Strani: 1 2

Troublemaker sporočil: 816
[#2550510] 21.09.15 10:28
Odgovori   +    9
Kaj bi s takšnim proizvajalcem, ki zavestno in na inteligenten način krši okoljevarstvene predpise in za 40 % presega izpuste NOx!!!! Jutri si morda izmislijo, da bo vodni balonček dovolj namesto air baga, lepo spakirali pod armaturo, mi pa verjeli, da se vozimo v varnem avtomobilu!!?? Torej Nemški proizvajalci niso več tisto, po čemer so nekoč sloveli, po novem bodo pa proizvedeni s svežimi sužnji = begunci (kot berem Nemška avto industrija kar hlasta za njimi - pa bo kvaliteta še slabša!!
www.automobilemag.co...l-engines/
philips sporočil: 5.597
[#2550511] 21.09.15 10:30 · odgovor na: Troublemaker (#2550510)
Odgovori   +    6
[Troublemaker]
Kaj bi s takšnim proizvajalcem, ki zavestno in na inteligenten način krši okoljevarstvene predpise in za 40 % presega izpuste NOx!!!! Jutri si morda izmislijo, da bo vodni balonček dovolj namesto air baga, lepo spakirali pod armaturo, mi pa verjeli, da se vozimo v varnem avtomobilu!!?? Torej Nemški proizvajalci niso več tisto, po čemer so nekoč sloveli, po novem bodo pa proizvedeni s svežimi sužnji = begunci (kot berem Nemška avto industrija kar hlasta za njimi - pa bo kvaliteta še slabša!!
www.automobilemag.co...l-engines/
Tudi Nemce so pokvarili finančni trgi. Pritisk na dobičke in konkurenčnost ter bonuse vodilnim je bil prevelik...
Trg torej ne deluje vedno. Velikokrat tudi kvari...
Troublemaker sporočil: 816
[#2550514] 21.09.15 10:33 · odgovor na: philips (#2550511)
Odgovori   +    6
Torej je edino gonilo ekonomije le še POHLEP!
153 sporočil: 7.541
[#2550525] 21.09.15 10:54
Odgovori   +    3
Avtomobilska regata je nenehna
in vedno razburljiva, izvaja se
proti toku; koliko izmišljenega
denarja in kje vse, je v obtoku ?

Sodražan
alek14 sporočil: 10.613
[#2550526] 21.09.15 10:54 · odgovor na: Troublemaker (#2550510)
Odgovori   +    8
[Troublemaker]
Kaj bi s takšnim proizvajalcem, ki zavestno in na inteligenten način krši okoljevarstvene predpise in za 40 % presega izpuste NOx!!!! Jutri si morda izmislijo, da bo vodni balonček dovolj namesto air baga, lepo spakirali pod armaturo, mi pa verjeli, da se vozimo v varnem avtomobilu!!?? Torej Nemški proizvajalci niso več tisto, po čemer so nekoč sloveli, po novem bodo pa proizvedeni s svežimi sužnji = begunci (kot berem Nemška avto industrija kar hlasta za njimi - pa bo kvaliteta še slabša!!
www.automobilemag.co...l-engines/
He, he. Preseganje je bilo v nekaterih primerih za 40x, ne za 40%.
klemenstp sporočil: 2.547
[#2550528] 21.09.15 10:55 · odgovor na: Troublemaker (#2550510)
Odgovori   +    9
[Troublemaker]
Kaj bi s takšnim proizvajalcem, ki zavestno in na inteligenten način krši okoljevarstvene predpise in za 40 % presega izpuste NOx!!!! Jutri si morda izmislijo, da bo vodni balonček dovolj namesto air baga, lepo spakirali pod armaturo, mi pa verjeli, da se vozimo v varnem avtomobilu!!?? Torej Nemški proizvajalci niso več tisto, po čemer so nekoč sloveli, po novem bodo pa proizvedeni s svežimi sužnji = begunci (kot berem Nemška avto industrija kar hlasta za njimi - pa bo kvaliteta še slabša!!
www.automobilemag.co...l-engines/
Ne 40% ampak do 4000%.
bc123a sporočil: 47.139
[#2550531] 21.09.15 10:58 · odgovor na: alek14 (#2550526)
Odgovori   +    11
Zadnja sprememba: bc123a 21.09.2015 11:11
[alek14]
> [Troublemaker]
> Kaj bi s takšnim proizvajalcem, ki zavestno in na inteligenten način krši okoljevarstvene predpise in za 40 % presega izpuste NOx!!!! Jutri si morda izmislijo, da bo vodni balonček dovolj namesto air baga, lepo spakirali pod armaturo, mi pa verjeli, da se vozimo v varnem avtomobilu!!?? Torej Nemški proizvajalci niso več tisto, po čemer so nekoč sloveli, po novem bodo pa proizvedeni s svežimi sužnji = begunci (kot berem Nemška avto industrija kar hlasta za njimi - pa bo kvaliteta še slabša!!
> www.automobilemag.co...l-engines/

