Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Bodo umazani posli VW ogrozili nemško industrijo?
Strani: 1
sporočil: 6.303
Nemci niso nategovali samo z izpusti, ampak tudi s cenami. Umazane
"clean dizle" so prodajali po bistveno višjih cenah od konkurence,
ravno zato ker naj bi bili tako izredno čisti. Upam, da bodo vsaj
pocenili očitno precenjene avtomobile, oziroma bistveno pocenili
vsaj "clean" dizle.
sporočil: 89
»Made in Germany" je bilo napisano
pod tem napisaom na izdelkom pa made in prc
falkenman, in razna druga kao nemška orodja
ki jih kupite v hoferju in lidliu, bauhausu, itd itd
no shit
pod tem napisaom na izdelkom pa made in prc
falkenman, in razna druga kao nemška orodja
ki jih kupite v hoferju in lidliu, bauhausu, itd itd
no shit
sporočil: 8
čas vnosa: 25.09.15 11:12
"Evropski levičarji in zeleni so bili preveč zaposleni z očitki
Američanom, ker ne želijo ratificirati kjotskega protokola za
zmanjšanje izpustov, da bi opazili nemško goljufanje. "
Nevem kaj ima sedaj evropska levica in zelene stranke s tem? Zakaj potem clanek ne ocita evropski desnici (predvsem nemski) da ze vec kot desetletje prakticno blokira sprejem evropskih predpisov, ki bi dizle bolj omejila (podobno kot je v ZDA, kjer morajo dizli preprosto dosegati enake standarde kot bencinski motorji). Biti lev ali biti desen - ta afera nima s tem nic. ZDA in Japonska, za katere lahko mirno recemo da so bolj desne od Evrope, imata obe stroge omejitve za dizle (mislim da jih na Japonskem sploh ni).
Je pa res zanimivo, da Amerika s svojimi bolj sproscenimi okoljskimi predpisi, ve da so dizli pravzaprav zelo svinjski motorji (poraba gor ali dol)
Nevem kaj ima sedaj evropska levica in zelene stranke s tem? Zakaj potem clanek ne ocita evropski desnici (predvsem nemski) da ze vec kot desetletje prakticno blokira sprejem evropskih predpisov, ki bi dizle bolj omejila (podobno kot je v ZDA, kjer morajo dizli preprosto dosegati enake standarde kot bencinski motorji). Biti lev ali biti desen - ta afera nima s tem nic. ZDA in Japonska, za katere lahko mirno recemo da so bolj desne od Evrope, imata obe stroge omejitve za dizle (mislim da jih na Japonskem sploh ni).
Je pa res zanimivo, da Amerika s svojimi bolj sproscenimi okoljskimi predpisi, ve da so dizli pravzaprav zelo svinjski motorji (poraba gor ali dol)
sporočil: 1.284
Volkswagen bo preklopil iz olja na strom,tukaj si ne bo vec
opomogel,prevec bi stalo,namrec.
Je pa to nov izziv za svetovno avtomobilsko industrijo in za nas uporabnike.
Je pa to nov izziv za svetovno avtomobilsko industrijo in za nas uporabnike.
sporočil: 3.976
[malekz]Ne vem od kod ideja, da so ameriški okoljski predpisi kar počez bolj sproščeni.
Je pa res zanimivo, da Amerika s svojimi bolj sproscenimi okoljskimi predpisi, ve da so dizli pravzaprav zelo svinjski motorji (poraba gor ali dol)
Ravno v ZDA so že pred 40 in več leti začeli z regulativo glede emisij izpustov avtomobilskih motorjev, ker so imeli v večjih mestih hude probleme s smogom (najbolj razvpit primer je LA).
Res pa je, da so se oni ukvarjali z izpusti dejansko škodljivih snovi, ne pa z izpusti CO2, ki je povsem nenevaren oziroma celo koristen (rastlinice bolje uspevajo). CO2 je škodljiv samo v glavah tistih, ki se se pustili nategniti z izmišljeno pravljico o globalnem segrevanju.
sporočil: 182
[bozga]No kolikor razumem je bila tudi velika večina konkurence čista samo na papirju, ker so bile številke dosežene s sfrizirani avti na zlobiranem prelahkem testu (NEDC).
Nemci niso nategovali samo z izpusti, ampak tudi s cenami. Umazane "clean dizle" so prodajali po bistveno višjih cenah od konkurence, ravno zato ker naj bi bili tako izredno čisti. Upam, da bodo vsaj pocenili očitno precenjene avtomobile, oziroma bistveno pocenili vsaj "clean" dizle.
Predvidoma so dolžni zadevo sanirat, ampak v Evropi verjetno le do te mere da bodo avti šli čez isti test brez očitne goljufije.
Zares čisti dizli, ki bodo meje emisij izpolnjevali tudi v normalni vožnji, verjetno pridejo šele z naslednjim eurotom (sicer za vzorec jih je že zdaj). Ker kaže da je delujoč čistilni sistem drag, bodo predvidoma dražji in manj konkurenčni, zlasti pri manjših motorjih.
Že prodani EURO 5 in 6 dizli pa se bodo pocenili, ker jih bodo banali iz mestnih središč, enako kot ponekod že zdaj starejše od EURO 5. Nova priložnost za avtomobilsko industrijo, hehe.
Btw tudi moderni visokotlačni bencinarji so začeli kadit več kot bi smeli in imajo podoben problem, le da je menda rešljiv z manj stroški.
Strani: 1