Strani: 1

bc123a sporočil: 47.139
[#2548268] 15.09.15 13:27
Odgovori   +    10
Smo v procesu velikih sprememb v avtomobilski industriji, do leta 2020 bomo avtomobile spremenili v telefone na kolesih
Up yours!
alek14 sporočil: 10.613
[#2548274] 15.09.15 13:37
Odgovori   +    10
Šef Volkswagna: ''Avtomobile bomo spremenili v telefone na kolesih''
Ma to je super :) Pogoji, da kupim avto glede varovanja informacij:

- avto ne sme brez izrecne avtorizacije pošiljati ali hraniti nobenih osebnih informacij (kje se je avto nahajal in kdaj);
- prodajalec mora pri sebi v lastnih evidencah hraniti podatke o kupcu na način, da ga ni mogoče povezati s podatki, ki bi jih lahko proizvajalec prikrito zbiral o lastniku oz. uporabniku (alias ime v bazi kupcev).

Ti pogoji so v veljavi pri meni od letos.
GV-3786 sporočil: 234
[#2548302] 15.09.15 14:29 · odgovor na: alek14 (#2548274)
Odgovori   +    13
Kupi Yugo! Tam še o avtomobilu niso imeli podatka!
tasilo sporočil: 9.746
[#2548303] 15.09.15 14:32
Odgovori   +    6
He he ...

BMW: Freude am Fahren

VW: Freude am Telefonieren
Rac sporočil: 4.590
[#2548314] 15.09.15 14:47
Odgovori   +    8
Ko se mi zdaj android sesuje, počakam da se reboota, pa je. Pri avtu zna biti tak dogodek nekoliko bolj neroden ;)
tommaz sporočil: 78
[#2548327] 15.09.15 15:17 · odgovor na: Rac (#2548314)
Odgovori   +    5
Dober da še nisi bil v avijonu - aja tam ni androida.
najobj sporočil: 26.818
[#2548341] 15.09.15 15:44
Odgovori   +    9
... "Smo v procesu velikih sprememb v avtomobilski industriji, do leta 2020 bomo avtomobile spremenili v telefone na kolesih," ...

... evo, in zdaj samo upam, da bo prvi mož Skupine Volkswagen Martin Winterkorn za svoje telefone na kolesih naredil še svoje ceste, ker imam jaz že z vozniki z vozniškim dovoljenjem dovolj problemov, kaj šele ko za na cesto niti minimuma od minimuma ne boš več rabil, ker bodo avtomobile upravljali po telefonu ...
usimoncic sporočil: 3.432
[#2548469] 15.09.15 22:00 · odgovor na: tommaz (#2548327)
Odgovori   +    3
[tommaz]
Dober da še nisi bil v avijonu - aja tam ni androida.
Saj ni treba vlačiti avionov v to zgodbo. Dovolj je razmislek o tem kdo ima ultimativno odločitev o zaviranju: voznik ali ABS kontroler.
anon-69279 sporočil: 2.669
[#2548485] 15.09.15 23:21 · odgovor na: alek14 (#2548274)
Odgovori   +    2
[alek14]
>Šef Volkswagna: ''Avtomobile bomo spremenili v telefone na kolesih''

Ma to je super :) Pogoji, da kupim avto glede varovanja informacij:

- avto ne sme brez izrecne avtorizacije pošiljati ali hraniti nobenih osebnih informacij (kje se je avto nahajal in kdaj);
- prodajalec mora pri sebi v lastnih evidencah hraniti podatke o kupcu na način, da ga ni mogoče povezati s podatki, ki bi jih lahko proizvajalec prikrito zbiral o lastniku oz. uporabniku (alias ime v bazi kupcev).

Ti pogoji so v veljavi pri meni od letos.
Da bi uveljavil, zakonsko, tvoje pogoje/zakone pred vsemi inštitucijami, vredno ogleda.
www.youtube.com/watc...1vH_mSFNqE
to je pa njihova stran
zvono-istine.org/

poslušaj natančno. ne bo ti žal.
prepričan sem da boš razumel o čem i kaj govori.
dz1975 sporočil: 1.487
[#2548600] 16.09.15 11:21
Odgovori   +    7
Očitno je imel Piech prav, ko je poskušal odstreliti Winterkorna...
bc123a sporočil: 47.139
[#2548612] 16.09.15 11:32 · odgovor na: tommaz (#2548327)
Odgovori   +    5
[tommaz]
Dober da še nisi bil v avijonu - aja tam ni androida.
pa ti resno mislis da veljajo v avtoindustriji taksni standardi zanesljivosti kot v letalski industriji? verjemi, da ne.
bacco979 sporočil: 901
[#2548649] 16.09.15 12:48 · odgovor na: bc123a (#2548612)
Odgovori   +    2
Sej kar se tiče infotainmenta tudi v letalih zadeva ni ravno kak biser in je precej pogosto potreben restart...
dasdas sporočil: 596
[#2548775] 16.09.15 17:55 · odgovor na: usimoncic (#2548469)
Odgovori   +    2
[usimoncic]
> [tommaz]
> Dober da še nisi bil v avijonu - aja tam ni androida.