He, he. Preseganje je bilo v nekaterih primerih za 40x, ne za 40%.
In problem je to, da so na trg dali avtomobile, kjer ocitno niso mogli brez manipulacij doseci zakonsko predpisanih emisij. Kar ne pomeni samo, da jih EPA lahko kaznuje 30.000 USD po avtu (= skupaj 18 miljard), ampak da bodo morali vse te avte potegniti iz ameriskega trzisca in vrniti kupcem denar. Ker ta zadeva, kot kaze, ni fixable - ce bi bila fixable, te manipulacije s softverjem krmilnika niti bilo nebi treba.

Skratka, to zna biti the mother of all recalls, ko bodo cele avte kupci vracali. In to 1-5 let stare.
Rac sporočil: 4.590
[#2550568] 21.09.15 11:54
Odgovori   +    15
Rast v Sloveniji bo več kot izničila padec v Rusiji in na Kitajskem. :)
Troublemaker sporočil: 816
[#2550569] 21.09.15 11:55 · odgovor na: klemenstp (#2550528)
Odgovori   +    3
res je fantje, my "clerical mistake"!
usimoncic sporočil: 3.432
[#2550587] 21.09.15 12:56 · odgovor na: bc123a (#2550531)
Odgovori   +    4
A zato je uspeval VW prodajati dizle v ZDA? Ostali jih ne morejo, ker pač ne morejo zadostiti okoljskim zahtevam (ki so v ZDA enake, kot za bencinarje, nič strožje).

Jaz že ves čas zagovarjam tezo, da imajo v EU dizli en velik odpustek pri emisijah samo zato, ker je EU avtomobilska industrija vlagala v njihov razvoj, zato si ne morejo dovoliti, da bi šlo vse v nič.

Lahko sicer razpravljamo o smiselnosti določenih okoljskih zahtev, a vsaj enake naj bodo za vse, da različne tehnologije enakovredno tekmujejo.

Pa še v odgovori tistim, ki bodo dejali, da dizli v zameno za več NOx spustijo manj CO in CO2: Problem je rešljiv tako, da se omejijo vse emisije (hard limit), dodatno pa se omeji še uteženo vsoto emisij (poskrbi, da ne bodo vse emisije na zgornji meji).
bc123a sporočil: 47.139
[#2550591] 21.09.15 13:02 · odgovor na: usimoncic (#2550587)
Odgovori   +    6
[usimoncic]
A zato je uspeval VW prodajati dizle v ZDA? Ostali jih ne morejo, ker pač ne morejo zadostiti okoljskim zahtevam (ki so v ZDA enake, kot za bencinarje, nič strožje).
Zdi se mi, da je tocno to razlaga. Za americane sodijo dizelski motorji za na traktorje in jih tako tudi obravnavajo.

Ampak tale goljufija pa je zelo zelo drzna.

Sedaj pa hitro disasembler v roke in pregledati kodo ECUjev v evropi prodanih dizlov, predvsem volkswagnovih. Zna se verjetno najti svasta.

Tudi daimlerjev sef ni ravno zelo jasno zagotovil, da se oni taksnih trikov ne gredo.

