Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek (foto) Dežnik na zadnji polici je lahko hladno orožje

Strani: 1

FIN-266389 sporočil: 23
[#2468739] 29.10.14 22:53
Odgovori   +    7
Masa se težko poveča s hitrostjo. Mislim pa, da je to sunek sile. Je pa vidno kaj je mišljeno.
bc123a sporočil: 46.639
[#2468757] 30.10.14 01:22
Odgovori   +    12
Pri trku se tovor začne premikati, njegova masa se močno poveča
jao mili boze.
anon-237381 sporočil: 924
[#2468759] 30.10.14 01:37
Odgovori   +    4
Še dobro ta za ta članek ne colate. Nekaj plačljivih člankov je bilo tudi na tej kakovostni ravni.
drugmirko sporočil: 931
[#2468760] 30.10.14 01:57
Odgovori   +    6
tale z "maso" je res zmagovalna, kolosalne so pa tudi tiste o polozaju za volanom... a mora, da bo polozaj sedenja pravilen, nad glavo bit "za pest prostora" tudi, ce vozis enoprostorca?
po mojem skromnem in neprofesionanem mnenju je pravilni polozaj za volanom tak, da deli telesa v sedecem polozaju med sabo zavzemajo kot okrog 120 stopinj (ker je to najmanj utrujajoc polozaj sedenja)... to se pa doseze priblizno takrat, ko je sedez glede na volan nastavljen tako, da je noga pri stisnjeni sklopki skoraj popolnoma stegnjena (in zato kotom primerno pokrcena, ko je ne "tiscimo"), ter zapestje iztegnjene roke na vrhu volana!
pa tudi s polozajem "deset do dveh" ni nic narobe... sej je res, da so danasnji volani bolj direktni kot pred "dvajsetimi leti", da imajo "servo" in so "variabilno-progresivni", se zmerej pa niso ne tako majhni, ne tako direktni, da bi jih "pod mus" morali drzat kot piloti F1 ali WRC-ja...

sicer pa... ce taksne "klobasajo" instruktorji varne voznje ni niti cudno, da je vozniska kultura na nasih cestah taksna kot je...
milos9 sporočil: 763
[#2468761] 30.10.14 02:24 · odgovor na: FIN-266389 (#2468739)
Odgovori   +    0
Gre za naletno težo, hvala
milos9 sporočil: 763
[#2468762] 30.10.14 02:26 · odgovor na: drugmirko (#2468760)
Odgovori   +    1
In kako boš s stegnjenimi rokami vrtel volan?

Inštruktorji ne govorijo na pamet
igor1976 sporočil: 364
[#2468789] 30.10.14 07:02
Odgovori   +    1
Pri manjših avtih, ali pa pri avtih s sončno streho hitro zmanjka prostora nad glavo, a ne Miloš?
matjazfinance sporočil: 2.427
[#2468846] 30.10.14 09:22 · odgovor na: drugmirko (#2468760)
Odgovori   +    0
[drugmirko]
.. to se pa doseze priblizno takrat, ko je sedez glede na volan nastavljen tako, da je noga pri stisnjeni sklopki skoraj popolnoma stegnjena
Kaj pa če imaš avtomatik?
najobj sporočil: 26.606
[#2468865] 30.10.14 09:57 · odgovor na: milos9 (#2468762)
Odgovori   +    1
[milos9]
In kako boš s stegnjenimi rokami vrtel volan?