Saj ni treba vlačiti avionov v to zgodbo. Dovolj je razmislek o tem kdo ima ultimativno odločitev o zaviranju: voznik ali ABS kontroler.
Voznik! ABS je v novih avtih vedno prisoten in voznik pač to mora upoštevati tako, kot je pred tem moral upoštevati, da če "zažlajfaš na polno" volan ne prime.
Nekateri smo se znali rešiti tudi v takem primeru. Z ABS je dosti laže.
Navaden avto je pač narejen za "navadne smrtnike"... Statistika velikih števil ne laže.
153 sporočil: 7.541
[#2548784] 16.09.15 18:21
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: 153 16.09.2015 18:21
Avtomobile bodo torej spreminjali
v telefone, telefone pa v avtofone?
Doživljamo zanimivosti na megatone!

Sodražan
usimoncic sporočil: 3.432
[#2548822] 16.09.15 22:41 · odgovor na: dasdas (#2548775)
Odgovori   +    2
[dasdas]
> [usimoncic]
> > [tommaz]
> > Dober da še nisi bil v avijonu - aja tam ni androida.
>
> Saj ni treba vlačiti avionov v to zgodbo. Dovolj je razmislek o tem kdo ima ultimativno odločitev o zaviranju: voznik ali ABS kontroler.

Voznik! ABS je v novih avtih vedno prisoten in voznik pač to mora upoštevati tako, kot je pred tem moral upoštevati, da če "zažlajfaš na polno" volan ne prime.
Nekateri smo se znali rešiti tudi v takem primeru. Z ABS je dosti laže.
Navaden avto je pač narejen za "navadne smrtnike"... Statistika velikih števil ne laže.
Nisi razumel poante! Če ABS kontroler zaradi neke napake odloči, da bo popustil pritisk na zavore, bodo zavore popustile. Kaj voznik meni in dela, je nepomembno.
pobalin sporočil: 12.872
[#2548850] 17.09.15 00:54 · odgovor na: bc123a (#2548268)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: pobalin 17.09.2015 00:58
[bc123a]
> Smo v procesu velikih sprememb v avtomobilski industriji, do leta 2020 bomo avtomobile spremenili v telefone na kolesih

Up yours!
Čakaj malo, ne prehitevaj. Pomisli na možnost, da bi ob 48-mesečni vezavi na operaterja golfa dobil že za 48 x 199 €.
Da ne govorim o pestri diskusiji na temo, ali velja VW upoštevati tudi v statistiki prodaje telefoninov.
Da ne govorim o možnosti, da VW do konca Winterkornovega mandata ne prevzame samo svetovnega vodstva po prodaji avtomobilov, ampak prešiša še proizvajalce mobijev. Apple in Samsung, trepetajta!.
In da ne govorim o prestižnih parafernalijah za tele-wagne, ki bi jih ponujal Calypso Crystal. :-)

P.S.: Zdaj vem, zakaj je v Frankfurtu omedlel šef BMW. Slišal je šefa VW. :-)
alek14 sporočil: 10.613
[#2548861] 17.09.15 06:09 · odgovor na: usimoncic (#2548822)
Odgovori   +    2
[usimoncic]
> [dasdas]
> > [usimoncic]
> > > [tommaz]
> > > Dober da še nisi bil v avijonu - aja tam ni androida.
> >
> > Saj ni treba vlačiti avionov v to zgodbo. Dovolj je razmislek o tem kdo ima ultimativno odločitev o zaviranju: voznik ali ABS kontroler.
>
> Voznik! ABS je v novih avtih vedno prisoten in voznik pač to mora upoštevati tako, kot je pred tem moral upoštevati, da če "zažlajfaš na polno" volan ne prime.
> Nekateri smo se znali rešiti tudi v takem primeru. Z ABS je dosti laže.
> Navaden avto je pač narejen za "navadne smrtnike"... Statistika velikih števil ne laže.