In se nekaj: eno je optimizirati delovanje motorja tako, da je optimalen v testnih pogojih (ze to je nefer, ampak inzenirsko razumljivo). Ampak to kar je delal VW pa je nekako takole:


int mode = checkIfInTestingMode (rpm, velocity, throttle);

if (mode==MODE_TEST)
limits = LIMITS_EPA
else
limits = LIMITS_POWER_AND_FUN;

doEngineControlIteration();
usimoncic sporočil: 3.432
[#2550594] 21.09.15 13:07 · odgovor na: bc123a (#2550591)
Odgovori   +    7
[bc123a]
> [usimoncic]
> A zato je uspeval VW prodajati dizle v ZDA? Ostali jih ne morejo, ker pač ne morejo zadostiti okoljskim zahtevam (ki so v ZDA enake, kot za bencinarje, nič strožje).

Zdi se mi, da je tocno to razlaga. Za americane sodijo dizelski motorji za na traktorje in jih tako tudi obravnavajo.
Pa v njihove poltovornjake, ki ne spadajo med avte in lahko zato precej bolj onesnažujejo... Tako da, EU in ZDA skrbita za okolje s figo v žepu. Ampak to še ne opravičuje kršitev zakonodaje.
bc123a sporočil: 47.139
[#2550597] 21.09.15 13:11 · odgovor na: usimoncic (#2550594)
Odgovori   +    5
[usimoncic]
> [bc123a]
> > [usimoncic]
> > A zato je uspeval VW prodajati dizle v ZDA? Ostali jih ne morejo, ker pač ne morejo zadostiti okoljskim zahtevam (ki so v ZDA enake, kot za bencinarje, nič strožje).
>
> Zdi se mi, da je tocno to razlaga. Za americane sodijo dizelski motorji za na traktorje in jih tako tudi obravnavajo.

Pa v njihove poltovornjake, ki ne spadajo med avte in lahko zato precej bolj onesnažujejo... Tako da, EU in ZDA skrbita za okolje s figo v žepu. Ampak to še ne opravičuje kršitev zakonodaje.
ideja za kriminalce: kupis rabljen avto. poberes ven vredne ampak mehansko ne-nujne komponente (airbagi, klima, abs, itd...) ter jih nadomestis s slepimi komponentami, masovno produciranimi na kitajskem, ki posiljajo nazaj diagnostiki status da je vse ok.

vklopis klimo in ti lepo pokaze, da je v avtu vedno hladneje, ceprav ti se vedno svicas. airbag sporoca, da je vse kul, ceprav je namesto vrece samo balon z vodo, itd ;)

potem pa avto prodas ...
usimoncic sporočil: 3.432
[#2550611] 21.09.15 13:42 · odgovor na: bc123a (#2550531)
Odgovori   +    1
[bc123a]
In problem je to, da so na trg dali avtomobile, kjer ocitno niso mogli brez manipulacij doseci zakonsko predpisanih emisij. Kar ne pomeni samo, da jih EPA lahko kaznuje 30.000 USD po avtu (= skupaj 18 miljard), ampak da bodo morali vse te avte potegniti iz ameriskega trzisca in vrniti kupcem denar. Ker ta zadeva, kot kaze, ni fixable - ce bi bila fixable, te manipulacije s softverjem krmilnika niti bilo nebi treba.

Skratka, to zna biti the mother of all recalls, ko bodo cele avte kupci vracali. In to 1-5 let stare.
Aja, sistemi za odstranjevanje NOx obstajajo, a so predragi za osebne avtomobile. VW lahko zagato reši tako, da obljubi vgradnjo tega sistema, hkrati pa vsem lastnikom dizlov da še "unbeatable" ponudbo staro-za-novo, rabljene dizle iz ZDA pa spravi na kakšne druge trge.
bacco979 sporočil: 901
[#2550613] 21.09.15 13:46 · odgovor na: usimoncic (#2550594)
Odgovori   +    1
>
> Zdi se mi, da je tocno to razlaga. Za americane sodijo dizelski motorji za na traktorje in jih tako tudi obravnavajo.