Inštruktorji ne govorijo na pamet
... OK, ker tega ne spremljam glih najbolj, sicer ne vem, kaj vse govorijo inštruktorji vožnje, ampak novi kao pravilni položaj rok na volanu, ki ga zadnje cajte pridigajo, pa je kompletna bedarija ... khmm, govorim seveda o novem položaju "petnajst do tri" namesto "deset do dve" glede na urine kazalce ... evo, kdor si je to bedarijo izmislil in z njo posiljuje nove voznike, nima pojma o od naletne teže mnogo enostavnejših zadevah v fiziki, ki je pri vseh vidikih vožnje najpomembnejša ...
milos9 sporočil: 763
[#2468875] 30.10.14 10:07 · odgovor na: igor1976 (#2468789)
Odgovori   +    0
Meni pa res :)
shevchenko sporočil: 17.989
[#2468910] 30.10.14 10:47 · odgovor na: najobj (#2468865)
Odgovori   +    2
mislim, da je na vseh področjih v tej zahojeni državi ura pet do dvanajstih. tako tudi držim volan
Neuvrscen sporočil: 1.755
[#2468989] 30.10.14 12:30
Odgovori   +    0
No ja, če smo pikolovski, se po relativnostni teoriji masa telesa res povečuje s hitrostjo :) Res pa je, da je pri "zemeljskih" hitrostih (krepko manjših od svetlobne) ta efekt zanemarljiv. Več o tem nekje pri začetku tega članka: www.britannica.com/E...istic-mass
jani1974 sporočil: 3.603
[#2468997] 30.10.14 12:38 · odgovor na: najobj (#2468865)
Odgovori   +    0
[najobj]
... OK, ker tega ne spremljam glih najbolj, sicer ne vem, kaj vse govorijo inštruktorji vožnje, ampak novi kao pravilni položaj rok na volanu, ki ga zadnje cajte pridigajo, pa je kompletna bedarija ... khmm, govorim seveda o novem položaju "petnajst do tri" namesto "deset do dve" glede na urine kazalce ...
Jaz razumem to kot posledico uvedbe servovolanov in manj zavrtljajev od ene do druge skrajne točke. Servo, ker za zavrteti volan ne potrebuješ več toliko moči, manj zavrtljajev pa zato ker lahko s položajem petnajst do tri več ovinkov zvoziš sploh brez preprijemanja.
Vinci sporočil: 5.666
[#2469012] 30.10.14 13:10 · odgovor na: najobj (#2468865)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [milos9]
> In kako boš s stegnjenimi rokami vrtel volan?
>
> Inštruktorji ne govorijo na pamet

... OK, ker tega ne spremljam glih najbolj, sicer ne vem, kaj vse govorijo inštruktorji vožnje, ampak novi kao pravilni položaj rok na volanu, ki ga zadnje cajte pridigajo, pa je kompletna bedarija ... khmm, govorim seveda o novem položaju "petnajst do tri" namesto "deset do dve" glede na urine kazalce ... evo, kdor si je to bedarijo izmislil in z njo posiljuje nove voznike, nima pojma o od naletne teže mnogo enostavnejših zadevah v fiziki, ki je pri vseh vidikih vožnje najpomembnejša ...
Zaradi airbagov se več ne priporoča položaja "deset do dveh". Če se sproži airbag in imaš roke v takšnem položaju, ti lahko polomi roke.
najobj sporočil: 26.606
[#2469023] 30.10.14 13:24 · odgovor na: Vinci (#2469012)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 30.10.2014 13:26
[Vinci]
> [najobj]
> > [milos9]
> > In kako boš s stegnjenimi rokami vrtel volan?
> >
> > Inštruktorji ne govorijo na pamet
>
> ... OK, ker tega ne spremljam glih najbolj, sicer ne vem, kaj vse govorijo inštruktorji vožnje, ampak novi kao pravilni položaj rok na volanu, ki ga zadnje cajte pridigajo, pa je kompletna bedarija ... khmm, govorim seveda o novem položaju "petnajst do tri" namesto "deset do dve" glede na urine kazalce ... evo, kdor si je to bedarijo izmislil in z njo posiljuje nove voznike, nima pojma o od naletne teže mnogo enostavnejših zadevah v fiziki, ki je pri vseh vidikih vožnje najpomembnejša ...
Zaradi airbagov se več ne priporoča položaja "deset do dveh". Če se sproži airbag in imaš roke v takšnem položaju, ti lahko polomi roke.
... OK, zdaj pa seštej število sprožanj airbagov in to primerjaj s časom, ko imaš v položaju "deset do dveh" roke NASLONJENE na volan oziroma ko pri položaju "petnajst do tri" moraš roke DRŽATI za volan, pa mi povej, kaj je bolj pametno ...

