6 verzije (kot praviš ti) ali samo za EURO5 verzije, kot pravijo finance.
alek14 sporočil: 10.613
[#2558307] 22.10.15 16:37 · odgovor na: jani1974 (#2558294)
Odgovori   +    2
[jani1974]
> [alek14]
> Tole o EA288 je že nekaj časa zunaj.
>
> forum.finance.si/?m=...073&single

Vprašanje za milijon dolarjev je, ali gre za EURO6 verzije (kot praviš ti) ali samo za EURO5 verzije, kot pravijo finance.
Mislim, da ja (ugibam) za modele brez SCR 66-110kW. Ni pa povsem jasno ali sta zajeta tudi modela 140 in 176kW s SCR sistemom.
Seveda pa se "defeat device" šteje za ameriški trg. Kako je bilo v EU za EURO6 vozila še ni jasno, ker še ni rezultatov (oz. jaz ne vem zanje).
jani1974 sporočil: 3.800
[#2558333] 22.10.15 18:57 · odgovor na: alek14 (#2558307)
Odgovori   +    1
False alarm je bil. EA288 je OK:

www.aktiencheck.de/n...en-6794237
alek14 sporočil: 10.613
[#2558343] 22.10.15 20:15 · odgovor na: jani1974 (#2558333)
Odgovori   +    2
[jani1974]
False alarm je bil. EA288 je OK:

www.aktiencheck.de/n...en-6794237
Hvala za tole. Ampak kot berem je bila to njihova notranja preiskava.
Bi raje videl, da to potrdijo kaki neodvisni.
premza sporočil: 1.927
[#2558346] 22.10.15 20:21 · odgovor na: alek14 (#2558343)
Odgovori   +    4
[alek14]
> [jani1974]
> False alarm je bil. EA288 je OK:
>
> www.aktiencheck.de/n...en-6794237

Hvala za tole. Ampak kot berem je bila to njihova notranja preiskava.
Bi raje videl, da to potrdijo kaki neodvisni.
Če je notranja preiskava pokazala, da je en motor dober, potem je najbrž edini :)
sm56 sporočil: 24
[#2558372] 22.10.15 22:51
Odgovori   +    1
čas vnosa: 22.10.15 18:13
The most recent version of VW's new EA 288 motor had already been rubberstamped by Germany's automotive watchdog, which deemed it clear of any malicious software. That version complies with the latest European emissions standards that have been in effect since September, known as Euro 6.

www.dw.com/en/vw-say...a-18799098
alek14 sporočil: 10.613
[#2558388] 23.10.15 05:54 · odgovor na: sm56 (#2558372)
Odgovori   +    3
[sm56]
The most recent version of VW's new EA 288 motor had already been rubberstamped by Germany's automotive watchdog, which deemed it clear of any malicious software. That version complies with the latest European emissions standards that have been in effect since September, known as Euro 6.

www.dw.com/en/vw-say...a-18799098
Hvala. Vedar bi raje videl, da to potrdi nekdo, ki je od VW neodvisen (npr. ameriški EPA).
Neka družba ali tudi urad iz Wolfsburga to ni. VW je izjemno koruptivno podjetje (prav na ravni oblasti). Laganje pa je korporativna stalnica za vse korporacije.
0513ANITO sporočil: 6.767
[#2558409] 23.10.15 07:39 · odgovor na: alek14 (#2558388)
Odgovori   +    2
Link iz Autobilda, ki pravi, da testi še niso končani in ni zadotovo, ali je SW bil ali ne manipuliran.

www.autobild.de/arti...77591.html
anon-363684 sporočil: 200
[#2558413] 23.10.15 08:02 · odgovor na: 0513ANITO (#2558409)
Odgovori   +    2
AutoBild je od nekdaj FalschWagnova trobla...

Ta isti AB je prec po izbruhu afere ven dal tabelco k je kazala da niso samo dojče avtki oni ki preveč svinjajo...
alek14 sporočil: 10.613
[#2558416] 23.10.15 08:21 · odgovor na: anon-363684 (#2558413)
Odgovori   +    2
[Endimion1]
AutoBild je od nekdaj FalschWagnova trobla...

Ta isti AB je prec po izbruhu afere ven dal tabelco k je kazala da niso samo dojče avtki oni ki preveč svinjajo...
Kar pa je seveda tudi res.
0513ANITO sporočil: 6.767
[#2558438] 23.10.15 08:42 · odgovor na: anon-363684 (#2558413)
Odgovori   +    2
[Endimion1]
AutoBild je od nekdaj FalschWagnova trobla...

Ta isti AB je prec po izbruhu afere ven dal tabelco k je kazala da niso samo dojče avtki oni ki preveč svinjajo...
AUDIBuild piše, da VW pravi, da je ti motorji niso SW manipulirani, KBA pa še ni zaključil testov, da bi to potrdil.