Pa v njihove poltovornjake, ki ne spadajo med avte in lahko zato precej bolj onesnažujejo... Tako da, EU in ZDA skrbita za okolje s figo v žepu. Ampak to še ne opravičuje kršitev zakonodaje.
Pravzaprav je velika večina poltovornjakov tudi bencinarjev. Mislim, da je trenutno edino RAM na voljo kot 3.0 EcoDiesel pa nekatere heavy duty izvedbe imajo še opcijo dizla.
philips sporočil: 5.597
[#2550622] 21.09.15 14:08 · odgovor na: bc123a (#2550591)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: philips 21.09.2015 14:13
[bc123a]
> [usimoncic]
> A zato je uspeval VW prodajati dizle v ZDA? Ostali jih ne morejo, ker pač ne morejo zadostiti okoljskim zahtevam (ki so v ZDA enake, kot za bencinarje, nič strožje).

Zdi se mi, da je tocno to razlaga. Za americane sodijo dizelski motorji za na traktorje in jih tako tudi obravnavajo.

Ampak tale goljufija pa je zelo zelo drzna.

Sedaj pa hitro disasembler v roke in pregledati kodo ECUjev v evropi prodanih dizlov, predvsem volkswagnovih. Zna se verjetno najti svasta.

Tudi daimlerjev sef ni ravno zelo jasno zagotovil, da se oni taksnih trikov ne gredo.

In se nekaj: eno je optimizirati delovanje motorja tako, da je optimalen v testnih pogojih (ze to je nefer, ampak inzenirsko razumljivo). Ampak to kar je delal VW pa je nekako takole:


int mode = checkIfInTestingMode (rpm, velocity, throttle);

if (mode==MODE_TEST)
limits = LIMITS_EPA
else
limits = LIMITS_POWER_AND_FUN;

doEngineControlIteration();
Na istem testu BMW X5 ni imel problemov.

Testers drove the monitor-equipped diesels from San Diego to Seattle because if Volkswagen had gamed the emission test, they couldn’t be sure how, German said. In another cheating case years ago, he said, long-haul trucks were equipped with devices that allowed the engines to gradually discharge more and more harmful nitrogen oxides the longer the vehicle cruised at the same speed. The more emissions, generally speaking, the greater the engine power. The 1,300-mile trip under varying conditions would expose any such scheme in the VWs, German said.
Meanwhile, the California Air Resources Board tested the vehicles in their laboratories and they passed.
Open Road
Then German received the results of the real-world tests.
“We were astounded when we saw the numbers,” he said.
On the open road, the Jetta exceeded the U.S. nitrogen oxide emissions standard by 15 to 35 times. The Passat was 5 to 20 times the standard.
“It was shocking,” German said.
The BMW X5 passed the road test.

www.bloomberg.com/ne...-air-group
premza sporočil: 1.927
[#2550663] 21.09.15 15:27 · odgovor na: usimoncic (#2550587)
Odgovori   +    3
[usimoncic]
A zato je uspeval VW prodajati dizle v ZDA? Ostali jih ne morejo, ker pač ne morejo zadostiti okoljskim zahtevam (ki so v ZDA enake, kot za bencinarje, nič strožje).

Jaz že ves čas zagovarjam tezo, da imajo v EU dizli en velik odpustek pri emisijah samo zato, ker je EU avtomobilska industrija vlagala v njihov razvoj, zato si ne morejo dovoliti, da bi šlo vse v nič.
Pri gorivu je podobno. Znatno nižja trošarina na dizelsko gorivo. Vsaj v Sloveniji je tako, glede na cene goriv pa je najbrž podobno tudi drugje po Evropi.

Če odštejemo dajatve je bencin celo cenejši od dizla.
smity sporočil: 210
[#2550676] 21.09.15 15:59 · odgovor na: Troublemaker (#2550514)
Odgovori   +    4
čas vnosa: 21.09.15 15:48
jaz sem malo mlajši in hodim v službo zaradi denarja, če bi ga imel dovolj bi pa trimčkal, imel hobije, ne vem imel harem:)

Poskusi mi razložiti kaj poleg POHLEPA je še gonilo ekonomije po tvojem? Občutek imam, da izviraš še iz socialistične tradicije in me res zanima kako razmišljate.

