Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Še večji VW touran bo dobrodošel družinski član

Strani: 1 2

FIN-379669 sporočil: 2.981
[#2556425] 15.10.15 05:24
Odgovori   +    4
Dober avto, ampak kaj je z dizel motorji? So "izpravni"?
alek14 sporočil: 10.613
[#2556430] 15.10.15 06:14 · odgovor na: FIN-379669 (#2556425)
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: alek14 15.10.2015 06:16
Trenutno je zadeva z dizli v EU takale:

Praktično noben diesel v EU ne izpolnjuje EURO6 v njegovem namenu razen tovornjakov, ki jih že merijo med realno vožnjo. L. 2017 (tempo se bo po VW aferi morda spremenil) se pričnejo meritve v realni vožnji na osebnih avtih. Potem bo neko vmesno obdobje, ko bodo proizvajalci morali ujeti normo EURO6, ki pa bo glede NOx dodatno razrahljana. Vsi diesli trenutno prodani v EU (EU ima manj stroge zahteve glede NOx od ZDA) "naj bi" šli normalno čez NEDC test na vlajih brez ločenega softwera posebej za test. Seveda pa so sedaj zagrabili in šli testirat še mnoga vozila po raznih državah in še marsikaj se lahko pokaže. Pravila za meritve NOx v realni vožnji je EU sprejela že pred afero v ZDA, saj so bila velika odstopanja pri NOx v EU znana že par let prej, kot v ZDA, samo z malo zanimanja javnosti je šlo vse skupaj mimo, ker ni bil (kot vedno) nihče kaznovan.
alek14 sporočil: 10.613
[#2556431] 15.10.15 06:22
Odgovori   +    9
Motorji TSI in TDI imajo vse do 19 odstotkov nižjo porabo goriva, touran 1.6 TDI z menjalnikom DSG pa v teoriji porabi le 4,1 litra nafte na sto kilometrov.
Tako pisanje lahko postane predmet odškodninske tožbe in bi ga kazalo opustiti. Kljub temu, da gre za meritev po standardu je sedaj v stroki znano in jasno, da je standard napačen in se nanj ne bo moč sklicevati. Poleg tega pa je moč tožbo hkrati vložiti proti EU (zavajajoč standard NEDC) in VW, Finance za zavajanje z uporabo zavajajočega standarda.
Svetujem, da se podatkov o "uradni" porabi ne omenja več. Samo še taka na lastnem testu.
chef sporočil: 2.927
[#2556443] 15.10.15 08:03 · odgovor na: alek14 (#2556431)
Odgovori   +    4
Ko bo test, bo navedena poraba iz prakse. Na krajsem preizkusu pa je bila okoli 5,7 na prvem postanku (Otocec, mislim da je na eni fotki). Tudi ta spet ni merodajna, ker je bila le AC. Zato pise, kot pise ;)
alek14 sporočil: 10.613
[#2556447] 15.10.15 08:23 · odgovor na: chef (#2556443)
Odgovori   +    6
[chef]
Ko bo test, bo navedena poraba iz prakse. Na krajsem preizkusu pa je bila okoli 5,7 na prvem postanku (Otocec, mislim da je na eni fotki). Tudi ta spet ni merodajna, ker je bila le AC. Zato pise, kot pise ;)
To iz trip kompjuterja ali od bencinske do bencinske? - ker VW trip poraba laže od 0,4-0,5 l. (ve se v katero stran :)
chef sporočil: 2.927
[#2556449] 15.10.15 08:25 · odgovor na: alek14 (#2556447)
Odgovori   +    1
Pricakoval bi, da bi najprej vprasal kateri motor, ce ze slik nisi pogledal ;)
usimoncic sporočil: 3.432
[#2556454] 15.10.15 08:37
Odgovori   +    4
Voznikov prostor vključno z armaturno ploščo je sicer precej podoben tistemu v drugi generaciji, vendar so materiali boljši, kakovost pa na visoki ravni.
To je pa skoraj tako, kot s porabo. Vsaka generacija porabi 10-20% manj invsaka generacija ima boljše materiale. Me prav zanima kako bo s kakovostjo, ko bo VW skušal dobiti tistih par milijard z dodatnim zvijanjem dobaviteljev, ki že sedaj (pa ne samo pri VW) poslujejo z minimalno maržo. Močno dvomim, da to ne bo šlo na račun kakovosti.
alek14 sporočil: 10.613
[#2556458] 15.10.15 08:59 · odgovor na: chef (#2556449)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: alek14 15.10.2015 09:00
[chef]
Pricakoval bi, da bi najprej vprasal kateri motor, ce ze slik nisi pogledal ;)
Laganje merilnika porabe je sprogramirano in predstavlja neke vrste defeat device. Avto namreč "pozna" svoja porabo z natančnostjo 1%. Tako natančno so dozirani vbrizgi. Odstopanje 10% je torej sprogramirano in ni odvisno od motorja temveč od odločitve marketinga "za koliko bodo lagali".

