Strani: 1

153 sporočil: 9.333
[#2553680] 04.10.15 10:12
Odgovori   +    6
Dokler je le mogoče se znanje ceni,
izkušnje pa itak nikoli niso poceni,
ljudje take sorte so dosti več vredni.

Sodražan
bc123a sporočil: 48.253
[#2553689] 04.10.15 12:30
Odgovori   +    14
Ne povsem, 68-letni Nemec ostaja trdno v sedlu, saj je ob odhodu iz vrha Volkswagna zadržal štiri pomembne položaje. Ostal je predsednik Audija, proizvajalca tovornjakov MAN in na novoustanovljenega holdinga Truck&Bus.
Kljub temu da ga preiskujejo kriminalisti? No, toliko o nemskem "ordnung und disziplin".

Slovenija je vcasih bolj podobna nemciji, kot nam priznavajo...
anon-268539 sporočil: 2.339
[#2553701] 04.10.15 14:29
Odgovori   +    4
"Winterkorn ostal za krmilom, posredno vodi tudi Porsche Slovenija"

Seveda, zakaj ne? Preiskava poteka in ko bodo podani izledki, se bo naprej ukrepalo.
V vsaki normalni in pravno urejeni državi je tako: domneva nedolžnosti, vse do pravnomočne sodbe, ni samo nek pravni formalizem, ampak jo je dobro razumeti in udejanjati tudi v praksi. Ker imajo s tem probleme celo določeni pravniki in politiki, ni čudno, da je med preprostim ljudstvom toliko več zmede v glavah.
V Sloveniji je preveč razpasen lažni egalitarizem in tudi medijski linč ji ni tuj, še posebno, če gre za premožne in/ali določenim neprijetne posameznike...
bc123a sporočil: 48.253
[#2553704] 04.10.15 14:43 · odgovor na: anon-268539 (#2553701)
Odgovori   +    9
[komendator]
"Winterkorn ostal za krmilom, posredno vodi tudi Porsche Slovenija"

Seveda, zakaj ne? Preiskava poteka in ko bodo podani izledki, se bo naprej ukrepalo.
V vsaki normalni in pravno urejeni državi je tako: domneva nedolžnosti, vse do pravnomočne sodbe, ni samo nek pravni formalizem, ampak jo je dobro razumeti in udejanjati tudi v praksi.
Ne bluzi. V zahodnem svetu je najbolj normalno da se ob taksnem skandalu predsednik uprave umakne iz vseh funkcij, saj nikoli ni povsem jasno, kje bi lahko prislo do konflikta interesov. Kako je on se vedno lahko sef Audija, ce bo preiskava prej ali slej segla v audi in zahtevala kooperacijo tam zaposlenih?
anon-268539 sporočil: 2.339
[#2553709] 04.10.15 15:22 · odgovor na: bc123a (#2553704)
Odgovori   +    4
[bc123a]
> [komendator]
> "Winterkorn ostal za krmilom, posredno vodi tudi Porsche Slovenija"
>
> Seveda, zakaj ne? Preiskava poteka in ko bodo podani izledki, se bo naprej ukrepalo.
> V vsaki normalni in pravno urejeni državi je tako: domneva nedolžnosti, vse do pravnomočne sodbe, ni samo nek pravni formalizem, ampak jo je dobro razumeti in udejanjati tudi v praksi.

Ne bluzi. V zahodnem svetu je najbolj normalno da se ob taksnem skandalu predsednik uprave umakne iz vseh funkcij, saj nikoli ni povsem jasno, kje bi lahko prislo do konflikta interesov. Kako je on se vedno lahko sef Audija, ce bo preiskava prej ali slej segla v audi in zahtevala kooperacijo tam zaposlenih?
Oprosti, žal nisem izvedenec za »zahodni svet«, še manj za »normalnega«. Lepo, da te skrbi za Audi… A si delničar?
anon-154207 sporočil: 7.023
[#2553710] 04.10.15 15:49
Odgovori   +    5
Tale model je pa skoraj tako zaščiten kot uslužbenci JS Slovenistana.
Pa tudi kot bančniki, bivši udbovci, čuvaji 'tekovina', nasprotniki JJ, politiki, sindikalisti, prijatelji in podrepniki velikega poglavarja in fevdalnega gospoda Kratka nožica in kar je še podobne *******.
Zgleda, da tudi v Nemčiji vsaka svinjarija še ni (ali pa ni več) kaznivo dejanje. Dokler bo tako ne bo nič bolje, le še slabše v vseh pogledih.

Al Germania press
pobalin sporočil: 14.456
[#2553716] 04.10.15 17:26 · odgovor na: bc123a (#2553689)
Odgovori   +    3
[bc123a]
Slovenija je vcasih bolj podobna nemciji, kot nam priznavajo...
To je nemogoče. Samo posamezni primeri v Nemčiji so podobni Sloveniji. :-)

Sicer je pa avtor površno prevedel funkcije Winterkorna. V Audi AG, Volkswagen Truck & Bus GmbH in mogoče še kje je Winterkorn predsednik nadzornega odbora, kar mu je najbrž pripadlo glede na položaj šefa VAG, zato domnevam, da je samo vprašanje časa, kdaj ga bo uradno zamenjal Müller.