Torej še obstaja možnost da VW tudi v tem primeru Laže.
1damijan sporočil: 111
[#2558482] 23.10.15 10:34 · odgovor na: alek14 (#2558343)
Odgovori   +    2
Pa jim kdo še verjame???
anon-297342 sporočil: 416
[#2558485] 23.10.15 10:40
Odgovori   +    2
Težave s programsko opremo, ki na meritvah pokaže manjše vrednosti dušikovih oksidov kot v prometu, pa se lahko pokažejo pri omenjenih motorjih emisijskega standarda Euro5.
To niso težave ampak zavestno goljufanje, ki je kaznivo dejanje.
alek14 sporočil: 10.613
[#2558488] 23.10.15 10:45 · odgovor na: 1damijan (#2558482)
Odgovori   +    1
[1damijan]
Pa jim kdo še verjame???
Tole jim jaz 100% verjamem iz razlogov izkušenj preteklega dela v avto-industriji.
tilenrexi sporočil: 6.441
[#2558518] 23.10.15 12:46
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: tilenrexi 23.10.2015 12:48
To sporočilo je izbrisal avtor (23.10.2015 12:56)
anon-275629 sporočil: 1.493
[#2558536] 23.10.15 13:25 · odgovor na: alek14 (#2558488)
Odgovori   +    4
Ugled podjetja se gradi dolga desetletja, medtem ko se ga lahko zapravi v hipu!
alek14 sporočil: 10.613
[#2558556] 23.10.15 13:53 · odgovor na: anon-275629 (#2558536)
Odgovori   +    1
[september70]
Ugled podjetja se gradi dolga desetletja, medtem ko se ga lahko zapravi v hipu!
[moj odgovor se je nanašal na trditev, da 100% verjamem, da goljufanje ni omejeno izključno na VW]
samos1111 sporočil: 171
[#2558573] 23.10.15 14:44 · odgovor na: anon-363684 (#2558234)
Odgovori   +    1
[Endimion1]
Če se to izkaže.. da je to res.. da so lagali PEA tudi v drugo....

Jih bodo ameri tako na kol nataknili....
Tole nima veze z ameri. Pri njih so itaq že prec ugotovili da so goljufali tudi pri ta novih motorjih ki načeloma že uporabljajo adblue. Pa pol so našli še dodatni ločeni defeat device ki je upravljal s katalizatorjem.
Vprašanje je kaj je z novimi motorji v Evropi, kjer so EURO 6 limiti višji in je še v veljavi manj zahteven NEDC testni cikel. Ali so to zmogli brez goljufije, ali so mogoče vseeno malo goljufali iz navade za tržno prednost, tistih par deci pri porabi in "bolj živahni nemški konji". Neodvisne rezultate še čakamo, prav tako za druge proizvajalce, ravno nekaj Opla omenjajo... Ampak je težko zagotovo rečt a je goljufija ali ni, ker je dobro znano da požegnani avti _večinoma_ v realnih razmerah packajo reda 10x več.
anon-363684 sporočil: 200
[#2558657] 24.10.15 08:19 · odgovor na: alek14 (#2558556)
Odgovori   +    1
Jutro seveda ni.

A ko so te enkrat ujeli da si kradel, je izgovor, da je sosed tudi, bolj poševen.

EU in z njo Nemčija je v nalce kočljivem položaju. Če gre zdaj v zavestno nižanje zahtev EURO si nakoplje jezo tako zelenih kot vseh onih ki že zdaj trdijo da je politika v službi korporacij. Rezultat take vojne tudi v Nemčiji ni tako enostavno predvidljiv.

Če pa predpisi ostanejo taki kot so, so majhne dizel motorje z dekretom pospravili v arhiv zgodovine in muzej. Saj ne bomo kupovali nič manj novih avtomobilov. Le da so na onem segmentu, kjer so močni tako Japonci, korejci in tudi ZDA, v evropi zaspali. Toyota Prius bo kmalu praznovala 20-letnico. Povsod so v alternative vlagali bistveno več razvoja. Samo nemci bolj malo... Tudi bolj efektivni so kar se produkcije tiče. Prav Toyota proizvede ravno toliko avtov kot FalschWagen, vendar z eno tretjino zaposlenih...

Za nemško avto industrijo v nižjem in srednjem segmentu pa dejansko zajeb v tem da "Made in Germany" ne pomeni nujno kvalitete, za katero bi človek plačeval ne vem kako premijo. Kar ne pomeni da so nemski avtomobili slabi. Pomeni da bodo iz naslova "Ker je nemški" tezko se toliko kasirali kot so do zdaj....
alek14 sporočil: 10.613
[#2558704] 24.10.15 17:26 · odgovor na: anon-363684 (#2558657)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: alek14 24.10.2015 17:26
1. Kdo so to zeleni? [z malce ironije :) ] in
2. Dvignili bodo NOx mejo za EURO6.

Slednje je že dogovorjeno od še pred VW afere. Dogovor je bil:
l. 2016 se pričnejo poskusna merjenje z RLD (real life driving) testiranjem. L. 2017 (proti koncu leta) stopi v veljavo nova EURO6 norma s povečano vrednostjo za NOx (ni pa še dogovorjeno za koliko).

Strani: 1