Pri avtih sem opazil še naslednje "defeat device" sleparije, ki so v avtih:

1. Vsi nemški avtomobili: merilec hitrosti je do 60 km/h točen, nad 60 km/h pa progresivno odstopa. To je zato, ker je poraba pod 60 večja, nad 60 pa tudi.

2. BMW je pričel uporabljati "krajše" kilometre (do 4%) da bi s tem nategnil tiste, ki merijo porabo od bencinske do bencinske.
chef sporočil: 2.927
[#2556465] 15.10.15 09:16 · odgovor na: alek14 (#2556458)
Odgovori   +    3
Vidis, to so morda podatki za tozbo, ne pa moje navajanje tovarne ;) Kako meris kilometre? S pomocjo GPS?
vickibedi sporočil: 11.560
[#2556469] 15.10.15 09:33 · odgovor na: usimoncic (#2556454)
Odgovori   +    4
[usimoncic]
> Voznikov prostor vključno z armaturno ploščo je sicer precej podoben tistemu v drugi generaciji, vendar so materiali boljši, kakovost pa na visoki ravni.

To je pa skoraj tako, kot s porabo. Vsaka generacija porabi 10-20% manj invsaka generacija ima boljše materiale. Me prav zanima kako bo s kakovostjo, ko bo VW skušal dobiti tistih par milijard z dodatnim zvijanjem dobaviteljev, ki že sedaj (pa ne samo pri VW) poslujejo z minimalno maržo. Močno dvomim, da to ne bo šlo na račun kakovosti.
Počakamo 10-15 let in se bomo peljali zastojn... ;)
usimoncic sporočil: 3.432
[#2556470] 15.10.15 09:34 · odgovor na: chef (#2556465)
Odgovori   +    2
[chef]
Vidis, to so morda podatki za tozbo, ne pa moje navajanje tovarne ;) Kako meris kilometre? S pomocjo GPS?
S tem boš težko koga iztožil, ker se zlahka izgovori na tolerance pri meritvah. Sploh pri hitrosti, kjer je zakonsko določeno, da lahko števec kaže do 10% večjo hitrost, nikakor pa ne manjšo - tam je nabolj varno, če ga nastavijo na 5% več.

Vsekakor pa je to dobra zgodba za časopis.
vickibedi sporočil: 11.560
[#2556472] 15.10.15 09:37 · odgovor na: alek14 (#2556458)
Odgovori   +    3
[alek14]
> [chef]
> Pricakoval bi, da bi najprej vprasal kateri motor, ce ze slik nisi pogledal ;)

Laganje merilnika porabe je sprogramirano in predstavlja neke vrste defeat device. Avto namreč "pozna" svoja porabo z natančnostjo 1%. Tako natančno so dozirani vbrizgi. Odstopanje 10% je torej sprogramirano in ni odvisno od motorja temveč od odločitve marketinga "za koliko bodo lagali".

Pri avtih sem opazil še naslednje "defeat device" sleparije, ki so v avtih:

1. Vsi nemški avtomobili: merilec hitrosti je do 60 km/h točen, nad 60 km/h pa progresivno odstopa. To je zato, ker je poraba pod 60 večja, nad 60 pa tudi.

