Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Sila obetaven električni avto

Strani: 1

cman sporočil: 809
[#2518991] 07.05.15 15:33
Odgovori   +    7
Dokler bojo budalili s tem najemom baterij ga ne dregnem s kilometrsko palico.
vickibedi sporočil: 11.565
[#2518993] 07.05.15 15:35
Odgovori   +    5
Podatki o ceni so dvoumni:
Zoe, upoštevaje subvencijo pet tisoč evrov, namreč stane 17 tisočakov in še 79 evrov za mesečni najem baterij.
15.490 evrov je cena renaulta zoe z upoštevano subvencijo Eko sklada.
FIN-454644 sporočil: 7.701
[#2519008] 07.05.15 16:13
Odgovori   +    3
Mene zanima,ce bo dovolj elektrike, ko bomo vsi vozili elektricne avtomobile.
drugmirko sporočil: 931
[#2519045] 07.05.15 20:25 · odgovor na: cman (#2518991)
Odgovori   +    5
[cman]
Dokler bojo budalili s tem najemom baterij ga ne dregnem s kilometrsko palico.
zakaj? a bi raje videl, da ti jo -tako kot pri ostalih- prodajo in zaračunajo v pet mestnem evrskem znesku?
poleg tega z najemom odpadejo tudi skrbi okrog eventuelnega zmanjšanja njene kapacitete (skozi čas in število polnilnih ciklov), kakor tudi vse skrbi (in stroški) povezani z njeno reciklažo v primeru njenega "izdiha" ...in posledičnega ponovnega (najvrjetneje najmanj "visoko štirimestnega") zneska nabave nove..... vse to je v primeru rentanja baterije - Renaultov problem!

se pa strinjam, da bi znesek najema lahko bil par 10 evrov nižji.... ampak, kaj češ.... baterije so pač drage "ko zmijski znoj" in tudi Renault ni "dobrodelna organizacija".... so izbrali pač tak način "cenovnega bližanja" avtomobila kupcu. glede na cene Ion-a in ostalih "električarjev, ki se pnejo debelo prek 30k evrov, bi s prodajo baterije skupaj z avtomobilom tudi Zoe stala podoben, 30 ali celo 40k evrski znesek. z najemom in subvencijo so ga najmanj prepolovili.... vseno pa morajo pokrit vsaj del "nabavne" cene baterij, če ne tudi kej zaslužit... na koncu koncev so, kot smo že zgoraj rekli, "profitna" in ne "dobrodelna" organizacija"....
alek14 sporočil: 10.618
[#2519083] 08.05.15 06:12 · odgovor na: cman (#2518991)
Odgovori   +    5
[cman]
Dokler bojo budalili s tem najemom baterij ga ne dregnem s kilometrsko palico.
Najem baterije te ščiti pred največjim padcem vrednosti avta. Baterija je skoraj pol avta. In bodimo pošteni, baterija po cca. 4 letih ni več vredna nič (ko bi avto prodal naprej namreč).
alek14 sporočil: 10.618
[#2519085] 08.05.15 06:19 · odgovor na: FIN-454644 (#2519008)
Odgovori   +    0
[FIN-454644]
Mene zanima,ce bo dovolj elektrike, ko bomo vsi vozili elektricne avtomobile.
Elektrike bo dovolj. Težava pa bi bila, če bi nenadoma skušali vsi preiti na EV. Drži, da trenutna kapaciteta proizvodnje elektrike ne zadošča za EV. Vendar bo prehod na elektromobilnost dovolj počasen, da se bodo kapacitete lahko dograjevale.

Sploh pa mislim, da bo zadeva z EV prej ali slej šla v smeri baterij s tekočimi elektroliti (gorivne celice - FC). Gorivo boš natočil in se vozil na elektromotor.

Goriva za FC so lahko tudi ogljikovodiki, ki pa bi bili lahko proizvedeni na biološki način (GSO - npr. trave ali alge) ali pa direktno iz jedrske. Možna je namreč proizvodnja vodika direktno iz jedrskega reaktorja. Vodik pa se potem preko CO2 zveže v težje C-H.
Mleben sporočil: 1.110
[#2519087] 08.05.15 06:22 · odgovor na: drugmirko (#2519045)
Odgovori   +    2
[drugmirko]
> [cman]
> Dokler bojo budalili s tem najemom baterij ga ne dregnem s kilometrsko palico.