V PSE je res še vedno predsednik uprave PSE. Ampak tam ne hitijo npr. z ažuriranjem internetne strani, saj Winterkorna še vedno vodijo tudi kot predsednika uprave VW, Müllerja pa kot šefa Porsche AG.
Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Martin Winterkorn
Diplom-Ingenieur
Vorsitzender des Vorstands der Porsche Automobil Holding SE
Vorsitzender des Vorstands der Volkswagen AG
Mitglied des Vorstands der Volkswagen AG
Geschäftsbereich Konzern Forschung und Entwicklung
Matthias Müller
Diplom-Informatiker
Strategie und Unternehmensentwicklung
Mitglied des Vorstands der Porsche Automobil Holding SE
Vorsitzender des Vorstands der Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG
www.porsche-se.com/p...tiveboard/
anon-237381 sporočil: 924
[#2553723] 04.10.15 17:45 · odgovor na: anon-154207 (#2553710)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-237381 04.10.2015 17:48
Dejstvo je, da je Winterkorn predsednik uprave šele nekaj mesecev. 2.0 TDI motorje in software pa so razvili med letoma 2000 in 2005.

Čepraj je kot predsednik uprave objektivno moralno odgovoren zelo verjetno ni kriminalno odgovoren, če ni bil on takrat v veji poveljevanja, ki je sprejela to odločitev.

Če bi to odkrili nekaj let prej, bi moral oditi Piëch.
bc123a sporočil: 48.253
[#2553726] 04.10.15 18:24 · odgovor na: pobalin (#2553716)
Odgovori   +    1
[pobalin]
> [bc123a]
> Slovenija je vcasih bolj podobna nemciji, kot nam priznavajo...

To je nemogoče. Samo posamezni primeri v Nemčiji so podobni Sloveniji. :-)

Sicer je pa avtor površno prevedel funkcije Winterkorna. V Audi AG, Volkswagen Truck & Bus GmbH in mogoče še kje je Winterkorn predsednik nadzornega odbora, kar mu je najbrž pripadlo glede na položaj šefa VAG, zato domnevam, da je samo vprašanje časa, kdaj ga bo uradno zamenjal Müller.

Vseeno bi pricakoval da bi odstopil "iz vseh funkcij v koncernu VW", ne pa da ga je moral nadzorni svet dobesedno odnesti skozi vrata (pa se to samo za taglavno funkcijo).
bc123a sporočil: 48.253
[#2553727] 04.10.15 18:28 · odgovor na: anon-237381 (#2553723)
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: bc123a 04.10.2015 18:31
[leoncc]
Dejstvo je, da je Winterkorn predsednik uprave šele nekaj mesecev. 2.0 TDI motorje in software pa so razvili med letoma 2000 in 2005.

Čepraj je kot predsednik uprave objektivno moralno odgovoren zelo verjetno ni kriminalno odgovoren, če ni bil on takrat v veji poveljevanja, ki je sprejela to odločitev.

Če bi to odkrili nekaj let prej, bi moral oditi Piëch.
CEO Volkswagna je bil od 2007!

Saj ni edini skandal tole goljufanje z motorji. Ravno tak skandal je obvescanje delnicarjev. Uprava je ze leto in pol vedela, da so jih odkrili (izsledki univerze v Virginiji so bili javno objavljeni priblizno tak cas nazaj na javni konferenci, kjer so predstavniki VW celo sprasevali avtorje o njihovi metodologiji merjenja).

Potem je sledilo eno leto natezanja z EPA. Ki jim je ze nekaj casa nazaj zagrozila da ne bo izdala dovoljenja za prodajo dizlov letnik 2016 v USA.

A ni to zadnji normalni trenutek, da obvestis delnicarje?

Pa tudi tega ni storil volkswagen, ki je priznal to samo EPA, in pocakal na PR od EPA, ki je zadevo obelodanila, namesto da bi to sporocil sam.

p. nisem delnicar, a me stvar noro spominja na slovenske firme. slovenija d.d., nemcija d.d.

In kot sem ze rekel, sploh nisem presenecen da so vecji dobavitelji nemske avtoindustrije vse tajkunizirane ali ex-tajkunizirane firme. Zgleda da je tak nacin dela nemcem vsec.
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2553800] 05.10.15 09:56
Odgovori   +    3
čas vnosa: 05.10.15 09:44
za svoje delo je dobil 28 milijonov evrov odpravnine iz naslova dodatnega pokojninskega zavarovanja, ki mu pripada ne glede na razlog odhoda iz podjetja. Obenem si Winterkorn obeta še izplačilo dveh letnih plač v skupni vrednosti 33 milijonov evrov in konec?
Perverzija. Če razumem, da si človek, ki vodi koncern, ki ustvarja milijarde dobička, zasluži lep kos pogače, pa ne razumem, zakaj bi moral dobivati odpravnine v primeru lastnega odstopa ali krivdne razrešitve, ko enkrat spoka iz tega koncerna. Poleg tega - 28 mio EUR pokojnine, samo iz naslova vodenja VW (verjetno ima še druge zaloge na istem kontu)????

Ta del sodobnega kapitalizma nima nobene zveze ne s pravičnostjo, ne z nagrajevanjem uspešnih. Je zrcalna skrajnost logiki enakih želodcev.
anon-184333 sporočil: 4.775
[#2553922] 05.10.15 17:32
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-184333 05.10.2015 17:38
"... ostaja za krmilom Volkswagna preko štirih pomembnih funkcij"

Goljufanje se je začelo zato, ker novi motorji niso dosegali okoljskih standardov. Če bi vsi lastniki teh avtomobilov zaradi tega morali vsako leto ob registraciji plačevati okoljski davek bi ga hitro odneslo tja kjer ni muh.

Strani: 1