Nisi razumel poante! Če ABS kontroler zaradi neke napake odloči, da bo popustil pritisk na zavore, bodo zavore popustile. Kaj voznik meni in dela, je nepomembno.
Zavore (in npr volan) so tako delikatna zadeva, da ta dva nista narejena po sistemu fly-by-wire, kot je npr. E-gas. Zavore in volan sta preko ustrezne stopalke in volanskega obroča DIREKTNO zvezana aktuatorji. Če odpove servo zavora ali volan lahko z večjo silo voznik še vedno upravlja vozilo. Enako velja za ABS, ki zavorno silo lahko le manipulira, ne more pa je odstraniti. Poleg tega je ESP/ABS kontroler na CAN-BUS ločena enota, tako kot ECU (engine control unit).
usimoncic sporočil: 3.432
[#2549026] 17.09.15 12:44 · odgovor na: alek14 (#2548861)
Odgovori   +    2
[alek14]
> [usimoncic]
> > [dasdas]
> > > [usimoncic]
> > > > [tommaz]
> > > > Dober da še nisi bil v avijonu - aja tam ni androida.
> > >
> > > Saj ni treba vlačiti avionov v to zgodbo. Dovolj je razmislek o tem kdo ima ultimativno odločitev o zaviranju: voznik ali ABS kontroler.
> >
> > Voznik! ABS je v novih avtih vedno prisoten in voznik pač to mora upoštevati tako, kot je pred tem moral upoštevati, da če "zažlajfaš na polno" volan ne prime.
> > Nekateri smo se znali rešiti tudi v takem primeru. Z ABS je dosti laže.
> > Navaden avto je pač narejen za "navadne smrtnike"... Statistika velikih števil ne laže.
>
> Nisi razumel poante! Če ABS kontroler zaradi neke napake odloči, da bo popustil pritisk na zavore, bodo zavore popustile. Kaj voznik meni in dela, je nepomembno.

Zavore (in npr volan) so tako delikatna zadeva, da ta dva nista narejena po sistemu fly-by-wire, kot je npr. E-gas. Zavore in volan sta preko ustrezne stopalke in volanskega obroča DIREKTNO zvezana aktuatorji. Če odpove servo zavora ali volan lahko z večjo silo voznik še vedno upravlja vozilo. Enako velja za ABS, ki zavorno silo lahko le manipulira, ne more pa je odstraniti. Poleg tega je ESP/ABS kontroler na CAN-BUS ločena enota, tako kot ECU (engine control unit).
To vem, da zavore še vedno delujejo hidravlično, volan pa mehansko, oboje pa modulira elektromehanika. Poraja pa se mi vprašanje kdo je fizično močnejši? Voznik ali elektromehanski sklop?

Po izkušnjah jaz nisem dovolj fizično močan (ali pa se nisem nikoli dovolj potrudil), da bi recimo "povozil" ABS in kolo zablokiral. Zato domnevam, da avto kljub pritisku na zavorni pedal ne bo kaj dosti zaviral, če se ABS kontroler odloči, da mora maksimalno ublažiti pritisk na zavore. Sicer pa se ne ukvarjam profesionalno z avto industrijo, tako da me zanima tvoje mnenje glede te dileme.
alek14 sporočil: 10.613
[#2549042] 17.09.15 13:23 · odgovor na: usimoncic (#2549026)
Odgovori   +    1
[usimoncic]
To vem, da zavore še vedno delujejo hidravlično, volan pa mehansko, oboje pa modulira elektromehanika. Poraja pa se mi vprašanje kdo je fizično močnejši? Voznik ali elektromehanski sklop?

Po izkušnjah jaz nisem dovolj fizično močan (ali pa se nisem nikoli dovolj potrudil), da bi recimo "povozil" ABS in kolo zablokiral. Zato domnevam, da avto kljub pritisku na zavorni pedal ne bo kaj dosti zaviral, če se ABS kontroler odloči, da mora maksimalno ublažiti pritisk na zavore. Sicer pa se ne ukvarjam profesionalno z avto industrijo, tako da me zanima tvoje mnenje glede te dileme.
Žal lahko na tole odgovorim le delno. V takih primerih mora proizvajalec narediti t.i. "plausible misuse" analizo. To pomeni analizo možne nepravilne uporabe. Zavorni sistem mora zdržati tlak, ki ga ustvari noga krepkega moškega v skrajni sili. Vprašanje pa je res do katerega tlaka se ABS upira inputu voznika. Tega žal ne vem. Nekaj pa vem: ABS cestnih vozil zavirajo brez blokiranja. Nekateri avti s terenskimi opcijami, pa imajo ABS, ki najprej pomeri ali doseže večje pojemke z blokiranjem (sneg, makadam) ali brez njega in potem prilagodi zaviranje. Vprašanje je res, ali lahko voznik s povečanim inputom ovrerrida ABS in blokira kolesa.
Kolikor sem gledal sheme ABS bi bilo to mogoče, če bi lahko tlak stopalke premagal enega izmed ventilov v ABS, ki se električno vklapljajo. Ventil je normal-open in če ABS ne dela (okvara), lahko voznik doseže blokiranje. Obstaja izjemno majhna vrejetnost, da bi ta ventil zaskočil v zaprtem položaju, kar bi lahko (ugibam) vodilo v popolno odpoved zavor. Takrat je treba pritegniti ročno ali pa elektromehansko.
rename sporočil: 12.318
[#2549047] 17.09.15 13:31 · odgovor na: bc123a (#2548268)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: rename 17.09.2015 13:35
[bc123a]
> Smo v procesu velikih sprememb v avtomobilski industriji, do leta 2020 bomo avtomobile spremenili v telefone na kolesih

Up yours!
No ja, to pa res ni velika sprememba.
Telefone na kolesih imamo že dolgo.
Velik problem je ravno to, da šoferji uporabljajo telefone med vožnjo.