Lp
0513ANITO sporočil: 6.767
[#2550685] 21.09.15 16:43 · odgovor na: alek14 (#2550526)
Odgovori   +    4
[alek14]
> [Troublemaker]
> Kaj bi s takšnim proizvajalcem, ki zavestno in na inteligenten način krši okoljevarstvene predpise in za 40 % presega izpuste NOx!!!! Jutri si morda izmislijo, da bo vodni balonček dovolj namesto air baga, lepo spakirali pod armaturo, mi pa verjeli, da se vozimo v varnem avtomobilu!!?? Torej Nemški proizvajalci niso več tisto, po čemer so nekoč sloveli, po novem bodo pa proizvedeni s svežimi sužnji = begunci (kot berem Nemška avto industrija kar hlasta za njimi - pa bo kvaliteta še slabša!!
> www.automobilemag.co...l-engines/

He, he. Preseganje je bilo v nekaterih primerih za 40x, ne za 40%.
To je posledica tega, kar midva skozi trobiva.

Napredak v tehniki je minimalen, ker je stanje tehnike asimptotično približuje "carnotovemu izkoristku).

Inženerji se borijo s promili, da izboljšajo izkoristke (tudi ostale lastnosti).

Politiki pa predpisujejo skoke po par 10% naenkrat.

Tako inženirjem ostane samo ena stvar za doseganje neživljenjskih skokov-zahtev, ki jih izvalijo politili. Zatekanje k PREVARAM.
alek14 sporočil: 10.613
[#2550691] 21.09.15 17:20 · odgovor na: 0513ANITO (#2550685)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: alek14 21.09.2015 17:26
[0513ANITO]
> He, he. Preseganje je bilo v nekaterih primerih za 40x, ne za 40%.

To je posledica tega, kar midva skozi trobiva.

Napredak v tehniki je minimalen, ker je stanje tehnike asimptotično približuje "carnotovemu izkoristku).

Inženerji se borijo s promili, da izboljšajo izkoristke (tudi ostale lastnosti).

Politiki pa predpisujejo skoke po par 10% naenkrat.

Tako inženirjem ostane samo ena stvar za doseganje neživljenjskih skokov-zahtev, ki jih izvalijo politili. Zatekanje k PREVARAM.
Najprej ***** :)

Jaz temu pojavu rečem izčrpanje eksperimentalnega prostora na področju rabe fosilcev, metalurgije, silicijevih računalnikov. Inovacije na teh področjih so bile hrbtenica gospodarske rasti v zadnjem stoletju. To pemeni, ekonomisti in politiki sedaj zmedeno gledajo na okoli kako je lahko gospodarska rast samo 1%. In kako bi jo nabildali. In so našli načine:
- globalizacija (enkraten zero sum optimizacijski učinek z množico negativnih stranskih učinkov)
- fake marketing (lažno oglaševanje, kršitve standardov, "bio hrana")
- zero sum game inovacije: patentiranje računski algoritmov, I-phoni itd, ki z močno pravno podporo domače države obdavčijo državljane drugih držav, kar z izdelki).

Vendar moram dodati, da se odpirajo nova eksperimentalna področja, ki bodo hrbtenica gospodarske rasti v prihodnje (čez 10-50 let):

- GSO (za pridelavo hrane, zdravljenje bolezni)
- elektro-foto-kemična energetika (post fosilna energetika, baterije, fotosinteza goriv, PV...)
- Organski računalniki (AI, neke vrste), organski roboti;
Mleben sporočil: 1.107
[#2550694] 21.09.15 17:23 · odgovor na: smity (#2550676)
Odgovori   +    6
[smity]
jaz sem malo mlajši in hodim v službo zaradi denarja, če bi ga imel dovolj bi pa trimčkal, imel hobije, ne vem imel harem:)

Poskusi mi razložiti kaj poleg POHLEPA je še gonilo ekonomije po tvojem? Občutek imam, da izviraš še iz socialistične tradicije in me res zanima kako razmišljate.