P.S.: o obračanju volana s potiskanjem navzgor oziroma z vlečenjem navzdol pa kdaj drugič ...
fiston sporočil: 7.885
[#2469028] 30.10.14 13:34 · odgovor na: milos9 (#2468761)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: fiston 30.10.2014 13:39
[milos9]
Gre za naletno težo, hvala
Sem že malo pozabil fiziko. Ampak v bistvu naj bi šlo za silo oziroma moč. Sila je odvisna od teže in pospeška, pospešek pa od hitrosti.

Saj v bistvu je približno enako kot bi rekel, da te je nekdo močno udaril. Verjetno veš kako to izgleda. Če bo imel težko roko in ornk zamahnil..., au, au. :)

No saj potem je logično, če ni hitrosti, potem ne udariš ampak samo porineš, ali ne klofneš ampak pobožaš. :)
najobj sporočil: 26.606
[#2469041] 30.10.14 13:46 · odgovor na: shevchenko (#2468910)
Odgovori   +    0
[shevchenko]
mislim, da je na vseh področjih v tej zahojeni državi ura pet do dvanajstih. tako tudi držim volan
... OK, ampak ne se potem še dodatno pizdit na državo, če se boš zaradi položaja rok brezveze v koga zapizdil ...

P.S.: razumem, kaj si hotel povedat, ne razumem pa inštruktorjev vožnje in vsiljevanja njihove s fiziko kompletno skreganim položajem "petnajst do tri" ...
najobj sporočil: 26.606
[#2469046] 30.10.14 13:54 · odgovor na: jani1974 (#2468997)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [najobj]
> ... OK, ker tega ne spremljam glih najbolj, sicer ne vem, kaj vse govorijo inštruktorji vožnje, ampak novi kao pravilni položaj rok na volanu, ki ga zadnje cajte pridigajo, pa je kompletna bedarija ... khmm, govorim seveda o novem položaju "petnajst do tri" namesto "deset do dve" glede na urine kazalce ...
Jaz razumem to kot posledico uvedbe servovolanov in manj zavrtljajev od ene do druge skrajne točke. Servo, ker za zavrteti volan ne potrebuješ več toliko moči, manj zavrtljajev pa zato ker lahko s položajem petnajst do tri več ovinkov zvoziš sploh brez preprijemanja.
... čuj, ne spomnim se, da bi moral pri kakšnem ovinku volan preprijemat ...

P.S.: polkrožno obračanje, vzvratno bočno parkiranje in parkiranje v boks je bolj ali manj vse, kjer moram volan preprijemat, ampak pri tem položaj rok na volanu itak nima nobene veze ...
Vinci sporočil: 5.666
[#2469047] 30.10.14 14:00 · odgovor na: najobj (#2469023)
Odgovori   +    0
Mislim, da preveč razmišljaš in se obremenjuješ z nepomembnimi stvarmi. Tudi vozniki relija, ki morajo res imeti avto skoz pod kontrolo, imajo roke v položaju "petnajst do treh", pa ne zgleda, da imajo težav s položajem in fiziko tega položaja.
drugmirko sporočil: 931
[#2469054] 30.10.14 14:10 · odgovor na: milos9 (#2468762)
Odgovori   +    0
[milos9]
In kako boš s stegnjenimi rokami vrtel volan?

