Strani: 1 2

berneticd sporočil: 584
[#2551428] 24.09.15 08:38 · odgovor na: (#2551423)
Odgovori   +    6
vedo kako financirati proizvodnjo, kako povečati prodajo, kako nabaviti opremo, marketing. Verjemi, ne vedo za vsak vijak, pač zaupal je razvoju
bigl sporočil: 13.696
[#2551429] 24.09.15 08:42 · odgovor na: (#2551423)
Odgovori   +    6
[gsavli]
> Martin Winterkorn, je včeraj po kriznem sestanku z nadzornim svetom podal odstopno izjavo - šokiran in nevedoč goljufije.

ne morem mimo, ne da bi se vprašal (ob stalno ponavljajočih se takih "zagovorih"), kaj taki obersti sploh vedo? to, koliko imajo plače in drugega nič? če tak tip ne ve ničesar o tem, kaj proizvajajo in kako in mu tega po njegovem mnenju očitno ni treba vedeti, kaj mora potem vedeti tak šef giganta s par deset ali par stotisoč zaposlenimi?
Pogovor dveh moških iz neke nemške zgodbice teče nekako takole: "koliko imaš, praša prvi. 4000 odgovori drugi in vpraša zakaj. Rabil bi jih 800. Koliko lahko pogrešaš? Sprašuje prvi. Dobro dobiš jih 1000 odgovori drugi.
Gre za pogovor dveh generalov o vojakih, ki nimajo nobene šanse preživetja.
O takšnih strateških zadevah se pogovarjajo generali......navzdol ne gledajo, samo navzgor in naprej, recimo. Tam so njihovi cilji. Lep dan.
alek14 sporočil: 10.613
[#2551430] 24.09.15 08:47
Odgovori   +    2
Winterkorn je povelje Skupine Volkswagen prevzel leta 2007, pred tem je bil šef Audija. V zadnjih osmih letih je prodajo vozil vseh znamk Skupine Volkswagen povečal za 77 odstotkov na 10,2 milijona.
To je dosegel z goljufijo, pa ni vedel? :)
alek14 sporočil: 10.613
[#2551432] 24.09.15 08:51 · odgovor na: berneticd (#2551428)
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: alek14 24.09.2015 08:54
[berneticd]
vedo kako financirati proizvodnjo, kako povečati prodajo, kako nabaviti opremo, marketing. Verjemi, ne vedo za vsak vijak, pač zaupal je razvoju
To je logika slovenskega administrativnega delavca na vodilnem položaju. :)

Nemški vodilni nameščenci poznajo skoraj vsak vijak na novih avtih.
Nekateri večino časa nosijo delovne halje in tako kot včasih Steve Jobs z drugimi inženirji visijo v razvojnih laboratorijih, kjer nastaja cutting edge. Kako pa mislite, da smo Slovenci samo Tier2/3 dobavitelji?
In zakaj je dodana vrednost pri nas tako nizka? Nemški vodje družinskih firm (ala VW) so izjemno involvirani v nastanek tehničnih rešitev.
usimoncic sporočil: 3.432
[#2551437] 24.09.15 09:06 · odgovor na: alek14 (#2551432)
Odgovori   +    5
[alek14]
> [berneticd]
> vedo kako financirati proizvodnjo, kako povečati prodajo, kako nabaviti opremo, marketing. Verjemi, ne vedo za vsak vijak, pač zaupal je razvoju

To je logika slovenskega administrativnega delavca na vodilnem položaju. :)

Nemški vodilni nameščenci poznajo skoraj vsak vijak na novih avtih.
Nekateri večino časa nosijo delovne halje in tako kot včasih Steve Jobs z drugimi inženirji visijo v razvojnih laboratorijih, kjer nastaja cutting edge. Kako pa mislite, da smo Slovenci samo Tier2/3 dobavitelji?
In zakaj je dodana vrednost pri nas tako nizka? Nemški vodje družinskih firm (ala VW) so izjemno involvirani v nastanek tehničnih rešitev.
Predvsem pa se je potrebno vprašati, zakaj ni zadevi hotel priti do konca že takoj po prvih namigih, da VW goljufa pri izpustih, če že prej res kao ni nič vedel.
153 sporočil: 7.541
[#2551447] 24.09.15 09:26
Odgovori   +    1
V sodobnem času, že kar splošno
sprejemljivega in vsesplošnega
zavajanja, so tehnične - torej
merljive resnice, ko se do njih
ta pravi dokoplje, nepopustljive
krojilke zasičenega trga olike.

