Strani: 1

alek14 sporočil: 10.556
[#2511039] 29.03.15 15:47
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: alek14 29.03.2015 15:53
Kakšnih drugih posebnih ugodnosti nimajo, do te tehnologije denimo niso tako zagreti kot sosedi Norvežani, ki so neslišne in brezogljične avte sprejeli z še bolj odprtimi rokami.
Whaaaat??
Brezogljične? EV nimajo emisij (NOx, PM10, CO...) toda CO2? Zeankrat imajo EV CO2 emisije višje od konvencionalnih z notranjim izgoravanjem. Sešteti je treba CO2 od elektrike (TE), in CO2 od izdelave avta, ki je 2x tistega na fosilce.
Edina prednost EV je, da ni na fosilna goriva, ki jih EU uvaža. Sicer pa ni prednosti in ekonomskega ali pa ekološkega razloga za njihovo uporabo.
Slovenija se je opekla na čisto vsem kar je subvencionirala. Tudi tu bo peklo. Ne more biti drugače.

EV se NE-BODO uveljavili, ker so baterije preveč nestabilne (samovžigi), ter, ker je re-sell value EV skoraj nična.
cman sporočil: 809
[#2511487] 31.03.15 07:35 · odgovor na: alek14 (#2511039)
Odgovori   +    0
[alek14]
EV se NE-BODO uveljavili, ker so baterije preveč nestabilne (samovžigi)
No le prilepi kakšen link, ki kaže da je samovžig baterij problem.
alek14 sporočil: 10.556
[#2511509] 31.03.15 08:30 · odgovor na: cman (#2511487)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: alek14 31.03.2015 08:33
[cman]
> [alek14]
> EV se NE-BODO uveljavili, ker so baterije preveč nestabilne (samovžigi)

No le prilepi kakšen link, ki kaže da je samovžig baterij problem.
www.ainonline.com/av...-ion-caged

www.iafss.org/public...8/375/view

computer.howstuffwor...y-fire.htm

www.technologyreview...-vehicles/

www.hemmingfire.com/..._risk.html

business.financialpo...to-garage/

www.zerohedge.com/ne...ttery-pack

.
.
.

Najhuje pri tem je, da so baterije tem manj stabilne, če imajo večjo gostoto energije.
cman sporočil: 809
[#2511531] 31.03.15 09:26 · odgovor na: alek14 (#2511509)
Odgovori   +    0
[alek14]
> [cman]
> > [alek14]
> > EV se NE-BODO uveljavili, ker so baterije preveč nestabilne (samovžigi)
>
> No le prilepi kakšen link, ki kaže da je samovžig baterij problem.

www.ainonline.com/av...-ion-caged

www.iafss.org/public...8/375/view

computer.howstuffwor...y-fire.htm

www.technologyreview...-vehicles/

www.hemmingfire.com/..._risk.html

business.financialpo...to-garage/

www.zerohedge.com/ne...ttery-pack

.
.
.

Najhuje pri tem je, da so baterije tem manj stabilne, če imajo večjo gostoto energije.
Kar spremljam okrog Tesel, sta zagoli celi dve, od tega ena po hujši nesreči. Premalo da bi zganjal paniko pri 50k izdelanih avtomobilih.

Še bolj trapasto pa ker ICE avti so s tega vidika še hujši.
anon-256706 sporočil: 2.499
[#2511536] 31.03.15 09:52
Odgovori   +    1
Švedski kolegi so pri elektromobilnosti nekaj let pred nami, v tej severni državi se neslišni avti množijo, stroški polnjenja pa skokovito rastejo
Zakaj bi bili Švedi izjeme? Nikjer po svetu ljudje ne znajo ravnati z zastonj stvarmi. Potrebno jim jih je drago zaračunati in spraviti v finančno odvisnost. potem lahko upravljajo z njimi. Z ljudmi.
Kdo je že rekel nekaj podobnega kot: Dal sem človeštvu energijo, ki je praktično zastonj. Mislil je na elektriko. In kaj nastane, ko se v to vtaknejo vlade in njihov kapital?
Vedno isto. Nismo še zreli za zastonj dobrine. Mi se moramo izkoriščati.

Strani: 1