2. BMW je pričel uporabljati "krajše" kilometre (do 4%) da bi s tem nategnil tiste, ki merijo porabo od bencinske do bencinske.
Kje so tisti lepi cajti, ko si lahko naganjal svojega stojadina na 155 (čeprav ni šel več kot 130), porabil pa je itak vedno okoli 10 litrov ...
anon-317711 sporočil: 662
[#2556476] 15.10.15 09:39 · odgovor na: FIN-379669 (#2556425)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 15.10.15 09:15
To sporočilo je izbrisal avtor (20.04.2016 17:28)
usimoncic sporočil: 3.432
[#2556483] 15.10.15 10:01 · odgovor na: vickibedi (#2556469)
Odgovori   +    4
[vickibedi]
> [usimoncic]
> > Voznikov prostor vključno z armaturno ploščo je sicer precej podoben tistemu v drugi generaciji, vendar so materiali boljši, kakovost pa na visoki ravni.
>
> To je pa skoraj tako, kot s porabo. Vsaka generacija porabi 10-20% manj invsaka generacija ima boljše materiale. Me prav zanima kako bo s kakovostjo, ko bo VW skušal dobiti tistih par milijard z dodatnim zvijanjem dobaviteljev, ki že sedaj (pa ne samo pri VW) poslujejo z minimalno maržo. Močno dvomim, da to ne bo šlo na račun kakovosti.

Počakamo 10-15 let in se bomo peljali zastojn... ;)
S takim trendom se bomo asimptotično bližali ničelni porabi. In kot je alek pojasnil, bomo ugotovili, da so poti, ki smo jih včasih delali peš, dolge ohoho kilometrov.
bobek13 sporočil: 4.052
[#2556487] 15.10.15 10:10 · odgovor na: alek14 (#2556458)
Odgovori   +    3
[alek14]
> [chef]
> Pricakoval bi, da bi najprej vprasal kateri motor, ce ze slik nisi pogledal ;)

Laganje merilnika porabe je sprogramirano in predstavlja neke vrste defeat device. Avto namreč "pozna" svoja porabo z natančnostjo 1%. Tako natančno so dozirani vbrizgi. Odstopanje 10% je torej sprogramirano in ni odvisno od motorja temveč od odločitve marketinga "za koliko bodo lagali".

Pri avtih sem opazil še naslednje "defeat device" sleparije, ki so v avtih:

1. Vsi nemški avtomobili: merilec hitrosti je do 60 km/h točen, nad 60 km/h pa progresivno odstopa. To je zato, ker je poraba pod 60 večja, nad 60 pa tudi.

2. BMW je pričel uporabljati "krajše" kilometre (do 4%) da bi s tem nategnil tiste, ki merijo porabo od bencinske do bencinske.
jaz mam japanca (sicer z VW dizl mašino :)) pa tudi ugotavljam da kaže manjšo hitrost, sicer ne vem kolko si upam rečt da je to dejstvo, ker moja ugotavljanja temeljijo na temu, kar pišejo one table po mestih POZOR vi vozite XY in pa gps merjena hitrost pri navigaciji, ampak meni se zdi, da tudi pri nižjih hitrostih kaže manj ene 3-4kmh pri hitrosti 50kmh...

zdaj pa bog si ga vedi, koliko natančne so mestne table in gps navigacijske naprave "pametnega" tulifona?!?!?

lpA
alek14 sporočil: 10.613
[#2556490] 15.10.15 10:16 · odgovor na: chef (#2556465)
Odgovori   +    3
[chef]
Vidis, to so morda podatki za tozbo, ne pa moje navajanje tovarne ;) Kako meris kilometre? S pomocjo GPS?
:) Dobro vprašanje.

Ko sem posumil na ta tip goljufije, sem uporabil razdalje cest, ki so določene kartografsko.

www.racunovodja.com/...jeMedKraji

Ker pa sem večni dvomljivec, sem preveril tudi te z variacijami poti (upošteva hišne številke!), kjer sem spremembe razdalj lahko odmeril iz zemljevida.