Sodražan
Endimion sporočil: 6.977
[#2551448] 24.09.15 09:27 · odgovor na: usimoncic (#2551437)
Odgovori   +    9
Če sem prav razbral iz medijev je ICCT VW soočil z rezultati preiskave, in obljubil rešitev.

To so najprej storili gentlemansko. Ko na ponovnem testu ni bilo kot je bilo obljubljeno, se je ICCT obrnil na EPA agencijo. To pa je tam batina. In ti so jih nabili na zelo debel kol.

In poleg VW ki je zavajal z ono spremembo programja v ECU-ju, me zanima koliko dizel avtomobilov bi sploh opravilo On-Road test. Vsi so stestirani le v laboratorijskih pogojih.

Avtomobili počasi prehajajo v fazo, kjer so letala. In vsak feler v letalski industriji je imel precej krvav račun. S tem, da so danes avtomobili kao pametni, obstajajo infotainmenti, pa updejti software-a pa firmware-a preko GSM ali Wi-Fi omrežij. Še malo pa bo moral imeti avto 2 voznika. En bo na vse displeye gledal, pa gumbke pritiskal, eden pa ven gledal in obračal volan. IN notri bo črna škrinja, ki bo snemala vse živo, za potrebe policije in zavarovalnic. Iz jebene vožnje bomo naredili znanost. In to preveliko, za običajnega uporabnika.

Nekaj vrstic kode, pa je avto sam štelal kontrolo emisij dušikovih oksidov? Nisem prepričan, če se želim v nekem doglednem času vsest v avto, ki bi sam križaril po cesti...
bigl sporočil: 13.696
[#2551462] 24.09.15 09:35 · odgovor na: alek14 (#2551432)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: bigl 24.09.2015 09:37
[alek14]
> [berneticd]
> vedo kako financirati proizvodnjo, kako povečati prodajo, kako nabaviti opremo, marketing. Verjemi, ne vedo za vsak vijak, pač zaupal je razvoju

To je logika slovenskega administrativnega delavca na vodilnem položaju. :)

Nemški vodilni nameščenci poznajo skoraj vsak vijak na novih avtih.
Nekateri večino časa nosijo delovne halje in tako kot včasih Steve Jobs z drugimi inženirji visijo v razvojnih laboratorijih, kjer nastaja cutting edge. Kako pa mislite, da smo Slovenci samo Tier2/3 dobavitelji?
In zakaj je dodana vrednost pri nas tako nizka? Nemški vodje družinskih firm (ala VW) so izjemno involvirani v nastanek tehničnih rešitev.
Vprašaj recimo generalnega Krke, če ve kaj vse zmiksajo farmacevti v posamezne tabletke, al pa generalnega Gorenja, če ve za kak šrauf v izdelku xy. Verjetno ne, verjetno tudi vseh izdelkov, ki jih njihove firme prodajajo ne poznata. Človek ne more vsega vedet, racionalno pri človeku je, da se ukvarja z bistvenimi zadevami:-). Lep dan.

P.S. V manjših firmah pa to zagotovo vedo.
anon-203265 sporočil: 19
[#2551463] 24.09.15 09:38 · odgovor na: bigl (#2551462)
Odgovori   +    0
Torej tako ali drugačno krajo, vsaj pri nas. :)
Endimion sporočil: 6.977
[#2551466] 24.09.15 09:43 · odgovor na: Endimion (#2551448)
Odgovori   +    3
In zadeva bo za evropske proizvajalce dizelskih vozil lahko ratala še grša:

www.theicct.org/site...141013.pdf

od 15 testiranih evropskih vozil je samo ENO izpolnilo EURO6 Standard. In ker so vsa vozila certificirana za ta standard, je grozljivo še to, da jih 13 ne izpolnjuje niti EURO 5 limita. Govorim zgolj o emisijah dušikovih oksidov...