Lp
MOČ. Prevlada nad drugimi, to je močnejše od pohlepa. Primer je kar v VW grupi izpred nekaj let. Tekma, ko sta kupovala Porsche in VW drug drugega in oba skupaj drug drugega skoraj potopila. Denar nazadnje ni bil več pomemben, samo še ego in MOČ.
bigl sporočil: 13.696
[#2550715] 21.09.15 18:31 · odgovor na: Mleben (#2550694)
Odgovori   +    5
[Mleben]
> [smity]
> jaz sem malo mlajši in hodim v službo zaradi denarja, če bi ga imel dovolj bi pa trimčkal, imel hobije, ne vem imel harem:)
>
> Poskusi mi razložiti kaj poleg POHLEPA je še gonilo ekonomije po tvojem? Občutek imam, da izviraš še iz socialistične tradicije in me res zanima kako razmišljate.
>
> Lp

MOČ. Prevlada nad drugimi, to je močnejše od pohlepa. Primer je kar v VW grupi izpred nekaj let. Tekma, ko sta kupovala Porsche in VW drug drugega in oba skupaj drug drugega skoraj potopila. Denar nazadnje ni bil več pomemben, samo še ego in MOČ.
Moč, kot motiv, je kontrolirati, v najosnovnejši obliki sebe in rizike okoli sebe, da je življenje znosno in varno. Je pa tudi motiv kontrolirati druge z vplivanjem nanje z različnimi prijemi. Eden od najsprejemljivejših je reklama. Ta pa je znana, da draži produkte. Lep dan.

P.S. Pohlep pa je kot pitje slane vode, več piješ bolj si žejen....
bc123a sporočil: 47.139
[#2550717] 21.09.15 18:53 · odgovor na: 0513ANITO (#2550685)
Odgovori   +    7
[0513ANITO]
> He, he. Preseganje je bilo v nekaterih primerih za 40x, ne za 40%.

To je posledica tega, kar midva skozi trobiva.

Napredak v tehniki je minimalen, ker je stanje tehnike asimptotično približuje "carnotovemu izkoristku).

Inženerji se borijo s promili, da izboljšajo izkoristke (tudi ostale lastnosti).

Politiki pa predpisujejo skoke po par 10% naenkrat.

Tako inženirjem ostane samo ena stvar za doseganje neživljenjskih skokov-zahtev, ki jih izvalijo politili. Zatekanje k PREVARAM.
S prvim delom diagnoze se absolutno strinjam. Z zakljuckom pa ne. Veliki playerji lepo sodelujejo v tem spilu, ker upajo, da bodo na ta nacin potrosnike prepricali, milom ili silom, da se povsem vozne avtomobile vrzejo stran in kupijo njihov precenjen crap z android dashboardom in pritiklinami, ki jih sofer 80% ne rabi.

Preprican sem, da so sefi koncernov BMW, Daimler in VW dovolj mocni, da lahko kadarkoli omejijo skodo ki nastaja zaradi kokodajsastih wannabe eko politikov.

Tako kot bi lahko sefi energetskih koncernov v nemciji stopli do merklce in ji rekli, lej, fajn je to z vetrnicami in solarno energijo, ampak a ti ves, baba neumna da rabi nemska industrija POCENI ZANESLJIV STROM, ce ne bo sla nemska industrija v maloro, pardon, na kitajsko?

Pa so se rajsi vkljucili v ta spil in zaceli se sami navijati cene elektrike ter kasirati subvencije za zeleno energijo.

Isto je po moje z avtomobili. Namesto da bi se napredki pri avtomobilski tehnologiji prenesli v nizje cene in vecjo dostopnost avtomobilov, jih vedno bolj ovesajo z nepotrebnim crapom kot so media centri in multimedijskimi meniji in nevemkaj ...

in te ekstranore okoljske zahteve so pac se en tak crap, za katerega so precenili da jim bo prinesel vec koristi kot skode. Zal so se pri VW glede tega zajebali. Morda pa se drugje. Morda pa ugotovimo da tudi ABS sistemi v kaksnih avtih samo blefirajo ko so na testu?

Problem VWja je bil, da je s svojim crapom segel tja, kamor nima tac za rinit, in to je v ZDA, kjer je jasno da je dizel za lokomotive, traktorje, avtobuse in tovornjake.

In so ga dobili in bo dobil po picki. Situacija je grozljiva, ker ce dobi max kazen plus class action lawsuit plus punitive damages plus odskodnino zna tudi tako veliko firmo zatrest.