Inštruktorji ne govorijo na pamet
sej v tem je fora.... ce imas iztegneno roko in je zapestje (to je par cm pred zacetkom dlani) na vrhu volana, je roka ravno prav pokrcena, ko volan drzis v polozaju deset do dveh, v polozaju deset do treh pa se malo bolj... ;). takrat je kot komolca priblizno 120 stopinj, roke imajo vec kot dovolj "moci" za obracanje volana in tudi pri eventuelnem (in pravilnem) preprijemanju, ce je to potrebno, roka ni popolnoma iztegnjena, ko drzi volan v najvisjem polozaju.... :)

probej, ko se nasldnjic vsedes za volan...:)
drugmirko sporočil: 931
[#2469059] 30.10.14 14:18 · odgovor na: matjazfinance (#2468846)
Odgovori   +    0
[matjazfinance]
> [drugmirko]
> .. to se pa doseze priblizno takrat, ko je sedez glede na volan nastavljen tako, da je noga pri stisnjeni sklopki skoraj popolnoma stegnjena

Kaj pa če imaš avtomatik?
;))... potem das pa zic na taksno visino in razdaljo, da so koti nog v kolenu ter nog in trupa v kolkih pod priblizno 120 stopinjami... :)
pac... ergonomski kompromis med "udobno zleknjenostjo" in "pozornim sedenjem za pisalno mizo", pri katerem so sile v ovinkih najmanj utrujajoce, pozornost in pregled na cesto pa se zmeraj optimalen... elementarna ergonomija, z drugimi besedami ;).
Vinci sporočil: 5.666
[#2469071] 30.10.14 14:44 · odgovor na: (#2469066)
Odgovori   +    0
[udine]
ha ha ha
mene so pa v avtošoli učili, da je pravilen položaj rok 10 do 2. kdo ima sedaj prav?
Glej, sem malo prej napisal, kakšen je razlog, da se položaj "deset do dveh" več ne priporoča - zaradi airbaga, ki ti lahko polomi roke, če se sproži in imaš roke v tem položaju. Ne glede na to, kako se te učili, pa upam staviti, da volana tako na držiš.
najobj sporočil: 26.606
[#2469080] 30.10.14 15:04 · odgovor na: Vinci (#2469047)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 30.10.2014 15:10
[Vinci]
Mislim, da preveč razmišljaš in se obremenjuješ z nepomembnimi stvarmi. Tudi vozniki relija, ki morajo res imeti avto skoz pod kontrolo, imajo roke v položaju "petnajst do treh", pa ne zgleda, da imajo težav s položajem in fiziko tega položaja.
... eh, nisem vedel, da se pogovarjamo o profijih in da naši inštruktorji vsakega novega voznika že pripravljajo za rally, kjer malo katera hitrostna etapa traja več kot pol ure, pa da bi zato imel kakšen profi težave z utrujenostjo zaradi neugodne fizike položaja rok na volanu ...

P.S.: spomnil sem se, da sem pred leti tukaj forum.finance.si/?m=...170&single skoraj doktoriral in da mi je do doktorata zmanjkalo pravzaprav samo neupravičeno primerjanje položaja rok ob dolgotrajnih vožnjah navadnih voznikov s kratkotrajnimi intenzivnimi vožnjami profesionalnih voznikov rallya ... aja, in položaj rok na volanu ni nepomembna stvar, ampak je z izjemo obveznega telefona v rokah za varno vožnjo najpomembnejša stvar ...
drugmirko sporočil: 931
[#2469098] 30.10.14 16:18 · odgovor na: najobj (#2469080)
Odgovori   +    0
sej se res ze malo pocutim kot "star dlakocepski prdec", pa vseeno... me trenutno zabava :)
[najobj]
> [jani1974]
> > [najobj]
> > ... OK, ker tega ne spremljam glih najbolj, sicer ne vem, kaj vse govorijo inštruktorji vožnje, ampak novi kao pravilni položaj rok na volanu, ki ga zadnje cajte pridigajo, pa je kompletna bedarija ... khmm, govorim seveda o novem položaju "petnajst do tri" namesto "deset do dve" glede na urine kazalce ...
... čuj, ne spomnim se, da bi moral pri kakšnem ovinku volan preprijemat ...
naceloma mas sicer prav ampak.... a pol se nikoli nisi vozil po kaksni gorski&serpentinasti cesti? niti ne nujno cez vrsic, tudi kaksna bolj "pohlevna" bo zalegla...
[najobj]
> [Vinci]
> Mislim, da preveč razmišljaš in se obremenjuješ z nepomembnimi stvarmi. Tudi vozniki relija, ki morajo res imeti avto skoz pod kontrolo, imajo roke v položaju "petnajst do treh", pa ne zgleda, da imajo težav s položajem in fiziko tega položaja.