Test je izvedla ista organizacija,ki je na kol nataknila VW.
anon-268539 sporočil: 2.339
[#2551469] 24.09.15 09:55
Odgovori   +    2
"Danes že nekdanji prvi mož Volkswagna, Martin Winterkorn, je včeraj po kriznem sestanku z nadzornim svetom podal odstopno izjavo - šokiran in nevedoč goljufije."

Ni prav, da se vsakega takoj osumi in vnaprej diskreditira. Možakar je v zrelih letih in je v življenju nekaj dosegel. Spoštovanje!
V Sloveniji dobesedno razsaja virus paranoje in nezaupanja. Več kot razumljivo, toda v vseh pravno kultiviranih okoljih se vpletenost (in krivda) dokazuje v postopkih. Če je to sploh potrebno.
bigl sporočil: 13.696
[#2551470] 24.09.15 09:58 · odgovor na: Endimion (#2551466)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: bigl 24.09.2015 09:58
[Endimion]
In zadeva bo za evropske proizvajalce dizelskih vozil lahko ratala še grša:

www.theicct.org/site...141013.pdf

od 15 testiranih evropskih vozil je samo ENO izpolnilo EURO6 Standard. In ker so vsa vozila certificirana za ta standard, je grozljivo še to, da jih 13 ne izpolnjuje niti EURO 5 limita. Govorim zgolj o emisijah dušikovih oksidov...

Test je izvedla ista organizacija,ki je na kol nataknila VW.
To je samo dokaz, da je dizl zelo problematičen za čiščenje, ne samo ogljika in dušika. Ampak to je sedaj udarna tema. Nano delcev pa je še: ne vprašat koliko.....Dizlu se torej ne piše lepa, mislim poceni prihodnost z eko vidika. Lep dan.
Vinci sporočil: 5.673
[#2551472] 24.09.15 10:01 · odgovor na: bigl (#2551462)
Odgovori   +    3
[bigl]
Vprašaj recimo generalnega Krke, če ve kaj vse zmiksajo farmacevti v posamezne tabletke, al pa generalnega Gorenja, če ve za kak šrauf v izdelku xy. Verjetno ne, verjetno tudi vseh izdelkov, ki jih njihove firme prodajajo ne poznata. Človek ne more vsega vedet, racionalno pri človeku je, da se ukvarja z bistvenimi zadevami:-). Lep dan.

P.S. V manjših firmah pa to zagotovo vedo.
Če neka tableta ne dobi dovoljenja za prodajo, leto kasneje ga pa dobi, potem verjetno ve, kaj je zmiksano not in kaj so naredili, da je po novem fajn, prej pa ni bila fajn.

Seveda človek ne more vsega vedeti, ampak tale ameriška zgodba pri VW je dovolj specifična, da bi skorajda moral biti z njo seznanjen.
bc123a sporočil: 47.139
[#2551474] 24.09.15 10:04 · odgovor na: (#2551423)
Odgovori   +    1
[gsavli]
> Martin Winterkorn, je včeraj po kriznem sestanku z nadzornim svetom podal odstopno izjavo - šokiran in nevedoč goljufije.

ne morem mimo, ne da bi se vprašal (ob stalno ponavljajočih se takih "zagovorih"), kaj taki obersti sploh vedo? to, koliko imajo plače in drugega nič? če tak tip ne ve ničesar o tem, kaj proizvajajo in kako in mu tega po njegovem mnenju očitno ni treba vedeti, kaj mora potem vedeti tak šef giganta s par deset ali par stotisoč zaposlenimi?
winterkorn je baje bil "hands-on" sef, ki se je ponasal s tem, da dobro razume avtomobilsko tehnologijo.

kar mu je lahko sedaj velika velika cokla za vratom v kriminalisticni preiskavi.

Winterkorn studied metallurgy and metal physics at the University of Stuttgart from 1966 to 1973. From 1973 to 1977 he was a PhD student at the Max-Planck-Institute for Metal Research and Metal Physics, where he received his doctorate in 1977.