zakaj? a bi raje videl, da ti jo -tako kot pri ostalih- prodajo in zaračunajo v pet mestnem evrskem znesku?
poleg tega z najemom odpadejo tudi skrbi okrog eventuelnega zmanjšanja njene kapacitete (skozi čas in število polnilnih ciklov), kakor tudi vse skrbi (in stroški) povezani z njeno reciklažo v primeru njenega "izdiha" ...in posledičnega ponovnega (najvrjetneje najmanj "visoko štirimestnega") zneska nabave nove..... vse to je v primeru rentanja baterije - Renaultov problem!

se pa strinjam, da bi znesek najema lahko bil par 10 evrov nižji.... ampak, kaj češ.... baterije so pač drage "ko zmijski znoj" in tudi Renault ni "dobrodelna organizacija".... so izbrali pač tak način "cenovnega bližanja" avtomobila kupcu. glede na cene Ion-a in ostalih "električarjev, ki se pnejo debelo prek 30k evrov, bi s prodajo baterije skupaj z avtomobilom tudi Zoe stala podoben, 30 ali celo 40k evrski znesek. z najemom in subvencijo so ga najmanj prepolovili.... vseno pa morajo pokrit vsaj del "nabavne" cene baterij, če ne tudi kej zaslužit... na koncu koncev so, kot smo že zgoraj rekli, "profitna" in ne "dobrodelna" organizacija"....

Saj! Kupiš avto, si lastnik, a ne povsem. V njem je nekaj, kar ni tvoje, imaš v najemu, plačuješ vsak mesec, če daš ven, pa avto ne dela. No go! Če ne štejem vseh drugih problemov. Ne moreš se kar vsesti in iti, vmes pa pozabiti nanj. Vedno moraš planirati uporabo, vzdrževanje, omejen obseg in tako naprej. Nepraktično, predrago in z najemom dodatno zakomplicirano.
anon-88142 sporočil: 133
[#2519147] 08.05.15 09:34
Odgovori   +    0
Super avto !!!
Ponudba z najemom baterije pa nesprejemljiva !
Mislim, da se v Sloveniji ne bo prodajal.
Baterija bo držala 5-7 let. Čez 5 let bodo električni avti 200% bolj
izpopolnjeni tako da ni razloga, da bi čez 5 let menjali baterjo pri ZOE,
ampak se bo kupil nov električni avto 200% bolj izpopolnjen!!

Razvoj električnih avtov je v takem razmahu, da je ZOE že ob prihodu na
slovenski trg zastarel.
Prihodnje leto prihaja LEAF z 350 km dosega in BOLT z 360 km dosega.
anon-88142 sporočil: 133
[#2519186] 08.05.15 11:02 · odgovor na: (#2519174)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-88142 08.05.2015 11:08
[porkamizerija]
kaj pa če si štor in se zabiješ v drevo in uničiš to super baterijo?
jo moraš plačat iz svojega žepa, recimo da si šuft kot jaz in nimaš kaska?

torej recimo da imaš totalko, avto lahko vržeš v smeti in si dolžen samo visoko štirimestni znesek za baterijo ali kako, kakšna je potem računica, se izplača ali ne?
Baterijaje so s strani Renaulta za ta primer interno zavarovane kasko.
Če pa ne plačuješ mesečni najem se ti preko R-linka baterija izkluči
tako da se ne moreš vozit !!

Preverjeno na Renault-u !!
bc123a sporočil: 47.189
[#2519187] 08.05.15 11:04 · odgovor na: anon-88142 (#2519186)
Odgovori   +    2
[24680]
> [porkamizerija]
> kaj pa če si štor in se zabiješ v drevo in uničiš to super baterijo?
> jo moraš plačat iz svojega žepa, recimo da si šuft kot jaz in nimaš kaska?
>
> torej recimo da imaš totalko, avto lahko vržeš v smeti in si dolžen samo visoko štirimestni znesek za baterijo ali kako, kakšna je potem računica, se izplača ali ne?