... eh, nisem vedel, da se pogovarjamo o profijih in da naši inštruktorji vsakega novega voznika že pripravljajo za rally, kjer malo katera hitrostna etapa traja več kot pol ure, pa da bi zato imel kakšen profi težave z utrujenostjo zaradi neugodne fizike položaja rok na volanu ...
ja... ampak volani, ki jih "sukajo" reli vozniki so neprimerno bolj direktni, ker pri tistih hitrostih res nimajo cajta za preprijemanje.... zato vozniki vozijo z rokami v polozaju "petnajst do treh", ker je to polozaj v katerem s 180stopinjsim prekrizanjem rok v levo ali desno (kar je velajlo za "smrtni greh", ko sem jaz hodil v avtosolo! in upam, da se...), dosezejo poln obrat volana, brez da bi ga morali spustit... ampak, pri reli bolidih cel obrat volana "pokrije" debelo vecino kota, ki ga zmorejo kolesa medtem, ko je na "civilnih" avtomobilih, kljub danes veliko bolj direktnm volanom, za kej takega se zmeraj potrebno vsaj 2 ali 3 obrate volana.... zaradi cesar sem se zmeraj mnenja da je "prekrizanje rok" na volanu med voznjo "smrtni greh" za navadnega voznika.... avto najbrz ne zavija zadosti, roke soferja so "zaklenjene", jarek ali nasproti vozeci avto pa prekleto blizu... ;)
vickibedi sporočil: 11.185
[#2469133] 30.10.14 17:31 · odgovor na: FIN-266389 (#2468739)
Odgovori   +    0
[FIN-266389]
Masa se težko poveča s hitrostjo. Mislim pa, da je to sunek sile. Je pa vidno kaj je mišljeno.
Ni res, ko se približaš svetlobni hitrosti se povečuje tudi masa... ;)
vickibedi sporočil: 11.185
[#2469134] 30.10.14 17:33 · odgovor na: bc123a (#2468757)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> Pri trku se tovor začne premikati, njegova masa se močno poveča

jao mili boze.
Bog ne, ampak Einstein bi se delno strinjal ;)
jani1974 sporočil: 3.603
[#2469145] 30.10.14 18:09 · odgovor na: drugmirko (#2469098)
Odgovori   +    0
Še zmeraj je v ovinku bolje leva roka od 9 do 12 in desna od 3 do 6, kot pa leva od 10 do 1 in desna od 2 do 5...
Ker to slednje je delala ena moja učiteljica s pejekom, pa še nagnila se je potem v ovinek...

Če pa se pelješ po avtocesti in imaš vklopljen tempomat in muziko in se ti kljub že drugemu RedBullu spi, potem pa je to res povsem drugače in je bolje dati roke na 10 do 2 in se spočiti.
kojot01 sporočil: 798
[#2469152] 30.10.14 18:27 · odgovor na: najobj (#2468865)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [milos9]
> In kako boš s stegnjenimi rokami vrtel volan?
>
> Inštruktorji ne govorijo na pamet