Winterkorn embarked on his career in 1977, as a specialist assistant in the research division "Process Engineering" at Robert Bosch GmbH.[4] From 1978 to 1981, he headed the refrigerant compressor development group "Substances and Processes" at Robert Bosch and Bosch-Siemens-Hausgeräte GmbH.
bc123a sporočil: 47.139
[#2551475] 24.09.15 10:04 · odgovor na: alek14 (#2551430)
Odgovori   +    2
[alek14]
>Winterkorn je povelje Skupine Volkswagen prevzel leta 2007, pred tem je bil šef Audija. V zadnjih osmih letih je prodajo vozil vseh znamk Skupine Volkswagen povečal za 77 odstotkov na 10,2 milijona.

To je dosegel z goljufijo, pa ni vedel? :)
ali pa z "plima dviguje vse colne"
bc123a sporočil: 47.139
[#2551476] 24.09.15 10:05 · odgovor na: alek14 (#2551432)
Odgovori   +    1
[alek14]
In zakaj je dodana vrednost pri nas tako nizka? Nemški vodje družinskih firm (ala VW) so izjemno involvirani v nastanek tehničnih rešitev.
drzi. tale winterkorn je imel PhD iz metalurgije.

sedaj ga lahko za ta PhD obesijo za vrat...
klemenstp sporočil: 2.547
[#2551477] 24.09.15 10:05 · odgovor na: Endimion (#2551466)
Odgovori   +    1
[Endimion]
In zadeva bo za evropske proizvajalce dizelskih vozil lahko ratala še grša:

www.theicct.org/site...141013.pdf

od 15 testiranih evropskih vozil je samo ENO izpolnilo EURO6 Standard. In ker so vsa vozila certificirana za ta standard, je grozljivo še to, da jih 13 ne izpolnjuje niti EURO 5 limita. Govorim zgolj o emisijah dušikovih oksidov...

Test je izvedla ista organizacija,ki je na kol nataknila VW.
Tole je pa zastrašujoče. Hvala za link.
bc123a sporočil: 47.139
[#2551478] 24.09.15 10:06 · odgovor na: Endimion (#2551448)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: bc123a 24.09.2015 10:06
[Endimion]
Če sem prav razbral iz medijev je ICCT VW soočil z rezultati preiskave, in obljubil rešitev.

To so najprej storili gentlemansko. Ko na ponovnem testu ni bilo kot je bilo obljubljeno, se je ICCT obrnil na EPA agencijo. To pa je tam batina. In ti so jih nabili na zelo debel kol.

In poleg VW ki je zavajal z ono spremembo programja v ECU-ju, me zanima koliko dizel avtomobilov bi sploh opravilo On-Road test. Vsi so stestirani le v laboratorijskih pogojih.

Avtomobili počasi prehajajo v fazo, kjer so letala. In vsak feler v letalski industriji je imel precej krvav račun. S tem, da so danes avtomobili kao pametni, obstajajo infotainmenti, pa updejti software-a pa firmware-a preko GSM ali Wi-Fi omrežij. Še malo pa bo moral imeti avto 2 voznika. En bo na vse displeye gledal, pa gumbke pritiskal, eden pa ven gledal in obračal volan. IN notri bo črna škrinja, ki bo snemala vse živo, za potrebe policije in zavarovalnic. Iz jebene vožnje bomo naredili znanost. In to preveliko, za običajnega uporabnika.

Nekaj vrstic kode, pa je avto sam štelal kontrolo emisij dušikovih oksidov? Nisem prepričan, če se želim v nekem doglednem času vsest v avto, ki bi sam križaril po cesti...
Nekateri na to ze dolgo casa opozarjamo... pa ravno Winterkorn se je bahal, da bo iz avta naredil mobilni telefon?
berneticd sporočil: 584
[#2551480] 24.09.15 10:10 · odgovor na: alek14 (#2551432)
Odgovori   +    3
no, to je komentar lastnika podjetja, Slovenca ja. Ki je več let samostojen.
Še vsak velik proizvajalec se sooča z podobnimi "izpusti", ker ne moreš imet vse pod kontrolo.
Izvoli, obleci haljo, pa se samo sprehodi skozi proizvodno halo Renaulta (ki je velik kot mali pododdelek v Volksburgu), pa probaj imet kaj pod nadzorom.
bigl sporočil: 13.696
[#2551482] 24.09.15 10:15 · odgovor na: (#2551473)
Odgovori   +    2
[gsavli]
> [komendator]
> "Danes že nekdanji prvi mož Volkswagna, Martin Winterkorn, je včeraj po kriznem sestanku z nadzornim svetom podal odstopno izjavo - šokiran in nevedoč goljufije."
>
> Ni prav, da se vsakega takoj osumi in vnaprej diskreditira. Možakar je v zrelih letih in je v življenju nekaj dosegel. Spoštovanje!
> V Sloveniji dobesedno razsaja virus paranoje in nezaupanja. Več kot razumljivo, toda v vseh pravno kultiviranih okoljih se vpletenost (in krivda) dokazuje v postopkih. Če je to sploh potrebno.

