Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Radikalno spremenjeni golf VIII prihaja že leta 2017

Strani: 1

anon-166099 sporočil: 1.195
[#2448801] 26.08.14 10:28
Odgovori   +    4
Tole pa ne bo šlo verjetno čez z ošiljenim nosom. Že zaradi pešcev ne, ker bodo rezultati slabi. Ne bo tak.
lp
vrac sporočil: 9.505
[#2448822] 26.08.14 10:48 · odgovor na: anon-166099 (#2448801)
Odgovori   +    3
[Plavi]
Tole pa ne bo šlo verjetno čez z ošiljenim nosom. Že zaradi pešcev ne, ker bodo rezultati slabi. Ne bo tak.
lp
Kako da ne, kaj pa hrošč in Poršeji? Vsi ti imajo še močneje zašiljne prednje maske kot Golf VIII. Pa vseeno nimajo nobenih težav pri homologaciji.
anon-287853 sporočil: 157
[#2448833] 26.08.14 11:07
Odgovori   +    3
Hm, mazda 3 ga sesuje.
anon-166099 sporočil: 1.195
[#2448852] 26.08.14 11:36 · odgovor na: vrac (#2448822)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: anon-166099 26.08.2014 11:38
[vrac]
Kako da ne, kaj pa hrošč in Poršeji? Vsi ti imajo še močneje zašiljne prednje maske kot Golf VIII. Pa vseeno nimajo nobenih težav pri homologaciji.
Ne gre se za homologacijo ampak ocene pri crash testih, kjer ocena za pešce vedno več velja. Pri tem so vozila, ki imajo visok prednji del veliko bolje ocenjena, ker človeka drugače zavrtijo in so poškodbe lažje.

Porha pusti, ker gre za športen avto...
Beatle pa tudi ni za množice, kot golf..
Klepec sporočil: 794
[#2448873] 26.08.14 12:32
Odgovori   +    4
Izgleda kot Honda Civic. Bljekfuj.
najobj sporočil: 26.818
[#2448951] 26.08.14 15:04
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 26.08.2014 15:09
... gube na njegovih robovih pa bodo poskrbele za bolj "jezen" pogled. ...

... no, če bo zaradi gub okoli svojih "oči" novi Golf bolj jezno gledal, to ne bo kot avto.finance.si/8807...a-lepotica , ki me s čudnimi lučmi vedno znova spomni na dobrega starega img2.wikia.nocookie....man-1-.jpg Martya Feldmana ...
milos9 sporočil: 779
[#2448986] 26.08.14 16:38 · odgovor na: (#2448974)
Odgovori   +    2
Zanimiva debata, a ne sodi na avto forum
Gustl sporočil: 12.909
[#2449015] 26.08.14 17:48 · odgovor na: (#2448989)
Odgovori   +    1
[valsidalado]
> [milos9]
> Zanimiva debata, a ne sodi na avto forum

Se opravičujem. 'Krivina' pač; malo me je zaneslo, spolzka cesta reciva ...
Ni problema. Naslednjič pa blokiram psianje v forumu Avto. lp, Gustl
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2449084] 26.08.14 20:38
Odgovori   +    0
Dragi moj Milačta novica je stara vsaj že 10 dni v Avto Motor und Sport so objavljene "prve slike" ,skratka ič revolucionarnga,samo več elektronske šare,manj garancije in design stare mameme ,ter očitno krsjšanje razdobja od modela do modela s tem pa kvalitete in garancie ter oskrbe z rezervnimi deli.
Seveda spet down seizing,pa tutbo na turbo pa še kompresor zraven itd,vendar pa cene nič nazaj,kvaliteta vse slabša in življenska doba tudi,seveda pa vemo si ,ki smo iz strojne branže ,da daown seizing krajša dob motorja,seveda se bodo norosti nadaljevale v tej smeri ampak dotlej dokler nebo enemu od proizvajalcev začelo masovno drobiti 2 in 3 cilinderske kafe mline oz.dokler nebodo začele zadeve crkovati na veliko.
Da smo si na jasnem tidi fizika in narava imasta svoje zakonitosti ,to kar se dogaja sedaj v avto industriji pa je poizkus izigrati te zakone,kazni pridejo KMALU take in drugačne.
milos9 sporočil: 779
[#2449089] 26.08.14 20:52 · odgovor na: anon-284823 (#2449084)
Odgovori   +    2
Smo spremljali, a nismo mogli prej objavit zaradi avtorskih

Ja, razumem težave do katerih lahko pride zaradi tanjših blokov motorja, lažjih ojnic, manjših prostornin, večjih pritiskov v turbinah,...

Verjamem pa da bodo proizvajalci, s pomočjo dobaviteljev, znali materiale narediti vzdržljive, v nasprotnem primeru bodo težave načele njihovo poslovno zdravje.

V vmesnem času pa utegne priti do novih vpoklicov

Strani: 1