Namrec, zadnji podatki kazejo, da so inzenirji EPA lagali tudi ko je EPA ze odkrila da nekaj ne stima in celo uprizorili fake recall konec leta 2015, da bodo upgradeali softvare v dizlasih. Za kar se je (seveda) izkazalo da ne resi problema, ker ce bi omejili izpuste na zgornjo mejo bi avtom odvzeli toliko moci pri pospesevanju da bi to vsak kupec opazil in bi to bil downgrade, ne upgrade.

Sele ko je EPA zagrozila da ne bo izdala dovoljenj za modele letnika 2016 so skruseni priznali goljufijo, ki je bila NAMERNA.

Cisto balkanska ... pardon ... nemska zgodba.
NemirniTujec sporočil: 5.700
[#2550720] 21.09.15 19:01 · odgovor na: bc123a (#2550717)
Odgovori   +    5
Lih kupujem tehnikalije.

Sem gledal cordles phone - in tops shit napravica Gigaset. Nakar ponosno povejo "made in germany", in sem rekel fuck off in nabavil BT8500.

Gledam avte, in rabimo passat/407/mondeo/avensis in podobno. Fuck off, ne bom kupil passata :-) rajš se s fordom ali pa celo francoskimi jajci vozim. Zanalašč.

Kurc jih gleda.
bc123a sporočil: 47.139
[#2550722] 21.09.15 19:14 · odgovor na: NemirniTujec (#2550720)
Odgovori   +    2
[NemirniTujec]
Lih kupujem tehnikalije.

Sem gledal cordles phone - in tops shit napravica Gigaset. Nakar ponosno povejo "made in germany", in sem rekel fuck off in nabavil BT8500.

Gledam avte, in rabimo passat/407/mondeo/avensis in podobno. Fuck off, ne bom kupil passata :-) rajš se s fordom ali pa celo francoskimi jajci vozim. Zanalašč.

Kurc jih gleda.
te logike ne razumem. jaz bi komot imel enega od teh sfejkanih audijev, ce mi ga dajo z ustreznim diskontom (npr 20% cene za nekaj let starega z malo kilometrov).
NemirniTujec sporočil: 5.700
[#2550726] 21.09.15 19:50 · odgovor na: bc123a (#2550722)
Odgovori   +    5
[bc123a]
> [NemirniTujec]
> Lih kupujem tehnikalije.
>
> Sem gledal cordles phone - in tops shit napravica Gigaset. Nakar ponosno povejo "made in germany", in sem rekel fuck off in nabavil BT8500.
>
> Gledam avte, in rabimo passat/407/mondeo/avensis in podobno. Fuck off, ne bom kupil passata :-) rajš se s fordom ali pa celo francoskimi jajci vozim. Zanalašč.
>
> Kurc jih gleda.

te logike ne razumem. jaz bi komot imel enega od teh sfejkanih audijev, ce mi ga dajo z ustreznim diskontom (npr 20% cene za nekaj let starega z malo kilometrov).
Saj. Odločitev ni logična, pač pa zavestno ideološka :-)
bigl sporočil: 13.696
[#2550730] 21.09.15 20:01
Odgovori   +    2
Pravkar slišal na N24 Poročila, da Volkswagnu grozi v ZDA kazen 18 miljard dolarjev. Lep dan.
Troublemaker sporočil: 816
[#2550757] 21.09.15 22:25 · odgovor na: smity (#2550676)
Odgovori   +    1
No, sem še malo starejši, tako da izviram iz komunizma, pa dal skozi marsikaj: tudi socializem, pa reforme, pa stabilizacije itd. A sam nikoli nisem bil član t.im. političnih elit, ker sem mislil s svojo glavo in bil zato vedno "toublemaker"! Prav tako nisem ekonomist, čeprav so me poslovni partnerji ne vedoč tega naslavljali bodisi z ekonomistom ali pravnikom. Ni pomembno to, pač pa je pomembna tudi splošna razgledanost, karakter, vzgoja itd.... Družbeno gledano v tvojem "socializmu", ki ga omenjaš ni šlo za veliko nagrabljeno materijalno bogastvo (ker ga niti niso smeli kazati!), pač pa je šlo bolj za vpliv in oblast in neke privilegije, pripadnost ni bila pristna ampak vsiljena itd.... V sedanji strankarski demokracji pa gre očitno in skoraj izključno za pohlep, kako čimveč nagrabiti zase in na račun drugih. In to kar najbolj očitno, z vsemi političnimi spregami in vzvodi, s prevarami in luknjami v zakonodaji itd... Seveda to grabljenje ima vsakokrat podporo "svojih" na oblasti, zato gre največkrat za kombinacijo gospodarstva in politike.
A tema nikakor ni bila tovrstna v avto rubriki - namen je bil opozoriti na izjemno predrznost Nemškega proizvajalca, i se je za dosego sicer težko dosegljivega cilja zelo sofisticirano lotil prevare - torej izrazito naklepno, da bi si na nepošten način pridobil prednost pred drugimi proizvajaci in sice v vse večji gonji za materijalnimi dobrinami, dobičkom, prevladi itd.....