dosegel je 40 mrd velik morebitni instantni minus na bilancah VWja. Z načrtno goljufijo, ne z zaplezanjem z napačnimi odločitvami.

slovenci smo(ste) radi izjemno apologetski, ko to ni na mestu (načrtne goljufije in posledice zaradi tega) in izjemno napadalni, kot to ni na mestu (napačna odločitev in posledice zaradi tega).
Vsega vajene američane ne moreš enostavno navlečt, da jim prodaš 11 miljonov komadov avtomobilov, ne da bi ti vedeli za alternativo, ki jo VW ponuja v svojih dizlih. Če je program takšen, da omogoča nižje cifre na testih, jih tudi med vožnjo. Homologacijo niso menda delali na Luni. Kot bi menjaval med vožnjo prednji pogon na štirikolesni, si razlagam, verjetno narobe. Lep dan.
premza sporočil: 1.927
[#2551485] 24.09.15 10:25 · odgovor na: Endimion (#2551466)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: premza 24.09.2015 10:28
[Endimion]
In zadeva bo za evropske proizvajalce dizelskih vozil lahko ratala še grša:

www.theicct.org/site...141013.pdf

od 15 testiranih evropskih vozil je samo ENO izpolnilo EURO6 Standard. In ker so vsa vozila certificirana za ta standard, je grozljivo še to, da jih 13 ne izpolnjuje niti EURO 5 limita. Govorim zgolj o emisijah dušikovih oksidov...

Test je izvedla ista organizacija,ki je na kol nataknila VW.
Na koncu zadeva ne bo tako grda. Prah se bo malo polegel, ljudjem bodo vrgli kako novo kost, EURO5, EURO6 in EURO7 meje bodo malo popravili in življenje bo spet lepo.
Volkswagen je "Too big to fail". Če bo treba bomo tudi davkoplačevalci pomagali. V krizi so tudi dobivali subvencije za vsak prodan avto. No ja, formalno so jih dobivali kupci, ampak denar je šel pa Volkswagnu.

Med krizo se je govorilo kako so banke "Too big to fail" in bi jih bilo treba "razbiti". Ko so davkoplačevalci odvezali mošnjičke, pa se je na to kar pozabilo. V naslednji krizi bo vse "Too big to fail".
Endimion sporočil: 6.977
[#2551486] 24.09.15 10:25 · odgovor na: bigl (#2551470)
Odgovori   +    4
Seveda je.

S tem sem se srečal na faxu ko smo simulirali zgorevanje v di motorju. In gospa termodinamika je vedno znova dokazovala da so emisije nox-ov korelirane z obremenitvijo oziroma srednjim efektivnim tlakom v valju.

In ta mora bit pri motorjih z manjso kubaturo v istem vozilu visji kot pa pri motorju z vecjo gibno prostornino. Pri enakem vozilu in enakem rezimu voznje morata oba motorja na vztrajnik metati enako stevilo kilowattov.

Zato me to da sta passat in jetta prebijala meje z 2.0 motorjem, bmw z 3.0 motorjem pa ne, niti pretirano ne cudi. Cudi me da sta merila tako močno prebijala...

In prihajamo do problema. Lab testi bojda pokaže da lahko avto industrija izdela vozilo ki ustreza nekim postavljenim ekološkim merilom.. To potem zapišejo v EURO uredbe. Se naredi test na cesti je pa "O pizda tega pa nismo predvideli". In ta zajeb imajo na obeh straneh atlantika. Kot bi letala trstirali samo na letalski pisti.