Običajni GPS je OK za meritve hitrosti, za razdalje pa ni dovolj natančen, če ne gre za diferencialni GPS, ki uporablja še namensko posebno referenčno točko na tleh. Diferencialni GPS je natančen na 1 mm in se uporablja za meritve pomikov zemljin, vulkanov, mostov ipd.
jani1974 sporočil: 3.800
[#2556502] 15.10.15 10:45 · odgovor na: alek14 (#2556458)
Odgovori   +    4
[alek14]
2. BMW je pričel uporabljati "krajše" kilometre (do 4%) da bi s tem nategnil tiste, ki merijo porabo od bencinske do bencinske.
Niso pri BMWju krivi, če imaš ti napačne gume namontirane.
polene sporočil: 3.220
[#2556504] 15.10.15 10:52
Odgovori   +    3
Pa nič ni napisano kaj je zopet zgoljufanega v tem avtu. Čudi me, da ni besede o dejanskih izpustih in dejanskih porabah, skratka o dejstvih. Še vedno nategi , do kdaj?
Eni se obnašajo kot, da se ni nič zgodilo. Država pa je kar tiho, nobenih ukrepov in kontrol, kaj dejansko gospodje iz VW-ja in njihovi distributerji prodajajo?
alek14 sporočil: 10.613
[#2556513] 15.10.15 11:29 · odgovor na: jani1974 (#2556502)
Odgovori   +    4
[jani1974]
> [alek14]
> 2. BMW je pričel uporabljati "krajše" kilometre (do 4%) da bi s tem nategnil tiste, ki merijo porabo od bencinske do bencinske.

Niso pri BMWju krivi, če imaš ti napačne gume namontirane.
BTW meril sem z dvema modeloma oba stara 1 leto, homologirane originalne gume, na srednjem tlaku po navodilih proizvajalca.

Ker sem pod enakimi pogoji meril tudi VW in Audi, odstopal pa je le BMW...
chef sporočil: 2.927
[#2556516] 15.10.15 11:42 · odgovor na: polene (#2556504)
Odgovori   +    3
In kaj je po tvoje zgoljufanega in kaj naj bi po tvoje glede tega, po cemer sprasujes, ugotovil na slovenski predstavitvi novega modela? Dihaj...
usimoncic sporočil: 3.432
[#2556539] 15.10.15 12:55 · odgovor na: alek14 (#2556490)
Odgovori   +    1
[alek14]

Običajni GPS je OK za meritve hitrosti, za razdalje pa ni dovolj natančen, če ne gre za diferencialni GPS, ki uporablja še namensko posebno referenčno točko na tleh. Diferencialni GPS je natančen na 1 mm in se uporablja za meritve pomikov zemljin, vulkanov, mostov ipd.
To pa po mojem razumevanju GPS delovanja ne drži. GPS meri pozicije, iz dveh zaporednih meritev izračuna diferenco poti, iz te trenutno hitrost, s seštevanjem diferenc poti pa celotno pot. Ker je meritev časa praktično brez napake, bi morala imeti meritev razdalje in hitrosti enako relativno napako.

Diferencialni GPS je pa za določitev absolutne pozicije, ki je za razdalje in hitrosti irelevantna, saj povsod gledaš pozicijske diference.
alek14 sporočil: 10.613
[#2556577] 15.10.15 14:29 · odgovor na: usimoncic (#2556539)
Odgovori   +    0
[usimoncic]
> [alek14]
>
> Običajni GPS je OK za meritve hitrosti, za razdalje pa ni dovolj natančen, če ne gre za diferencialni GPS, ki uporablja še namensko posebno referenčno točko na tleh. Diferencialni GPS je natančen na 1 mm in se uporablja za meritve pomikov zemljin, vulkanov, mostov ipd.

To pa po mojem razumevanju GPS delovanja ne drži. GPS meri pozicije, iz dveh zaporednih meritev izračuna diferenco poti, iz te trenutno hitrost, s seštevanjem diferenc poti pa celotno pot. Ker je meritev časa praktično brez napake, bi morala imeti meritev razdalje in hitrosti enako relativno napako.

Diferencialni GPS je pa za določitev absolutne pozicije, ki je za razdalje in hitrosti irelevantna, saj povsod gledaš pozicijske diference.
Se strinjam. Tudi navadni GPS, če vzorči poligon z dovolj velikimi razmiki, lahko izdela oceno prevožene razdalje na 1% natančno.
anon-304487 sporočil: 967
[#2556582] 15.10.15 14:42 · odgovor na: chef (#2556516)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 15.10.15 12:27
Recimo, kaj si slovenski uvoznik misli o najnovejšem odkritju, ki se navezuje tudi na predstavljene nove avte VW z euro6 motorji:

"Tako je Volkswagen ameriškim oblastem sporočil, da imajo tudi avtomobili z dizelskim motorjem modelnega leta 2016 program, ki bi lahko v primeru uradnega testnega cikla sprožil poseben način delovanja motorja, s čimer bi avto proizvajal manj emisij kot med običajno vožnjo."