Baterijaje so s strani Renaulta za ta primer interno zavarovane kasko.
Če pa ne plačuješ mesečni najen se ti preko R-linka baterija izkluči
tako da se ne moreš vozit !!
A to, da bo avto v konstantni povezavi z renaultom, pa nobenega ne skrbi? Slovenija pac, zasebnost nas en drek briga...
anon-88142 sporočil: 133
[#2519190] 08.05.15 11:12 · odgovor na: bc123a (#2519187)
Odgovori   +    2
[bc123a]
> [24680]
> > [porkamizerija]
> > kaj pa če si štor in se zabiješ v drevo in uničiš to super baterijo?
> > jo moraš plačat iz svojega žepa, recimo da si šuft kot jaz in nimaš kaska?
> >
> > torej recimo da imaš totalko, avto lahko vržeš v smeti in si dolžen samo visoko štirimestni znesek za baterijo ali kako, kakšna je potem računica, se izplača ali ne?
>
> Baterijaje so s strani Renaulta za ta primer interno zavarovane kasko.
> Če pa ne plačuješ mesečni najen se ti preko R-linka baterija izkluči
> tako da se ne moreš vozit !!

A to, da bo avto v konstantni povezavi z renaultom, pa nobenega ne skrbi? Slovenija pac, zasebnost nas en drek briga...
To ima večina električnih avtomobilov !! (update software, servis..) Tako kot telefon, se te tudi najde kjerkoli samo,da ljudje o tem bolj malo govorijo !
cman sporočil: 809
[#2519194] 08.05.15 11:23 · odgovor na: drugmirko (#2519045)
Odgovori   +    1
[drugmirko]

zakaj? a bi raje videl, da ti jo -tako kot pri ostalih- prodajo in zaračunajo v pet mestnem evrskem znesku?
poleg tega z najemom odpadejo tudi skrbi okrog eventuelnega zmanjšanja njene kapacitete (skozi čas in število polnilnih ciklov), kakor tudi vse skrbi (in stroški) povezani z njeno reciklažo v primeru njenega "izdiha" ...in posledičnega ponovnega (najvrjetneje najmanj "visoko štirimestnega") zneska nabave nove..... vse to je v primeru rentanja baterije - Renaultov problem!

se pa strinjam, da bi znesek najema lahko bil par 10 evrov nižji.... ampak, kaj češ.... baterije so pač drage "ko zmijski znoj" in tudi Renault ni "dobrodelna organizacija".... so izbrali pač tak način "cenovnega bližanja" avtomobila kupcu. glede na cene Ion-a in ostalih "električarjev, ki se pnejo debelo prek 30k evrov, bi s prodajo baterije skupaj z avtomobilom tudi Zoe stala podoben, 30 ali celo 40k evrski znesek. z najemom in subvencijo so ga najmanj prepolovili.... vseno pa morajo pokrit vsaj del "nabavne" cene baterij, če ne tudi kej zaslužit... na koncu koncev so, kot smo že zgoraj rekli, "profitna" in ne "dobrodelna" organizacija"....
Ja, naj ceno baterij vklučijo v prodajno ceno tako kot to dela konkurenca. Zraven pa dajo še garancijo 5 let/100k kot jo ima recimo Tesla. Pri roadsterjih po tolikem času še ni opaznega upada kapacitete baterij.

Tako bolje veš koliko te bo avto stal, cena najema se lahko kadarkoli spremeni. Zraven pa te s tem sigurno tudi priklenejo na pregrešno drage uradne servise/kontrolo baterij ipd.
anon-88142 sporočil: 133
[#2519220] 08.05.15 12:49 · odgovor na: (#2519217)
Odgovori   +    2
[porkamizerija]
> [bc123a]
> > [24680]
> > > [porkamizerija]
> > > kaj pa če si štor in se zabiješ v drevo in uničiš to super baterijo?
> > > jo moraš plačat iz svojega žepa, recimo da si šuft kot jaz in nimaš kaska?
> > >
> > > torej recimo da imaš totalko, avto lahko vržeš v smeti in si dolžen samo visoko štirimestni znesek za baterijo ali kako, kakšna je potem računica, se izplača ali ne?
> >
> > Baterijaje so s strani Renaulta za ta primer interno zavarovane kasko.
> > Če pa ne plačuješ mesečni najen se ti preko R-linka baterija izkluči
> > tako da se ne moreš vozit !!
>
> A to, da bo avto v konstantni povezavi z renaultom, pa nobenega ne skrbi? Slovenija pac, zasebnost nas en drek briga...

pa saj ne gre samo za zasebnost. nekdo ti lahko na daljavo onemogoči avto, recimo kakšen zlikovec ali heker.
pri telefonu nekako vemo da deluje na daljavo, tole mi ni pa nič všeč.
Dejstvo je, da ti ga bo na daljavo onemogočil Renault, če ne boš "pridno"
plačeval baterije !! :))
drugmirko sporočil: 931
[#2519329] 09.05.15 10:25 · odgovor na: cman (#2519194)
Odgovori   +    1
[cman]

Ja, naj ceno baterij vklučijo v prodajno ceno tako kot to dela konkurenca. Zraven pa dajo še garancijo 5 let/100k kot jo ima recimo Tesla. Pri roadsterjih po tolikem času še ni opaznega upada kapacitete baterij.