Kaj drugega kot pohlep pa bi bilo v tem primeru? Razumljivo povezanem z vsemi ostalimi okoliščinami - vajna za lastništvo med Porsche in VW, kdo bo koga kupil?, Kdo bo največji in prehitel Toyoto?
No, morda pa preprosto gizdalinstvo??
usimoncic sporočil: 3.432
[#2550758] 21.09.15 22:28 · odgovor na: bc123a (#2550717)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [0513ANITO]
> > He, he. Preseganje je bilo v nekaterih primerih za 40x, ne za 40%.
>
> To je posledica tega, kar midva skozi trobiva.
>
> Napredak v tehniki je minimalen, ker je stanje tehnike asimptotično približuje "carnotovemu izkoristku).
>
> Inženerji se borijo s promili, da izboljšajo izkoristke (tudi ostale lastnosti).
>
> Politiki pa predpisujejo skoke po par 10% naenkrat.
>
> Tako inženirjem ostane samo ena stvar za doseganje neživljenjskih skokov-zahtev, ki jih izvalijo politili. Zatekanje k PREVARAM.

S prvim delom diagnoze se absolutno strinjam. Z zakljuckom pa ne. Veliki playerji lepo sodelujejo v tem spilu, ker upajo, da bodo na ta nacin potrosnike prepricali, milom ili silom, da se povsem vozne avtomobile vrzejo stran in kupijo njihov precenjen crap z android dashboardom in pritiklinami, ki jih sofer 80% ne rabi.
Nisem čisto prepričan, da bi z drugačnim pristopom ti danes kupoval cenejše avte. Za primer si poglej generalno aviacijo: Leta 1956 je nova Cessna 172 stala $8900, kar znese današnjih $77000. Danes praktično enak avion (če zanemarimo GPS in par dodatkov) stane $300k. Pri avionih v generalni aviaciji je običajno, da se jih izrabi do konca in danes dejansko letijo 40 in več let stari, temu ustrezen pa je tudi (skoraj neobstoječ*) razvoj, ekonomija obsega in posledično tudi cena.

Sicer ne bi polemiziral s teboj, ker je tu še kup neznank. Dejstvo pa je, da so danes avti neprimerno bolj dostopni kot letala, v preteklosti pa je bila dostopnost podobna. In dejstvo je, da obseg proizvodnje avtov stalno raste, obseg proizvodnje letal pa upada.

* Boscarol me bo tu spljuval, deloma upravičeno, ampak splošna slika pa je nekaj takega, kot sem napisal :-)
pobalin sporočil: 12.872
[#2550762] 21.09.15 22:57 · odgovor na: Mleben (#2550694)
Odgovori   +    3
[Mleben]
Tekma, ko sta kupovala Porsche in VW drug drugega in oba skupaj drug drugega skoraj potopila. Denar nazadnje ni bil več pomemben, samo še ego in MOČ.
Če se ne motim, je pri tem šlo za rodbinske zadeve - poenostavljeno rečeno klan Porsche vs. klan Piech. Tega pa ne bi mogli početi brez vsemogočnih finančnih trgov.

Strani: 1 2