P.S.: velika sprememba bi bila, če bi se telefon spremenil v avto (in nazaj) :-)))
pobalin sporočil: 12.872
[#2549395] 18.09.15 09:08 · odgovor na: pobalin (#2548850)
Odgovori   +    0
[pobalin]
Čakaj malo, ne prehitevaj. Pomisli na možnost, da bi ob 48-mesečni vezavi na operaterja golfa dobil že za 48 x 199 €.
Ni ravno to, ampak nekaj se že premika. :-)
Ko Si.mobilovo omrežje 4G/LTE in Tesla postaneta potovalna pajdaša
www.siol.net/trendi/...vetja.aspx
pobalin sporočil: 12.872
[#2550714] 21.09.15 18:17 · odgovor na: bc123a (#2548268)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> Smo v procesu velikih sprememb v avtomobilski industriji, do leta 2020 bomo avtomobile spremenili v telefone na kolesih

Up yours!
Najbrž oba spadava v tretji rumeni stolpec na desni strani grafa. :-)
This chart shows the willingness of consumers to switch from their current car brand to a tech company (e.g. Google, Apple).
www.statista.com/cha...-builders/
jani1974 sporočil: 3.800
[#2550729] 21.09.15 19:57 · odgovor na: alek14 (#2549042)
Odgovori   +    0
[alek14]
> [usimoncic]

> To vem, da zavore še vedno delujejo hidravlično, volan pa mehansko, oboje pa modulira elektromehanika. Poraja pa se mi vprašanje kdo je fizično močnejši? Voznik ali elektromehanski sklop?
>
> Po izkušnjah jaz nisem dovolj fizično močan (ali pa se nisem nikoli dovolj potrudil), da bi recimo "povozil" ABS in kolo zablokiral. Zato domnevam, da avto kljub pritisku na zavorni pedal ne bo kaj dosti zaviral, če se ABS kontroler odloči, da mora maksimalno ublažiti pritisk na zavore. Sicer pa se ne ukvarjam profesionalno z avto industrijo, tako da me zanima tvoje mnenje glede te dileme.

Žal lahko na tole odgovorim le delno. V takih primerih mora proizvajalec narediti t.i. "plausible misuse" analizo. To pomeni analizo možne nepravilne uporabe. Zavorni sistem mora zdržati tlak, ki ga ustvari noga krepkega moškega v skrajni sili. Vprašanje pa je res do katerega tlaka se ABS upira inputu voznika. Tega žal ne vem. Nekaj pa vem: ABS cestnih vozil zavirajo brez blokiranja. Nekateri avti s terenskimi opcijami, pa imajo ABS, ki najprej pomeri ali doseže večje pojemke z blokiranjem (sneg, makadam) ali brez njega in potem prilagodi zaviranje. Vprašanje je res, ali lahko voznik s povečanim inputom ovrerrida ABS in blokira kolesa.
Kolikor sem gledal sheme ABS bi bilo to mogoče, če bi lahko tlak stopalke premagal enega izmed ventilov v ABS, ki se električno vklapljajo. Ventil je normal-open in če ABS ne dela (okvara), lahko voznik doseže blokiranje. Obstaja izjemno majhna vrejetnost, da bi ta ventil zaskočil v zaprtem položaju, kar bi lahko (ugibam) vodilo v popolno odpoved zavor. Takrat je treba pritegniti ročno ali pa elektromehansko.
Momci, ABS se ne upira inputu voznika. ABSa input voznika sploh ne zanima. Vse, kar ABS dela je, da zmanjša tlak v sistemu, če kolesa hočejo blokirati. Kakršenkoli že ta tlak je in kdorkoli ga je že "proizvedel". Ventil bi se moral zaskočiti v odprtem položaju, da bi posledično tlak nekontrolirano preveč zmanjšal, ampak je ventil narejen tako, da se to ne more zgoditi. Odprtega ga drži elektromagnet in če elektrike ni, ga ne more nič držati v "zaskočenem položaju". Če pa je ventil zaprt (kot je večino časa, ker večino časa ne zaviramo) oziroma ostane zaprt zaradi okvare pa ABS pač ne deluje in celotna sila se prenaša na kolesa.

Strani: 1