Tako bolje veš koliko te bo avto stal, cena najema se lahko kadarkoli spremeni. Zraven pa te s tem sigurno tudi priklenejo na pregrešno drage uradne servise/kontrolo baterij ipd.
žal se okrog tega bolj strinjam z alekom14.
višina najema je najvrjetneje stvar pogodbe, njenega trajanja in v njej zapisanih pogojev in se zato ne more spremenit "kadarkoli". roadster za razliko od Zoe ni avto "za vsak dan v službo, trgovino in school run", zato njegove baterije namesto strahu okrog izgube kapacitete prej rabijo kak dober vzdrževalec, pa tudi uradni (a privatni) servis mi je v primerjavi (s sicer marsikdaj na uradnem serviu zaposlenim) "fušarjem pod kozolcem" iz mnogoterih in večplastnih razlogov- bližja in racionalnejša opcija.... in to kljub višji ceni storitve!

zato je dojemanje Renaultove ponudbe prej stvar "konceptov v glavi" oziroma osebnih preferenc kot pa česa drugega... tebe pač bolj zanima "racionalnost lastništva", mene pa "racionalnost uporabe"...
drugmirko sporočil: 931
[#2519330] 09.05.15 11:19 · odgovor na: anon-88142 (#2519147)
Odgovori   +    1
[24680]
Super avto !!!
Ponudba z najemom baterije pa nesprejemljiva !
Mislim, da se v Sloveniji ne bo prodajal.
Baterija bo držala 5-7 let. Čez 5 let bodo električni avti 200% bolj
izpopolnjeni tako da ni razloga, da bi čez 5 let menjali baterjo pri ZOE,
ampak se bo kupil nov električni avto 200% bolj izpopolnjen!!

Razvoj električnih avtov je v takem razmahu, da je ZOE že ob prihodu na
slovenski trg zastarel.
Prihodnje leto prihaja LEAF z 350 km dosega in BOLT z 360 km dosega.
ne rečem, da v tvojih trditvah o vrjetnem prihodnjem razvoju električnih avtov in eventuelni življenski dobi baterij v Zoe ni smisla....
vendar, kolikšna misliš bo izguba denarja ob prodaji čez pet let, ko boš ob boku 200% bolj izpopolnjenim avtomobilom, prodajal "zastarel avto" s skoraj izrabljenimi baterijami, ki že v štartu niso imele kakega "poštenega dosega", če boš za avto, skupaj z baterijo odštel 40k evrov? in kolikšna bo izguba denarja, če boš za avto brez baterije odštel 15k evrov?
...in kakšna bo vrjetnost prodaje, če kupca v drugem primeru izrabljenost baterije ne bo skrbela, saj si bo pri Renaultu lahko rental novo (zmogljivejšo) baterijo, v prvem primeru pa reskiral "nakup mačka v žaklju" in eventuelne stroške nakupa nove "lastniške" baterije (ki bi zlahka presegli večkratnik kupnine rabljenega "električarja")?
cman sporočil: 809
[#2519414] 09.05.15 22:29 · odgovor na: drugmirko (#2519329)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: cman 09.05.2015 22:36
[drugmirko]
pa tudi uradni (a privatni) servis mi je v primerjavi (s sicer marsikdaj na uradnem serviu zaposlenim) "fušarjem pod kozolcem" iz mnogoterih in večplastnih razlogov- bližja in racionalnejša opcija.... in to kljub višji ceni storitve!
Mogoče, mogoče ne. Važno da imaš prosto izbiro, tule je ne boš imel.

p.s. Zelo rad bi videl pogodbo o najemu te baterije, močno dvomim da bo šlo za fiksen znesek. Kakor jaz vidim Renault tu le malo preizkuša teren in bo tveganje najverjetneje prenesel na stranke.
igor1976 sporočil: 374
[#2520729] 18.05.15 07:14
Odgovori   +    0
Kdor se ne vozi dosti, da 79€ ali pa še manj za bencin na mesec, tako da je to plačilo baterije res neumno,...

Strani: 1