Strani: 1

pobalin sporočil: 12.920
[#2524244] 02.06.15 00:37
Odgovori   +    2
pognal z električnimi avtomobili, sočasno pa še razvija klasične atmosferske motorje.
Če sem prav sledil ponudbi motorjev v novejših Renaultih je atmosferskih motorjev zaradi downsizinga že zelo malo. Po dizlih so zdaj že skoraj vsi bencinci s turbino.
anon-237381 sporočil: 924
[#2524245] 02.06.15 01:02
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-237381 02.06.2015 01:05
Bistvo hibridov je, da morajo tovarne znižati povprečni izpust flote. Zato recimo Aston Martin rebranda Toyoto IQ, in se BMW, Porsche, Lamborghini mučijo s hibridi.

Na ta način na testu (kjer deloma uporabljajo električni motor) dosežejo nizke izpuste, regulatorji so srečni in stranke v Rusiji in na Kitajskem so srečne ker dobijo 500+ konjev. Hibrid z dodatnimi elektromotorji še bolj divje pospeši kot čisti bencinar.

Drugi trg hibridov je Japonska, kjer so najbolj prodajani modeli hibridi. Ker ima Japonska (in tudi ZDA) strožje predpise glede trdih delcev v izpustih, tam dizlov za osebno vožnjo ni mogoče homologirati. Naslednja tehnologija za nižjo porabo za dizlom so hibridi.

Renault je pomemben igralec predvsem v B, deloma pa tudi v A in C segmentih. V teh segmentih izpusti niso tako kritični, da bi morali s prodajo hibridov zniževati povprečni izpust flote. Zato za Renault hibridi niso tržna nuja. So pa zaradi regulative za performance znamke.
jani1974 sporočil: 3.805
[#2524260] 02.06.15 08:11 · odgovor na: anon-237381 (#2524245)
Odgovori   +    3
To so neke bučnice... Yaris hibrid je bistveno cenejši od Zoe, tako da argumentacija s ceno ne pije vode.
pobalin sporočil: 12.920
[#2524298] 02.06.15 09:53 · odgovor na: anon-237381 (#2524245)
Odgovori   +    0
[leoncc]
Drugi trg hibridov je Japonska, kjer so najbolj prodajani modeli hibridi. Ker ima Japonska (in tudi ZDA) strožje predpise glede trdih delcev v izpustih, tam dizlov za osebno vožnjo ni mogoče homologirati.
???
O dizlih na Japonskem
2006: www.nytimes.com/2006...iesel.html
2012: www.bloomberg.com/bw...ond-chance
2015:
Japan's Mazda Motor Corp will sell only diesel-powered cars in the domestic launch of its key model for 2015, gambling it can convince the country's army of hybrid petrol-electric drivers that the days of sooty, noisy diesels are long gone.
www.reuters.com/arti...ZD20150227
O dizlih v ZDA
2014: www.foxbusiness.com/...n-america/
2015: www.nytimes.com/2015...o-get.html

2015:
Thanks to mandated particulate filters and urea injection, today's diesels are also much cleaner than the soot-spewing models many American drivers remember from decades ago.
Below is the Green Car Reports guide to every 2015 and 2016 model-year diesel car and truck on sale in the U.S., with full powertrain specs and fuel economy for each.
www.greencarreports....in-the-u-s
anon-69588 sporočil: 26
[#2524365] 02.06.15 13:51
Odgovori   +    2
vozil sem že par hibridov: opel ampera, mitsubishi outlander, toyota yaris, bmw i3, honda jazz,...

njihov čas je že davno prišel, čudi me da avto industrija tega bolj ne zagrabi, ne samo zaradi ekologije ampak predvsem zaradi pozitivnih emocij, ki jih daje elektro pogon,...

emocija namreč povečuje prodajo
anon-237381 sporočil: 924
[#2560467] 02.11.15 18:49 · odgovor na: pobalin (#2524298)
Odgovori   +    0
O dizlih v ZDA glej Volkswagen :D

Strani: 1