www.zurnal24.si/vw-s...nek-258246

Ampak potem najbrž po predstavitvi ne bi bilo kosila:))))
chef sporočil: 2.927
[#2556588] 15.10.15 14:57 · odgovor na: anon-304487 (#2556582)
Odgovori   +    0
Ne boš verjel, predstavitev tourana ni bila danes ;) Ker nisem Marty McFly, težko potujem v prihodnost, tudi denimo Vahlanda ne poznam toliko, da bi me sam poklical in rekel: "Ajga, jutri grem!" Pa hvala za skrb glede kosila, vedno pomislim tudi nate ;)
anon-304487 sporočil: 967
[#2556598] 15.10.15 15:32 · odgovor na: chef (#2556588)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 15.10.15 15:24
no no... a se ne vidi, da je tista o kosilu zgolj malce navihana šala, he he?
chef sporočil: 2.927
[#2556601] 15.10.15 15:32 · odgovor na: anon-304487 (#2556598)
Odgovori   +    0
Tudi jaz sem se pošalil ;)
anon-297342 sporočil: 416
[#2556609] 15.10.15 15:53
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-297342 15.10.2015 15:54
Podaljšan golf sportsvan (golf grand sports van?), že videni oblikovalski prijemi, vprašljivi TDI motorji, vse skupaj verjetno za ceno, ki že vključuje premijo za "nemški inženiring" (Es muss nur drei Jahren halten).

V plus mu je oblika, ki je manj škatlasta od predhodnikove.
anon-293951 sporočil: 1.660
[#2556615] 15.10.15 16:20
Odgovori   +    1
čas vnosa: 15.10.15 15:57
za ta denar si jupiš rajš renoja al pa forda
bc123a sporočil: 47.139
[#2556629] 15.10.15 17:14 · odgovor na: usimoncic (#2556539)
Odgovori   +    1
[usimoncic]
> [alek14]
>
> Običajni GPS je OK za meritve hitrosti, za razdalje pa ni dovolj natančen, če ne gre za diferencialni GPS, ki uporablja še namensko posebno referenčno točko na tleh. Diferencialni GPS je natančen na 1 mm in se uporablja za meritve pomikov zemljin, vulkanov, mostov ipd.

To pa po mojem razumevanju GPS delovanja ne drži. GPS meri pozicije, iz dveh zaporednih meritev izračuna diferenco poti, iz te trenutno hitrost, s seštevanjem diferenc poti pa celotno pot. Ker je meritev časa praktično brez napake, bi morala imeti meritev razdalje in hitrosti enako relativno napako.
Ne drzi. Tezava se ne skriva v dt, ampak v dx. Diferenciranje signala x(t), ki vsebuje visokofrekvencni sum, ojaci sum.

math.lanl.gov/Resear...diff.shtml
usimoncic sporočil: 3.432
[#2556688] 15.10.15 23:23 · odgovor na: bc123a (#2556629)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [usimoncic]
> > [alek14]
> >
> > Običajni GPS je OK za meritve hitrosti, za razdalje pa ni dovolj natančen, če ne gre za diferencialni GPS, ki uporablja še namensko posebno referenčno točko na tleh. Diferencialni GPS je natančen na 1 mm in se uporablja za meritve pomikov zemljin, vulkanov, mostov ipd.
>
> To pa po mojem razumevanju GPS delovanja ne drži. GPS meri pozicije, iz dveh zaporednih meritev izračuna diferenco poti, iz te trenutno hitrost, s seštevanjem diferenc poti pa celotno pot. Ker je meritev časa praktično brez napake, bi morala imeti meritev razdalje in hitrosti enako relativno napako.

Ne drzi. Tezava se ne skriva v dt, ampak v dx. Diferenciranje signala x(t), ki vsebuje visokofrekvencni sum, ojaci sum.

math.lanl.gov/Resear...diff.shtml
Ja, res je, del napake hitrosti se ti pri numerični integraciji izpovpreči, tako da utegne biti meritev poti še bolj natančna od hitrosti. Itak pa je daleč največja napaka GPS meritve sistemska, ki se počasi spreminja s časom in katero ti odpravi diferencialni GPS. Le-ta ne zadeva niti meritve hitrosti, niti meritve poti.

Strani: 1 2