Okol VW pa vse to močno spominja na Ford Pinto afero. Tisti avtomobilčki niso tako množično v luft leteli. Tezava je bila da je vodstvo VEDELO za možnost da lahko a je ocenilo da je ceneje plačevat odškodnine in dat na cesto nevaren avto, kot pa imet strošek s spremembo zasnove avtomobila.

VW avti sicer niso nevarni za voznjo. A v obeh primerih gre za corporate negligence in tam USA ne pozna milosti. Kazen sicer ne bo 18 miljard (to VW pokoplje). Bo pa celokupen strošek tega zajeba imel 9 ničel. In spredaj ne bodo samo nule...
matjazfinance sporočil: 2.468
[#2551487] 24.09.15 10:25 · odgovor na: bc123a (#2551478)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: matjazfinance 24.09.2015 10:27
[bc123a]
pa ravno Winterkorn se je bahal, da bo iz avta naredil mobilni telefon?
Če se kot ljubitelj avtomobilov malo pošalim: avtomobilski bogovi so ga takoj kaznovali za tako blasfemično čvekanje :)

BTW, enem članku (link spodaj) je v komentarjih na članek nekdo napisal, kako je po vsej verjetnosti VW računalnik "vedel" da je na testiranju in ne na običajni vožnji):
"The evening news last night showed how the system detects that the car is undergoing an emissions test. Dead simple really. It compares the speed of the front wheels to the rear. If the front wheels are spinning and the rears are not, it concludes the car is on a dyno and turns on the emissions controls"

www.curbsideclassic..../#comments
bc123a sporočil: 47.139
[#2551488] 24.09.15 10:26 · odgovor na: matjazfinance (#2551487)
Odgovori   +    1
[matjazfinance]
> [bc123a]
> pa ravno Winterkorn se je bahal, da bo iz avta naredil mobilni telefon?

Če se kot ljubitelj avtomobilov malo pošalim: avtomobilski bogovi so ga takoj kaznovali za tako blasfemično čvekanje :)

BTW, enem članku (link spodaj) je v komentarjih na članek nekdo napisal, kako je po vsej verjetnosti VW računalnik "vedel da je na testiranju in ne na običajni vožnji):
"The evening news last night showed how the system detects that the car is undergoing an emissions test. Dead simple really. It compares the speed of the front wheels to the rear. If the front wheels are spinning and the rears are not, it concludes the car is on a dyno and turns on the emissions controls"

www.curbsideclassic..../#comments
vredno vseh 18 miljard kazni...
pcs sporočil: 5.238
[#2551490] 24.09.15 10:28 · odgovor na: (#2551465)
Odgovori   +    1
[gsavli]
hmmm. če bi bil jaz generalni Krke, bi zagotovo želel vedeti vse o produktih, ki jih proizvajamo in kaj gre notri. ne razumem te mentalitete, da kot generalni direktor tako velike firme, ki proizvaja relativno ozek spekter produktov in delov (mind you - VW, niti Krka nista Siemens, Samsung ali GE) ne bi vedel, kaj hudiča proizvajamo. kako sploh potem prodjaš izdelek, tako: "evo, tle mamo neki, pelje naprej in ful je huda zadeva. kupte".

je pa očitno ta mentaliteta, "lako ćemo", "nema frke", kar razpašena. tudi pri multimilijonsko plačanih superzvezdniških menedžerjih.
forum.finance.si/?m=...432&single

Lp,
M
bc123a sporočil: 47.139
[#2551492] 24.09.15 10:29 · odgovor na: Vinci (#2551472)
Odgovori   +    2
[Vinci]
Seveda človek ne more vsega vedeti, ampak tale ameriška zgodba pri VW je dovolj specifična, da bi skorajda moral biti z njo seznanjen.
Edini nacin da za to ne bi vedel je, da je kultura sodelovanja in komuniciranja v VW se bolj katastrofalna, kot se zdi.