... OK, ker tega ne spremljam glih najbolj, sicer ne vem, kaj vse govorijo inštruktorji vožnje, ampak novi kao pravilni položaj rok na volanu, ki ga zadnje cajte pridigajo, pa je kompletna bedarija ... khmm, govorim seveda o novem položaju "petnajst do tri" namesto "deset do dve" glede na urine kazalce ... evo, kdor si je to bedarijo izmislil in z njo posiljuje nove voznike, nima pojma o od naletne teže mnogo enostavnejših zadevah v fiziki, ki je pri vseh vidikih vožnje najpomembnejša ...
Ne želim ti nekaj pametovati (sam sem se kar lepo navadil na novi položaj in mi nadvse ustreza tudi če kdaj gledaš prenos F1 boš videl, da dirkači prav tako držijo volan na sredini, verjetno že vedo zakaj) razloga za tako držo pri avtomobilih v vsakdanjem prometu pa sta predvsem dva:
1. servo volan precej olajša vrtenje in ni potrebe, da bi upravljal vozilo kot,da voziš tovornjak nekje v letu 1950
2. v volanu je nameščen air bag in zamisli si kaj se zgodi, če se sproži takrat, ko držiš volan na star način -naj ti namignem, da praktično samega sebe opališ po goflji, si izbiješ zobovje in si poškoduješ obraz, poleg tega si utegneš polomiti obe roki...
Odločitev je seveda tvoja in nikakor te ne prepričujem zgolj svetujem...
najobj sporočil: 26.606
[#2469161] 30.10.14 19:17 · odgovor na: drugmirko (#2469098)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 30.10.2014 19:24
[drugmirko]
sej se res ze malo pocutim kot "star dlakocepski prdec", pa vseeno... me trenutno zabava :)
... eh, dokler se pogovarjaš s "starim dlakocepskim prdcom", se ne rabiš sekirat, ampak se kar zabavaj ...
> [najobj]
> > [jani1974]
> > > [najobj]
> > > ... OK, ker tega ne spremljam glih najbolj, sicer ne vem, kaj vse govorijo inštruktorji vožnje, ampak novi kao pravilni položaj rok na volanu, ki ga zadnje cajte pridigajo, pa je kompletna bedarija ... khmm, govorim seveda o novem položaju "petnajst do tri" namesto "deset do dve" glede na urine kazalce ...
>

> ... čuj, ne spomnim se, da bi moral pri kakšnem ovinku volan preprijemat ...

naceloma mas sicer prav ampak.... a pol se nikoli nisi vozil po kaksni gorski&serpentinasti cesti? niti ne nujno cez vrsic, tudi kaksna bolj "pohlevna" bo zalegla...
... evo, čez Vršič pa se res še nisem peljal in tudi gorske&serpentinaste ceste so zelo redko na mojem šoferskem "jedilniku", tako da sem na cesti na Pohorje in čez Gorjance v zadnjih letih še najbolj pridno sukal volan sem in tja ... khmm, itak pa sem mislil predvsem na čimbolj lagodno dolgotrajno vožnjo, ko sem govoril o udobnem položaju na volan naslonjenih(!) rok ob deset do dveh v primerjavi z utrujajočem držanjem(!) volana slabo uro kasneje, kar za navadnega voznika zelo verjetno pomeni veliko večino časa za volanom ...
> [najobj]
> > [Vinci]
> > Mislim, da preveč razmišljaš in se obremenjuješ z nepomembnimi stvarmi. Tudi vozniki relija, ki morajo res imeti avto skoz pod kontrolo, imajo roke v položaju "petnajst do treh", pa ne zgleda, da imajo težav s položajem in fiziko tega položaja.
>
> ... eh, nisem vedel, da se pogovarjamo o profijih in da naši inštruktorji vsakega novega voznika že pripravljajo za rally, kjer malo katera hitrostna etapa traja več kot pol ure, pa da bi zato imel kakšen profi težave z utrujenostjo zaradi neugodne fizike položaja rok na volanu ...
ja... ampak volani, ki jih "sukajo" reli vozniki so neprimerno bolj direktni, ker pri tistih hitrostih res nimajo cajta za preprijemanje.... zato vozniki vozijo z rokami v polozaju "petnajst do treh", ker je to polozaj v katerem s 180stopinjsim prekrizanjem rok v levo ali desno (kar je velajlo za "smrtni greh", ko sem jaz hodil v avtosolo! in upam, da se...), dosezejo poln obrat volana, brez da bi ga morali spustit... ampak, pri reli bolidih cel obrat volana "pokrije" debelo vecino kota, ki ga zmorejo kolesa medtem, ko je na "civilnih" avtomobilih, kljub danes veliko bolj direktnm volanom, za kej takega se zmeraj potrebno vsaj 2 ali 3 obrate volana.... zaradi cesar sem se zmeraj mnenja da je "prekrizanje rok" na volanu med voznjo "smrtni greh" za navadnega voznika.... avto najbrz ne zavija zadosti, roke soferja so "zaklenjene", jarek ali nasproti vozeci avto pa prekleto blizu... ;)
... čuj, nehaj s totimi rally vozniki, ker takrat forum.finance.si/?m=...170&single samo zaradi njih nisem doktoriral ...

