Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Samo z lastno pametjo smo lahko konkurenčni

Strani: 1

anon-263019 sporočil: 509
[#2406338] 09.06.14 16:56
Odgovori   +    0
A kaj, ko mamo veliko več pametnjakovičev kot pametnih.
anon-305875 sporočil: 1.637
[#2406349] 09.06.14 17:14
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-305875 09.06.2014 17:17
Razvijaš lahko šele, ko velja plačilna disciplina in imajo delavci in management zagotovljene plače. Vlada nam pa plačilna nedisciplina in večinoma poslujejo slovenska podjetja z nizko dodano vrednostjo, tako da plačilna nedisciplina celo ogroža sama jedra podjetij. Borba za vsakdanji kruh prevlada vse ostalo, kle ni prostora za razvoj... Če pa že podjetje doseže nek nivo, je mogoče celo monopolist in ima dobre vzvode za izterjavo dolgov, pa so ljudje preprosto preleni za kakršen koli razvoj... Ker razvoj ne pomeni nujno tudi nagrajevanje in višje plače, se zaposleni niti nočejo iti razvoja, saj to pomeni samo dodatno neplačano delo... Namesto do 18h ostajajo potem v službi do 22h, plačo dobijo pa isto, nagrado pa pobere leni in socialistično vzgojeni management...
anon-128631 sporočil: 2.624
[#2406367] 09.06.14 17:40
Odgovori   +    0
Tudi GOspdarska zbornica nima najbolje izdelane strategije, saj je zanemarila izobraževanje in sedaj hoče čez noč pridobiti kadre v podjetjih, kjer je stara garda zavozila na celi črti.
Sam vidim rešitev v smer podpore tehničnim šolam in univerzam tako, da omogoči oziroma pomaga profesorjem in šolam pri čimlažji izpeljavi izobraževanja in praktičnega izobraževanja.
NAjveč bi pomagali, če bi uzakonili raje, da mora podjetje obvezno sprejeti na praktično izobraževanje iz srednih poklicnih šol in iz fakultet po zmožnosti podjetja.

Sedaj smo ugotovili, da podjeteja ne spremejajo iz šol učence v zaradi tega, ker imajo premalo strokovnega znanja in celo imajo tisti, k ipridejo iz šole več znanja iz sodobnih tehnologij, žal pa nimajo orodij in prostorov, da bi se dopolnjeval.

Moj dobronamerni predlog je: NA gospdoarski zbornici izdelajte seznam podjetij, kjer boste pridobili podatke kje kako lahko recimo dijaki poklicnih šol opravljajo obvezno praktično usposabljanje v okviru programov za določen poklic. Te podatke pa dajte na razpolago vsem šolam in fakultetam, da boste olajšali izobraževanje. Edino tako bomo začeli razvijati industrijo in proizvdnjo.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2406368] 09.06.14 17:40
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-317028 09.06.2014 17:44
Samo z lastno pametjo smo lahko konkurenčni! Kje ta živi? Je pravkar z Lune priletela? Sta se ga z Miličem nasnifala belih praškov? Ne razumem kako smo lahko le z lastno pametjo konkurenčni? Bomo zaprli meje, Erasmusa ne bo več? Bomo odpustili tujce, ki jih prav zaradi njihove pameti imamo v podjetjih? Bo center lastne pameti Gospodarska zbornica? Bo Milič postal guru? Sledi nacionalizacija Leka, Revoza, Heliosa....GZS je pripravila strategije pametne specializacije, ki bazira na lastni pameti!!!??? Bodo za ohranitev lastne pameti predlagali ukinitev učenja tujih jezikov?
anon-128631 sporočil: 2.624
[#2406373] 09.06.14 17:44 · odgovor na: anon-317028 (#2406368)
Odgovori   +    2
[FIN-311684]
Samo z lastno pametjo smo lahko konkurenčni! Kje ta živi? Je pravkar z Lune priletela? Sta se ga z Miličem nasnifala belih praškov? Ne razumem kako smo lahko le z lastno pametjo konkurenčni? Bomo zaprli meje, Erasmusa ne bo več? Bomo odpustili tujce, ki jih prav zaradi njihove pameti imamo v podjetjih? Bo center lastne pameti Gospodarska zbornica? Bo Milič postal guru? Sledi nacionalizacija Leka, Revoza, Heliosa....GZS je pripravila strategije pametne specializacije, ki bazira na lastni pameti!!!???
Z lastno pametjo že vendar imaš popolnoma prav, da recimo pri izdelavi nekega dela nekega sklopa pa le moraš upoštevati globalne specifikacije, kot so mera, napetost, priklope in ostalo, da lahko takšen izdelek plasiraš.
Recimo pri elektroniki moraš upoštevasti vse standarde in tukaj imaš popolnoma prav, da svojo pamet moraš uskladiti z globalnim znanjem in standardi, če seveda hočeš prodajati.

Strani: 1