Ker za to, da je ta koda bila not, je moral vedeti sirsi krog ljudi, in tudi dobiti OK od zgoraj. Ker vsak inzenir ki je imel opraviti s to kodo se je vprasal verjetno "o pizda kaj pa tale kos kode dela". In je sel do nadrejenega. Ce mu je nadrejeni zabrusil "se te ne tice, pusti not", je to katastrofalna organizacija. Ce je nadrejeni pokazal papir, s stampiljko pravnega oddelka in managementa, da je to ok, pa vemo kje je problem.
pcs sporočil: 5.238
[#2551494] 24.09.15 10:33 · odgovor na: Endimion (#2551448)
Odgovori   +    3
[Endimion]
Avtomobili počasi prehajajo v fazo, kjer so letala. In vsak feler v letalski industriji je imel precej krvav račun. S tem, da so danes avtomobili kao pametni, obstajajo infotainmenti, pa updejti software-a pa firmware-a preko GSM ali Wi-Fi omrežij. Še malo pa bo moral imeti avto 2 voznika. En bo na vse displeye gledal, pa gumbke pritiskal, eden pa ven gledal in obračal volan. IN notri bo črna škrinja, ki bo snemala vse živo, za potrebe policije in zavarovalnic. Iz jebene vožnje bomo naredili znanost. In to preveliko, za običajnega uporabnika.
Vem za enega top US elektro inženirja, specializiranega za cost-optimizacijo velikih serij, ki kupuje izključno avtomobile z minimalno količino elektronike, vključno z ročnimi šibedahi etc. Morda je malo ekscentričen, po svoje ima pa še kako prav.

Lp,
M
najobj sporočil: 26.818
[#2551495] 24.09.15 10:34 · odgovor na: berneticd (#2551428)
Odgovori   +    1
[berneticd]
vedo kako financirati proizvodnjo, kako povečati prodajo, kako nabaviti opremo, marketing. Verjemi, ne vedo za vsak vijak, pač zaupal je razvoju
... ja, in ko se zalomi kje drugje, so pač zaupali komu drugemu ...

P.S.: tako velika in dolgotrajna sistematična prevara, ki je VW tako zelo povečala prodajo njemu pa denarnico, ne more iti mimo obersta ... khmm, če pa gre, pa ima gsavli prav, ko je napisal, da taki obersti vedo samo to, koliko imajo plače in nič drugega ...
najobj sporočil: 26.818
[#2551501] 24.09.15 10:44 · odgovor na: Endimion (#2551448)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: najobj 24.09.2015 10:49
[Endimion]
Če sem prav razbral iz medijev je ICCT VW soočil z rezultati preiskave, in obljubil rešitev.

To so najprej storili gentlemansko. Ko na ponovnem testu ni bilo kot je bilo obljubljeno, se je ICCT obrnil na EPA agencijo. To pa je tam batina. In ti so jih nabili na zelo debel kol.

In poleg VW ki je zavajal z ono spremembo programja v ECU-ju, me zanima koliko dizel avtomobilov bi sploh opravilo On-Road test. Vsi so stestirani le v laboratorijskih pogojih.

Avtomobili počasi prehajajo v fazo, kjer so letala. In vsak feler v letalski industriji je imel precej krvav račun. S tem, da so danes avtomobili kao pametni, obstajajo infotainmenti, pa updejti software-a pa firmware-a preko GSM ali Wi-Fi omrežij. Še malo pa bo moral imeti avto 2 voznika. En bo na vse displeye gledal, pa gumbke pritiskal, eden pa ven gledal in obračal volan. IN notri bo črna škrinja, ki bo snemala vse živo, za potrebe policije in zavarovalnic. Iz jebene vožnje bomo naredili znanost. In to preveliko, za običajnega uporabnika.

Nekaj vrstic kode, pa je avto sam štelal kontrolo emisij dušikovih oksidov? Nisem prepričan, če se želim v nekem doglednem času vsest v avto, ki bi sam križaril po cesti...
... čuj, to ni noben problem, ker imaš ti možnost izbire, če se boš vsedel v takšen avto ali ne ... khmm, problem je, ker bodo skupaj s tabo in mano v "navadnih" avtomobilih po istih cestah sami križarili tudi toti I-phonavtomobili ...
Endimion sporočil: 6.977
[#2551503] 24.09.15 10:50 · odgovor na: najobj (#2551501)
Odgovori   +    1
Pred časom sta dva mulca v ZDA z notebukom heknila GM-ovega Cherokeeja:

www.wired.com/2015/0...p-highway/

To je slabše kot Windows ME....

Strani: 1 2