Strani: 1

alek14 sporočil: 10.618
[#2508097] 18.03.15 06:30
Odgovori   +    17
Zadnja sprememba: alek14 18.03.2015 06:30
Ko bodo na voljo subvencije, bo Renault v Sloveniji pričel s prodajo treh električnih avtov.
To se jasno pogovarjemo o nekih subvencijah, ki jih bo za prodajo renojčkov prispevala Republika Francija?

Odločen ne vsem subvencijam neekonomičnim rešitvam, ki nas delajo še bolj revne!!!!
0531Agenc sporočil: 253
[#2508178] 18.03.15 11:46
Odgovori   +    5
kaj če bi od prihranka pri porabi goriva odštevli še strošek najema baterij. ali bi ugotovili, da je avto na bencin cenejši?
FIN-353404 sporočil: 597
[#2508191] 18.03.15 12:47
Odgovori   +    6
čas vnosa: 18.03.15 11:57
za primerjavo, vozim MB E240 V6 bencinski motor + plinska zasnova proizvajalca G1. ko porabim, na relaciji LJ-BG-LJ (cca. 1.100km) 10 litorv plina/100km in ne več kot 1,0 litra bencina za celo pot me ne bo prepričala nobena investicija v elektro avto, saj na omenjeni relaciji bi moral polniti avto vsaj 7* če ne celo 8*. Jaz tankam enkrat v Lj in drugič v Beogradu, in še cena za 100km vožnje po današnjih cenah energentov = cca. 6,60€... se pa strinjam da naj da kar Francija za svojega proizvajalca subvencijo v Sloveniji in ne nas 1.999.999 državljanov, ki s takim avtom nimamo nič...razen nekaj napihnjenih srečnežev....
Mleben sporočil: 1.110
[#2508366] 19.03.15 07:37
Odgovori   +    1
Renault želi z velikimi koraki elektrificirati Slovenijo

Kaj bodo naredili elektrarne in postavili daljnovode po Sloveniji? Trenutno bo prej to, kot pa da bodo prodali ne vem koliko električnih avtomobilov. So pa ti korak v razvoju , pa katera koli tehnološka varianta bo potem že zmagala.
markoff sporočil: 7.213
[#2508418] 19.03.15 09:17 · odgovor na: 0531Agenc (#2508178)
Odgovori   +    1
[0531Agenc]
kaj če bi od prihranka pri porabi goriva odštevli še strošek najema baterij. ali bi ugotovili, da je avto na bencin cenejši?
Ne samo to, mesečni znesek najema baterij je omejen z max. št. km. Ko sem to videl, me je vrglo na rit. Hiter izračun pokaže, da je že pri normalnem št. km. (okoli 10-15k letno) dizel malenkostno cenejši (pri upoštevanju subvencij!), kaj šele, če prekoračiš dovoljeno max. št. km!

Štrom vozila (na baterije) za masovno uporabo so utopija. Pipe dream. Fatamorgana.
igor1976 sporočil: 374
[#2508442] 19.03.15 09:52
Odgovori   +    0
Pol tale twizy ni ravno za zimske mesece, če nima stranskih šip niti za doplačilo.
anon-13758 sporočil: 23
[#2508446] 19.03.15 09:58 · odgovor na: markoff (#2508418)
Odgovori   +    2
Se podpišem! Pod temi pogoji, s tem dosegom ob teh številnih polnjenjih, najem batereij?!? (več kot tankam na mesec)... Totalni nonsens... Dokler ni cena enaka ali nižja klasičnim avtomobilom in doseg minimalno 400KM in to ne po ravnem in ob izključeni klimi ali gretju...., je škoda o tej temi še ene same besede.
anon-13758 sporočil: 23
[#2508448] 19.03.15 10:01 · odgovor na: igor1976 (#2508442)
Odgovori   +    1
To je zadeva samo za zelo vroče...oz če imajo vročino vsakodnevno.....
FIN-353404 sporočil: 597
[#2508514] 19.03.15 11:21
Odgovori   +    0
čas vnosa: 19.03.15 11:19
pa si zamislite za TWIZY-ja dostavno službo (obstaja verzija CARGO) po Ljubljani, vsaki 2.uri menjava baterij in še stroškovno se ne obnese. sem pa na You tubu opazil izredno veliko obrabo gum v vožnji na krog in izrabo zavornih ploščic, kar prah leti naokrog potem pa me naj toži še kakšna lepotica da sem ji umazal bele hlače. tale reč ni tako nedložna. torej z dostavno služnbo ne bo nič ker je zraven še en kup stroškov ki jih proizvajalec skriva.

Strani: 1