P.S.: strinjam se s tabo takorekoč v kompletu, ampak kaj pomaga, če se dva "stara dlakocepska prdca" strinjata med sabo, vsi drugi pa so očitno bolj pametni in delajo po svoje ...
najobj sporočil: 26.606
[#2469165] 30.10.14 19:32 · odgovor na: kojot01 (#2469152)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 30.10.2014 19:36
[kojot01]
> [najobj]
> > [milos9]
> > In kako boš s stegnjenimi rokami vrtel volan?
> >
> > Inštruktorji ne govorijo na pamet
>
> ... OK, ker tega ne spremljam glih najbolj, sicer ne vem, kaj vse govorijo inštruktorji vožnje, ampak novi kao pravilni položaj rok na volanu, ki ga zadnje cajte pridigajo, pa je kompletna bedarija ... khmm, govorim seveda o novem položaju "petnajst do tri" namesto "deset do dve" glede na urine kazalce ... evo, kdor si je to bedarijo izmislil in z njo posiljuje nove voznike, nima pojma o od naletne teže mnogo enostavnejših zadevah v fiziki, ki je pri vseh vidikih vožnje najpomembnejša ...
Ne želim ti nekaj pametovati (sam sem se kar lepo navadil na novi položaj in mi nadvse ustreza tudi če kdaj gledaš prenos F1 boš videl, da dirkači prav tako držijo volan na sredini, verjetno že vedo zakaj) razloga za tako držo pri avtomobilih v vsakdanjem prometu pa sta predvsem dva:
1. servo volan precej olajša vrtenje in ni potrebe, da bi upravljal vozilo kot,da voziš tovornjak nekje v letu 1950
2. v volanu je nameščen air bag in zamisli si kaj se zgodi, če se sproži takrat, ko držiš volan na star način -naj ti namignem, da praktično samega sebe opališ po goflji, si izbiješ zobovje in si poškoduješ obraz, poleg tega si utegneš polomiti obe roki...
Odločitev je seveda tvoja in nikakor te ne prepričujem zgolj svetujem...
... čuj, če se mi ob nesreči sproži airbag, me še najmanj skrbi, če samega sebe malo bolj opalim po goflji, si malo bolj izbijem zobovje, si malo bolj poškodujem obraz in si poleg tega utegnem polomiti obe roki kot se mi to mogoče v malo manjši meri zgodi tudi pri položaju rok petnajst do treh, vse ostalo pa ostane enako ... khmm, sploh pa se v glavnem vozim tako in zato, da se mi glih zaradi ugodnejšega položaja rok airbag ne bi sprožil, ker se sicer sploh ne bi vozil ...

P.S.: tukaj forum.finance.si/?m=...023&single sem pisal o airbagu, tukaj forum.finance.si/?m=...080&single pa sem pisal o voznikih rallya oziroma F1 ... ja, in seveda bom upošteval tvoj nasvet, da bom še naprej vozil, kot se mi zaradi tukaj napisanega zdi najbolj pametno ... evo, točno tako, kot to iz svojih razlogov verjetno delaš tudi ti ...

Strani: 1